Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Nisem rekel, da ni bil taxi. Samo pravim, da tudi ce je bil vozen relacijsko nebi bilo nic cudnega, ce bi pri 260k km sla sklopka (sploh citroen). Ce vprasas zurnal pravi da zdrzi 150k km. Sklopka je potrosni material in ene grejo prej druge kasnej. Mal poglej po bmw ali renailt forumih. Folk menja sklopko pri 120-150 k km. Saj ne recem imas izjeme katerim res zdrzi sklopka, ampak overall se mi zdi da je nekako realno povprecje 250-300k km. Moja bivsa sestka ima recimo se vse original lezaje in amortizerje pa ima 350k km. Eni so recimo to vse menjali ze pri 150 k km. Vse je odvisno od voznika in kvalitete materiala.

 

post-7623-0-68213300-1573121678_thumb.jpg

 

post-7623-0-88693300-1573121872_thumb.jpg

Napisano

Se pardoniram, seveda govorimo o bolj ?alabajzerskih znamkah kot je Citroen in ne o Mazdah. Moja napaka :lol:  :lol:

 

Mogo?e res sem malo razvajen, ker zadnji avto, kjer sem menjal sklopko je bil Wartburg pa ?e to sem sam naredil, ker je bil tako enostaven za servisirat.

Pri trenutni ?estki, ki ima 275kkm je sklopka tako kot nova in ni sledu o obrabi ali tresenju kak?nega vztrajnika pa sem nekako sklepal, da bi to moralo zdr?ati tudi drugje, sploh ?e navaja relacijske vo?nje, kjer sklopka ne dela ba? ni?ta. ?e posebej pri dizlu ne, kjer da? v zadnjo prestavo pa se pelje? iz Lj v Koper brez, da bi se dotaknil sklopke ali ?altkebla. To je recimo zame relacija. ?e pa se svaljka? v kolonah pa pa? to ni, ampak je bolj podobno mestnemu guncanju.

33112_1.png

Napisano

Haha ne,ne ne povelicujem mazde v nebesa ampak menjalnik in sklopko imajo dobro napram ostalim znamkam. Drgac se pa strinjam s tabo in sklopka bolj trpi pri mestni voznji, kot recimo pri relacijski, ampak kljub temu to ne pomeno da bo zdrzala 400k km.

Napisano

Jst mam ze 281 000 kilometrov, pa sklopka je se prva notri edino sem menjal vztrajnik preventivno, pa ceprav ni nic treslo, ker sem imel glih razkopam avto zaradi menjalnika sem potem se to menjal. Pelko je reku da je sklopka v super stanju..

www.trziskisladoled.si

Napisano

Citroen in peugeot ?e kakih let niso klump vsaj pri meni ne... Poglej primer pa nobenih te?av, pred tem pa peugeot 308 imel 450k

post-10126-0-00830900-1573135182_thumb.jpg

Napisano

Kako da ne, lu?ke za servis, akumulator in motor svetijo! :hudicek:

to je pri teh znamkah normalno... :jezicek:

 

haha... da ne bo kdo preve? resno vzel... je samo zajebancija.

33112_1.png

Napisano

Saj razumem hec,za slu?benega se ne sekiram,druga?e pa zato ker sem dal kontakt ko sem slikal,za seservis pa zaradi menjave ola ki bo te dni tako da brez skrbi,kmalu pride baje na firmo ?e en citron?ek ali peugeotek. Raje bi videl Mazdo ampak kaj ?e?-cena in sigurnost je na 1 mestu,?al je ?ele potem izgled in ob?utki za volanom! Jebi ga....

Napisano

Saj razumem hec,za slu?benega se ne sekiram,druga?e pa zato ker sem dal kontakt ko sem slikal,za seservis pa zaradi menjave ola ki bo te dni tako da brez skrbi,kmalu pride baje na firmo ?e en citron?ek ali peugeotek. Raje bi videl Mazdo ampak kaj ?e?-cena in sigurnost je na 1 mestu,?al je ?ele potem izgled in ob?utki za volanom! Jebi ga....

 

:bravo:

Napisano

Vem da nisem na pravi temi pa tudi ne s pravim avto, ampak vendarle obve??am kolega da nobena lu?ka na citron?ku ne gori ve? ker smo menjali ole, pa nekaj slikic za lu?te od porabi pri okoli 800kiometrih. Mazda bi lahko vgrajevala te motor?ke 00 problemov, BMW ga ?e pa tudi Fiat ga bo kmalu saj so ?li Pod PSA-Opel. Dovolj bo pa bok.

post-10126-0-26969600-1573152771_thumb.jpg

post-10126-0-57581900-1573152789_thumb.jpg

post-10126-0-83375700-1573152801_thumb.jpg

Napisano

Glede tiste c5ke in menjave sklopke pri 260t km...

 

100t km na leto se da dose?i tudi kako druga?e kot zgolj in samo z avtocestno vo?njo in tudi relacija ni samo "lj-maribor".

 

Lahko se npr. nekdo vsak dan vozi iz Idrije (saj konec koncev je GO tablica) v Slovenj Gradec in ima malo morje kilometrov in kar nekaj ovinkov,prestavljanj. Ne vodi AC v vsako mesto pri nas; Ko?evje, Slovenj Gradec, Velenje, Metlika, ?rnomelj,tolmin,bovec, Trbovlje,Hrastnik mi takoj padejo na pamet...

 

In potem recimo vsak dan 1-2 uri mestne voznje od vrat do vrat pa smo tam...

 

Pa morda nek ?isto povpre?en voznik (ali ve? njih),malce slab?i material, morda menjava sklopke ne v zadnjem trenutku...

 

Tale avto je lahko predvsem opomin vsem tistim, ki kupujejo rabljene (velikokrat uvo?ene avte) z 150t km v ?tirih letih in re?ejo: "Ah,saj so realni, ve? jih tako ali tako ne more biti v tako kratkem ?asu"...

 

?e ni? drugega,je v teh ?asih lepo videti po?tenega prodajalca (no, razen ?e jih ima v resnici 500t :) )

 

Da ga ne bo na koncu kupil diler in mu na hitro prevrtel kilometre...

Napisano

Vse je mogo?e: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=282746502&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&minFirstRegistrationDate=2015&minMileage=0&pageNumber=3&scopeId=C&sfmr=false&sortOption.sortBy=specifics.mileage&sortOption.sortOrder=DESCENDING&searchId=b363ea61-f5e0-309b-1ba6-03eda2f51c6e

 

Pri nas bo ogla?evan z "lep, negovan, odli?an, nem?ko poreklo, 112.000 kilometrov, prvi lastnik zobozdravnik, vo?en samo po avtocesti". :hudicek:

 

A ni nekaj takega nabavil nek slovenski vloger bloger, oz. youtuber (en od teh sodobnih milenijskih poklicev), potem pa imel same te?ave, ?eprav je bil avto glede na opis kot nov in imel za 19k EUR super opremo in magi?nih 112k kilometrov?

Napisano

Zamenjali bodo pa gume, volan, pedalke za cca 1000 stro?ka, prodajali ga bodo pa za 15-16kEUR. Se pravi 4kEUR neto zaslu?ka, kupec se bo pa nato leta spra?eval zakaj so mercedesi tako slabe kvalitete, da je pri dobrih 100kkm ?e vse zmahano in za zamenjat.

33112_1.png

Napisano

Vse je mogo?e: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=282746502&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&minFirstRegistrationDate=2015&minMileage=0&pageNumber=3&scopeId=C&sfmr=false&sortOption.sortBy=specifics.mileage&sortOption.sortOrder=DESCENDING&searchId=b363ea61-f5e0-309b-1ba6-03eda2f51c6e

 

Pri nas bo ogla?evan z "lep, negovan, odli?an, nem?ko poreklo, 112.000 kilometrov, prvi lastnik zobozdravnik, vo?en samo po avtocesti". :hudicek:

 

A ni nekaj takega nabavil nek slovenski vloger bloger, oz. youtuber (en od teh sodobnih milenijskih poklicev), potem pa imel same te?ave, ?eprav je bil avto glede na opis kot nov in imel za 19k EUR super opremo in magi?nih 112k kilometrov?

Jp,tudi jaz iz prve roke vem za podobno e -klaso ;130t km v prvem letu....

 

Za YT-arja pa prvi? slisim

Napisano

Taxi v nem?iji dela ?ez 1500km dnevno...2 voznika, se avto vrti 24 ur na dan...ugasne se, ko tanka in ko gre na servis...

Napisano

?e bi jaz delal kil.samo po AC. Bi jih imel na leto ohoho,saj vozim 7-9 ur na dan,tako da ta sklopka dr?i pri meni vedno samo ob?utek in......je potrebno. Pri nas je isto ,za star avto 4.leta-400k dobimo drobi?,oni pa vedno zbijejo na POU kil.pa zaslu?ijo 2-3 jurje,zato STAREGA NIKOLI,danes so vsi nateguni razen od koga ki ga poznam osebno toda tisti nima to kar bi jaz imel. Je pa res,da ?e kupi? na? avto se kamot ?e vzi? 2-3 leta,?e dela? 30k na leto in to za mali denar,ker avti so redno vzdr?evani. Smo pred leti imeli primer,ko je en sosed kupil od nas Vectro 5let staro in 400k kil.in se je ?e vozil 200k in jo imel 5 let,bi jo ?e mel pa jo je rja po?rla,saj veste bolezni Opela pri blatnikih itd. Takav ti je ?ivot bi reko ?.G.

Napisano

No, ti si veliko v avtu. Predvidevam, da ta avto ni mazda...

Vem, kako je, ?e si 7-9 ur v avtu...sam sem bil 100 do 130 ur na teden v avtu...

Napisano

Jaz ravno v?eraj naredil 530km... Na koncu ne BC pokazal,da je avto laufal skoraj 9h.... Pa je bilo dale? od tega,da bi bila zgolj AC....

Napisano

No, ti si veliko v avtu. Predvidevam, da ta avto ni mazda...

Vem, kako je, ?e si 7-9 ur v avtu...sam sem bil 100 do 130 ur na teden v avtu...

Ni Mazda ampak citron?ek-slu?beni.
Napisano

Tukaj se delate norca, ker je bilo treba menjati sklopko. Raje vidim, da gre sklopka pri Francozu kot ketna oljne pumpe pri "kvalitetnem" Japoncu.  :rolleyes:

a lahk se jaz :)

nisem se bral da bi kdo mel take hardcore probleme z bencinskimi mazdinimi motorji hehe...let the party begin

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.