Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Ste ze kaj menjavali akumulatorje na CX-30 X180. Meni je crknil pol 4,5 let in 115.000 km. Kaj kupit... efb, agm... Iz trenutnega na vrhu razberem samo 65ah 520a.

Popravljeno od _obby
Napisano

Kaj pa kar originalnega? Kataloško pa tut lahko razbereš z njega. 

Napisano
pred 12 urami je _obby napisal:

Ste ze kaj menjavali akumulatorje na CX-30 X180. Meni je crknil pol 4,5 let in 115.000 km. Kaj kupit... efb, agm... Iz trenutnega na vrhu razberem samo 65ah 520a.

V knjižici "navodil", ki so poleg avta, imaš točno specifikacijo napisano nekje proti zadnjim stranem. Tam kjer je razpredelnica olj in tega.

 

Drugače pa se pozanimaj, kaj vgradijo na pooblaščencu. Za mojega dinozavra je "originalni" nadomestni od Exide.

Napisano

Meni so ga, ampak ne pri CX-30, ampak pri CX-3 ... menda da je bila kar pogosta napaka ... ne vem pa če na spoju s plastiko. Vem pa, da se jim je pri menjavi polomila neka plastika (nosilec) in so morali zamenjati še tega. 

Napisano
pred 3 urami je scania napisal:

Lastniki cx30 je že kdo menjal hladilnik vode pod garanijo seveda?  (Rad spusti na spoju s plastiko)

Kje si to zasledil? 

Napisano

Ne morem se načudit majhni porabi cx30. Na poti do Pise in nazaj, skoraj vse avtocesta, povprečna poraba

5,7l /100. Zopet shell gorivo, tankano pri nas kot tudi  v Italiji. 

Bravo za moderen  X Motor. 👍

  • Všeč 4
  • Ljubim 1

 

 

Napisano

Tole najbolj paše v to temo, kot je že @Alex napisal pod temo"Mazda CX-30"je vpoklic za nekatere(po VIN številki) "CX30 X186" motor. Preverili bodo morebitno puščanje tekočine pri kondenzatorju na hladilnem sistemu ter naredili programsko posodobitev na krmilnem sistemu!

 

 

 

 V kolikor imate redni servis v doglednem času bodo to opravili takat, drugače pa vas obvestijo.... 😉

 

 

 

 Preverjeno pri Mazda servisu! 

 

Mislim, da se problem z hlajenjem pri CX30 nanaša na morebitne težave, ki so bile odpravljene ali preverjene pri vpoklicu, kot je v zgornjem postu.... 🤔😉

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Sem pred dnevi, ko je bilo 32 st.C  opazil na monitorju kjer prikazuje polnjenje in praznjenje baterije, da mi pri spustu po strmini v dolžini  cca 5km ne polni baterije kot ponavadi, sicer prikazuje to a baterijo ne polni🤔 S tem ne mislim, da je kaj narobe, ker mi jo je po ravnini takoj spet pričela polnilnit. Mislim, da je to previdnostni ukrep zaradi vročine in posledično zaradi pregrevanja baterije. To verjetno nihče ne opazi, če ne gleda na ekran.... :nevem:

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Sem ravno bral na automotorundsport, da z modelnim letom 2025 ukinjajo 2.0 G (122 in 150 km) motor in pazi to 😁 nadomestil ga bo samo en motor in to 2.5 s 140 km 😎...menda bo možno imeti ročni ali avtomatski menjalnik, poraba naj ne bi bila nič kaj višja, navora pa 238 Nm pri 3300...zanimiva odločitev, glas bo sigurno imela dober, velja pa za CX-30 in pa za Mazdo 3...

  • Všeč 6
  • Haha 1
Napisano

Kaj pa turbo? To bi se prodajalo kot vroče žemljice....ne pa 2.5 140 km....kaj pa je to za ena bedna kombinacija ?!? (očitno se tud japončkom poslabšuje...)

Napisano

Mi v EU itak samo krš dobimo. Vse kar je dobro naredi velik obvoz. 

 

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)

Lahko da je napaka v članku in bo 140 kw in ne km..🤔. To je bolj logično, okoli 190 km kot ima motor sedaj...ne vem meni se zdi čisto ok odločitev, če hočeš preizkušen in vzdžljiv motor,zanimivo pa je, da so 2.0 ukinali...očitno velja there is no replacement for displacement 😁. Normalno pa ostane X motor. Pa spet gre cca. 1500 eur cena gor🙃

Popravljeno od tommaazz
Napisano
Pred eno uro je ignacij napisal:

Čaki mal, hočeš povedati, da bodo dali v premium avto dinozavrcka.

2x premium :)

Napisano

 

pred 2 urama je ignacij napisal:

Čaki mal, hočeš povedati, da bodo dali v premium avto dinozavrcka.

Tak piše ja 😁. Zdaj bo super premium, ker noben tako majhen avto nima take kubikaže 🤣

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano

V članku je res večkrat omenjenih le 140 KS … 

 

WWW.AUTO-MOTOR-UND-SPORT.DE

Mazda bringt im Modelljahr 2025 einen 2,5 Liter großen Benziner für die Kompaktbaureihen 3 und CX-30. Dazu kommen Infotainment-Updates.

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Niso to avti za na dirke... Itak se več kot 130km/h ne smeš peljat pri nas.

  • Všeč 1
  • Haha 3

N7rRRL1.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ma, "na smrt zagovarjam" glih ne, tudi on jih je pobiksal - ampak ne toliko, kot so ga obsojali. In takrat sem ga zagovarjal.   Da bi @Boss Janšo obkrožil? Seveda bi ga, pa še z veseljem - s štrikom okoli vratu... 
    • Sem gledal 26 literske pa je bil evoc lažji     
    • Vsaj zame zelo zanimiv kanal...tukaj zelo veliko dobrih priporočil.     Od 26:20 naprej pa predstavitev "Wiha Sistem-6" izvijačev (obstaja tudi Sistem 4). Te izvijače oz dolge dvostranske bite tip skoz uporablja pri popravilih v kombinaciji z vrtalnim vijačnikom...vrhunska kvaliteta in genialni sistem.   Jaz sem ta sistem tudi že dolgo gledal,ker z klasičnimi imbusi in torx-i pri majhnih velikostih holitro naletiš na omejitev pri dolžini in nedostopnosti. Sem pa gledal še en drugi sistem,kateri pa se je na koncu za moje potrebe izkazal za boljso kombinacijo in hkrati ugodnejši nakup. Gre za sistem "Felo Smart"   V Bauhausu malce manj kot 60€...nora cena...nikjer ni ceneje😲 Zelo podoben Wiha Sistem 6 (ali Sistrm 4,ki pa je majhen-za manjše vijake). Wiha sistem ima ročaj,ki omogoča bit-klino poriniti stopenjsko v ročaj...ta Felo sistem "Smart" pa ima ročaj ki se pretvori v T-ročaj. Wiha je najmanj 20€ dražji,in ima dva bita manj v setu...ta Felo pa ima točno to kar rabim...poleg vseh klasičnih tudi bolj "majčkeni" imbusi" in Torx-i...lih to,kar bom potreboval pri menjavi motorja pri sesalcu Dyson V11...k rabiš zelooo dolge in majčkene Torx-e...z klasičnimi niti ne prideš zraven...pol pa "čaraj"😟...raketa za cvenk.😃👍 Predvsem je pa tak sistem bit-ov nooora kombinacija z vrtalnim vijačnikom...je brihten ta Dean Doherty🧐 Aja...sistem bit zagrabi na krogljico,in res dobro drži...ročaj pa res noro robustem-,mi je všeč...seveda nora Felo "Made in Germany" kvaliteta.   Aja...še druga Makita 9005B je prispela😃 VID_20251020_090426.mp4
    • To boš pa ti vedel najbolje. Je bolj redko, bolje oz. prej namaže, ko je mrzel, slabše maže, ko je segret. Verjetno nekako tako. Sta pa oba OK, važno da se redno menja na cca 15.000 km ali 1 leto in da se vmes preverja nivo.  
    • Zelo vzpodbudno da ena regija pade, pa grejo vse globalne storitve v maloro. To zelo velik pove o vseh teh storitvah, k ne znajo splanirat
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.