Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 15 minutami je 50keda napisal:

Čakaj čakaj, hočeš povedat, da bo imela Mazda3 2.5 motor pri nas? :D Hm .... to me bo pa mikalo majkemi :P

A ni napisal, da bo imel podhranjenih 137 HP? 😊

 

 

Napisano (urejeno)

Tako kot ima 2.0 podhranjenih 122, torej si predstavljam, da se bo to dalo mapirat na več. Mogoče je pa mislil kilovate :D

 

Popravljeno od 50keda
Napisano
pred 11 minutami je DINAMIK napisal:

Pozdravljeni...,zanima me,če je res,da so vse mazde CX30 od leta 2024 narejene na Japonskem? 

So.

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 22 minutami je DINAMIK napisal:

Pozdravljeni...,zanima me,če je res,da so vse mazde CX30 od leta 2024 narejene na Japonskem? 

Tudi naše pred letom 2024 so. 😊 

 

 

Napisano

Pomoje ste malo pobrkljali.

 

Verjetno bo to še naprej SkyActiv X186, ki ima, glej no glej, 137 kW, kar je 186 KM.

 

Za 137 KM je dovolj Mazdin hišni 1.5 mlinček ...

Napisano

Mazda CX-30 bi mogla imet v osnovi 186 HP. Zakaj?

Imel sem Suzuki Swift GTI, pospešek 8,6s;

Imel sem VW Polo GTI 6N2, pospešek 8,7s;

Imam CX-30 X, pospešek 8,7s.

🤣

 

Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

Tudi naše pred letom 2024 so. 😊 

Res jeee 👍👍👍😉😁

Napisano
Pomoje ste malo pobrkljali.
 
Verjetno bo to še naprej SkyActiv X186, ki ima, glej no glej, 137 kW, kar je 186 KM.
 
Za 137 KM je dovolj Mazdin hišni 1.5 mlinček ...

Kot sem napisal 137 km bo imel 2,5 motor od junija 2024, X Motor pa ostaja kakršen je.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
Pred eno uro je mazdaman napisal:


Kot sem napisal 137 km bo imel 2,5 motor od junija 2024, X Motor pa ostaja kakršen je.

Lahko navedeš vir?

Napisano
Lahko navedeš vir?

Papir ki sem ga gledal. Sicer pa bomo videli


Sent from my iPhone using Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 1 uro je mazdaman napisal:


Kot sem napisal 137 km bo imel 2,5 motor od junija 2024, X Motor pa ostaja kakršen je.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ojoj...🤪

 

 

Napisano
pred 13 minutami je mazdaman napisal:


Papir ki sem ga gledal. Sicer pa bomo videli

Ti verjamem.

 

Sem pa prepričan, da so se zatipkali in bo to 1,5-litrski motor. 😃

Napisano
pred 12 urami je etcho napisal:

Mazda CX-30 bi mogla imet v osnovi 186 HP. Zakaj?

Imel sem Suzuki Swift GTI, pospešek 8,6s;

Imel sem VW Polo GTI 6N2, pospešek 8,7s;

Imam CX-30 X, pospešek 8,7s.

🤣

 

 

Lahko eno osebno vprašanje: in koliko krat si ti tako naglo pospešil?

 

Meni kar para na ušesa udari, ko se vsi pogovarjajo o nekih blaznih pospeških, potem pa v prometu vidiš veliko veliko večino, ki iz križišča spelje in menca in cinca in ne ve al bi al ne bi... Sploh se najdejo primerki, ki izsilijo prednost, potem pa namesto da bi potegnili moraš bremzat za njimi, da jih ne nabiješ. In dostikrat se naredi, da z BTjko, da malo razmigam bate, speljem iz križišča hitreje kot tisti za menoj. Pa je BTjka vse drugo prej kot makina di sportiva...

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Napisano
pred 22 minutami je Slivka napisal:

 

Lahko eno osebno vprašanje: in koliko krat si ti tako naglo pospešil?

Najprej, zakaj sem podal podatke o pospeških. Swift s težo 800 kg in 101 HP, Polo s težo 1000 kg in 125 HP in Mazda s težo 1450 kg in 186 HP. Korelacija je ta, da se avtom veča moč in teža, pospešek pa ostaja enak. Moja Mazda je še nova, nima še 2000 km, zato je nisem še vrtel čez 4000, podatek o pospešku tako ni iz "prve roke". Sem pa z ostalima dvema pred mnogimi leti veselo pospeševal. 😁

Napisano
pred 3 urami je mazdaman napisal:


Kot sem napisal 137 km bo imel 2,5 motor od junija 2024, X Motor pa ostaja kakršen je.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Kaj pa menjalnik za 2.5 motor, bo tudi ročni ali samo avtomatik?

Napisano (urejeno)

čak,..dinozaver motor?

 

mi je pa všeč turbo varianta

Popravljeno od Tilen5

 


image.jpeg

 

Napisano
dne 14. 3. 2024 ob 19:59 je Alex napisal:

Tudi naše pred letom 2024 so. 😊 

Govora je o VSEH Mazdah. Moja G-150 je namreč narejena v Mehiki. In če bi to vedel takrat, ko sem avto kupoval, ga sigurno nebi kupil. Bi se raje stegnil za X-186.

  • Všeč 1
  • Začuden 2

 

 

33871_1.png

 

Napisano
pred 11 minutami je Lentus napisal:

Govora je o VSEH Mazdah. Moja G-150 je namreč narejena v Mehiki. In če bi to vedel takrat, ko sem avto kupoval, ga sigurno nebi kupil. Bi se raje stegnil za X-186.

Ko sem jaz kupoval, je bilo, da so samo X186 iz Japonske, G122 in G150 pa iz Mehike. Če pa je razlika v kvaliteti, pa iskreno ne vem. Mogoče psihološko manjvreden izdelek 😁 Naj bi bilo Made in Japan boljše kvalitete (tudi za foto opremo pravijo tako), ampak mislim da temu ni več tako. Tako kot je bilo včasih Die beste vse kar je iz Nemčije 😂😂😂

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano

Enako je bilo za Hondo, ko so jih še delali v VB.....(sicer je bila razlika tudi v modelu), ampak znano je bilo, da je bil Civic iz Anglije slabše narejen/sestavljen, kot pa Accord, ki je direkt iz Japonske....zdaj te težave ni, ker so tovarno v Angliji zaprli :)

Napisano

No saj si tudi imel turškega Civic-a.

 

Ampak Civic in Accord težko primerjaš, ker sta različna modela in sta lahko že po naravi drugače kvalitetno zastavljena.

Napisano
pred 2 urama je godlike napisal:

No saj si tudi imel turškega Civic-a.

 

Ampak Civic in Accord težko primerjaš, ker sta različna modela in sta lahko že po naravi drugače kvalitetno zastavljena.

res je, kar sem želel povedati, razlika je v kvaliteti nadzora (quality assurance & control), ki mislim da je ne glede na firmo še vedno na Japonskem še vedno boljša kot pa v nekih drugih državah....dolgo časa nazaj sem gledal nazaj, ko so razlagali, da je najbolj pomembna vloga kontrolor in če ni japonec potem kvaliteta šepa....

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.