Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 2 urama je zamex23 napisal:

Od včeraj naprej tudi jaz lastnik mazde, oprema PLUS STYLE, G-122 mašina. Super avto, proti konkurentom. Menjalnik in volan športna, da bi ga lahko primerjal z mojim nekdanjim mini cooperjem, menjalnik še celo boljši feel. Več ko do 5k še nisem prišel na obratih, ker pač..avto še 100km nima. Bom pa kmalu stestiral polni potencial. 

261313483_265887355516641_5257006903727313790_n.jpg

Dobrodošel med nami in srečno vožnjo ....  :bravo: Zaenkrat ga ne teraj preveč in počakaj  vsaj do 2kkm,da se uteče motor in menjalnik 👍

Ta barva ji super paše......👌

Napisano

Lepa Mazdurina 👍😁😉😉veliko km...😁zoom zoom 😉

Napisano
14 hours ago, zamex23 said:

Od včeraj naprej tudi jaz lastnik mazde, oprema PLUS STYLE, G-122 mašina. Super avto, proti konkurentom. Menjalnik in volan športna, da bi ga lahko primerjal z mojim nekdanjim mini cooperjem, menjalnik še celo boljši feel. Več ko do 5k še nisem prišel na obratih, ker pač..avto še 100km nima. Bom pa kmalu stestiral polni potencial. 

261313483_265887355516641_5257006903727313790_n.jpg

Čestitke in pozdravljen med mazdaše!

Napisano

Hvala. Ja super avto, mogoče malo preveč drseč volan ali je pa še to za to ker je bol novo. Prav tako senzorji na vratih za odklepanje ne delajo najbolše sedaj ko je dež. Glede ostalih stvari pa nimam pripomb zaenkrat. Garaža pa upam, da drugo leto nova bližje vhoda hiše 😁

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Evo treba je bilo spet napolnit rezervar na cx30. Poraba se je malo dvignila iz 6.0 na 6.2,verjetno zaradi hladnejšega vremena ali pa več kratkih voženj 🤔 .Tokrat sem za probo tankal 100tko,da vidim,če bo kakšna razlika v porabi ali moči.....🙈

Jaz sem že s to porabo zadovoljen tako,da pičimo dalje in se veselimo......:zoom-zoom:

Napisano

Eno vprašanje za lastnike CX30, posebej motorja skyactive G; ali se vam motor na delovno temperaturo segreje v doglednem času - po par km, ali pa ostaja v "modrem" območju tudi več 10km?

Napisano (urejeno)

Po mojem nima zveze dosti škatla avta (CX30, CX3, Mazda 3, Mazda 6), ampak predvsem zunanja temperatura in režim vožnje.

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 6 minutami je Janez007 napisal:

Po mojem nima zveze dosti škatla avta (CX30, CX3, Mazda 3, Mazda 6), ampak predvsem zunanja temperatura in režim vožnje. Meni se ogrejeta (G120, G165) na minimalno delovno temperaturo (okoli 50 stopinj) po 2-3km vožnje po navadni cesti skozi naselje, ravno ko zapeljem na avtocesto je že za silo ogret.

Točno tako je pri meni in je bilo tudi na g120....😊👍

Napisano
20 minutes ago, Janez007 said:

Po mojem nima zveze dosti škatla avta (CX30, CX3, Mazda 3, Mazda 6), ampak predvsem zunanja temperatura in režim vožnje. Meni se ogrejeta (G120, G165) na minimalno delovno temperaturo (okoli 50 stopinj) po 2-3km vožnje po navadni cesti skozi naselje, ravno ko zapeljem na avtocesto je že za silo ogret.

Ja, se strinjam, da "škatla" nima dosti veze s tem. Zanimalo me je, ker so se "bencinci", ki sem jih do sedaj vozil, segreli na delovno temperaturo (70-80 stopinj) dokaj hitro, po par km, G120 pa je tudi po 60 km (50 po AC) ostala na minimalni temperaturi - slabih 50 stopinj, kar me je presenetilo.

Napisano
pred 14 minutami je Carot napisal:

Ja, se strinjam, da "škatla" nima dosti veze s tem. Zanimalo me je, ker so se "bencinci", ki sem jih do sedaj vozil, segreli na delovno temperaturo (70-80 stopinj) dokaj hitro, po par km, G120 pa je tudi po 60 km (50 po AC) ostala na minimalni temperaturi - slabih 50 stopinj, kar me je presenetilo.

 Tako delovanje ni OK, predlagam obisk servisa.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano
31 minutes ago, Carot said:

Ja, se strinjam, da "škatla" nima dosti veze s tem. Zanimalo me je, ker so se "bencinci", ki sem jih do sedaj vozil, segreli na delovno temperaturo (70-80 stopinj) dokaj hitro, po par km, G120 pa je tudi po 60 km (50 po AC) ostala na minimalni temperaturi - slabih 50 stopinj, kar me je presenetilo.

Skyactiv motor rabi res občutno več časa v primerjavi z "navadnim bencinarjem", da se segreje na delovno temperaturo. Pri CX-3 ne morem spremljat kakšna je temperatura, ampak na šestici kjer dejansko obstaja indikator temperature vode sem ravno danes gledal - po 10km relacijske vožnje okoli 70kmh in klimi na "auto", voda še vedno ni bila na 95 stopinj ampak tam okoli 90. Je bil pa avto čez noč zunaj. Tako da zna trajat AMPAK TO, DA IMAŠ TI MODRO LUČKO PO VOŽNJI NA AC JE PA NEKAJ HUDO HUDO NAROBE. Preglej nivo vode v rezervoarju, mogoče ti je zaštekal termostat, da ne zapre vode ob hladen vžigu? Čim prej na servis!! Jaz bi šel kar z mazda asistenco do najbližjega pooblaščenca na tvojem mestu.

Napisano
pred 7 urami je Carot napisal:

Ja, se strinjam, da "škatla" nima dosti veze s tem. Zanimalo me je, ker so se "bencinci", ki sem jih do sedaj vozil, segreli na delovno temperaturo (70-80 stopinj) dokaj hitro, po par km, G120 pa je tudi po 60 km (50 po AC) ostala na minimalni temperaturi - slabih 50 stopinj, kar me je presenetilo.

Zagotovo nekaj ni vredu,ker pri meni je ugasnila modra lučka pozimi sigurno po 3do4km,poleti pa po 1km.🤔

Napisano
pred 13 urami je Carot napisal:

Ja, se strinjam, da "škatla" nima dosti veze s tem. Zanimalo me je, ker so se "bencinci", ki sem jih do sedaj vozil, segreli na delovno temperaturo (70-80 stopinj) dokaj hitro, po par km, G120 pa je tudi po 60 km (50 po AC) ostala na minimalni temperaturi - slabih 50 stopinj, kar me je presenetilo.

 

Tole bi js sumu, da je neki s termostatom narobe

Napisano (urejeno)

Ko je govora o termostatih. Pri meni 4 dan lastništva, pripeljem avto pred hišo da se ogreje zjutraj. Avto še ni imel 200km. Uglavnem pridem iz hiše, avto se mi je zdel ko da malo buhti od mašine zunaj, zunanja temperatura pa tudi -4C. Uglavnem se vsedem v avto, napaka na motorju, takoj na servis. Avto ponovno zaženem, nič se ni slišal da bi blo narobe, na temperaturo sploh nisem bil pozoren. Uglavnem v pol ure mi avto vrnejo s servisa, "zaštekal" digitalni termostat. Ne vem ali se je odštekal sam ko sem ponovno prižgal avto, ker drugač bi blo vrjetno kej fuč ali pa je bilo dovolj hladno. Uglavnem škode ni bilo.  Na servisu so sicer rekl, da ni blo razloga, da ne bi delal in da če še enkrat zataji, bojo pač menjal. Upam da je še kje kak senzor, da zasilno izklopi avto, če presežeš temperaturo? Če kdo kaj ve?

Sedaj ima avto za sabo slabe 1000km, napaka se mi še ni ponovila in upam, da tako ostane. Drugače pa meni se mašina ogreje zelo hitro, zdej ko sem bol pozoren na te zadeve. Nekje slabe 5 minut po regionalkih sm že na 100C. Povprečna poraba 400km regionalk, 400km avtoceste, trenutno 8.1L/100km...mogoče malo razočaran, trenutno še pazim, da ga ne teram, tako da ne vem kako vam rata s 6.5 povprečnimi, sploh stopite kej na gas ko speljujete? 
Bom pa rekel, da avto za to kar ga rabim jaz kar je za službo in kdaj malo naokoli super zadeva, saj do 100ke kar vleče. Tudi na avtocesti dokler je ravnina, 160-170kmh zelo tiha kabina, stabilna vožnja. Ko pa pride do hriba pa se konča. Avto zelo podhranjen na tem področju, mogoče celo malo več kot sem pričakoval, je pa res da nism glih šaltu v nižjo ker nisem hotel pridit nad 4000 obratov. Mi je pa jasno, zakaj je nekdo prodajal cx5 pred časom, s 120konji, ker to za na avtocesto ni. :D 

Danes mi je sicer bilo malo žal da nimam 4x4 ko mi je zametalo cesto do hiše, ampak v tretjem poskusu je vseeno šlo, za to kar mamo mi zime ga kaj dosti ne bom pogrešal.

Popravljeno od zamex23
Napisano

Je kdo že imel drugi servis na pooblaščenem servisu, kaj so zamenjali.... (filter notranje klime ?) in koliko je bila končna cena servisa za CX-30 Skyactive-X ? Jaz sem naročen 17.12.2021 BTC LJ.

Napisano
pred 7 urami je Robert napisal:

Je kdo že imel drugi servis na pooblaščenem servisu, kaj so zamenjali.... (filter notranje klime ?) in koliko je bila končna cena servisa za CX-30 Skyactive-X ? Jaz sem naročen 17.12.2021 BTC LJ.

Mislim,da boš prvi tukaj.....🤔

Koliko si dal za prvega? Poročaj koliko bo drugi servis....😉

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.