Skoči na vsebino

Poraba Mazda CX30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Poraba se še vedno drži na ugodnih okoli 6tih litrih bencina, natočil dobrih 42 litrov po prevoženih 700km🤗😉

Arabci ne bojo najbolj zadovoljni...😊 😂🤣

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano
Pred eno uro je Bini napisal:

Poraba se še vedno drži na ugodnih okoli 6tih litrih bencina, natočil dobrih 42 litrov po prevoženih 700km🤗😉

Arabci ne bojo najbolj zadovoljni...😊 😂🤣

Tudi moja poraba se je  po prevoženih 750 kilometrih do Firenz zaustavila   točno na 6 litrih. 

Večinoma avtocesta 135/140 na uro. 

 

 

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Se že pozna pri porabi hladno vreme in zimske gume, trenutno je 6.2lit/100.... 😊

 

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano
pred 2 urama je Bini napisal:

Se že pozna pri porabi hladno vreme in zimske gume, trenutno je 6.2lit/100.... 😊

 

Ha, proti  "ta močnim" 2,5 benzinarjem je to sitnica, kot bi rekel sir Oliver  iz Alan Forda. 

  • Ljubim 1
  • Ni všeč 2

 

 

Napisano
pred 2 urama je Bini napisal:

Se že pozna pri porabi hladno vreme in zimske gume, trenutno je 6.2lit/100.... 😊

 

 

Na porabo bolj vplivajo mokre ceste saj se kar nekaj energije porabi za odrivanje vode in seveda špricanje le te naokoli.

  • Všeč 1
  • Hvala 1

33112_1.png

Napisano
pred 53 minutami je Alex napisal:

Ha, proti  "ta močnim" 2,5 benzinarjem je to sitnica, kot bi rekel sir Oliver  iz Alan Forda. 

Še vedno čakam kandidata, ki mi bo dal v roke CX-30 s tem plastičnim X186 motorjem, da vidim realno porabo glede na AC vožnjo.

  • Všeč 3
  • Haha 2
  • Zmeden 1
  • Ni všeč 1
Napisano
pred 14 minutami je NevLado napisal:

Še vedno čakam kandidata, ki mi bo dal v roke CX-30 s tem plastičnim X186 motorjem, da vidim realno porabo glede na AC vožnjo.

 

Pa da ga resno poteraš v območje, kjer so konjički doma... pol se ne boš na 6 litrov vozil 😂🤣

  • Všeč 3
  • Haha 3

33112_1.png

Napisano
pred 27 minutami je NevLado napisal:

Še vedno čakam kandidata, ki mi bo dal v roke CX-30 s tem plastičnim X186 motorjem, da vidim realno porabo glede na AC vožnjo.

Lahko se samo za tabo vozi, pa da se poraba vidi, pol pa ti za njem...

Napisano
pred 46 minutami je NevLado napisal:

Še vedno čakam kandidata, ki mi bo dal v roke CX-30 s tem plastičnim X186 motorjem, da vidim realno porabo glede na AC vožnjo.

Ziher 2-3 litre manj kot ta stari 2,5 motor. 😉

  • Všeč 1
  • Haha 2
  • Zmeden 1
  • Ni všeč 1

 

 

Napisano
pred 12 minutami je SeekK napisal:

Tale X186, če voziš res optimalno, ti kar tank napolni 😀

Ampak samo Alexu, ostalim na sprintmonitor.de pa ni za verjet, ker lažejo :D 

Napisano
pred 2 urama je NevLado napisal:

Še vedno čakam kandidata, ki mi bo dal v roke CX-30 s tem plastičnim X186 motorjem, da vidim realno porabo glede na AC vožnjo.

Ne vem,če bi ti ga ravno zaupal,lahko pa narediš testno vožnjo pri AH Mazda,če si tako radoveden kako gre ta raketa.....😆😂🤣😉

Napisano
pred 19 minutami je Bini napisal:

Ne vem,če bi ti ga ravno zaupal,lahko pa narediš testno vožnjo pri AH Mazda,če si tako radoveden kako gre ta raketa.....😆😂🤣😉

Sem imel z G150 9.7 litra, tako da bi šel ta X186 gladko čez 10 litrov :lol:

 

null

 

image.png

  • Všeč 1
  • Začuden 1
  • Zmeden 1
  • Ni všeč 1
Napisano

Možno z gasom do daske in 200km na števcu.... 😉Mi govorimo o povprečni porabi..... 😊👍

Napisano
Pravkar je Bini napisal:

Možno z gasom do daske in 200km na števcu.... 😉Mi govorimo o povprečni porabi..... 😊👍

Tempomat je nastavljen na 128 kmh kar je razvidno iz slike, naredil sem krog po LJ obvoznici od BTC do službe in nazaj, ko sem imel svojo bivšo CX-3 na servisu.

 

Meni zgleda čisto normalna poraba, npr

 

https://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/1221833.html

 

Napisano
pred 24 minutami je Bini napisal:

Možno z gasom do daske in 200km na števcu.... 😉Mi govorimo o povprečni porabi..... 😊👍

Ko bi bila na x motorju poraba 10 litrov, bi bila pri 2,5 okoli 15.

 

 

Napisano (urejeno)

Moje osebno mnenje je, da ne moreš primerjati G150, ki je klasičen atmosferc, z X186, ki ima če ne drugega optimizirano delovanje motorja (izklapljanje valjev, če prav razumem)....in če gledaš porabo bi bila verjetno kot je tukaj max., seveda odvisno od dolžine kilometrov testa, saj verjetno ne bi mogel voziti cel čaz 180kmh.....recimo realen test bi verjetno bil od LJ do Splita in nazaj...., kjer imaš mešan režim, AC, kjer bi imel tempomat recimo na 140kmh.....z prehitevanji, itd...

 

Malo sem pofirbcal in je recimo za X186, ki imajo vsaj 20k km....

 

Verjetno je pa, če bi jo žgal stalno 150-160 (tudi v hribe in doline) bi pa verjetno morala biti čez 8, pa to bi bilo potem to tudi nekako pričakovano, ne poznam avta, da bi imel s tako hitrostjo manj kot 8, pa da je bencinar :).....

 

p.s. jaz sem imel z Accordom 2.2.CDTI (140km) porabo okrog 6.5 pa sem vozil zelo hitro, sedaj z normalnim atmosfercem 2.0 (156km) imam pa 8 oz. 8.5, pa vozim bistveno počasneje....

 

null

image.png

Popravljeno od sportman333
Napisano

Izklapljanje valjev imata tudi G122 in G150. Saj se ne gre za to, da kogarkoli karkoli prepričujem…ampak da pa nekdo neutemeljeno ropota o tem kako plastičen X186 motor pije 3 litre manj kot G194 pa sem pripravljen menjat avto in probamo realno porabo pri AC vožnji.

 

Potem pa potegnemo še črto pri ceni servisov X186 vs G194 (menjava svečk, olja na vodni osnovi, etc) in vidimo kje smo pri primerjanju varčnosti vožnje s takimi motorji. :prstgor:

  • Všeč 3
  • Haha 1
Napisano
pred 5 minutami je NevLado napisal:

Izklapljanje valjev imata tudi G122 in G150. Saj se ne gre za to, da kogarkoli karkoli prepričujem…ampak da pa nekdo neutemeljeno ropota o tem kako plastičen X186 motor pije 3 litre manj kot G194 pa sem pripravljen menjat avto in probamo realno porabo pri AC vožnji.

 

Potem pa potegnemo še črto pri ceni servisov X186 vs G194 (menjava svečk, olja na vodni osnovi, etc) in vidimo kje smo pri primerjanju varčnosti vožnje s takimi motorji. :prstgor:

 

Sej veš, da tipkovnica vse prenese pa, če klikneš 4, 5 al pa 6 🤪

 

Ampak resno je pa to, da ti 200 uporabnikov spritmonitorja pravi, da ima z X motorji v povprečju 7l/100km bi pa težko pdvomil da vsi tile vpisujejo te podatke in lažejo, da je poraba višja kot dejanska. Zakaj bi počeli to? :nevem:

 

Pri 150KM G motorju je poraba tudi okoli 7 litrov v povprečju pri tem, da je tam verjetno prednost to, da so vsi samo prednje gnani pa bolj prevladujejo ročni menjalniki kot pri X motorju. Ampak vseeno.

 

Zmaga itek dizel s 5,5 porabe. ampak bolj mi je fascinantno, kako je na Mazdi 3 pol litra manj porabe v povprečju kot na CX-30. Tolk govora o ekologiji pa avto industrija dobesedno sili v kupovanje neaerodinamičnih SUV ceglov. Pa razumi, če lahko. :whatever:

 

 

33112_1.png

Napisano
pred 6 urami je Boss napisal:

 

Sej veš, da tipkovnica vse prenese pa, če klikneš 4, 5 al pa 6 🤪

 

Ampak resno je pa to, da ti 200 uporabnikov spritmonitorja pravi, da ima z X motorji v povprečju 7l/100km bi pa težko pdvomil da vsi tile vpisujejo te podatke in lažejo, da je poraba višja kot dejanska. Zakaj bi počeli to? :nevem:

 

Pri 150KM G motorju je poraba tudi okoli 7 litrov v povprečju pri tem, da je tam verjetno prednost to, da so vsi samo prednje gnani pa bolj prevladujejo ročni menjalniki kot pri X motorju. Ampak vseeno.

 

Zmaga itek dizel s 5,5 porabe. ampak bolj mi je fascinantno, kako je na Mazdi 3 pol litra manj porabe v povprečju kot na CX-30. Tolk govora o ekologiji pa avto industrija dobesedno sili v kupovanje neaerodinamičnih SUV ceglov. Pa razumi, če lahko. :whatever:

 

 

Meni pije cx30 pripližno enako kot dizelca pri isti hitrosti. Preverjeno že neštetokrat in iz prve toke. Te razne Sprint motorje si pa lahko utaknejo nekam. To je podobno zanesljivo kot vsaka objava na FB. Pač napiše nekdo noter kar hoče in kar se mu ljubi. Preverja tega itak ne nobeden. 😉

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Napisano (urejeno)
pred 7 urami je NevLado napisal:

Izklapljanje valjev imata tudi G122 in G150. Saj se ne gre za to, da kogarkoli karkoli prepričujem…ampak da pa nekdo neutemeljeno ropota o tem kako plastičen X186 motor pije 3 litre manj kot G194 pa sem pripravljen menjat avto in probamo realno porabo pri AC vožnji.

 

Potem pa potegnemo še črto pri ceni servisov X186 vs G194 (menjava svečk, olja na vodni osnovi, etc) in vidimo kje smo pri primerjanju varčnosti vožnje s takimi motorji. :prstgor:

Motor x186 je pravi mehanski biser proti motorju mastodontu 2,5. Pač normalno je, da novejša tehnogija prinese znatne izboljšave na vseh segmentih konstrukcije in posledično je pri x 186( ki. Ima skoraj enake zmogljivosti) kot mastodont 2,5 a z manjšo prostornino motorja) 2-3 litre manjša poraba. In kar je najbolj zanimivo, hitreje kot se pelješ je ta razlika večja v korist x motorja. Ne smemo pozabiti, da ima mehanski biser x motor tudi kompresor. In, da je delni hibrid, kjer mu pomaga delno tudi elektrika. Tako da ja. Motor x je svetlobna leta naprej v razvoju in posledično je tu tudi majhna poraba. 

Pa saj smo se sami  lahko prepričali na izzivu "poraba" (tisti, ki smo tam seveda bili)😉

kako vrhunsko se je odrezala 3- ka s tem x 186 motorjem. Kar nekaj dizlov je pustila zadaj. 😉

Si er pa pravijo, da se ne posoja žene, avta in kitare. Niti ne zamenjuje. 😉

Popravljeno od Alex
  • Všeč 2
  • Ljubim 1

 

 

Napisano (urejeno)

Sem že tukaj parkrat opisal nekaj relacijskih voženj in porabe iz potovanj in ne vem zakaj bi lagal... 😉Lahko vam slikam graf kjer se vidi zadnjih nekaj voženj.

Jaz imam celo manjšo porabo od prejšnje 3ke g120 pri približno enaki vožnji in pogojih.... 👍💪 Razlika do enega litra se pa lahko ustvari pri znanju oz.izkušenosti voznika in načinu vožnje,ampak to že tako vsi vemo😉👍

Ps; evo fotke zadnjih nekaj voženj pa še te niso bile nad 20kilometrov.....😊

IMG_20221207_073420~2.jpg

Popravljeno od Bini
Napisano

Evo še moje izkušnje....

Moja prva Mazda, od prej torej nimam izkušenj z dizel oziroma skyactiv motorji. Živim v LJ in dostikrat mrzel avto prižgem in ga ugasnem tudi, ko pride temperatura do cca 70 °C ali manj. Zdaj je naneslo, da že nekaj mesecev delam zjutraj relacije in naredim v kosu 80 km. Sedaj z relacijami je povprečna poraba padlaa na 7.2 L. Po LJ mi , ko še mrzel motor ugasnem pokaže tudi preko 10 L na vožnjo. 

Evo danes se mi zjutraj ni mudilo in sem za spremembo vozil na desnem pasu 40km, brez klime. Nato pa še nazaj brez,  da sem ugasnil avto, z klimo, na levem pasu, dinamično, in sem imel po 80 km porabo 6.1 L. Včeraj ista razdalja 7.5, skoraj da brez 6. prestave😜

Moje ugotovitve za X 186 motor je, da do 140 km/h po števcu na AC gre poraba pod 7 L, tudi pod 5L, ampak preveč penzionistično. Nad 140 km/h je nad 7L. Po LJ pa 8L in več.....

  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Napisano

Mi je ful dobra tema...celo tako,da sem nehal prebirati  temo z vici😂

 

No bom pa tukaj en vic napisal,ker se mi zdi,da bolj paše tukaj kot pa v temo vicev...aja-pa v bistvu ni vic,ampak zna biti "po resničnih dogodkih"

 

Se pogovarjata dva lastnika Mazde CX-30...in en pravi:..."mater se zadnjič furam po slo...in cel dan taka gužva,da so bile skoz kilometerske kolone...samo sem imel še srečo,k sem bil zmeraj prvi v koloni"😃👍

 

Pa če kdo najde kaj sarkazma,ga lahko obdrži😉

 

L.P.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.