Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Že lep čas jo prodaja možakar. Barva in menjalnik ji ne delata usluge...

N7rRRL1.jpg

Napisano

Ampak a si videl modela kaj pravi o porabi... to je res smeh, da bi se vozil med 8,5 in 9,5. To je mogoče le na ravni cesti pri 80km/h z ugodnim vetrom v hrbet. Sej ne da bi bilo to pri takem avtu ful pomembno, samo lepo bi bilo, če bi prodajalec bil vsaj toliko pošten, da bi povedal, da dotični motor v tem avtu pomeni povprečna okrog 12 litrov/100km.

33112_1.png

Napisano

Možakar je čisto lepo napisal: če voziš po predpisih. To, da s takim avtom nihče ne vozi po predpisih, je pa druga tema. In potem je tudi druga poraba...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Ne pozabimo, da je to GM-ov motor dinozaver in temu tudi precej precej žejen. 2,8 V6 žre najmanjše povprečje 10litrov. 

Lahko mu žre ta po števcu 8,5.... Če ga nočeš zamorit ti pod 12-14l ne pije. Pa lahko baba Vanga drugače pravi...

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 5 urami je Slivka napisal:

Možakar je čisto lepo napisal: če voziš po predpisih. To, da s takim avtom nihče ne vozi po predpisih, je pa druga tema. In potem je tudi druga poraba...

Pač ne, kot bi rekla pač tvoja žena. V normalni ne divji vožnji z mestno, AC vožnjo in tudi regionalko po vseh predpisih ne bo šlo niti v sanjah pod 10 litrov. 12 je normala, 14 ko si malo bolj razigran, ko pa greš na hard pa pod 20-25 ne gre.

  • Všeč 1
  • Haha 3
  • Ljubim 1

33112_1.png

Napisano

5K€ pa se ne odpelješ z njo? Pretiravat pa tud ni dobro...:rolleyes:

N7rRRL1.jpg

Napisano
Pred eno uro je FuManchu napisal:

5K€ pa se ne odpelješ z njo? Pretiravat pa tud ni dobro...:rolleyes:

Kako da ne? Na vlečno, pa še na gorivu prišparaš. 😉

 

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Power Turbo izpuh, kaaaaj???

 

WWW.AVTO.NET

Mazda 323 Mazda 323 F �port, letnik:1996,1600 EUR :: www.Avto.net ::

 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 2 urama je Z M A J napisal:

Power Turbo izpuh, kaaaaj???

 

WWW.AVTO.NET

Mazda 323 Mazda 323 F �port, letnik:1996,1600 EUR :: www.Avto.net ::

 

"za hči je premočen"?? Kaj to pomeni v bistvu. Da ji bo kupil yugeca, ko tega proda? 🤔

 

 

 

Napisano
pred 15 urami je Alex napisal:

"za hči je premočen"?? Kaj to pomeni v bistvu. Da ji bo kupil yugeca, ko tega proda? 🤔

 


Morda tud kaka mazda2 pride v poštev, 1.2 motor, ali kak vw polo 1.0 motor… 💪

 

 

Napisano
pred 5 urami je MazdaBoy napisal:


Morda tud kaka mazda2 pride v poštev, 1.2 motor, ali kak vw polo 1.0 motor… 💪

Ali še bolj zihr varianta; sobno kolo. :))))

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Kako je z temi 2.0 motorji? Tud goltajo olje?

Še kakšne druge hibe teh Mazd bencincev?

 

WWW.AVTO.NET

Mazda Mazda6 2.0i TE AT, letnik:2008,5350 EUR :: www.Avto.net ::

 

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 2 urama je FuManchu napisal:

Kako je z temi 2.0 motorji? Tud goltajo olje?

Še kakšne druge hibe teh Mazd bencincev?

 

WWW.AVTO.NET

Mazda Mazda6 2.0i TE AT, letnik:2008,5350 EUR :: www.Avto.net ::

 

Raje kupi to in nimaš težav, garantirano...

WWW.AVTO.NET

Honda Accord 2.0 Elegance, letnik:2008,8800 EUR :: www.Avto.net ::

 

  • Všeč 3
  • Začuden 1
  • Ljubim 1
Napisano
pred 3 urami je FuManchu napisal:

Kako je z temi 2.0 motorji? Tud goltajo olje?

Še kakšne druge hibe teh Mazd bencincev?

 

WWW.AVTO.NET

Mazda Mazda6 2.0i TE AT, letnik:2008,5350 EUR :: www.Avto.net ::

 

Imam Tako doma samo da je ročni menjalnik. Sedaj pri 110.000 KM ni nobene porabe olja. @LabiGT je imel mislim, da preko 200.000 pa bo mogoče se on povedal če je pila kaj olja.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 13 minutami je Janez007 napisal:

8.800 za 15 let star avto??? ?zmeden? 

To je Honda:punk: marsikateri avto ima že drug motor noter pri tej starosti.

  • Všeč 1
  • Haha 2
  • Začuden 1

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)
pred 12 minutami je FuManchu napisal:

To je Honda:punk: marsikateri avto ima že drug motor noter pri tej starosti.

 

Kolega je imel Hondo Accord 2.0 letnik 2002. Vprašal sem ga, zakaj jo je prodal kakšnih 5 let nazaj, ker jo je prej tako hvalil. Potem pa mi je razložil, da je razbil zadnjo luč, pa je ni mogel nikjer več nabaviti. Torej tudi Honda ima svoje težave.

 

Tisti, ki misli, da bo dobil za teh 8.800€ skoraj nov avto brez stroškov, se fino moti.

 

Pri naši 12 let stari Accord je tudi bilo nekaj zadev, ki so me že motile (plastični cilinder sklopke je škripal - tipična napaka, slabi žarometi, ..). Drug kolega ima CR-V 2010 dizel in sem in tja, recimo 1x na leto pride kakšen strošek za dobrega jurčka (injektorji pri 210.000, nekaj okrog volana pri 250.000 km, ...). Alternatorji so pa znani, da crknejo med cca 150.000-200.000, ... se pa da popravit oz zamenjat diode ... cca 300€. Pa cev črpalke servo volana je tudi znana, da začne puščat okrog 200.000 km. 

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 4
  • Haha 1
Napisano
pred 30 minutami je Janez007 napisal:

 

Kolega je imel Hondo Accord 2.0 letnik 2002. Vprašal sem ga, zakaj jo je prodal kakšnih 5 let nazaj, ker jo je prej tako hvalil. Potem pa mi je razložil, da je razbil zadnjo luč, pa je ni mogel nikjer več nabaviti. Torej tudi Honda ima svoje težave.

 

Tisti, ki misli, da bo dobil za teh 8.800€ skoraj nov avto brez stroškov, se fino moti.

 

Pri naši 12 let stari Accord je tudi bilo nekaj zadev, ki so me že motile (plastični cilinder sklopke je škripal - tipična napaka, slabi žarometi, ..). Drug kolega ima CR-V 2010 dizel in sem in tja, recimo 1x na leto pride kakšen strošek za dobrega jurčka (injektorji pri 210.000, nekaj okrog volana pri 250.000 km, ...). Alternatorji so pa znani, da crknejo med cca 150.000-200.000, ... se pa da popravit oz zamenjat diode ... cca 300€. Pa cev črpalke servo volana je tudi znana, da začne puščat okrog 200.000 km. 

Se pravi, da je več problemov kot pri Mazdah.😊 Ok, pustimo ta zloglasna Mazdina  ogledala. Mislim, da vem v čem je fora. Če ne bi bilo teh ogledal in težav z njimi bi se pisalo na tem forumu  samo o  računalnikih. 😊In vice bi pokali. 

  • Všeč 1
  • Haha 3

 

 

Napisano (urejeno)
pred 22 minutami je Alex napisal:

Se pravi, da je več problemov kot pri Mazdah.😊 Ok, pustimo ta zloglasna Mazdina  ogledala. Mislim, da vem v čem je fora. Če ne bi bilo teh ogledal in težav z njimi bi se pisalo na tem forumu  samo o  računalnikih. 😊In vice bi pokali. 

 

Misliš, da bi Janez imel Mazdo, če bi bila slaba? Sploh pa je oblikovno vsaj meni top (6-ka, 3-ka in 2-ka), za svoj denar seveda.

 

Na parkirišču srečam kolega, ki ima limuzino trojko 2018. Sem ves čas mislil da bencinarko, nakar zadnjič izvem, da CD 2.2. Pravi, da ima 100.000 km, samo redni servisi na 20.000 km in nobenih težav. Super zadovoljen z Mazdo.

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 2 urama je mazdaman napisal:

Imam Tako doma samo da je ročni menjalnik. Sedaj pri 110.000 KM ni nobene porabe olja. @LabiGT je imel mislim, da preko 200.000 pa bo mogoče se on povedal če je pila kaj olja.

Ja res, nc tezav z motorjem. Tezave so ble z zavorami (cilinder je stekal - zanimivo pri faceliftani pa niti wne tezave z zavorami)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano
pred 6 urami je FuManchu napisal:

Kako je z temi 2.0 motorji? Tud goltajo olje?

Še kakšne druge hibe teh Mazd bencincev?

 

WWW.AVTO.NET

Mazda Mazda6 2.0i TE AT, letnik:2008,5350 EUR :: www.Avto.net ::

 

Jaz imam tako in mi pije olje (dober liter/10 000km). Imam pa 250 000km. Baje, da dajejo na servisu nek aditiv noter in se potem poraba olja zmanjša. Drgač pa avto dela dobro, probleme sem imel s tresenjem diskov, sedaj mi je crknil računalnik za airbage in so rekli na servisu, da ni to tako redek primer (sam imam naročen rabljen računalnik za 200 €, nov pride pa z montažo na servisu 1000€).

 

  • Všeč 1
  • Hvala 1
Napisano (urejeno)

Imamo isto 2.0 pred FL doma in je pila cca. 1l olja na 10k km. Je fotr ravno lani naredil generalko cca. 400€ in bo mir za naprej. Ima pa 200k km. Moja 2.5 pri 270.000 km recimo pa popije 0.5l na 20k km. Je pa res, da je 2.5 njihov najboljsi motor... Poleg olja ostalih tezav do sedaj ni bilo. Stekanje zadnje celjusti je pa ze klasika pri mazdah in se vec ne steje pod napako :D. Tale na oglasu je z rocnim menjalnikom in ne avtomatskim. Pac neve kaj pise.

Popravljeno od Scr3am

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
    • Imaš pa dopusta 40dni menda😁
    • Ena izmed mnogih na dopustu.. 🤗😊😉
    • Ne , ker polovica šoferjev že tako pije😁
    • V javnem prometu to nebi šlo.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.