Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Matrične LED so za mene edina sprejemljiva opcija. Na 6-ki jih imam in so super. 

  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Napisano
dne 11. 7. 2021 ob 10:18 je Bossek napisal:

Tisti ki si lastite cx30 .... je kateri razmislal ali pa clo ze kupil spodnji front grill?

 

Skrbi me ker nisem 100% preprican kaksno sirino tablic imajo ostali in ali bo sploh pasalo pri nas.

 

Govorim o tem: 

WWW.AMAZON.DE

Kaufen Sie [2 Stück] CDEFG für CX30 CX-30 Front Kühlergrille Frills Frontstoßstangenmaske Auto Grill Modifiziertes Zubehör im Auto & Motorrad-Shop auf Amazon.de. Große Auswahl und Gratis Lieferung...

 

Kolikor vidim je to samo mreža za spodnjo luknjo zapret in ne vem če ima tablica kaj veze.

dne 11. 7. 2021 ob 20:45 je tommaazz napisal:

Ne najdem točnega odgovora na to vprašanje...vem, da core ima dnevne halogenke, ostale LED, plus pa je potem očitno enako? Vem da ima style matrične, zato pa bi najraje imel style, upam da bo čez par mesecev tudi kakšna g150 style, če ne bom pač g122 vzel, načeloma mi bo dovolj ampak bi raje vzel 150, če bi lahko izbiral.

Osnovni in Plus imata samo dnevne luč halogenske, ostalo je vse LED. lahko pa te žarnice zamenjaš z LED pa je. Kratke in dolge so LED Style pa ima potem matričnini led

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano (urejeno)

Kot sem obljubil bom podal malo mojih občutkov o vožnji z Cx30. Nekaj sem že napisal lani o cx30,g 122 sedaj sem pa vozil x180, avt.AWD s ful opremo.Vožnja in občutek na volanu sta odlična.😊 Pri vožnji daje občutek varnosti in mirnosti. Je zelo tiha in pri 100km na uro daje občutek kot,da se pelješ cc 70-80.😊 Še vedno me motijo te prezračevalne reže v kabini,ker se ne dajo idealno nastaviti ☹️

Menjalnik mi je ok samo vedet moraš kaj hočeš,ne mara pa cincanja. Pri umirjeni vožnji mirno in lepo prestavi,pri prehitevanju pa pohodiš plin do daske in poleti. Res pa potem prestavlja nekje pri 4000 obratov. Prevozil sem okoli 100 km in imel pov.porabo 6.6 lit. Res pa nisem vozil po AC. Meni se zdi za ta avto super,sploh ker je awd in avtomatik!👍 Vozil sem pa kot vozim ponavadi svojo 3ko in mi pije  tu nekje. Nisem opazil nobenega cukanja ali kaj podobnega  in tudi vibracij kot sem jih malo opazil pri g 122 ni bilo!😊 Skratka avto me je navdušil,prav tako pa tudi trgovec,ki mi je ponudil dokaj ugodno ceno za mojo 3jko in nasploh dobro ponudbo za razmislek:whatever: Če se odločim za njo bo verjetno CX 30 - x 186 GT plus style,machine grey.:ouje:

Edina dva minusa,ki jih imam sta reži za ventilacijo in plastične obrobe okoli koles,ki se pa pri tej machine hrey barvi skoraj ne vidijo.....:prstgor:

IMG_20210713_083720~3.jpg

IMG_20210713_083734~2.jpg

IMG_20210713_093911~2.jpg

Popravljeno od Bini
Napisano
pred 11 minutami je Janez007 napisal:

Torej če bi se odločil, bi se odločil za X180 AWD AT oz. katero varianto? Koliko stane taka varianta? In seveda koliko ti plačajo za tvojo odlično M3? ☺️

 

Sem napisal model katerega bi vzel. Poglej po ceniku koliko pride cc28k€

O končnih cenah se še dogovarjamo ,isto za mojo Mazdo 3, cc(16k€)

 

Napisano
pred 8 urami je Bini napisal:

Kot sem obljubil bom podal malo mojih občutkov o vožnji z Cx30. Nekaj sem že napisal lani o cx30,g 122 sedaj sem pa vozil x180, avt.AWD s ful opremo.Vožnja in občutek na volanu sta odlična.😊 Pri vožnji daje občutek varnosti in mirnosti. Je zelo tiha in pri 100km na uro daje občutek kot,da se pelješ cc 70-80.😊 Še vedno me motijo te prezračevalne reže v kabini,ker se ne dajo idealno nastaviti ☹️

Menjalnik mi je ok samo vedet moraš kaj hočeš,ne mara pa cincanja. Pri umirjeni vožnji mirno in lepo prestavi,pri prehitevanju pa pohodiš plin do daske in poleti. Res pa potem prestavlja nekje pri 4000 obratov. Prevozil sem okoli 100 km in imel pov.porabo 6.6 lit. Res pa nisem vozil po AC. Meni se zdi za ta avto super,sploh ker je awd in avtomatik!👍 Vozil sem pa kot vozim ponavadi svojo 3ko in mi pije  tu nekje. Nisem opazil nobenega cukanja ali kaj podobnega  in tudi vibracij kot sem jih malo opazil pri g 122 ni bilo!😊 Skratka avto me je navdušil,prav tako pa tudi trgovec,ki mi je ponudil dokaj ugodno ceno za mojo 3jko in nasploh dobro ponudbo za razmislek:whatever: Če se odločim za njo bo verjetno CX 30 - x 186 GT plus style,machine grey.:ouje:

Edina dva minusa,ki jih imam sta reži za ventilacijo in plastične obrobe okoli koles,ki se pa pri tej machine hrey barvi skoraj ne vidijo.....:prstgor:

IMG_20210713_083720~3.jpg

IMG_20210713_083734~2.jpg

IMG_20210713_093911~2.jpg

zgleda fajn, kaj je pa razlika med x180 in x186 samo teh 6 konjev ali je tudi pri samem motorju kaj drugačna tehnologija?

Napisano (urejeno)

Nisem veliko spraševal, ampak okvino je nasploh boljši in vse kar je tam bilo tako, tako so odpravili. Ko sem ga testiral ni bilo nič kar bi opazil, da ni vredu. Edino za menjalnik mi je priporočal ročnega, če mi avtomatski ne pomeni veliko. 

Aha pa x 180tk ne bodo več delali oziroma prodali bodo tisto kar je še kje na lagru.... :nevem:

Popravljeno od Bini
Napisano

V motorje se ne spoznam, pa me zanima če je komu jasno zakaj npr. ne narediji tega x motorja 2,5l pa npr. 230KM, kaj jih zavira?

Napisano
pred 26 minutami je ignacij napisal:

V motorje se ne spoznam, pa me zanima če je komu jasno zakaj npr. ne narediji tega x motorja 2,5l pa npr. 230KM, kaj jih zavira?

Ekologija? 🤔

 

 

Napisano
pred 2 minutama je 50keda napisal:

Nič jih ne zavira, zato pa bojo nasledne generacije 3.0 in 3.3 :D

Verjetno ne v Evropi. 🙄

 

 

Napisano (urejeno)
pred 2 minutama je 50keda napisal:

Torej v Evropti ne bojo nič več prodajali? Na-a to ne vrjamem, sj bodo hybridi tole ... kar pomeni, da bo "ekologija" izpolnjena ;)

Tej obstoječi benzinarji brez turbin  ostajajo za evropski trg. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

Zato pa sem še pravi čas pohitel in kupil malo jačo bencinko, ker res kmalu ne bo več nič pametnega za kupit. :nevem:

Napisano
6 hours ago, Alex said:

Tej obstoječi benzinarji brez turbin  ostajajo za evropski trg. 

Se se ne ve u bistvu, sam ne vrjamem da bojo 3.0 jybrida razvijal sam za ameriko 😉

Napisano
22 hours ago, Bini said:

Zato pa sem še pravi čas pohitel in kupil malo jačo bencinko, ker res kmalu ne bo več nič pametnega za kupit. :nevem:

Sam zdej boš pa še ti mel več konjev kot Alex, kako bo zdej to ?😁

  • Všeč 2
  • Haha 2

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano
pred 18 minutami je TiEn napisal:

Sam zdej boš pa še ti mel več konjev kot Alex, kako bo zdej to ?😁

Še nekaj časa. :harhar:

 

 

Napisano (urejeno)

Hitro menjaš avtobuse, še nedolgo nazaj si trdil da je 150km dovolj zate in ne vidiš poante tunat za tvoj stil vožnje 😂

Popravljeno od TiEn

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano (urejeno)

Saj je več kot dovolj za dolge klance... Ampak od viška glava ne boli. Kakega bavarca stisniti je tudi poseben gušt. :harhar:

V igri je zanimiva možnost... 

Popravljeno od Alex
  • Všeč 1
  • Zmeden 1

 

 

Napisano
Pred eno uro je TiEn napisal:

Sam zdej boš pa še ti mel več konjev kot Alex, kako bo zdej to ?😁

Ima pa zato navora ohoho več :bravo:  1:1  😂

Napisano

Tako,opravil sem vse formalnosti z nakupom novega avta,ki pride sredi Avgusta.:ouje:

In sedaj se samo še čaka......:zoom-zoom:  :nevem:

  • Všeč 9
  • Ljubim 1
Napisano

Super, odličen avto, še večje lušte si mi naredil 😁...še par mesecev pa grem tudi sam v akcijo 🙃

Napisano
pred 37 minutami je tommaazz napisal:

Super, odličen avto, še večje lušte si mi naredil 😁...še par mesecev pa grem tudi sam v akcijo 🙃

Bdw,ti si meni naredil lušte par postov nazaj,če se ne motim?😉

Napisano

Ja, ampak tvoj je že na poti, moj pa še ne 😆. Me pa res zanima kaj je s temi prezračevalnimi režami, ker povsod to grajajo...moram it na testno tudi sam, pa da vidim...Kako se ti pa zdi naprimer poskočnost avtomatik/AWD/x180 vs ročni g122, ki si ga tudi vozil? Verjetno bistveno poskočnejši ni, pri avtocestnih hitrostih že, kaj pa normalna vožnja? Sam bi raje ročnega vzel...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako samo zgleda.....  Bi bilo pa fino, da bi blo tako.... 
    • katerega priporočaš za iphone
    • Ker se je preselil v Ljubljano, mora plačevati dražje avtomobilsko zavarovanje WWW.ZURNAL24.SI Zaradi selitve se mu je podražilo avtomobilsko zavarovanje. Kako to pojasnjuje zavarovalnica?   Do kam bo šel pohlep?   Me zanima, kako bi ljudje pogledali, če bi jaz rekel: "Kilo puranjega mesa je po 8€, razen za tiste iz Ljubljane je po 12€, ker je to mesto bolj rizično..."
    • Pozdravljen, bi lahko se meni posredoval kontakt mehanika ? Hvala !
    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.