Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Nemška firma, solidna firma. Diski so v Nemčiji narejeni.

 

Ate, Brembo in Textar delajo diske na Kitajskem. Ploščice večina še ne.

Popravljeno od godlike
Napisano (urejeno)

20240418_061929.jpg

20240418_062014.jpgJe že avto vedel da gre na servis. Brez moči na začetku, grobo prestavlanje brzin navzdol. SBS, SBSC, DRSS malfunction. Po ponovnem zagonu je vse izginilo. 

 

Kaj smo že rekli da je krivec za vse to?

 

Edit: kokr sm brskal forum, zabasan avto al pa kak senzor. 😓

Popravljeno od Tilen5

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano
pred 11 urami je Agerg napisal:

Kaj pa je fora tega Zimmerman-a? Ne poznam, pa vprašam.

SCANIA je ugotovil da ni nek presežek kvalitete,zaenkrat vodi TEXTAR PRO+

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Napisano
pred 12 urami je godlike napisal:

Če bi jaz butelj tvoj podpis pogledal, bi videl, da je karavan. 😵

 

Če prav pravi Zimmerman je samo 4x4?

Imaš električno ročno?

 

Zimmerman pravi:

- spredaj

-- diski luknjasti (te imaš): 370.3050.52

-- pakne (te imaš): 25725.155.1

- zadaj

-- diski (tudi imaš): 370.3052.20

-- pakne:

--- z električno ročno: 22349.155.1

--- klasična ročna (te imaš): 25688.150.1

 

Če se nisi v ročni vsekal, bi to tudi po uradni strani moralo biti. Naj kdo še potrdi 😆

Zimmerman katalog direkt za avto

A si ziher, da je ta link pravi - jaz mislim da je pravi tale, za 2012 dalje - https://web.tecalliance.net/otto-zimmermann/en/parts/cars/assigned?assemblyGroupId=100626&targetId=57607&typeNumber=57607#@brc/brands:Car;targetType:cars/assem:MAZDA%206%20Estate%20(GJ%2C%20GL)%202.2%20D%20(GJ2FW%2C%20GJ692);targetType:cars;targetId:57607;typeNumber:57607/lnkparts:Disc%20Brake;targetType:cars;assemblyGroupId:100626;targetId:57607;typeNumber:57607

 

 

@Tilen5 a maš AWD?

 

null

image.png

Napisano
pred 12 urami je godlike napisal:

Če bi jaz butelj tvoj podpis pogledal, bi videl, da je karavan. 😵

 

Če prav pravi Zimmerman je samo 4x4?

Imaš električno ročno?

 

Zimmerman pravi:

- spredaj

-- diski luknjasti (te imaš): 370.3050.52

-- pakne (te imaš): 25725.155.1

- zadaj

-- diski (tudi imaš): 370.3052.20

-- pakne:

--- z električno ročno: 22349.155.1

--- klasična ročna (te imaš): 25688.150.1

 

Če se nisi v ročni vsekal, bi to tudi po uradni strani moralo biti. Naj kdo še potrdi 😆

Zimmerman katalog direkt za avto

Lepo si tole zrihtal, zdej še končna tabela da te dopolnem. Jaz NE bi vzel naluknjanih, bi vzel navadne. Ampak odločitev je tvoja @Tilen5

 

Dopolnjujem kar je @godlike napisal:

 

 

- spredaj

-- diski luknjasti: 370.3050.52 (AWD), 370.4404.52 (Sprednji pogon)

-- diski navadni: 370.3050.20 (AWD), 370.4404.20 (Sprednji pogon)

-- pakne: 25725.155.1 (AWD in sprednji pogon)

- zadaj

-- diski: 370.3052.20 (AWD in sprednji pogon)

-- pakne: 25688.150.1 (AWD in sprednji pogon, navadna klasična ročna, non-eletric)

--- z električno ročno: 22349.155.1

--- klasična ročna (te imaš): 25688.150.1

 

Sem šel preverit, in sem jaz naročil iste šifre spredaj za mojo 2.5 bencinarko, torej navadni diski 370.4404.20 in ploščice 25725.155.1.

Aja pa še ena omemba, kataloške sva takrat s @scania praktično doktorirala, ampak navadni modeli so imeli kataloško neki-neki-neki, 2018 modeli dalje imajo kataloško neki-neki-neki-A, in ta A označuje izboljšano verzijo, te ploščice pri zimmermanu tako ustrezajo in novim in starim šestkam

 

Lahko pa vzameš brez A in dobiš takšno specifikacijo kot je bila ob vgradnji

 

null

image.png

Napisano
pred 17 urami je Tilen5 napisal:

A je kdo pripravljen malo pomagat pri izbiri diskov/ploščic na avtodoc? Da ne bi kaj zgrešil. Nazadnje ko sem kupoval so mi poslali napačne dele pa sem imel sitnosti, pa ni bila najboljša izkušnja.
 

Prilepi še screenshot naročila, da vidimo kateri deli so bili to :D 

Napisano

Bom vzel navadne ja, če priporočaš. Hvala vsem.

pred 2 urama je NevLado napisal:

Fwd ima

Pred eno uro je NevLado napisal:

Prilepi še screenshot naročila, da vidimo kateri deli so bili to :D 

Ma to je blo.leta nazaj za olje za menjalnik. Poslali so mi hidravlično olje.

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano
dne 18. 4. 2024 ob 9:23 je Brane napisal:

SCANIA je ugotovil da ni nek presežek kvalitete,zaenkrat vodi TEXTAR PRO+

Se strinjam. Textar so super. 

 

 

  • 3 tedne kasneje...
Napisano
dne 18. 4. 2024 ob 10:32 je NevLado napisal:

Prilepi še screenshot naročila, da vidimo kateri deli so bili to :D 

 

dne 18. 4. 2024 ob 10:32 je NevLado napisal:

Prilepi še screenshot naročila, da vidimo kateri deli so bili to :D 

Najboljse za mazdo 6 so zimermman diski in ploscice, naluknjani so pa še boljsi ker se ne pregrevajo toliko in jih ne zvija, bos pa mogel vsake toliko spucati te luknje ker se rade zabijejo

  • 1 mesec kasneje...
Napisano
dne 17. 4. 2024 ob 21:02 je godlike napisal:

Če bi jaz butelj tvoj podpis pogledal, bi videl, da je karavan. 😵

 

Če prav pravi Zimmerman je samo 4x4?

Imaš električno ročno?

 

Zimmerman pravi:

- spredaj

-- diski luknjasti (te imaš): 370.3050.52

-- pakne (te imaš): 25725.155.1

- zadaj

-- diski (tudi imaš): 370.3052.20

-- pakne:

--- z električno ročno: 22349.155.1

--- klasična ročna (te imaš): 25688.150.1

 

Če se nisi v ročni vsekal, bi to tudi po uradni strani moralo biti. Naj kdo še potrdi 😆

Zimmerman katalog direkt za avto

Hvala za koristne informacije. A so luknjasti diski samo za spredaj?

Napisano

Dizelašom bo verjetno prišlo zelo prav. Spije živcev še pa še. Vglavnem napaka sveti lučka abs konstantno, nemoreš je zbrisat, avto nima prave moči, napaka je pa 2263 in pa za turbo, prvi sum je povezava med malo in veliko turbino ampak ni. Napaka je vakum ventil, ki se nahaja pod baterijo (sta dva). Na sliki obkroženo z rdečo. Aja vozila mazda 6, cx5 diesel 2,2. 

IMG_20240623_075706.jpg

  • Všeč 9
  • Ljubim 1
  • Hvala 3
Napisano

Scania ti si car!

 

Res hvala za vse tvoje znanje, če boš kaj v Vipavski dolini si lepo vabljen na kozarec pive ali vina!

  • Všeč 2
  • Hvala 1
  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Hej,

 

saj ne vem če pišem v pravo temo, ampak ni vrag da me boste vsaj usmerili v pravo smer. Skratka, kupujem par delov za mx5 rf 2017 2.0, pa me zanima če so te deli ok ali bi priporočali kaj drugega:

jermen, zračni filter je še vse ok oz. nedavno zamenjano.

 

hvala za nasvet :)

 

Napisano (urejeno)
pred 10 urami je wezle napisal:

Hej,

 

saj ne vem če pišem v pravo temo, ampak ni vrag da me boste vsaj usmerili v pravo smer. Skratka, kupujem par delov za mx5 rf 2017 2.0, pa me zanima če so te deli ok ali bi priporočali kaj drugega:

jermen, zračni filter je še vse ok oz. nedavno zamenjano.

 

hvala za nasvet :)

 

Zdravo.

Vžigalne tuljave ni potrebno menjati ob menjavi sveck, ce dela normalno je to to.

Original svečke so oznake so: PE5R18110 dela jih pa ngk in so oznake 94124 ali PE5S18110 ki jih dela denso in so oznake kot si napisal zc20hpr11. Torej sta obe original razlika je samo v črki R katere dobavlja ngk in S katere dobavlja denso.

Olje priporočam original mazda 5w30, oljni filter pa znamke mann. Prav tako je fajn menjat kabinski filter prav tako priporocam znamko mann.

Koliko pa ima km? Ce je nad 120000km je fajn razmislit tudi o menjavi olja v ročnem menjalniku in diferencialu. Mislim da ima mx5 celo po servisnem intervalu predvideno menjavo olja v menjalniku okrog 120000km

Popravljeno od scania
Napisano (urejeno)

Ok, ni problem še ta olje zamenjat, avto ima preko 120kkm.

 

Katero znamko pa priporočaš in koliko litrov je potrebno kupiti za oboje (predvidevam da <1l?)?

 

Pa še eno vprašanje, na youtube omenjajo tudi 'crush washer' ob menjavi - se splača to tudi zamenjati?

 

Pa hvala za nasvet do sedaj :) Kabinskega filtra pa avto nima, razen če dodam aftermarket.

Popravljeno od wezle
Napisano (urejeno)
pred 24 minutami je wezle napisal:

Ok, ni problem še ta olje zamenjat, avto ima preko 120kkm.

 

Katero znamko pa priporočaš?

 

Pa še eno vprašanje, na youtube omenjajo tudi 'crush washer' ob menjavi - se splača to tudi zamenjati?

 

Pa hvala za nasvet do sedaj :) Kabinskega filtra pa avto nima, razen če dodam aftermarket.

Od jakoparts lahko vgradis, fajn da je filter vmes.

Glede menjalnika smo nazadnje dali v eno mx5 nd g160 redline mt90 (75w90 gl4) rabiš ga dva litra.

Diferencial gre not 0,6 litra mazda longlife hypoid sg1 ali ravenol vg 70w80 ki pokriva mazdina priporočila.

Rabis se pa 4 alu podložke original so oznake 995641800 drugače so pa dimenzij zunanji premer 22mm notranji premer 14mm.

Zatezni momenti čepov na menjalniku in diferencialu so 50Nm

Popravljeno od scania
Napisano (urejeno)

Evo še lokacije čepov za izpust in nivo, in pa kolicine in specifikacije olj.

Daj naredi kaksno sliko mazde pa objavi da vidimo miato 😄

IMG_20240712_162640.jpg

IMG_20240712_162702.jpg

IMG_20240712_162722.jpg

Popravljeno od scania
  • Všeč 3
  • Ljubim 2
  • Hvala 1
Napisano

Hej, hvala, zelo si pomagal. Počakam dele in grem v akcijo.

 

Javim, če se mi zatakne.

Napisano (urejeno)

Včeraj redni servis na Mazdi 3 G120 MT in Mazdi 6 G165 MT, obe pri cca 100.000 km:

- olje Mazda Ultra 5W-30 https://olje-dg.si/trgovina/mazda-dexelia-ultra-5w-30/

- filter olja MANN W 6018 https://www.autodoc.si/mann-filter/7886688

- zavorna tekočina ATE DOT 4 03.9901-6202.2 Typ 200 https://www.autodoc.si/ate/954933

- filter zraka MANN C 27 019 https://www.autodoc.si/mann-filter/7624420

 

Na Mazdi 6 G165 so bile pri 97.860 km potrebne zamenjave original prve zavorne ploščice. Zamenjane z ATE 13.0460-5675.2 https://www.autodoc.si/ate/15801911

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano
pred 2 urama je Janez007 napisal:

Včeraj redni servis na Mazdi 3 G120 MT in Mazdi 6 G165 MT, obe pri cca 100.000 km:

- olje Mazda Ultra 5W-30 https://olje-dg.si/trgovina/mazda-dexelia-ultra-5w-30/

- filter olja MANN W 6018 https://www.autodoc.si/mann-filter/7886688

- zavorna tekočina ATE DOT 4 03.9901-6202.2 Typ 200 https://www.autodoc.si/ate/954933

- filter zraka MANN C 27 019 https://www.autodoc.si/mann-filter/7624420

 

Na Mazdi 6 G165 so bile pri 97.860 km potrebne zamenjave original prve zavorne ploščice. Zamenjane z ATE 13.0460-5675.2 https://www.autodoc.si/ate/15801911

Hvala za link do filtra.

 

Tudi jaz razmišljam, da bom nehal vozit na pooblaščenca, predvsem zaradi tega ker za 60 eur narediš komplet servis sam.

Napisano (urejeno)

Aja še to, na joti sem včasih vedno kupoval purflux, kakšne izkušnje z mazdami @scania? je malenkost cenejši kot mann - https://www.autodoc.si/purflux/7852259

 

 

Olje bi vzel pa kar A5 od Castrola Magnatec, isto pride skupaj cca 46 eur, kot original, če uzamem 5 litrou (4+1) - https://www.autodoc.si/castrol/21499922 + https://www.autodoc.si/castrol/21499920

 

Popravljeno od NevLado

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Meni so se pa takrat črne črke zbrisale.  Itak, da sem vzel čopič pa črno barvo, malo selotejpa in so bile kot nove.    Zanimivo mi je bilo, ko sem kupil v začetku osemdesetih stoenko in sva šla z kolegom  v trgovino z barvami za čolne in barke in  kupila kr eno belo barvo. Snežno belo.😊 Nato sva v njegovi garaži stoenko prebarvala s pištolo, ki je bila drugače mamenjena za lakiranje pohištva ( to so njegovi starši delali). Itak, da sva pištolo uničila.😇 Nato sva iz Italije prešvercala motor in  menjalnik od Fiat regate (70 konjičkov) . Ker je bil preširok (pet brzin) , sva z fleksarco izrezala del pločevine v kolo teku, tako, da je gledal en kos menjalnika ven pri kolesu. 🤣 Vgradila sva tudi nižje, športne amortizerje in vzmeti od Fiata 128 sport. Spredaj sva dodala home made spojler. Takrat sem delal na Tomusu in so mi na tomosovem inštitutu, kjer sem imel kolega ( ki je bil v razvojnem oddelku za auspuhe) izdelali iz inoxa cel auspuh, vključno z obema loncema. Stoenka je šla kot avion, tudi glasna je bila tako.  In na tehničnem ni bilo nikoli nobenega problema. 😄 Policaji so nas tudi velikokrat ustavili, ko smo se vračali z kakega špila z goriškega in nikoli ni bilo nobenih problemov. Lepo je bilo takrat "rihtat avte". 😊    
    • Evo, pa še bi se našlo kaj... 😊 Je pa zato cx-30  skupaj s ProCeed najnižji crossover....  Vsedi se not in boš presenečen kako je nizek....🤗😉  
    • Če bojo jih boš pa nazaj menjal za 5 min..... 😊😉
    • Res, da sem bil mlad junec takrat, to je blo 1x v 90 ih, še Wartburga sem mel.  In to so ble prva generacija tablic, ki so mele slabo barvo ampak črni napisi so bli pa OK in tud grb je bil lep. EU oznak pa takrat še ni bilo.   Ampak res nisem nič sikal ali pametoval, avto je bil pa res BP takrat. Sem se tolažil, da mogoče majo pa normo kolk jih vršt na dan pa jo še niso izpolnili.
    • To se dejansko drži Novalje in vem, da je tam malo boljši kemp👍   Jaz sem pa danes osvojil najvišji vrh Paga, ki ni bog ve kaj zahteven je pa zato toliko bolj razgleden in se vidi daleč na okoli npr. veliko otokov Rab, Krk, Cres, Lošinj, Silba,Olib, Ist, Dugi otok in seveda Velebit...  Na skrajnem severu Paga pa leži rt Lun kjer je tudi čudovit razgled proti severu Jadrana... 👌🤗😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.