Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Vzemi 15k in adijo👍, in vzame ti 5min časa...tako zbitega ne bos prodal za 6k da bi iz tega zaslužil...in zajebaval se bos z šveroti....dolgo časa nazaj mi je klepar/mehanik razlagal, da avto kjer so sli airbagi ven ni za kupovat...nikoli ni vec isto👍

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Janez007 napisal:

 

Pred eno uro je Janez007 napisal:

Avto je očitno vreden še okoli 2.500 € (15.000-2.500=12.500, 10.000+2.500=12.500). 

 

15.000 € po mojem ne bi dobil na trgu niti za stanje pred karambolom. 5.000 pa tam tam za razbitega.

 

Izklicno ceno 5.000€ so dali na licitacijo in tako so po cenitvi evrotaxa (15.000€-5.000€) dobili 10.000€, to dajo in avto ostane.... 

Popravljeno od Bini
Napisano

Jaz bi ga prodal za 15jurjev , kar se mi sploh ne zdi tako malo. Pa predvsem; živci so veliko vredni.

  • Všeč 1
  • Hvala 1
Napisano

Ne se zajebavat... vzemi 15k€. Mislim, sam ne bi 2x razmišljal, ker jebe bo bistveno več, da boš na koncu mogoče imel jurja, jurja in pol manj stroškov... ni vredno, ker to je loto al bo šlo al ne. Tole se splače popravljat v lastni režiji le če imaš najboljšga prjatla za kleparja pa super soseda, ki je ličar. Švero pa ti ne bo dal nikoli 4k€, raje 3,5 ali celo manj.

  • Všeč 4
  • Hvala 1

33112_1.png

Napisano

Hvala vsem🤗. Lahko še daste kako mnenje a odločitev je že skoraj padla.... 😉

Glede na to, da je bil pred 3.leti 16k€ je 15.000€ lepa cena čeprav je šlo vse gor..... :nevem:

Napisano (urejeno)

Se strinjam z ostalimi, da vzemi 15k eur.

Popravljeno od MazdaBoy

 

 

Napisano
pred 19 urami je Bini napisal:

Evo, zavarovalnica rešila primer moje nekdanje 3ke.(totalka) 😢

Ponudili so cca 10k€ in avto ostane v lasti, strošek popravila cca 11-12k€.

Ali isplačilo cca 15k€ in je avto njihov. (6let star in 65kkm)

Kaj menite,kaj je boljša varjanta🤔

Ps, prosim brez zajebancije, sem že tako dost jezen. 😤Hvala za mnenja.... :zoom-zoom:

Pozabil prlimat.... 👍

IMG_20240821_144606.jpg

škoda avta, res, komaj upeljan motor pizdarija

 

zunaj še lahko popraviš na tako tako, notri pa nova armaturka, airbagi in ostalo...

 

vzami denar, jebiga, pa po novo CX-30 G143 :hudicek:

Napisano
pred 2 minutama je NevLado napisal:

škoda avta, res, komaj upeljan motor pizdarija

 

zunaj še lahko popraviš na tako tako, notri pa nova armaturka, airbagi in ostalo...

 

vzami denar, jebiga, pa po novo CX-30 G143 :hudicek:

To je bla od hčere 3ka. Bo pa nekaj drugega vzela je že nagledano.... 😉

Napisano

Koliko je potem vredna enaka M3, pa da ni karambolirana?

Moja je 2017, 190.000 prevoženih, limuzina. Letos menjan jermen, vodna črpalka, vsi diski in ploščice, vse tekočine (klima, motorno olje, bremz olje, antifriz)...

Imam tudi vlečno kljuko.

Saj ne da jo prodajam, pač tako informativno... Zdaj ko je veliko zamenjanih stvari, jo mislim zgonit še par let.

Napisano
pred 1 uro je Jaka32 napisal:

Koliko je potem vredna enaka M3, pa da ni karambolirana?

Moja je 2017, 190.000 prevoženih, limuzina. Letos menjan jermen, vodna črpalka, vsi diski in ploščice, vse tekočine (klima, motorno olje, bremz olje, antifriz)...

Imam tudi vlečno kljuko.

Saj ne da jo prodajam, pač tako informativno... Zdaj ko je veliko zamenjanih stvari, jo mislim zgonit še par let.

10-11 realna cena... 😉

Napisano
pred 1 uro je Matick napisal:

Moja, letnik 2018 z 140k km, je po eurotaxu ~12k€

Če jo malo rukneš bo mogoče 13-14k€....😁

Hec😉

Naša dotalka se že rihta😊

Klepar jo je odkupil za razliko od 10.5k€ - 15k€.

Me prav zanima kako bo imela ceno, ko se bo prodajala.... 🤔

 

 

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Bini napisal:

Če jo malo rukneš bo mogoče 13-14k€....😁

Hec😉

Naša dotalka se že rihta😊

Klepar jo je odkupil za razliko od 10.5k€ - 15k€.

Me prav zanima kako bo imela ceno, ko se bo prodajala.... 🤔

 

 

 

Je bla ze dvakrat, ceprov ne tolk kt tvoja, je blo treba samo odbijac barvat, pa nisem je jest ... Mogoce je pa to, k jo mors sam ... 😂

Popravljeno od Matick
  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Opažam, da na avtonetu M3 bencinarji 4. gen (specifično letniki 19/20) kar hitro izpuhtijo, primerljivi dizli pa ostajajo po več tednov ali celo mesecev. Je vzrok temu generičen stereotip mainstream publike do dizlov ali kaj drugega? Veljajo ti D116 dizel motorji kot relativno zanesljivi? Malce tipam, v prvem planu imam bencinarja, a če ga v roku nekaj mesecev ne najdem bo alternativa dizel.

Napisano

Če boš malo pogledal po forumu, so Mazdini dizli problematični.

 

Tudi iz uvoza pridejo bolj dizli, ker kdo prodaja avto po dveh letih, je ziher kupil dizla.

Napisano
pred 32 minutami je Toncek napisal:

Opažam, da na avtonetu M3 bencinarji 4. gen (specifično letniki 19/20) kar hitro izpuhtijo, primerljivi dizli pa ostajajo po več tednov ali celo mesecev. Je vzrok temu generičen stereotip mainstream publike do dizlov ali kaj drugega? Veljajo ti D116 dizel motorji kot relativno zanesljivi? Malce tipam, v prvem planu imam bencinarja, a če ga v roku nekaj mesecev ne najdem bo alternativa dizel.

Jah, povsem logično.

 

Med vozili omenjenih letnikov so edino Mazdini bencinski atmosferci stroji, za katere lahko pričakuješ, da bodo neproblematično delali 10+ let. Večina ostalih avtomobilov pa je z "downsizingom" motorjev močno downsizala tudi dolgoročno zanesljivost - delno celo namerno, da bodo živeli od servisov.

Napisano
dne 16. 9. 2024 ob 20:16 je Bini napisal:

Evo, zavarovalnica rešila primer moje nekdanje 3ke.(totalka) 😢

Ponudili so cca 10k€ in avto ostane v lasti, strošek popravila cca 11-12k€.

Ali isplačilo cca 15k€ in je avto njihov. (6let star in 65kkm)

Kaj menite,kaj je boljša varjanta🤔

Ps, prosim brez zajebancije, sem že tako dost jezen. 😤Hvala za mnenja.... :zoom-zoom:

Pozabil prlimat.... 👍

IMG_20240821_144606.jpg

Stolčena pa še zmer lepa. 

Upam, da dobro zrihtaš.

Napisano
On 11/5/2024 at 6:09 PM, dvorjan said:

Jah, povsem logično.

 

Med vozili omenjenih letnikov so edino Mazdini bencinski atmosferci stroji, za katere lahko pričakuješ, da bodo neproblematično delali 10+ let. Večina ostalih avtomobilov pa je z "downsizingom" motorjev močno downsizala tudi dolgoročno zanesljivost - delno celo namerno, da bodo živeli od servisov.

Hvala, dobro vedeti, da je situacija lahko opisana z "bencinar ali nč". Tudi za te dotične M3 dizelske motorje še vedno velja, da je njihovo popravilo dosti dražje od bencinskih ane?

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Zanimam se za nakup mazde 3. Ker z mazdami nimam izkušenj, me zanima kakšni so sedaj ti motorji G140 in X186 je to da je poraba ugodna zgolj marketing ali dejansko drži? 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
    • Imaš pa dopusta 40dni menda😁
    • Ena izmed mnogih na dopustu.. 🤗😊😉
    • Ne , ker polovica šoferjev že tako pije😁
    • V javnem prometu to nebi šlo.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.