Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 1 uro je Bini napisal:

Takole sem pa poskrbel na cx30 za odganjanje divjadi.... 😊 Sem pozabil, da ga na tem avtu še nimam😉

IMG_20220118_102537.jpg

Vse vredu, dokler ne naletiš na gluho srno😅.

Napisano
pred 2 urama je Denlub napisal:

Vse vredu, dokler ne naletiš na gluho srno😅.

😲 Hahahaha... si že videl kdaj gluho srno..... 🤔😀

Napisano
pred 14 minutami je Bini napisal:

😲 Hahahaha... si že videl kdaj gluho srno..... 🤔😀

Sem. V skrinji jo imam. Gluha čist :lol:

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 2 urama je FuManchu napisal:

Sem. V skrinji jo imam. Gluha čist :lol:

Tista pa ne dela škode 😃 ampak je škoda,da že ni v želodčku.....😉

Napisano

Resno me mika, da bi kupil mrezico za spodnji sprednji del. Je to ze kdo gledal ali celo kupil in vgradil.

 

Malo me skrbi velikost.

 

https://www.amazon.de/-/en/Radiator-Grille-Frills-Modified-Accessories/dp/B08GFWDLDN/ref=sr_1_14?crid=3OFXL24IKZAV7&keywords=cx30&qid=1643142929&sprefix=cx3%2Caps%2C173&sr=8-14

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Pozdravljeni,

 

Zanimam se za nakup Mazde CX-30 Skyactice X ,186 konjev, dvokolesni pogon, avtomatski menjalnik.

Zanima me kvaliteta avtomatskega menjalni in če je kakšen problem z njimi. Prodajalci govorijo, da ni potrebno servisirati avtomaskega menjalnika.

Verjetno je potrebno to narediti na vsakih 60000 km.

 

Ali ima kdo kakšno informacijo glede motorja Skyactive X ?

 

Kaj kupiti Mazda CX-30 Skyactive G 150 ali Skyactive X 186?

 

Lep pozdrav!

Napisano (urejeno)

Kar se motorja tiče jaz sem z x186 sedaj prevozil 19.000 km. Težav z njim zaenkrat ni, se lepo pelje, je dokaj tih. Ga je pa potrebno priganjati v višje vrtljaje  da pokaže svojo moč. Imam pa ugodno porabo skoz okoli 6,2l res pa z ročnim menjalnikom. Vseeno moj naslednji bo spet turbo motor, če ne bo že električni.

Popravljeno od mito3000
Napisano (urejeno)
pred 10 urami je Breyton napisal:

Kaj pa poraba?

 

Kaj imate avtomatski menjalnik?

Žal je menjalnik ročni (ponedeljkovo slab), poraba do sedaj max 6,4 in min 5,8. Poraba je izračunana, potovalni laže za okoli 0.3 l.  Je pa to z vožnjo malo nad omejitvami. Avtomatik naj bi imel nekoliko višjo porabo čeprav nekateri pišejo o neverjetnih številkah pod 6 l.

Popravljeno od mito3000
Napisano

Imam tocno tak avto za katerega sprasujes.

 

Poraba je slabih 7 l/100km. Zdajle pozimi je malo vecja (malo cez 7), poleti pa malo manjsa (6,5).

 

Motor deluje lepo. Je pa tako kot pravijo, potrebno ga je priganjat v obrate ce zeliz da pokaze moc. Pa nekako, ne daje obcutka da ima 186 konjev.

Menjalnik je ok, zna pa kdaj malo se zmest. Meni se to obcasno zgodi ce res pocasi speljujem. Sem se ze navadil, da z malo vec gaso speljujem in potem je ok. Drugace pa deluje ok.

 

Sam zaenkrat po 16,000 km nimam pripomb.

 

Poraba je vidna na poraba.com: 

 

Napisano
pred 6 urami je Breyton napisal:

Pozdravljeni,

 

Zanimam se za nakup Mazde CX-30 Skyactice X ,186 konjev, dvokolesni pogon, avtomatski menjalnik.

Zanima me kvaliteta avtomatskega menjalni in če je kakšen problem z njimi. Prodajalci govorijo, da ni potrebno servisirati avtomaskega menjalnika.

Verjetno je potrebno to narediti na vsakih 60000 km.

 

Ali ima kdo kakšno informacijo glede motorja Skyactive X ?

 

Kaj kupiti Mazda CX-30 Skyactive G 150 ali Skyactive X 186?

 

Lep pozdrav!

JE tako kot so ti že napisali,dodam le to,da poizkusi 150 in 186 pa boš videl razliko👍(186 ima cca 20Nm več navora) Pozna se to pri polno obremenjenem avtu in v hrib.....😊

Meni avtomatik na Mazdi ni všeč,ker se res včasih zaganja in se ne more odločit v kateri prestavi bi bil...😵. Meni ga je celo trgovec odsvetoval je pa res,da niso problematični in so neuničljivi....😃

Selmar je tako imel 180 avt.pa ga pojdi testirati! Jaz sem že julija pisal pod to rubriko in si preberi.

Meni ni žal da sem ga kupil z ročnim ,se šalta kot je treba.....👌

Če želiš lahko pri meni poiskusiš kako se pelje,če nimajo pri Selmar testnega....😉😊

Napisano

No jaz sem ravno kontra kot @Bini. Niti malo mi ni zal, da je avtomatik. Ce bi se enkrat bi zopet avtomatik :)

 

Da se ne bi mogel odlocit o prestavi se mi ni zgodilo. Kot pa sem napisal se obcasno pri zacetku naredi, da nekako prehitro da v 2. potem pa prec v 1. in tko malo cukno. Ampak to je zelo redko.

 

Jaz sem pogledal precej YT reviewev in so razni razni komentarji. Potem sel na testno voznjo ravno zaradi avtomatskega menjalnika. In na koncu vzel avtomatika.

 

Je pa tako, da je bil avtomatik pri meni prva prioriteta. In ce bi bil mazda avtomatik zanic, ne bi vzel mazde ampak kaj drugega.

Napisano
pred 17 minutami je Bossek napisal:

No jaz sem ravno kontra kot @Bini. Niti malo mi ni zal, da je avtomatik. Ce bi se enkrat bi zopet avtomatik :)

 

 

Js bo tut rajsi rocnega drugac, pa sm se nekak hotu znebit vsaj stroska z dvomasnim vztrajnikom 😁

 

Avtomatiki so pa tako rekoc "bulletproof", ce ga redno vzdrzujes 🙂

Napisano (urejeno)
dne 7. 2. 2022 ob 10:28 je Breyton napisal:

Pozdravljeni,

 

Zanimam se za nakup Mazde CX-30 Skyactice X ,186 konjev, dvokolesni pogon, avtomatski menjalnik.

Zanima me kvaliteta avtomatskega menjalni in če je kakšen problem z njimi. Prodajalci govorijo, da ni potrebno servisirati avtomaskega menjalnika.

Verjetno je potrebno to narediti na vsakih 60000 km.

 

Ali ima kdo kakšno informacijo glede motorja Skyactive X ?

 

Kaj kupiti Mazda CX-30 Skyactive G 150 ali Skyactive X 186?

 

Lep pozdrav!

Jaz sem bil v isti dilemi ali X ali G in ali avtomatik ali ročni. Na koncu sem vzel G150 in ročni menjalnik. G motor sem vzel preprosto zato, ker sem ziheraš 😁 in se mi zdi na daljši rok bolj zanesljiv, saj so ti motorji na trgu že od leta 2012 medtem ko je X od 2019 in je že po enem letu bila narejena revizija motorja (X180 na X186) in preprosto mi ni, da bi bil poskusni zajček 😁. Že tisti, ki imajo prvo verzijo X so upravičeno lahko slabe volje, saj so drugo revizijo bistveno izboljšali (poskočnost, poraba, novi cilindri,...). Recimo ko pa pride CX-30 nova generacijo in če se bo X izkazal za dober motor potem pa vzamem X. Kar pa se tiče menjalnika sem bil prepričan, da bo naslednji avtomobil avtomatik pa vendar sem vzel ročni menjalnik, ni mi žal, saj je menjalnik odličen, kratki, športni gibi...verjetno je to še eden izmed zadnjih ročnih menjalnikov, saj vsi proizvajalci prehajajo na avtomatske, pa roko na srce dodatek 2500 eur mi je preveč za avtomatski menjalnik in prav tako je poraba malo višja...Moja poraba se je od septembra do novembra, ko sem imel letne 18 colske letne gume vrtela okoli 6 litrov (tudi kakšen deci ali dva manj), sedaj na zimskih 16 pa je nekaj pod 6.5, večinoma 6.2-6.3 predno grem tankat. Je pa računalnik pri meni dokaj natančen, razlike je okli 0.1 l, če zračunam na roke😁

Popravljeno od tommaazz
Napisano

Jaz sem na svoji CX-5 in diesel motorju z AT menjalnikom zadovoljen, dela lepo prefinjeno. na dobrih 60.000 so mi zamenjali olje in filter na mojo željo in ne po njihovih standardih.  

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 3 urami je mazdaman napisal:

Jaz sem na svoji CX-5 in diesel motorju z AT menjalnikom zadovoljen, dela lepo prefinjeno. na dobrih 60.000 so mi zamenjali olje in filter na mojo željo in ne po njihovih standardih.  

Kje si bil na servisu AT menjalnika?

 

Ali so menjali olje in filter?

Napisano
Kje si bil na servisu AT menjalnika?
 
Ali so menjali olje in filter?

Mazda servis Maribor, ja menjali so filter in olje


Sent from my iPhone using Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
Pred eno uro je mazdaman napisal:


Mazda servis Maribor, ja menjali so filter in olje


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ja ja, se spomnim sedaj ko si prilepil račun in je šlo tistih 3-4 litre ven. Seprav ta varjanta da menjaš pou olja in filter, o tem sem razmišljal tudi jaz.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Sem danes poiskusil na svoji, če kaj moti DAB radijo ko vžgeš zadnji grelec, vse 'bp' kot na M 3ki 18 letnik😊

Napisano

A mi lahko kdo razloži kako se na cx-30 v nastavitvah nastavi občutljivost avtomatskih dolgih luči, kaj pomeni za senzor medium, low in pa high..?je to občutljivost ali je koliko svetlobe mora biti / ne biti da se avto. vklopijo..? ,🧐😅

Napisano
pred 2 minutama je Denlub napisal:

A mi lahko kdo razloži kako se na cx-30 v nastavitvah nastavi občutljivost avtomatskih dolgih luči, kaj pomeni za senzor medium, low in pa high..?je to občutljivost ali je koliko svetlobe mora biti / ne biti da se avto. vklopijo..? ,🧐😅

To je to zadnje👍

Dolge se ne nastavljajo... 😉

  • 2 tedna kasneje...
Napisano (urejeno)

Ker tematika že obstaja, odpiram nekaj vprašanj, ker se bom v bližnji prihodnosti (ne sicer tako zelo hitro, da bi že hodil gledati avte), delam pa nekako seznam in ga ožim/krčim, da potem ko se bom tega resno lotil, ne bom imel težav z previlikim naborom :). Bolj kot ne bo v ožjem naboru zagotovo Mazda CX-30 pa me vnaprej malo zanima predvsem sledeče (če bi danes kupoval bi gledal ta model X186 2WD GT Plus opcija SO (sound) oz. šel probati/gledati tega -> 

WWW.AVTO.NET

Mazda CX-30 X186 GT Plus SOUND, letnik:2022,29560 EUR :: www.Avto.net ::

 


1.) ali SA (safety) dodatek je možen samo skupaj v paketu LU (luxury)

Ali kdo ima ta safety paket dodatno in ali je smotrno doplačevati 2.400€ ker je LU paket 1.900 in safety 900, glede na to da ima že vse glavne varnostne pripomočke vključene v osnovni opremi?


2.) Vem, da je treba iti avto probat, ampak me zanima prostornost tega avta za 3.člansko familijo s tem da sva z ženo med nižjimi 170cm, otrok bo pa lahko sedel še nekaj časa zadaj (trenutno star 10.let) kasneje pa spredaj, če naju bo prerasel in bo žena zadaj :) (oz. takrat se verjetno z nama ne bo več vozil :)) in ali lahko kateri od lastnikov dejansko izmeri velikost prtljažnika (v smislu kvadra, ne z merami od roba do roba, ki je zaobljen in porabi veliko prostora, ampak v smilu kakšen kvader bi v teoriji spravil v prtljažnik (torej širina x višina x globina)

 

3.) preden se bom lotil iskanja, me zanima tudi h kateremu trgovcu se priporoča iti, ker jih je za Mazdo kar veliko in cele SLO nima smisla obiskovati. Ali ima kdo konkretne izkušnje z AvtoHišo Močnik (Kranj), ker mi je ta najbližji....sicer kot sem prebiral in tudi po prebrskanem na netu ima Selmar CE največjo izbiro.

 

Hvala za odgovore/pojasnila.

 

Popravljeno od sportman333
Napisano

Imam točno ta model o katerem se zanimaš. Te varnostne funkcije so bolj tako tako, večino po enem mesecu izklopiš. Mislim da ni smiselno še dodatno doplačilo. Jaz bi raje sedaj doplačal za avtomatika. Kar se prostora tiče na zadnji klopi ga je dovolj tudi za manjšega odraslega. Jaz sem velik 177 in za mano ostane še kar nekaj prostora. Kar se prtljažnika tiče ima to "pametno" dno, ki je meni neuporabno zasede pa precej višine v prtljažniku. Toliko da ne morem pokonci postaviti nahrbtnika. Brez tega dna je bistveno globlji. Imam namreč gumo čez to pametno dno in tako odpade vsaka funkcija, ki jo ponuja. Pod njim je prostor samo za razno kramo, da je prtljažnik čist. ☺️ Spravim pa specialko v prtljažnik (podrti sedeži) ne da bi bilo potrebno odstraniti prvo kolo. Jasno se potem lahko peljem samo jaz. Drugače pa je najbolje, da sam preizkusiš in pogledaš ter vse premeriš, če je ustrezen.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.