Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Evo, danes sem se spomnil in preveril, kako gre cx30 v Vrhniški klanec. 😊

V  avtu smo bili trije odrasli. Testiral sem tako, da sem se pripeljal mimo Vrhnike 140 km/uro p v šesti prestavi. Na srečo ni bilo veliko prometa. Nalašč nisem menjal v peto da vidim, kakšna bo hitrost na vrhu klanca. Začuda je pospeševala do 160/uro. Več ni šla. 

Že to je dober rezultat. Nato sem z istim tempom nadaljeval do Kopra. 

Na koncu je bila skupaj poraba Kp-Lj in nazaj 7,4/100. Tudi to je dober rezultat za to hitrost. 😊

  • Všeč 4
  • Ljubim 1

 

 

Napisano
pred 19 urami je Alex napisal:

Evo, danes sem se spomnil in preveril, kako gre cx30 v Vrhniški klanec. 😊

V  avtu smo bili trije odrasli. Testiral sem tako, da sem se pripeljal mimo Vrhnike 140 km/uro p v šesti prestavi. Na srečo ni bilo veliko prometa. Nalašč nisem menjal v peto da vidim, kakšna bo hitrost na vrhu klanca. Začuda je pospeševala do 160/uro. Več ni šla. 

Že to je dober rezultat. Nato sem z istim tempom nadaljeval do Kopra. 

Na koncu je bila skupaj poraba Kp-Lj in nazaj 7,4/100. Tudi to je dober rezultat za to hitrost. 😊

 

Škoda, da nimaš turbine, bi verjetno še bolj pospešu, a? Kr pije pol, 7,4 tud ni tolk malo ali pač 🤔 Odvisn no, če se ti fučka za porabo, pol ni to nič 🙂 

 

 

Napisano
pred 59 minutami je MazdaBoy napisal:

 

Škoda, da nimaš turbine, bi verjetno še bolj pospešu, a? Kr pije pol, 7,4 tud ni tolk malo ali pač 🤔 Odvisn no, če se ti fučka za porabo, pol ni to nič 🙂 

Pri hitrostih tempomata  od 140 do 160 na uro mislim, da ga ni benzinarja, ki bi pil manj. In to po tej naši hriboviti avtocesti. Zastareli 2,5 ima ziher takrat porabo 10 l ali raje več. 

  • Všeč 1
  • Haha 2

 

 

Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

Pri hitrostih tempomata  od 140 do 160 na uro mislim, da ga ni benzinarja, ki bi pil manj. In to po tej naši hriboviti avtocesti. Zastareli 2,5 ima ziher takrat porabo 10 l ali raje več. 

To so tvoje pobožne želje.

 

Veš, česa si pa jaz želim? Da se najde nekdo, ki si iz ZDA ali Kanade pripelje CX-30 z 2,5l SkyActiv-G motorjem. Žal bo avtomatik in direktna primerjava s tabo ne bo čisto v piko, ampak da se gresta potem peljat čez pol Slovenije in tankat. Da boš nehal sanjati ...

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 5 minutami je dvorjan napisal:

To so tvoje pobožne želje.

 

Veš, česa si pa jaz želim? Da se najde nekdo, ki si iz ZDA ali Kanade pripelje CX-30 z 2,5l SkyActiv-G motorjem. Žal bo avtomatik in direktna primerjava s tabo ne bo čisto v piko, ampak da se gresta potem peljat čez pol Slovenije in tankat. Da boš nehal sanjati ...

Avtomatik? Ah, kje pa. Tri litre več minimum.😉

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Napisano

3l? … dej ne bluzi traparij… 
 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 23 urami je Alex napisal:

Evo, danes sem se spomnil in preveril, kako gre cx30 v Vrhniški klanec. 😊

V  avtu smo bili trije odrasli. Testiral sem tako, da sem se pripeljal mimo Vrhnike 140 km/uro p v šesti prestavi. Na srečo ni bilo veliko prometa. Nalašč nisem menjal v peto da vidim, kakšna bo hitrost na vrhu klanca. Začuda je pospeševala do 160/uro. Več ni šla. 

Že to je dober rezultat. Nato sem z istim tempom nadaljeval do Kopra. 

Na koncu je bila skupaj poraba Kp-Lj in nazaj 7,4/100. Tudi to je dober rezultat za to hitrost. 😊

Poraba je za mene za tako hitrost ok.

Focus pije malo majn, Alfa je malo več. Na hlape se žal ne da vozit 🙂

 

Tistega lepega dne, ko si bom upal na senčno stran Trojan.... kje morem gas stisnit in kje nehat?

Vrh je pod želežniškim mostom?

Napisano
pred 18 minutami je godlike napisal:

...kje morem gas stisnit in kje nehat?

 

Vrh je pod želežniškim mostom?

Nima smisla, da bi na ravnem tiščal in si nabral visoko hitrost, ker je prvič nevarno, tvegaš visoko kazen pa še nič se s tem ne dokaže.

 

Moj predlog je, da ko si mimo izvoza Vrhnika, počakaš še en km, ko se klanec še lepo začne in pri 130km/h stisneš gas v najvišji prestavi. Od tam je po vse odvisno od avta oziroma motorja. Če ne bo šlo pač šaltaj navzdol, dokler nisi v prestavi kjer bo avto pospeševal. Ja cilj je točno ta železniški tako imenovani Štampetov most. Tam preveriš hitrost in opišeš kaj se je dogajalo v vsaki od prestav.

 

Jaz sem danes šel tam, ampak so Romuni, Italijani in Švicarji tam naredili tako gnečo, da je šlo vse bolj po polžlje, do maks 110kmh tako, da nisem uspel stestirati zadevo.

33112_1.png

Napisano

Me prav zanima kaj bo. Samo sem res malo v tej smeri.

 

Alfe nikoli nisem menjal in je bolano vlekla gor. Je pa bla 6. zelo kratka.

Focus ima 6. na špar program. Pa sem jeseni prvič dol šaltal. Je pa bil zabadan avto za morje + 3 pecikli na strehi.

 

Bom poročal, pa če čez pol leta.

Napisano

Mene Alexova hitrost vrh klanca niti malo ne impresionira. Se spomnim tega istega klanca navzgor s frendovo Astro GSI 150KS, on je imel vrh klanca precej preko 200 na števcu, resda je gajbica posedovala zgolj 5 prestav, ampak se je pa tudi pisalo nekako četrt stoletja manj na koledarju, kot pa danes. :))

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 53 minutami je Z M A J napisal:

Mene Alexova hitrost vrh klanca niti malo ne impresionira. Se spomnim tega istega klanca navzgor s frendovo Astro GSI 150KS, on je imel vrh klanca precej preko 200 na števcu, resda je gajbica posedovala zgolj 5 prestav, ampak se je pa tudi pisalo nekako četrt stoletja manj na koledarju, kot pa danes. :))

V peti prestavi...driuga zgodba.😉

..

 

 

Napisano (urejeno)

Niti ne. 5. prestava, je pri Astri GSI daljša, kot 5. prestava pri CX-30.

Bistvena je teža avta, saj je takratna Astra GSI slabih 300kg lažja od CX-30. To se pa v vožnji v klanec že konkretno pozna.

 

Popravljeno od Lentus

 

 

33871_1.png

 

Napisano
pred 18 urami je Alex napisal:

Pri hitrostih tempomata  od 140 do 160 na uro mislim, da ga ni benzinarja, ki bi pil manj. In to po tej naši hriboviti avtocesti. Zastareli 2,5 ima ziher takrat porabo 10 l ali raje več. 

Velik je bilo že prelitega črnila al kako tist pravjo 😛 2,5 motor je zakon in neuničljiv 🙂 

  • Všeč 3
  • Haha 1

 

 

Napisano
pred 9 urami je Shrek napisal:

Ampak zastarel. Primeren za oldtajmerje... 

 

Mogoče res. Ampak oldtajmerji so dokazali, da se lahko vrtijo 30 let in več. Kar pa za te "najsodobnejše dosežke vesoljske tehnologije" nisem čisto prepričan...

Napisano
dne 6. 1. 2023 ob 14:34 je Slivka napisal:

Toliko hvalijo ta avto, da se bom mogoče še jaz prijavil na testno vožnjo.

 

Enkrat.

 

Najbrž...

 

Očitno bo še ta teden.

Očitno bo be eee eeencii iii naar.

Fuj.

In očitno bo avtomatik. To lažje prenesem kot tisto prej...

  • Všeč 1
  • Haha 2
  • Zmeden 1
Napisano (urejeno)

Jaz sem včeraj z mojim usrančkom testiru ta famozni vrhniški klanec(smer proti kopru)

Popravljeno od TiEn

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano
pred 6 minutami je TiEn napisal:

Jaz sem včeraj z mojim usrančkom testiru ta famozni vrhniški klanec(smer proti kopru)

 

inu? :D

Podpis.png

 

Napisano (urejeno)

130km/h na začetku klanca (bil sem sam) potem pa počasi enakomerno pospeševanje v šesti do 175km/h na vrhu,.. nisem hotel zabiti gasa do konca ,da ni avtomatika dala marče dol,..mogoče bo moral naslednjič dat v ročni način in zabit pedalko do konca,..

Popravljeno od TiEn

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano
pred 1 minuto je TiEn napisal:

130km/h na začetku klanca (bil sem sam) potem pa počasi enakomerno pospeševanje v šesti do 175km/h na vrhu,.. nisem hotel zabiti gasa do konca ,da ni avtomatika dala marče dol,..mogoče bo moral naslednjič dat v ročni način in zabit pedalko do konca,..

Ne do konca, do kjer gre stopalka. Ker če prtisneš do konca ti downshifta kokr gre.

Napisano (urejeno)

Ma ne v ročnem načinu na obvolanske komande... ne bi smelo no(se mi še ni zgodilo) Za 100% testiram ko grem z dela.

Popravljeno od TiEn

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano
pred 5 minutami je TiEn napisal:

Ma ne v ročnem načinu na obvolanske komande... ne bi smelo no(se mi še ni zgodilo) Za 100% testiram ko grem z dela.

Nima veze, če greš do podna bo downshift.

  • Všeč 1
  • Zmeden 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.