Skoči na vsebino

Mazda CX-30


mazdaman

Priporočeno sporočilo

Normalna pri Mazdi si hotu re?t :) Ja, jaz bom na servisu probal kaj uredit. Glede na to, da je na eni strani samo, se mora o?itno dat zrihtat tako, da tresenja ni :) Po dopustu bo akcija :)

Ah, to so malenkosti.Koliko krat pa gleda? to ?ipco na avtocesti?Ko prehiteva? za del?ek sekunde in to je to. Va?no je, da ne odpade.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Malo se "igram" s konfiguracijo Mazde CX-30 na Mazda AT portalu pa vidim, da mi pri sestavi ro?ni menjalnik, pogon 4WD, Skyactive-X motor, vsa oprema (kjer so predvidena 18' plati??a in gume) ni mo?no kod dodatno opremo nabaviti 16' plati??a in gume (za zimo) zaradi 4WD pogona.Ali mogo?e kdo kaj ve o tem ?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem pred dilemo ali vzeti bele usnjene prevleke ali ?rne v novi M CX-30 in ali je vredno dokupiti stre?no okno. Sam imam namre? v M6 usnjene prevleke (olivno zelene barve, ki so bile takrat opcijska izbira - leto 2008) in so poleti na soncu hudi?evo vro?i. Ali so bele kaj manj in kako je z umazanostjo le-teh oziroma ?i??enjem. Bi bilo sicer super, da bi bili ventilirani (sede?i) a te mo?nosti na ?alost ni.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?rne bodo bolj vro?e kakor so bile zelene, bele pa manj.  :zvizga:

 

Bele bo? pa moral malo bolj ?istiti, seveda je odvisno kdo se bo noter vozil.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

SI konfigurator za novo Mazdo CX-30 je na voljo od danes naprej (tudi s ceniki in dodatno opremo). Opcija stre?nega okna je na voljo za dopla?ilo kot dodatna oprema za 800,00 ?.

https://www.mazda.si/konfigurirajte-svojo-mazdo/MAZDA%20CX-30/5WGN/

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nekaj ne bo prav, edino ?e so spet nelogi?ne kombinacije motorjev in opreme...

 

X 25.390

X + AT 31.590 (+ 6.200 EUR)

X + AWD 31.590 (+ 6.200 EUR)

X + AWD + AT 34.390 (+ 9.000 EUR)

 

G 22.290

G + AT 25.690 (+ 3.400 EUR)

G + AWD 29.690 (+ 7.400 EUR)

G + AWD + AT 31.690 (+ 9.400 EUR)

 

edit: o?itno bo nekaj na tem, saj pri X opcije AT menjalnik ne more? vzeti posebej, temve? nujno zraven pride tudi najvi?ji paket opreme z 18 col in usnjenimi sede?i. Torej ?e si nekdo za?eli avtomatski menjalnik, je potrebno dopla?ilo 6.200 EUR.

 

edit 2: ?e ?eli? stre?no okno, ga lahko dopla?a? samo pri X, pri G ni te kombinacije, pa ?e to samo pri najvi?ji stopnji opreme (GT plus).

 

Sre?no s prodajo ob taki nefleksibilni politiki paketov. <_<

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja nekaj podobnega majo na mazdi3 tudi, sicer tam pravijo, da majo neke pakete. Ker vem, ko sem se zanimu za X motor, je reko, to ?e mate GT opremo avtomatsko. Sploh ne bojo prodajal X motorja z ?ist osnovno opremo. Pa ?e ni mi jasno, zakaj M3 konfigurator ?e kr nima X motorjev o.O

Sicer pa kolikor razumem pri mazdi nikoli niso mel kaj extra flexibilne izbire dodatnih zadev ne?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nekaj ne bo prav, edino ?e so spet nelogi?ne kombinacije motorjev in opreme...

 

X 25.390

X + AT 31.590 (+ 6.200 EUR)

X + AWD 31.590 (+ 6.200 EUR)

X + AWD + AT 34.390 (+ 9.000 EUR)

 

G 22.290

G + AT 25.690 (+ 3.400 EUR)

G + AWD 29.690 (+ 7.400 EUR)

G + AWD + AT 31.690 (+ 9.400 EUR)

 

edit: o?itno bo nekaj na tem, saj pri X opcije AT menjalnik ne more? vzeti posebej, temve? nujno zraven pride tudi najvi?ji paket opreme z 18 col in usnjenimi sede?i. Torej ?e si nekdo za?eli avtomatski menjalnik, je potrebno dopla?ilo 6.200 EUR.

 

edit 2: ?e ?eli? stre?no okno, ga lahko dopla?a? samo pri X, pri G ni te kombinacije, pa ?e to samo pri najvi?ji stopnji opreme (GT plus).

 

Sre?no s prodajo ob taki nefleksibilni politiki paketov. <_<

Ja ocitno je tole nekaj narobe ker ne more biti avto malega razreda (se vedno je to krizanec mazde 2 in 3) na primer 6000-8000? drazji od mojega ki je vecji razred od cx5??? Pa manel kjluko, el panoramo s sibedahdom in AWD DSG (pa mocnga dizla)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ni samo seat....dobis marsikaj za 35k danes....pa je vsaj pol metra vecje :), tudi druzinski Citroen je bil cenejsi full option

 

To je ocitno mazdin premium vstop v svet SUVjev....

Ce mene vprasas so tele opcije posledica nizanja stroskov v fabrki, ne da se vec tole pa tole, anpak samo vse ali nic, in to drago. Se pravi izdelujejo ze v naprej dolocene modele

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jure ne pretiravaj, saj ni tako drago, ?e primerja? VW grupo. 

 

Seat Ateca te tudi hitro pride DSG 4WD 2,0 TSI 38.000?

post-24-0-19561800-1564742745_thumb.jpg

 

tudi tukaj si vezan ?e nekaj vzame? mora? ?e drugo vzeti. Je pa res da si lahko bolj izbira? in kljuka?.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moj je tudi bil 43 po ceniku, samo ceniki pri VAGu so imaginarni, medtem ko so pri Mazdi skorajda kon?ni. Mogo?e so pa za?eli tudi s to igro pa da dobi? popust?

 

s panoramo...pa verjetno dobi? ?e nekaj na tole zlahka

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=13459595&display=Seat%20Ateca%201.5%20ECOTSI%20ACT%20Xcellence%20DSG%20...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ni samo seat....dobis marsikaj za 35k danes....pa je vsaj pol metra vecje :), tudi druzinski Citroen je bil cenejsi full option

 

To je ocitno mazdin premium vstop v svet SUVjev....

Ce mene vprasas so tele opcije posledica nizanja stroskov v fabrki, ne da se vec tole pa tole, anpak samo vse ali nic, in to drago. Se pravi izdelujejo ze v naprej dolocene modele

 

Jap tole se pa popolnoma strinjam, definitivno je to posledica ni?anja stro?kov + v salonu znajo povedat, da se pa? teh custom opcij ni veliko prodajalo, in so posplo?il = zni?al stro?ke v fabriki.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pocasi se nagibam k novemu vozu in moram priznat da mi je tale CX-30 kar vsec. Pogoj je avtomatik, radarski tempomat, android auto :)

 

In ko opremis tole CX-30 ... G122 avtomatik, ena barva (450 eur), SA, ST in SO paketi pride cena 28.640 EUR. Nekako malo prevec kot sem pripravljen dat.

Nekaj let nazaj sem gledal in imel mejo cca 20k EUR pa se je dobilo dobro opremljen avtomatik, potem je v parih letih ta cena zrastla na 23, sedaj pa cene kar lepo gredo gor (recimo focus je tak primer).

 

Sploh ce racunas potem da vzames na leasing in obresti kar precej nanesejo rata to kar lep znesek. Mogoce ce bi bila akcija leasing brez obresti (kot je trenutno za CX-3).

 

Se mi zdi, da trenutno moja Mazda 6 je malo velika za moje potrebe in bi nek manjsi avto. In tile "mini" SUVi so zelo zanimivi.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.