Skoči na vsebino

Mazda 3 (2014)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ja vem ja...jaz ?akam facelift prihodnje nove 3 :)

Napisano

Ima kdo od lastnikov M3 mogoce tezave z daljincem. Sama zadnji mesec opazam, da mi tipka za odklep sploh ne odklene avta takoj (lucka zasveti), potem pa z veckratnim pritiskom na tipko za zaklepanje, potem tipka za odklep prime. Baterija je bila menjana pred cca. 1 letom.

Napisano

Ima kdo od lastnikov M3 probleme z zatikanjem menjalnika? Ob?asno se mi zatakne iz lera v prvo, ko ponovno pritisnem sklopko pa gre, in pa iz druge v tretjo in iz tretje v ?etrto. Parkrat ?e omenil na servisu, seveda se tam ni zatikalo. Vedno me odpravijo z besedami, da se to na drugih trojkah ne dogaja, skoraj da mi ne re?ejo da si izmi?ljam.

 

Meni so neke kose lani menjavali na menjalniku in je zdaj OK. bolj me moti da menjalna ro?ica spu??a zvoke bi lahko bila ti?ja.

Ali kdo ve od kdaj velja 8 letna garancija na vozilo?

Ko sem kupil avto je bilo re?eno da ima 5 let....sedaj pa za isti avto je 8 let pa ne vem ?e to velja tudi za mojega.

Napisano

Ima kdo od lastnikov M3 mogoce tezave z daljincem. Sama zadnji mesec opazam, da mi tipka za odklep sploh ne odklene avta takoj (lucka zasveti), potem pa z veckratnim pritiskom na tipko za zaklepanje, potem tipka za odklep prime. Baterija je bila menjana pred cca. 1 letom.

Zamenjaj baterijo in te?av bo konec , preverjeno  :prstgor: .

Napisano

Nekaj me zanima...sem malo gledal in videl, da je za zimske gume 16 colske priporo?eno spredaj 2,5 in zadaj 2,7 bar (letne 18 pa spredaj 2,4 zadaj 2,3), ?e ni avto max obte?en...koliko vi kaj napumpate zimske gume na va?ih mazdah...js jih bom spredaj 2,7 in zadaj 2,9, trenutno imam 2,7 spredaj in zadaj...

Napisano

Ne, ve?inoma najve? 3...nekje 0,2-0,3 bar nad proizvajal?evim tlakom ponavadi napumpam, zato sem tuid razmi?ljal na tak?en tlak...tak?en tlak je predviden za prazen avto...za polno nalo?en je za zimske gume spredaj 2,8 in zadaj 3,2bar

Napisano

Se pravi, da ima? sedaj na 3-ji vse na 2.3? Jaz sem imel letne na 2.7 spredaj in 2.6 zadaj pa mi je bilo v redu....

Napisano

A mi nekdo razlozi zakaj ne upostevate priporocil proizvajalca? Jaz imam na M6 tlak na 2.3 na vseh, tako kot je dolocil proizvajalec. Ocitno necesa ne vem pa naj mi prosim nekdo razlozi zakaj proizvajalec navaja 'napacne' vrednosti.

Napisano

A mi nekdo razlozi zakaj ne upostevate priporocil proizvajalca? Jaz imam na M6 tlak na 2.3 na vseh, tako kot je dolocil proizvajalec. Ocitno necesa ne vem pa naj mi prosim nekdo razlozi zakaj proizvajalec navaja 'napacne' vrednosti.

zato ker nismo ov?ke da bi delal tisto kar nam drugi govorijo.  B)  :rulam:  :dudek:

:zoom-zoom:

Napisano

Se pravi, da ima? sedaj na 3-ji vse na 2.3? Jaz sem imel letne na 2.7 spredaj in 2.6 zadaj pa mi je bilo v redu....

 

Zdaj imam na Hondi isto 2.3. Na Mazdi 3 sem imel tudi 2.3 na letnih 18" in na zimskih 16".

Napisano

A mi nekdo razlozi zakaj ne upostevate priporocil proizvajalca? Jaz imam na M6 tlak na 2.3 na vseh, tako kot je dolocil proizvajalec. Ocitno necesa ne vem pa naj mi prosim nekdo razlozi zakaj proizvajalec navaja 'napacne' vrednosti.

 

Sej ne navaja napa?ne vrednosti ampak minimalne tlake, kjer je dejansko ?e varno in isto?asno pnevamtike nudijo najbolj?e udobje. Pod te vrednosti, ki so napisane na vratih naj ne bi ?el, ker potem pride do pregrevanja gum in lahko tudi po?kodb le teh. Ker ?e polni? na minimum in z dejstvom, da zrak po?asi uhaja iz gume si hitro lahko pod minimalno vrednost. Zato pa obstaja tsto priporo?ilo, da se preverja tlak v pnevmatikah vsaj 1x mese?no.

 

Ker je to konstantno vpra?anje koliko naj se gume polnijo je kar nekaj parametrov, ki vplivajo na ?imbolj optimalno polnjenje.

 

1. ?e se vozi? veliko po AC je priporo?ljivo dvignit tlak za cca 0.3 bara, da se izogne? morebitnim pregrevanjem pnevmatik.

2. ?e vozi? veliko po zavitih cestah ali celo po ridah v hrib je pametno dvignit tlak, da se pnevmatike ?im bolj enakomerno obrabljajo.

3. Razli?ne znamke pnevmatik se obna?ajo razli?no glede na samo zgradbo pnevmatike. Recimo en tak ekstremen primer so bile Good year Eagle F1 (tiste prve s smrekca profilom). Da so se pravilno in enakomerno obrabljale po celotni povr?ini so morale biti napolnjene na 3.0 bara. ?e je bilo manj ti je pobralo zunanje robove in pnevmatika ni zdr?ala niti 20kkm normalne vo?nje.

4. Seveda, ?e je avto bolj nalo?en dvigne? tlak.

5. ?e vozi? po slabih cestah je bolje dvigniti tlak, da ne tvega? po?kodbe gume zaradi udarca ob kak?no udarno jamo ali slabo zaflikano cesto.

6. ?e ima? raj?i bolj?o vodljivost, ?e posebej ?e ima pnevmatika mehke bo?nice je treba dvigniti tlak.

7. Z nekoliko vi?jim tlakom lahko prihrani? tudi kak deci ali celo dva goriva na 100km.

 

Edina pametna prednost vo?nje z minimalnim tlakom je dejansko samo udobje pa ?e to je bolj stvar percepcije. Aja pa mogo?e ?e na zasne?enih cestah pa ?e tam je odvisno ali gre za steptan sneg ali za plundro. V plundri je bolje vi?ji tlak.

 

V glavnem jaz osebno ?e leta polnim nekje od 0.3 do 0.5 bara ve? kot je minimum zapisan na nalepki. Druga?e pa probavaj - spreminjaj tlak, opazuj enakomernost obrabe, segrevanje pnevmatik in filing pri vodljivosti. Marsikdo je ?e le tako spoznal skrite lastnosti svojega avtomobila in v veliki ve?ini so bile to pozitivne.

33112_1.png

Napisano

?e koga zanima, kako izgledajo nova (baje so ravno ven pri?la) original temna plati??a na M3. Sem se bal, da ne bo dobro izgledalo ampak sedaj, ko so namonitrana, so mi pa zelo v?e?  :jupiii:

 

http://www.mazda-si.net/topic/9478-post-a-recent-shot-of-your-car/page-72

 

Me je pa presenteilo kako se avto ?isto druga?e vozi na 16"kah v primerjavi z 18". Vo?nja je biiiistveno bolj udobna. 

Napisano

Lepe so ja...temne pa?ejo na temne barve avtov :)...koliko si pa dal za felgne?

Napisano

Lepe so ja...temne pa?ejo na temne barve avtov :)...koliko si pa dal za felgne?

Skupaj z gumami sem dal tocno 800eu. Torej za feltno 110eu/komad, ker guma pride 90eu (na podlagi parih spletnih strani kjer sem preveril - dunlop wintersport 5)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Napisano

Skupaj z gumami sem dal tocno 800eu. Torej za feltno 110eu/komad, ker guma pride 90eu (na podlagi parih spletnih strani kjer sem preveril - dunlop wintersport 5)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

O tem sem jaz parkrat pisal :)

Gume komot jurja, avto komot 20k potem pa se gleda kje bo cenejsi servis :)

 

Ne leti nate ampak generalno. :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

O tem sem jaz parkrat pisal :)

Gume komot jurja, avto komot 20k potem pa se gleda kje bo cenejsi servis :)

Ne leti nate ampak generalno. :)

Ali pa avto 30 jurjev pol pa gor kitajske gume za 45?.

 

 

Napisano

Js imam tudi te wintersport DUNLOP...osebno ne opazim neke razlike med 16 in 18 felgnami v sami vo?nji. 

Napisano

O tem sem jaz parkrat pisal :)

Gume komot jurja, avto komot 20k potem pa se gleda kje bo cenejsi servis :)

 

Ne leti nate ampak generalno. :)

 

Iskreno ne vem na kaj to?no si sicer ciljal v povezavi z mojim postom ampak pri sebi sem si naredil izra?un in, ker sem nabavil avto za naslednjih 10let (plan je tak), sem prera?unal, da me cenej?e pride nabavit nov komplet, kot pa kupovat 18" zimske gume. Prvo leto sicer "izgubim" 400eu oz. cca 300eu, ?e bi nabavil neke X feltne, nato pa vsaki? ob menjavi pnevmatik cca 250eu (predvidevam da na 3 leta glede na dosedanje izku?nje). Se imam pa preve? rad, da bi nabavljal poceni gume za 18". Za premonta?o sem pla?al 10eu, ?e pa bi imel samo ena plati??a pa 30eu. Torej je tu ?e 120eu/3leta. Skupni prihranek po 10letih si lahko izra?una? sam. Tako da ni glih "komot" dat v ?tartu 800eu ampak ?e pogleda? ?ir?o sliko se pa dejansko izpla?a.

 

Glede cen servisiranja ipd pa je tako, da (vsaj meni je to logi?no) se pozanima? glede cene oz. preveri? kje imajo drugi dobre izku?nje oz. i??e? dober price/performance. ?e nebi ni? gledal bi za zgornji komplet pla?al 1230eu. Toliko je namre? prva cena, ki sem jo dobil, ko sem se za?el zanimat za original paket. Premonta?a pa 60eu  <_<

 
Kar se ti?e pa ljudi ki kupijo avto za 30k pa potem kitajske gume.. brez komentarja. ?ir?e gledano... v mojem primeru sem nabavil avto za trenutne potrebe. Brez te?av bi si nabavil CX5 revolution top in ?e ne vem kaj use zraven ampak gledam racionalno (vsaj mislim da :D). Avto je bil gotovinsko pla?an iz prihranjenega denarja. Sem pa mnenja, da folk kupuje preko svojih mo?nosti :ne vem: potem pa je kriza ko je treba tankat pa gume nabavit. Je pa res, da ima na koncu vsak svoj prav.

Js imam tudi te wintersport DUNLOP...osebno ne opazim neke razlike med 16 in 18 felgnami v sami vo?nji. 

 

zanimivo, meni se zdi pa da je ?isto drug avto  :ne vem:  :lol:

Napisano

Kam mi priporo?ate za prvi servis? Sem razmi?ljal Selmar Celje (najbli?je) ali pa BTC city...vem da imate same dobre izku?nje v BTC-ju, a ima kdo izku?nje s Selmarjem? Nabavil sem si ?e original olje mazda ultra...koliko pa pride prvi servis? Ali zamenjate zra?ni filter (kabina) tudi ali ne?

Napisano

A je to normalno da npr zdaj ko je malce bolj hladno, ne delo istop oz se avto ne ugasne na semaforju ko je rde?a? ?e neki ?asa to spremljam, kljub temu da je avto ?e ogret itd.

Y.O.L.O. 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.