Skoči na vsebino

Poraba Mazda CX30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ta tema je res edinstvena. Merite si k**ce z veliko in nizko porabo. Boh ne daj, da si nekje vmes, recimo 7l/100km 😬

🤣🤣🤣

  • Všeč 2
  • Haha 5
  • Ljubim 1

Podpis.png

 

Napisano
Pred eno uro je g.Wankel napisal:

Ta tema je res edinstvena. Merite si k**ce z veliko in nizko porabo. Boh ne daj, da si nekje vmes, recimo 7l/100km 😬

🤣🤣🤣

Jaz sem nekje vmes - med 11 in 15 l/100km 🤣😂🤣😂 odvisno od dneva 😁

  • Všeč 1
  • Haha 4

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je g.Wankel napisal:

Ta tema je res edinstvena. Merite si k**ce z veliko in nizko porabo. Boh ne daj, da si nekje vmes, recimo 7l/100km 😬

🤣🤣🤣

 

Pocak da zacnejo mert kad ma bl ravne plastike 😂

Popravljeno od Matick
  • Haha 3
  • Začuden 1
Napisano
pred 15 urami je Lentus napisal:

Meni pa zanimivo, BC kaže malenkost višjo porabo, kot je dejanska. Sem pravkar tankal, BC je kazal 6,7, dejanska poraba izračunana na roko in po poraba.com pa je 6,57.

Celotna poraba po 25kkm je 7,67.

 

Drugače pa ne verjamem, da BC nebi meril porabe na mestu, razen če je motor ugasnjen.

Ugasni klimo tako kot ostali pa bo šlo pod 6 :lol:

Napisano (urejeno)

Ok, zdaj ko je pa @jstdoma priznal kako velike .. o porabo ima, lahk še pa jst napišem, da na novem imam tudi 10 oz. 11 porabe shellove super duper stotke. Prej si nisem upal, ker bi izpadel totalni bebec sodeč po prebranem :D

Aja pa to je govora o paradinozavru z šestimi luknjami v bloku, da ne bo kdo mislu, da mazdin dinozaver tolk porabi :D

 

Nimaš kaj, tale forum gre fino v ciklih ... nič nič nič ... elektromobilnost ... nič nič nič ... benzin vs. dizel ... nič nič nič ... check engine na dizlu ... nič nič nič ... dinozaver vs. x ... pa še bi se dalo naštevat ;)

Popravljeno od 50keda
  • Všeč 1
  • Haha 4
  • Ljubim 2
Napisano
pred 5 urami je g.Wankel napisal:

Ta tema je res edinstvena. Merite si k**ce z veliko in nizko porabo. Boh ne daj, da si nekje vmes, recimo 7l/100km 😬

🤣🤣🤣

 

Ja pol si zgolj povprečnež 😜

33112_1.png

Napisano
pred 19 urami je Tilen5 napisal:

jaz imam porabo na dizlu 8.0 :) kaj se pritožujete

image.jpeg

Rač resetiran Maja ko mi je šla turbina

 


image.jpeg

 

Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

 

Ja pol si zgolj povprečnež 😜

Se pravi, da so tukaj oni, ki imajo dinozavre v prednosti. Imajo Velike. 

Porabe seveda. 

 

 

Napisano
pred 3 minutami je Alex napisal:

Se pravi, da so tukaj oni, ki imajo dinozavre v prednosti. Imajo Velike. 

Porabe seveda. 

Ti se kar tolaži ...

 

Moja M3 ima 6,7l/100 km zadnjih 10.000 km. Spomladi, še na 16 col zimskih gumah, je bilo celo 6,6. 😃 

Napisano

Imam občutek, da bo tale 140KM 2.5 lahko celo presenetil z ugodno porabo. Je NA, zaradi kubature bogat z navorom v nižjih obratih, da se ga bo dalo peljat brez teranja v obrate. Zna bit filing podoben kot pri 150KM dizlu, ko zelo hitro doseže te konje potem jih pa ima čez cel spekter obratov. Bomo videli ko pride.

  • Všeč 2
  • Zmeden 1

33112_1.png

Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

Imam občutek, da bo tale 140KM 2.5 lahko celo presenetil z ugodno porabo. Je NA, zaradi kubature bogat z navorom v nižjih obratih, da se ga bo dalo peljat brez teranja v obrate. Zna bit filing podoben kot pri 150KM dizlu, ko zelo hitro doseže te konje potem jih pa ima čez cel spekter obratov. Bomo videli ko pride.

Nemogoče, da se ga bo vozilo kot dizla. Dizel ima ves navor že takoj, najprej dela prva turbina, nato od 1700 obratov gor druga. Ta bo zaživel in vlekel šele od 2500-3000 obratov gor. Imam občutek, da bo bolj podoben v vožnji X motorju, le da bo bolj len, mrtev, ker nima kompresorja in požrešen. 

Sicer pa pride en primerek cx30 s tem motorjem v septembru v KP, pa ga bomo preizkusili v direktnem duelu z cx30 X motorjem. 

 

 

Napisano
pred 3 urami je Alex napisal:

Nemogoče, da se ga bo vozilo kot dizla. Dizel ima ves navor že takoj, najprej dela prva turbina, nato od 1700 obratov gor druga. Ta bo zaživel in vlekel šele od 2500-3000 obratov gor. Imam občutek, da bo bolj podoben v vožnji X motorju, le da bo bolj len, mrtev, ker nima kompresorja in požrešen. 

Sicer pa pride en primerek cx30 s tem motorjem v septembru v KP, pa ga bomo preizkusili v direktnem duelu z cx30 X motorjem. 

Napisal sem "podoben" in ne enak. Hočem samo povedat, da bo navora tukaj bistveno več kot pri kakem Skyactiv-G 2.0 za katerega so končno ugotovili, da je neposrečen motor. Še tukaj se vedno rahlo skregamo, ko razlagamo, da je skoraj nepremičnna in popolnoma anemičen. Še 1.8 iz začetka 2000 ima več življenja v sebi.

33112_1.png

Napisano
pred 1 uro je Boss napisal:

Napisal sem "podoben" in ne enak. Hočem samo povedat, da bo navora tukaj bistveno več kot pri kakem Skyactiv-G 2.0 za katerega so končno ugotovili, da je neposrečen motor. Še tukaj se vedno rahlo skregamo, ko razlagamo, da je skoraj nepremičnna in popolnoma anemičen. Še 1.8 iz začetka 2000 ima več življenja v sebi.

Aha potem pa ja. Ampak navora bo pa imel le nekaj konjičev več kot X 186 motor. 

pred 1 uro je Janez007 napisal:

Tudi če ne. Že v naprej vemo kakšen bo rezultat objektivno subjektivnega testa.  

Jaz tudi. 

 

 

Napisano
pred 13 urami je sportman333 napisal:

ne voziš po omejitvah :)

Kaj so to "omejitve" ?

  • Všeč 1
  • Haha 1

 


image.jpeg

 

Napisano (urejeno)
pred 19 urami je Boss napisal:

Imam občutek, da bo tale 140KM 2.5 lahko celo presenetil z ugodno porabo. Je NA, zaradi kubature bogat z navorom v nižjih obratih, da se ga bo dalo peljat brez teranja v obrate. Zna bit filing podoben kot pri 150KM dizlu, ko zelo hitro doseže te konje potem jih pa ima čez cel spekter obratov. Bomo videli ko pride.

 

pred 18 urami je Alex napisal:

Nemogoče, da se ga bo vozilo kot dizla. Dizel ima ves navor že takoj, najprej dela prva turbina, nato od 1700 obratov gor druga. Ta bo zaživel in vlekel šele od 2500-3000 obratov gor. Imam občutek, da bo bolj podoben v vožnji X motorju, le da bo bolj len, mrtev, ker nima kompresorja in požrešen. 

Sicer pa pride en primerek cx30 s tem motorjem v septembru v KP, pa ga bomo preizkusili v direktnem duelu z cx30 X motorjem. 

 

pred 14 urami je Boss napisal:

Napisal sem "podoben" in ne enak. Hočem samo povedat, da bo navora tukaj bistveno več kot pri kakem Skyactiv-G 2.0 za katerega so končno ugotovili, da je neposrečen motor. Še tukaj se vedno rahlo skregamo, ko razlagamo, da je skoraj nepremičnna in popolnoma anemičen. Še 1.8 iz začetka 2000 ima več življenja v sebi.

 

Spodnji graf prikazuje primerjavo navora in moči vseh treh G-motorjev:

primerjava_G122_G150_G140.png

Proizvajalčeve navedbe o kombinirani porabi in izpustih mazde 3 in cx-30 v različnih izvedbah in z različnimi motorji (z zvezdicami so označeni 2-litrski motorji, ki v modelnem letniku 2025 niso več v ponudbi, medtem ko so motorji G 140 2,5-litrski):
 

* Mazda 3 Hatchback e-SKYACTIV G 122 MT: 5,6-5,5 l/100 km, CO₂: 124-127 g/km. 

* Mazda 3 Hatchback e-SKYACTIV G 122 AT: 6,2-6,1 l/100 km. CO₂: 138-141 g/km. 

 

Mazda 3 Hatchback e-SKYACTIV G 140 MT: 6,0-5,9 l/100 km, CO₂: 135-133 g/km. 

Mazda 3 Hatchback e-SKYACTIV G 140 AT: 6,3-6,2 l/100 km. CO₂: 141-139 g/km. 

 

* Mazda 3 Hatchback e-SKYACTIV G 150 MT: 5,6-5,5 l/100 km, CO₂: 125-128 g/km. 

* Mazda 3 Hatchback e-SKYACTIV G 150 AT: 6,2-6,1 l/100 km. CO₂: 138-141 g/km. 

 

Mazda 3 Hatchback e-SKYACTIV X 186 MT: 5,6 l/100 km, CO₂: 126 g/km.

Mazda 3 Hatchback e-SKYACTIV X 186 AT: 6,2 l/100 km, CO₂: 138 g/km.

Mazda 3 Hatchback e-SKYACTIV X 186 AT AWD: 6,5 l/100 km, CO₂: 146g/km.

 

* Mazda 3 Fastback e-SKYACTIV G 122 MT: 5,5-5,3 l/100 km, CO₂: 120-124 g/km. 

 

Mazda 3 Fastback e-SKYACTIV G 140 MT: 5,9-5,8 l/100 km, CO₂: 133-130 g/km.

Mazda 3 Fastback e-SKYACTIV G 140 AT: 6,1-5,9 l/100 km, CO₂: 138-134 g/km.

 

* Mazda 3 Fastback e-SKYACTIV G 150 MT: 5,5-5,3 1 l/100 km. CO₂: 121-125 g/km.

* Mazda 3 Fastback e-SKYACTIV G 150 AT: 6,1-6,0 1 l/100 km. CO₂: 136-139 g/km.

 

Mazda 3 Fastback e-SKYACTIV X 186 MT: 5,5 l/100 km, CO₂: 124-123 g/km.

Mazda 3 Fastback e-SKYACTIV X 186 AT: 6,1 l/100 km. CO₂: 135 g/km.

 

* Mazda CX-30 e-SKYACTIV G 122 MT: 5,9 l/100 km, CO₂: 134 g/km. 

* Mazda CX-30 e-SKYACTIV G 122 AT: 6,3-6,4 l/100 km. CO₂: 143-144 g/km.

 

Mazda CX-30 e-SKYACTIV G 140 MT: 6,0 l/100 km, CO₂: 136-135 g/km.

Mazda CX-30 e-SKYACTIV G 140 AT: 6,6-6,5 l/100 km, CO₂: 148-147 g/km.

 

* Mazda CX-30 e-SKYACTIV G 150 MT: 5,9 l/100 km, CO₂: 134 g/km. 

* Mazda CX-30 e-SKYACTIV G 150 AT: 6,3-6,4 l/100 km. CO₂: 143-144 g/km.

* Mazda CX-30 e-SKYACTIV G 150 MT AWD: 6,4 l/100 km, CO₂: 144 g/km.

* Mazda CX-30 e-SKYACTIV G 150 AT AWD: 6,9 l/100 km, CO₂: 156 g/km.

 

Mazda CX-30 e-SKYACTIV X 186 MT: 5,8-5,7 l/100 km, CO₂: 130-129 g/km.

Mazda CX-30 e-SKYACTIV X 186 AT: 6,3-6,2 l/100 km, CO₂: 140-139 g/km.

Mazda CX-30 e-SKYACTIV X 186 MT AWD: 6,2 l/100 km, CO₂: 139-138 g/km.

Mazda CX-30 e-SKYACTIV X 186 AT AWD: 6,6 l/100 km, CO₂: 148-147 g/km.

 

 

Poraba pri večjem motorju G 140 je nekoliko višja kot pri manjšem G 150. Zanimivo je še to, da bo pri CX-30 štirikolesni pogon odslej na voljo le še pri motorjih X 186.

 

Popravljeno od Justus

1568864.png

Napisano

Pa G140 bo od vseh teh najbolj lušten za vozit, ker ima ves navor nizko ... Ozr. ga ima vsaj toliko, kolikor ga G150 razvije največ ...

Napisano

Uh, tole je pa kar zanimiv podatek za ta nove dinozavre v cx30. 🤔

IMG_20240828_152620.jpg

  • Haha 1
  • Zmeden 1

 

 

Napisano

Mene bolj šokira kolk AT ubija motor in kolk več porabi. Če bi imela Mazda AT menjalnik z dvema sklopkama bi verjetno precej lažje dosegali standarde izpustov.

33112_1.png

Napisano

Jah, že vejo, zakaj.

Verjetno nočejo menjalnikov menjati na 60.000 km in priti na slab glas. Še noben dvosklopčnik se ni pokazal kot dolgoživ.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.