Skoči na vsebino

Mazda 6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 6 urami je rookiee napisal:

Je pa zanimivo, da v Nemciji se vedno dobis novo 6-tko...

Dobiš.. konfigurator pa deluje samo še informativno

null

image.png

Napisano (urejeno)

Zdravo.  
 

Ve kdo kaj bi bil ta zvok? Klikanje?

Zvoka ni vedno ampak vsake toliko.  Interval vedno drugačen...

Bolj se sliši na zadnjem delu avta. 
2.2 diesel 184. Letnik 2019

Hvala

 

 

Lep pozdrav,

Žiga

 

Popravljeno od Ziga96
  • 1 mesec kasneje...
Napisano (urejeno)

Glede na to da zgolj za 6 predstav je mazda naredila vrhunsko zadevo. Tako motor kot menjalnik sta popolnoma neproblematična. 

 

Poglej ta posnetek, olja v menjalniki ni zamenjal 600.000km.

 

https://youtu.be/d6aNy8HNWmc?si=JWfABQgq7Osd2rK7

 

To seveda ni priporocljivo, ampak zgolj prikaz da je zadeva kvalitetna.

Popravljeno od ignacij
Napisano (urejeno)

 

"Moj izbor bi bila pa definitvno M6 z G194 motorjem – meni najboljša Mazda kadarkoli… Mi je kar žal, da jo ni več v ponudbi (krivi ste pa vi, kupci, ker želite samo SUVje)."

 

"Pooblaščeni serviserji priporočajo strankam menjavo med 100.000 in 120.000 kilometrov, je pa to le priporočilo (garancija ni odvisna od te manjave). Približno polovica se odloči za menjavo olja, jaz pa vam lahko povem, da z avtomatskim menjalnikom ni absolutno nobenih težav in je izredno zanesljiv. Osebno bi naredil menjavo olja v kolikor bi nameraval vozilo obdržati zelo dolgo časa in veliko prevoženih kilometrov (tudi zaradi mirne vesti)"
 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano

AT v bencinarju 2.5 je dobro uparjen z motorjem in verjetno edina res smiselna izbira AT-ja v Mazda 6 atmosfercih. AT v švohnejših različicah bencinarjev pobira čisto preveč živosti in je za moje pojme mnogo preveč potraten. Isto velja za dizle, saj ta AT res ni dobro stunan v povezavi z motorjem in zato trpi predvsem ugodna poraba. Za dizla bi bil idealen dvosklopčni avtomatik, da bi bil in varčen in ustrezno živahen.

33112_1.png

  • 2 tedna kasneje...
Napisano (urejeno)

Pozdravljeni. Kupil sem lepo ohranjeno Mazdo 6, 2011, 2.0 bencinarja. Ima 233.000 km, vožena večino po AC. Vse je BP razen sklopka je trda in v vzratno prestavo gre težko. Mehanik je rekel, da sklopka še ni za menjat. Zdej me pa zanimajo morebitne izkušnje. Je lahko še kak drug razlog razen strošene sklopke?

Hvala.

 

Popravljeno od Milkožer
Napisano (urejeno)

 

pred 18 urami je Milkožer napisal:

Pozdravljeni. Kupil sem lepo ohranjeno Mazdo 6, 2011, 2.0 bencinarja. Ima 233.000 km, vožena večino po AC. Vse je BP razen sklopka je trda in v vzratno prestavo gre težko. Mehanik je rekel, da sklopka še ni za menjat. Zdej me pa zanimajo morebitne izkušnje. Je lahko še kak drug razlog razen strošene sklopke?

Hvala.

 

 

To da je sklopka trda se menda samo gumijasta cev na cilindru sklopke menja in je potem ok. Vprasaj pelkota. Strosek minimalen.

Popravljeno od Scr3am
Napisano
pred 3 urami je Milkožer napisal:

Hvala. Ker sem nov na forumu bi vprašal, Pelko je mehanik?

Ha, ha, dobra. 👍

 

 

  • 4 meseci kasneje...
Napisano

Moja 6ka 194 konjska 2018 letnik je danes šla dalje.

 

Kontaktiral me je po dveh dneh od objave oglasa en s Hrvaške, nisem najprej ga čist resno jemal, ampak je hotel vedno več informacij in se tud naročil pri avtohiši za pregled. Vmes sva sicer oba imela dopuste, pa je potem se zavleklo vse to za kake 3 tedne. Ceno sem nastavil na 19700, na koncu je šla za 19500.

 

Vmes sem imel še dva druga, ki sta se zanimala, samo sem povedal da imam že s tem zmenjeno za ogled in ni šlo dalje..

 

Bolj mešani občutki sicer, ga bom kar pogrešal.

 

Kupec mi je rekel, da jih ni lahko dobit, da jih je malo. Bi rekel da tudi kupcev ni tako veliko, potem se pa nekako poveže..

Napisano

95k km in revolution oprema. Gume sem mu dal zraven 3 leta stare zimske.

 

Na pregledu so mu rekli, da bo treba menjat prednje diske in ploščice komplet, da so mogoče še za 10k km. 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Še to glede baterijskega dosega - meni se giblje okrog 40km pozimi 50km poleti Če je več avtoceste, se zmanjša, če so samo regionalke, je doseg večji. Pred 14 dnevi sem naredil rekordnih 67km, pa je še klima delala in avto polno naložen. Verjetno ti še kdo lahko iz prve roke pokomentira.
    • Živjo,   ti dam odgovor iz prve roke: imam CX-60 PHEV iz dec 2022, uvožen iz Nemčije. Menjal sem zadnje amortizerje, Mazda Slovenija zamenjala v garanciji "po pritožbi", izvedeno pri Avtotehni. Je zdaj boljše. Ampak to je SUV. Že ko sem iz M6 prešaltal na CX30 je bilo udobje v vožnji/lega na cesti opazno slabše. S CX60 o polaganju ovinkov ne boš niti razmišljal, ko se boš vsedel vanj. Je pa "SUV udobje" na višjem nivoju kot CX30.   Pa garancije na CX-60 naj bi bilo 6 let, vsaj v Nemčiji. V Avtotehni, kjer servisiram in so mi naredili že nekaj upgradov/updatov se nekako niso natančno izjasnil glede tega, jaz pa nisem preveč spraševal, saj imam še nekaj let garancije tudi če jih je 5.  
    • Sicer ni M6 sem pa zasledil tale oglas...   https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=21324229&display=Mazda CX-5   Tale mazda je imela nastavljeno ceno okrog 20 000€ in se je očitno v enem dnevu prodala. Res je šla ekspresno hitro.
    • video-ef2c2c4958a7b3c94625f4bb28f4a9b0-V.mp4    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.