Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 1 uro je scania napisal:

Diagnostika: saje.

 

Čiščenje saj opravlja ferk maribor, furman servis (toyota) ptuj, CSS tehnologije Podplat

Hvala.

Mogoče vseeno kaj bližje osrednji Sloveniji, L-oko?

Napisano

Ko ravno omenjate cene - koliko (takole na oko) pa bi stalo pri pooblaščencu:
- menjava podložk injektorjev,
- menjava sita za olja,
- menjava verige za oljno črpalko.

2.2D, 175 KM, 2016, CX-5, 142 kkm
Pač malo razmišljam, da bi pri naslednjem servisu naredil še to preventivo. Rad imam tudi preventivne stvari urejene (olje v avtomatskem menjalniku in čiščenje kolektorjev in loputa so že urejeni).
Saj načeloma bi lahko vprašal, vem. Pa tukaj je tudi nekaj modrecev, ki povedo še kaj več 🙂

Napisano

Zdravo, 

 

glede na to, da sem sam menjal podložke in čistil sito, bi rekel, da mojstri za menjavo podložk in menjavo sita potrebujejo ene 4 urce, no seveda se lahko tudi kaj zalomi in čas podaljša. 

 

Kar se menjave ketne oljne pumpe tiče, pa se mi zdi, da je potreben skoraj podoben poseg kot pri menjavi pogonske, verjetno v tem primeru ni potrebno sneti pokrova ventilov.

 

Če se odločiš za menjavo male ketne, bi sam odločil tudi za menjavo pogonske. To bo pa verjetno kar okoli 8-10ur, kolikor sem dobil informacijo. 

 

lp, Samo 

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

No, še enkrat povprašam - koliko so vam računali (pooblaščenec/pod_kozolcem) za menjavo podložk injektorjev, sita, verige oljne črpalke in pač olja in filtra?

Napisano
pred 49 minutami je kacnje napisal:

No, še enkrat povprašam - koliko so vam računali (pooblaščenec/pod_kozolcem) za menjavo podložk injektorjev, sita, verige oljne črpalke in pač olja in filtra?

Bi ti z veseljem pomagal pa žal ne vem, ker teh potreb-problemov nimam..... :nevem:

Jaz bi menjal obe verigi, ko je že enkrat vse odprto! 

Jaz bi ocenil, da CC 500-600€ bi lahko bilo..... 🤔

Napisano

Dobil stroj nazaj.
Pod kozolcem - menjava podložk injektorjev, sito, veriga oljne črpalke in seveda olje in filter. Pravi, da je bilo pri eni podložki malo puščanja (--> gareža), da je odmična gred in ostalo v zelo dobrem stanju. 650 EUR. Ni se mi zdelo ravno poceni, ampak tisti, ki bo kupil mojo Mazdo, bo že vesel 🙂

Napisano (urejeno)
pred 29 minutami je kacnje napisal:

Dobil stroj nazaj.
Pod kozolcem - menjava podložk injektorjev, sito, veriga oljne črpalke in seveda olje in filter. Pravi, da je bilo pri eni podložki malo puščanja (--> gareža), da je odmična gred in ostalo v zelo dobrem stanju. 650 EUR. Ni se mi zdelo ravno poceni, ampak tisti, ki bo kupil mojo Mazdo, bo že vesel 🙂

Ocenjujem, da stane nekaj podobnega pri Pelkotu z računom. Pred nekaj meseci je stala 500€ menjava male verige, 120€ je redni servis (olje, oljni filter, kabinski filter) ...tista menjava podložk pa tudi ne more stati prav dosti.

 

Pod kozolcem je običajno najdražje, sploh, če se kaj zalomi. Če imaš račun, imaš tudi dokaz o popravilu, lahko popravilo reklamiraš, če drugega ne, pa ga imaš za bodočega kupca in avto lažje prodaš.

Popravljeno od Janez007
Napisano

Se strinjam. Tokrat je pač tako naneslo, niti nisem pričakoval, da bo tako drago. Če je bilo v redu narejeno, potem "neka bude".

Napisano
pred 5 minutami je Janez007 napisal:

Ocenjujem, da stane nekaj podobnega pri Pelkotu z računom. Pred nekaj meseci je stala 500€ menjava male verige, 120€ je redni servis (olje, oljni filter, kabinski filter) ...tista menjava podložk pa tudi ne more stati prav dosti.

 

Pod kozolcem je običajno najdražje, sploh, če se kaj zalomi. Če imaš račun, imaš tudi dokaz o popravilu, lahko popravilo reklamiraš, če drugega ne, pa ga imaš za bodočega kupca in avto lažje prodaš.

Ampak, saj "pod kozolcem" tudi račun dobiš. Vsaj jaz ga vedno. In ja, lahko reklamiram kaj, če bi bilo neustrezno narejeno. Je pa, definitivno ceneje kot na uradnem servisu. In velikokrat tudi bolje izvedeno. 😉

 

 

Napisano (urejeno)
pred 10 minutami je kacnje napisal:

Se strinjam. Tokrat je pač tako naneslo, niti nisem pričakoval, da bo tako drago. Če je bilo v redu narejeno, potem "neka bude".

Da ne bi mislil, tudi meni se je že kdaj zgodilo. In sem bil potem slabe volje, ker ni bilo praktično nič ugodneje, pa nobenega otipljivega jamstva.

 

 

pred 7 minutami je Alex napisal:

Ampak, saj "pod kozolcem" tudi račun dobiš. Vsaj jaz ga vedno. In ja, lahko reklamiram kaj, če bi bilo neustrezno narejeno. Je pa, definitivno ceneje kot na uradnem servisu. In velikokrat tudi bolje izvedeno. 😉

Alex, kaj je kozolec očitno različno razumemo. 😉

"V nasprotju z mojstri izpod kozolca splošne servisne delavnice dajo garancijo na svoje delo in vgrajene nadomestne dele. Podobno, kot to stori pooblaščeni servis."

https://www.delo.si/magazin/avtomobilno/pod-kozolcem-je-najdrazje/#!

 

slika.png.22845c0c426481da761d9095750e91ad.png

Popravljeno od Janez007
Napisano

Ja, saj mislim, da nam je jasno. Vsega vraga se dogaja na obeh straneh. Vsaka ima svoje pluse in minuse. Vsak vrsto različnih izkušenj. Za tole preventivo sem se odločil pač pod kozolcem, ker sem na pooblaščencu pričakoval precej visok znesek.

Da se tema slučajno ne izrodi v prerekanje: pooblaščeni vs kozolčarji 😂
 

Napisano
pred 6 minutami je Janez007 napisal:

Da ne bi mislil, tudi meni se je že kdaj zgodilo. In sem bil potem slabe volje, ker ni bilo praktično nič ugodneje, pa nobenega otipljivega jamstva.

 

 

Alex, kaj je kozolec očitno različno razumemo. 😉

"V nasprotju z mojstri izpod kozolca splošne servisne delavnice dajo garancijo na svoje delo in vgrajene nadomestne dele. Podobno, kot to stori pooblaščeni servis."

https://www.delo.si/magazin/avtomobilno/pod-kozolcem-je-najdrazje/#!

 

slika.png.22845c0c426481da761d9095750e91ad.png

A so kozolčarji v bistvu sploh mehaniki, ali kako? A so to fušarji, ki popravljajo avte kar pred hišo? Vse brez računa? 

Če je odgovor ja, se razume, da k takemu ne bi biti pod razno peljal avta. 

 

 

Napisano
pred 22 minutami je Alex napisal:

A so kozolčarji v bistvu sploh mehaniki, ali kako? A so to fušarji, ki popravljajo avte kar pred hišo? Vse brez računa? 

Če je odgovor ja, se razume, da k takemu ne bi biti pod razno peljal avta. 

slika.png.769753369e55020ce3cc07a427387f96.png

Napisano
9 hours ago, kacnje said:

No, še enkrat povprašam - koliko so vam računali (pooblaščenec/pod_kozolcem) za menjavo podložk injektorjev, sita, verige oljne črpalke in pač olja in filtra?

jaz ti pogedam lahko koliko sm dal brez verige in sita ki je bilo čisto(mi je samo preveril) menjal sem pa še olje v menjalniku

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano
pred 16 minutami je TiEn napisal:

jaz ti pogedam lahko koliko sm dal brez verige in sita ki je bilo čisto(mi je samo preveril) menjal sem pa še olje v menjalniku

In pri koliko prevoženih  kilometrih to preverjate, menjujete? 

 

 

Napisano

Jaz sem pri 155k km to naredil

vsi filtri olja in pregled celotnega avtomobila
menjava olja v avtomatskem menjalniku + filtra
menjva koleščka napenjalca
pregled oljnega sita
menjan pas od alternatorja
menjanje podložke

196€ delo

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano
pred 2 urama je Janez007 napisal:

Da ne bi mislil, tudi meni se je že kdaj zgodilo. In sem bil potem slabe volje, ker ni bilo praktično nič ugodneje, pa nobenega otipljivega jamstva.

 

 

Alex, kaj je kozolec očitno različno razumemo. 😉

"V nasprotju z mojstri izpod kozolca splošne servisne delavnice dajo garancijo na svoje delo in vgrajene nadomestne dele. Podobno, kot to stori pooblaščeni servis."

https://www.delo.si/magazin/avtomobilno/pod-kozolcem-je-najdrazje/#!

 

slika.png.22845c0c426481da761d9095750e91ad.png

Tole bi še jaz "šraufal"! :ouje:

pred 2 urama je kacnje napisal:

Dobil stroj nazaj.
Pod kozolcem - menjava podložk injektorjev, sito, veriga oljne črpalke in seveda olje in filter. Pravi, da je bilo pri eni podložki malo puščanja (--> gareža), da je odmična gred in ostalo v zelo dobrem stanju. 650 EUR. Ni se mi zdelo ravno poceni, ampak tisti, ki bo kupil mojo Mazdo, bo že vesel 🙂

Sem bil kar blizu,zakaj pa nisi obe verigi menjal?🤔

Napisano
pred 8 minutami je TiEn napisal:

Jaz sem pri 155k km to naredil

vsi filtri olja in pregled celotnega avtomobila
menjava olja v avtomatskem menjalniku + filtra
menjva koleščka napenjalca
pregled oljnega sita
menjan pas od alternatorja
menjanje podložke

196€ delo

Uh...potem imam še fore do takrat, 😊 Moja rdeča  puščica  ima šele 62Kkm.

... 

 

 

Napisano
pred 1 uro je Bini napisal:

Tole bi še jaz "šraufal"! :ouje:

Sem bil kar blizu,zakaj pa nisi obe verigi menjal?🤔

Se mi je zdelo, da je sedaj kar dovolj stroškov. Odkar sem kupil avto, sem naredil redni servis, zamenjal olje v avtomatskem menjalniku, speskal sesalne kolektorje, zamenjal podložke, verigo za oljno črpalko, sito ... aja pa loputo so menjali pod garancijo, pa oba žarometa pod garancijo. Za nekaj mesecev uporabe je to precej denarja. Sedaj naj dela, če misli.
So pa v načelnih pogovorih vsi vpleteni omenjali, da je lepo ohranjeno (veriga ni raztegnjena, odmična gred nima poškodb) in (še) ni videti neke posebne potrebe.
Že tako mi vsi pravijo, da preveč vlagam v avtomobile. Ampak imam res rad te stvari urejene in zanesljive.

Napisano (urejeno)
pred 4 minutami je kacnje napisal:

Se mi je zdelo, da je sedaj kar dovolj stroškov. Odkar sem kupil avto, sem naredil redni servis, zamenjal olje v avtomatskem menjalniku, speskal sesalne kolektorje, zamenjal podložke, verigo za oljno črpalko, sito ... aja pa loputo so menjali pod garancijo, pa oba žarometa pod garancijo. Za nekaj mesecev uporabe je to precej denarja. Sedaj naj dela, če misli.
So pa v načelnih pogovorih vsi vpleteni omenjali, da je lepo ohranjeno (veriga ni raztegnjena, odmična gred nima poškodb) in (še) ni videti neke posebne potrebe.
Že tako mi vsi pravijo, da preveč vlagam v avtomobile. Ampak imam res rad te stvari urejene in zanesljive.

👍👍👍 Tako se dela, če kupiš rabljen avto.

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 55 minutami je kacnje napisal:

Se mi je zdelo, da je sedaj kar dovolj stroškov. Odkar sem kupil avto, sem naredil redni servis, zamenjal olje v avtomatskem menjalniku, speskal sesalne kolektorje, zamenjal podložke, verigo za oljno črpalko, sito ... aja pa loputo so menjali pod garancijo, pa oba žarometa pod garancijo. Za nekaj mesecev uporabe je to precej denarja. Sedaj naj dela, če misli.
So pa v načelnih pogovorih vsi vpleteni omenjali, da je lepo ohranjeno (veriga ni raztegnjena, odmična gred nima poškodb) in (še) ni videti neke posebne potrebe.
Že tako mi vsi pravijo, da preveč vlagam v avtomobile. Ampak imam res rad te stvari urejene in zanesljive.

Prav je, da si vse to postoril.👍 Sedaj boš imel, upam, mir. 

Tudi sam spadam med tiste, ki jim ni škoda dati denar za kvalitetno in pravočasno  vzdrževaje avta. 

 

 

Napisano

Me veseli, da nisem edini. Ni nas pa veliko. Mene moti že, ko nekaj škriplje, kaj šele kaj bolj resnega.
Še mimogrede glede cene - povprašal sem pri bolj cenjenem (nepooblaščencu) in pravi, da bi bilo kakšnih 700 evrov. Potem pa vseeno nisem preveč plačal. Ob priliki povprašam še na kakšnem poooblaščencu, me prav zanima. Ne želim pogrevati debate kozolec/pooblaščenec, zgolj za informacijo, ki je lahko komu dobrodošla.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Mene čudi, kako ti tega ne veš?   A si pozabil kaj se je zgodilo z tekstilno industrijo v Evropi. A si pozabil kako so potonile tudi slo firme, ki niso več uspele tekmovati z dumpinškimi cenami kitajcev. A se zdi to normalno, da greš prodajat na določeno območje s tako nizkimi cenami, da gre proizvajalec v minus, ki pa ga z lahkoto pokrije drugod. Ko lokalna industrija crkne zaradi nelojalne konkurence pa dvignejo cene.   To so naredili tudi z HiFi tehniko, s televizorji, z belo tehniko itd... uničijo in po možnosti kupijo lokalne proizvajalce, ki zdaj delajo dobičke zgolj kitajcu.   Pri avtomobilih, dobivajo subvencije s strani kitajskih oblasti, da lahko tako poceni prodajajo avte, ki bi bili brez subvencij dražji kar pošteno. To se bo delalo toliko časa, da avto industrija v EU počepne potem bodo cene postale "tržne" brez konkurence.    To kar sem tu naštel so vse nepoštene prakse in zavedaj se da kitajca boli kurac a bomo še sploh imeli določen nivo blaginje, ki ga lahko imaš le če nekaj proizvajaš. Če tega ni boš imel težavo kupit karkoli - tudi kitajca ne.    Dokler se bo vse gledalo skozi denar boste ćedalje bolj revni. Ta pregovor še vedno velja, da nisem tako bogat, da bi kupoval poceni. In ja sem šel skozi tako obdobje in sem se vedno nategnil, tako da tega ne počnem več.
    • nemce so za par lep denar nategnili
    • Bom za Boss-a izmeril temperaturo gum po vožnji po avtocesti  z digitalnim termometrom,  tako GY na 6-ki kot Conti na cx30. Tudi mene zanima realna temperatura. 
    • Ampak se hitro učijo in bodo počasi prevladali. Moj kitarist ima privatno plastičarsko delavnico. Do sedaj je imel nemške, angleške in italijanske stroje.  Zadnjega je kupil na kitajskem za tretjino cene. In pravi, da je daleč najboljši od vseh. Tudi na trstiranjihbpogisto zmagajo. Podobno je pri pevskih ozvočenjih.Sedaj jih že veliko kupuje zvočniške enote na kitajskem za par sto evrov na enoto in delajo enako ali še bolje kot renomirane firme. Tako, da jaz jih ne bi zaničeval.  Kar se tiče električnih avtomobilov je moje mnenje, da bodo v celoti prevzeli trge( vgrajevali vodo veliko opreme,imeli bodo dolg doseg in seveda  primerna cena). Večino kupcev ne bo brigalo od kod je avto, le cena bo narekovala prodajo  (delno tudi  kvaliteta). 
    • Ups, "brez problemov" je bla slaba izbira besed, bolj je bilo mišleno, da se nebi smeu še opečt pri 60-65. Drgač pa da ne bo kdo mislu kaka drama je zej z GY F1 6stkami ... sem ziher, da se ostale gume isto "grejejo". Včera ob sedmih zvečer je asfalt še ziher mel čez 30 + trenje gume pa ni da ni da ne prideš na teh 40-45. Zadn cajt, da začne mazda delat kake nove modele, sj ne vemo več okol česa bi še filozofiral
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.