Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

A ti kaj ogledalo trese na AC? Meni se levo, desno je ok. Morm mal povpra?at.

Normalna stvar.Izgleda,da pride v neko resonanco. Vedno samo na voznikovi strani.

 

 

Napisano

Normalna pri Mazdi si hotu re?t :) Ja, jaz bom na servisu probal kaj uredit. Glede na to, da je na eni strani samo, se mora o?itno dat zrihtat tako, da tresenja ni :) Po dopustu bo akcija :)

Napisano

Normalna pri Mazdi si hotu re?t :) Ja, jaz bom na servisu probal kaj uredit. Glede na to, da je na eni strani samo, se mora o?itno dat zrihtat tako, da tresenja ni :) Po dopustu bo akcija :)

Ah, to so malenkosti.Koliko krat pa gleda? to ?ipco na avtocesti?Ko prehiteva? za del?ek sekunde in to je to. Va?no je, da ne odpade.

 

 

Napisano

Malo se "igram" s konfiguracijo Mazde CX-30 na Mazda AT portalu pa vidim, da mi pri sestavi ro?ni menjalnik, pogon 4WD, Skyactive-X motor, vsa oprema (kjer so predvidena 18' plati??a in gume) ni mo?no kod dodatno opremo nabaviti 16' plati??a in gume (za zimo) zaradi 4WD pogona.Ali mogo?e kdo kaj ve o tem ?

Napisano

O?itno ne more? downgrejdat. Re?itev: proda? nove 18 col in nabavi? 16 od nekoga, ki bi rad imel 18 ter hkrati kak?nih 200 EUR zaslu?i?. :)

 

Dvomim, da so zavore ve?je, vsaj pri nobeni izmed trenutnih mazd z opcijo FWD/AWD ni tako.

Napisano

Sem pred dilemo ali vzeti bele usnjene prevleke ali ?rne v novi M CX-30 in ali je vredno dokupiti stre?no okno. Sam imam namre? v M6 usnjene prevleke (olivno zelene barve, ki so bile takrat opcijska izbira - leto 2008) in so poleti na soncu hudi?evo vro?i. Ali so bele kaj manj in kako je z umazanostjo le-teh oziroma ?i??enjem. Bi bilo sicer super, da bi bili ventilirani (sede?i) a te mo?nosti na ?alost ni.

Napisano

?rne bodo bolj vro?e kakor so bile zelene, bele pa manj.  :zvizga:

 

Bele bo? pa moral malo bolj ?istiti, seveda je odvisno kdo se bo noter vozil.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Bele bodo zelo hitro umazane, ?rne pa hudi?evo vro?e. Be? bi bila super opcija, a je ?al ni na izbiro. Enkrat sem imel be? usnjene sede?e (volvo v70) in to je verjetno edina opcija, kompromis med ne prevro?i in se ne uma?ejo prehitro.

Napisano

Sem pred dilemo ....novi M CX-30 in ali je vredno dokupiti stre?no okno.

A ta opcija bo?

In ali se ve koliko ? bo ta stro?ek?

Napisano

Fak 35.000? za awd auto bencinarja??

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Nekaj ne bo prav, edino ?e so spet nelogi?ne kombinacije motorjev in opreme...

 

X 25.390

X + AT 31.590 (+ 6.200 EUR)

X + AWD 31.590 (+ 6.200 EUR)

X + AWD + AT 34.390 (+ 9.000 EUR)

 

G 22.290

G + AT 25.690 (+ 3.400 EUR)

G + AWD 29.690 (+ 7.400 EUR)

G + AWD + AT 31.690 (+ 9.400 EUR)

 

edit: o?itno bo nekaj na tem, saj pri X opcije AT menjalnik ne more? vzeti posebej, temve? nujno zraven pride tudi najvi?ji paket opreme z 18 col in usnjenimi sede?i. Torej ?e si nekdo za?eli avtomatski menjalnik, je potrebno dopla?ilo 6.200 EUR.

 

edit 2: ?e ?eli? stre?no okno, ga lahko dopla?a? samo pri X, pri G ni te kombinacije, pa ?e to samo pri najvi?ji stopnji opreme (GT plus).

 

Sre?no s prodajo ob taki nefleksibilni politiki paketov. <_<

Napisano

Ja nekaj podobnega majo na mazdi3 tudi, sicer tam pravijo, da majo neke pakete. Ker vem, ko sem se zanimu za X motor, je reko, to ?e mate GT opremo avtomatsko. Sploh ne bojo prodajal X motorja z ?ist osnovno opremo. Pa ?e ni mi jasno, zakaj M3 konfigurator ?e kr nima X motorjev o.O

Sicer pa kolikor razumem pri mazdi nikoli niso mel kaj extra flexibilne izbire dodatnih zadev ne?

Napisano

Niso imeli, ?e bi jih imeli, sem prepri?an, da bi se bolje prodajale. Vsaj v Evropi, kjer so kupci zahtevnej?i kot v ZDA, kjer ni nekih individualnih dopla?il, ampak vzemi paket ali pa ni?

Napisano

Nekaj ne bo prav, edino ?e so spet nelogi?ne kombinacije motorjev in opreme...

 

X 25.390

X + AT 31.590 (+ 6.200 EUR)

X + AWD 31.590 (+ 6.200 EUR)

X + AWD + AT 34.390 (+ 9.000 EUR)

 

G 22.290

G + AT 25.690 (+ 3.400 EUR)

G + AWD 29.690 (+ 7.400 EUR)

G + AWD + AT 31.690 (+ 9.400 EUR)

 

edit: o?itno bo nekaj na tem, saj pri X opcije AT menjalnik ne more? vzeti posebej, temve? nujno zraven pride tudi najvi?ji paket opreme z 18 col in usnjenimi sede?i. Torej ?e si nekdo za?eli avtomatski menjalnik, je potrebno dopla?ilo 6.200 EUR.

 

edit 2: ?e ?eli? stre?no okno, ga lahko dopla?a? samo pri X, pri G ni te kombinacije, pa ?e to samo pri najvi?ji stopnji opreme (GT plus).

 

Sre?no s prodajo ob taki nefleksibilni politiki paketov. <_<

Ja ocitno je tole nekaj narobe ker ne more biti avto malega razreda (se vedno je to krizanec mazde 2 in 3) na primer 6000-8000? drazji od mojega ki je vecji razred od cx5??? Pa manel kjluko, el panoramo s sibedahdom in AWD DSG (pa mocnga dizla)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja zgleda da bomo vsi mogl na seate it :D

Tole je prav sme?no ja, sam kolkor berem mazda smatra to avto ve?ji kot cx-3 ... torej bi to naj blo vsaaaj v rangu trojke ... ?eprav po videnim ni o.O

Napisano

Ni samo seat....dobis marsikaj za 35k danes....pa je vsaj pol metra vecje :), tudi druzinski Citroen je bil cenejsi full option

 

To je ocitno mazdin premium vstop v svet SUVjev....

Ce mene vprasas so tele opcije posledica nizanja stroskov v fabrki, ne da se vec tole pa tole, anpak samo vse ali nic, in to drago. Se pravi izdelujejo ze v naprej dolocene modele

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jure ne pretiravaj, saj ni tako drago, ?e primerja? VW grupo. 

 

Seat Ateca te tudi hitro pride DSG 4WD 2,0 TSI 38.000?

post-24-0-19561800-1564742745_thumb.jpg

 

tudi tukaj si vezan ?e nekaj vzame? mora? ?e drugo vzeti. Je pa res da si lahko bolj izbira? in kljuka?.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Moj je tudi bil 43 po ceniku, samo ceniki pri VAGu so imaginarni, medtem ko so pri Mazdi skorajda kon?ni. Mogo?e so pa za?eli tudi s to igro pa da dobi? popust?

 

s panoramo...pa verjetno dobi? ?e nekaj na tole zlahka

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=13459595&display=Seat%20Ateca%201.5%20ECOTSI%20ACT%20Xcellence%20DSG%20...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ni samo seat....dobis marsikaj za 35k danes....pa je vsaj pol metra vecje :), tudi druzinski Citroen je bil cenejsi full option

 

To je ocitno mazdin premium vstop v svet SUVjev....

Ce mene vprasas so tele opcije posledica nizanja stroskov v fabrki, ne da se vec tole pa tole, anpak samo vse ali nic, in to drago. Se pravi izdelujejo ze v naprej dolocene modele

 

Jap tole se pa popolnoma strinjam, definitivno je to posledica ni?anja stro?kov + v salonu znajo povedat, da se pa? teh custom opcij ni veliko prodajalo, in so posplo?il = zni?al stro?ke v fabriki.

Napisano

Ja ...cena je visoka za novi x motor benz...verjetno bo kak popust..od prodajalca vedno so dali...pa bojo tudi zdaj .lp

Napisano

Pocasi se nagibam k novemu vozu in moram priznat da mi je tale CX-30 kar vsec. Pogoj je avtomatik, radarski tempomat, android auto :)

 

In ko opremis tole CX-30 ... G122 avtomatik, ena barva (450 eur), SA, ST in SO paketi pride cena 28.640 EUR. Nekako malo prevec kot sem pripravljen dat.

Nekaj let nazaj sem gledal in imel mejo cca 20k EUR pa se je dobilo dobro opremljen avtomatik, potem je v parih letih ta cena zrastla na 23, sedaj pa cene kar lepo gredo gor (recimo focus je tak primer).

 

Sploh ce racunas potem da vzames na leasing in obresti kar precej nanesejo rata to kar lep znesek. Mogoce ce bi bila akcija leasing brez obresti (kot je trenutno za CX-3).

 

Se mi zdi, da trenutno moja Mazda 6 je malo velika za moje potrebe in bi nek manjsi avto. In tile "mini" SUVi so zelo zanimivi.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Svaka čast Toyoti za tole   Ko Japonci odvržejo rokavice WWW.AVTOMANIJA.COM Naslednik legendarnega Lexusa LFA ni Lexus, temveč Toyota.  
    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.