Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 28 minutami je Boss napisal:

Jaz tud razmišljam, da za naslednjo zimo poiščem Dunlopke in menjam ta skret od gum. Pa imajo prevoćenih manj kot 10.000 km in izgledajo kot nove z ogromno profila.

 

Imam občutek, da uradni testi delani večinoma v arktičnem podnebju z zelo nizkimi temperaturami in načeloma suhem snegu ne pokažejo realnih vrednosti gum, ko recimo ni takih pogojev. Pri nas bo sneg v večini primerov nekje na 0 stopinjah in je bolj plundra kot pa zbit suh sneg.

Tudi moje naslednje bodo obvezno Dunlop. Pa testi gor ali dol. 

Za suho cesto so vse gume dobre, razlika se pozna v mokrem, niti ne toliko v samem snegu. So pa po mojih izkušnjah tudi za sneg Dunlop med najboljšimi. 

 

 

Napisano

Jaz sem po sili (razrez na poti edine na zalogi) vzel pred 4 leti za fikusa no name gripmaxx po 40.000km se kar peljejo odlicno (sem penzioner) ampak zivim na hribcku in niso izgubile oprijema ne za gor niti za dol 

Napisano

225/45/17 dimenzija. Avto ima preko 400Nm navora in vožen vsakodnevno. Imam že drugi set teh gum na avtu. Meni so zakon. 

Ne morejo se sice primerjati z prešnjimi michelin pilot sport. Ampak jih avto ne požira. Veliko je faktorjev seveda (tlak, stil vožnje, teža avta, itd.,...)

N7rRRL1.jpg

Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

Jaz tud razmišljam, da za naslednjo zimo poiščem Dunlopke in menjam ta skret od gum. Pa imajo prevoćenih manj kot 10.000 km in izgledajo kot nove z ogromno profila.

 

Imam občutek, da uradni testi delani večinoma v arktičnem podnebju z zelo nizkimi temperaturami in načeloma suhem snegu ne pokažejo realnih vrednosti gum, ko recimo ni takih pogojev. Pri nas bo sneg v večini primerov nekje na 0 stopinjah in je bolj plundra kot pa zbit suh sneg.

:prstgor: se strinjam,pri nas je res sranje s tem južnim snegom....☹️

Napisano
pred 39 minutami je Alex napisal:

Tudi moje naslednje bodo obvezno Dunlop. Pa testi gor ali dol. 

Za suho cesto so vse gume dobre, razlika se pozna v mokrem, niti ne toliko v samem snegu. So pa po mojih izkušnjah tudi za sneg Dunlop med najboljšimi. 

Hahaha,torej boš izbral najboljše na letošnjih testih ADAC-a....😃😂🤣

Napisano
Jaz sem po sili (razrez na poti edine na zalogi) vzel pred 4 leti za fikusa no name gripmaxx po 40.000km se kar peljejo odlicno (sem penzioner) ampak zivim na hribcku in niso izgubile oprijema ne za gor niti za dol 
Tut gripmax sem gledal. Pol se ok obnesejo?

Poslano z mojega M2101K6G z uporabo Tapatalk

Napisano
pred 17 minutami je Bini napisal:

Hahaha,torej boš izbral najboljše na letošnjih testih ADAC-a....😃😂🤣

A res? Nisem letos gledal. A očitno so tudi oni gor na testih ugotovili, katere so res najboljše zimske gume. 🤗

 

 

Napisano
Pred eno uro je J.J. napisal:

Tut gripmax sem gledal. Pol se ok obnesejo?

Poslano z mojega M2101K6G z uporabo Tapatalk
 

Glej meni ustrezajo, sem pa nezahteven voznik. Svetovati o gumah je tako kot svetovati a je boljsi android ali iphone pa pol se a je boljsi huawei al samsung.

zadovoljstva, potrebe, obcutki, uporaba, finance so razlicni pri ljudeh….tudi dva ne bosta imela enakih pricakovanj in rezultatov z enako gumo na enakem avtu

Napisano
pred 9 urami je Alex napisal:

A res? Nisem letos gledal. A očitno so tudi oni gor na testih ugotovili, katere so res najboljše zimske gume. 🤗

👍😊

  • 5 tednov kasneje...
Napisano
dne 9. 12. 2021 ob 20:19 je Boss napisal:

Jaz tud razmišljam, da za naslednjo zimo poiščem Dunlopke in menjam ta skret od gum. Pa imajo prevoženih manj kot 10.000 km in izgledajo kot nove z ogromno profila.

 

Imam občutek, da uradni testi delani večinoma v arktičnem podnebju z zelo nizkimi temperaturami in načeloma suhem snegu ne pokažejo realnih vrednosti gum, ko recimo ni takih pogojev. Pri nas bo sneg v večini primerov nekje na 0 stopinjah in je bolj plundra kot pa zbit suh sneg.

 

Evo dobil potrditev. Včeraj sva z @Z M A J odpeljala podmladek na sankanje pod Storžič. Del poti je bil po zasneženi cesti in sicer pri kar nekaj stopinjah pod ničlo. Tako, da sneg je bil lepo podhlajen in škripajoč.

 

Gume so delovale odlično, da ne rečem celo fenomenalno... avto kljub nekaj klancem sploh ni zakopal ampak je držalo res kot pri norcih in če bi tokrat ocenjeval gume GY UG 9+ bi dal najboljšo oceno. Torej to je to in ta testiranja pred sezono vedno opravljajo nekje v arktičnem krogu in pri zelo nizkih temperaturah. Ker pa takih pogojev pri nas skoraj ni in v večini je sneg bolj tam nekje med plundro in rahlo zaledenitvijo, kjer se prej naredijo drseče "deske" snega kot pa kaj drugega.

 

Zato sem zadnji dve zimi tako slab občutek glede teh gum napram Dunlop WS 5 pa čeprav na uradnih testih obe gumi ocenjujejo skoraj enakovredno. Toda Dunlop se obnaša dobro tudi v takih plundrastih pogojih, GoodYear pa žal ne, saj mu manjka vse od vlačne moči, zaviranja pri stabilnosti v ovinkih je pa sploh slab.

 

Tako, da izbira gum samo po testih (sploh, če nam je test na snegu zelo pomemben) ni ravno dobra odločitev in več ali manj ostanemo pri osebnih izkušnjah, ki so torej edino na kar se res lahko človek zanese.

33112_1.png

Napisano
pred 30 minutami je Boss napisal:

 

Evo dobil potrditev. Včeraj sva z @Z M A J odpeljala podmladek na sankanje pod Storžič. Del poti je bil po zasneženi cesti in sicer pri kar nekaj stopinjah pod ničlo. Tako, da sneg je bil lepo podhlajen in škripajoč.

 

Gume so delovale odlično, da ne rečem celo fenomenalno... avto kljub nekaj klancem sploh ni zakopal ampak je držalo res kot pri norcih in če bi tokrat ocenjeval gume GY UG 9+ bi dal najboljšo oceno. Torej to je to in ta testiranja pred sezono vedno opravljajo nekje v arktičnem krogu in pri zelo nizkih temperaturah. Ker pa takih pogojev pri nas skoraj ni in v večini je sneg bolj tam nekje med plundro in rahlo zaledenitvijo, kjer se prej naredijo drseče "deske" snega kot pa kaj drugega.

 

Zato sem zadnji dve zimi tako slab občutek glede teh gum napram Dunlop WS 5 pa čeprav na uradnih testih obe gumi ocenjujejo skoraj enakovredno. Toda Dunlop se obnaša dobro tudi v takih plundrastih pogojih, GoodYear pa žal ne, saj mu manjka vse od vlačne moči, zaviranja pri stabilnosti v ovinkih je pa sploh slab.

 

Tako, da izbira gum samo po testih (sploh, če nam je test na snegu zelo pomemben) ni ravno dobra odločitev in več ali manj ostanemo pri osebnih izkušnjah, ki so torej edino na kar se res lahko človek zanese.

Imam enake izkušnje z mojimi  vredstein. Nazadnje, ko smo še šli v Dolomite, resda, so bile gume nove, sem brez problema prišel v snežnem metežu  čez Passo pordoi (2239 m). Niti enkrat ni bilo sporne situacije ali, da bi kje zakopalo v prazno. Temperatura tudi krepko pod minusom in sneg suh. So pa zelo povprečne, da ne rečem celo podpovprečne na mokri cesti , tako, da hočejo v ovinkih kaj hitro naravnost. 

V primerjavi z njimi so conti na drugi 6- ki na mokrem  svetlobna leta pred vredstein. 

Tako, da je pomemben podatek, še posebej pri nas na obali, kjer sploh ni snega, kako se guma obnaša na mokrem in suhem. To, da je neka guma dobra na ledu je, vsaj zame, skoraj brezpredmetno. 

 

 

 

 

Napisano

meni je dosti "brezvezna" ocena, ocena na ledu (wtf, kje pri nas pa to je, itak ti nobena guma ne prime na ledu) in poraba goriva (wtf....na to pa res ne gledam, ker mi je vsseno)....ko sem bil pol leta na Finskem, kjer cest ne plužijo kot pri nas, imajo vsi gume z bodicami in tam se sploh nihče ne obremenjuje ali so dobre v plundri, snegu, mokrem :), imajo svoj nokian z bodicami in vse BP :)

Napisano

Enako na  švedskem. Preživel  sem, službeno, v zimskem času, kar nekaj časa v mestu Kalmar. Cest takrat niso ne plužili ne posipali. Kot je že sportman omenil, vsi so imeli   nokian "žebljevke" in so ga žgali, kot da je cesta normalno suha. Pa nobenih zastojev na zasneženih cestah nisem nikoli videl. So pa ponekod zaradi zglajenega snega nastajale prave ledene ploskve. Ne vem, če je še vedno tako in ali so dovoljene še "žebljevke" . 

Seveda so vsi vozili po omejitvah. 🤗 

 

 

Napisano

No sam lahko komentiram izkusnje z Dunlopkami. Prvi sneg sem sel do casa domov, da sem vozil po cca 1cm snegu. Nato sem sel takrat, ko ga je res zacelo kipat domov in potem drug dan v sluzbu. Tko cca 5cm snega. (P.S. ce kdo pozna cesto Podlipa -> Smrecje -> Ziri ve da je kar vzpon).

 

No dunlopke so bile vedno odlicne. Prav nikoli nisem bil v dvomih, da bi sploh lahko bili problemi. Tako, da tele dunlo gume od mene dobijo same pohvale.

 

Po pravici povedano me je malo strah it nazaj na letne.

Napisano
pred 5 urami je Boss napisal:

 

Evo dobil potrditev. Včeraj sva z @Z M A J odpeljala podmladek na sankanje pod Storžič. Del poti je bil po zasneženi cesti in sicer pri kar nekaj stopinjah pod ničlo. Tako, da sneg je bil lepo podhlajen in škripajoč.

 

Gume so delovale odlično, da ne rečem celo fenomenalno... avto kljub nekaj klancem sploh ni zakopal ampak je držalo res kot pri norcih in če bi tokrat ocenjeval gume GY UG 9+ bi dal najboljšo oceno. Torej to je to in ta testiranja pred sezono vedno opravljajo nekje v arktičnem krogu in pri zelo nizkih temperaturah. Ker pa takih pogojev pri nas skoraj ni in v večini je sneg bolj tam nekje med plundro in rahlo zaledenitvijo, kjer se prej naredijo drseče "deske" snega kot pa kaj drugega.

 

Zato sem zadnji dve zimi tako slab občutek glede teh gum napram Dunlop WS 5 pa čeprav na uradnih testih obe gumi ocenjujejo skoraj enakovredno. Toda Dunlop se obnaša dobro tudi v takih plundrastih pogojih, GoodYear pa žal ne, saj mu manjka vse od vlačne moči, zaviranja pri stabilnosti v ovinkih je pa sploh slab.

 

Tako, da izbira gum samo po testih (sploh, če nam je test na snegu zelo pomemben) ni ravno dobra odločitev in več ali manj ostanemo pri osebnih izkušnjah, ki so torej edino na kar se res lahko človek zanese.

Dal bi ti 5 lajkov,če bi lahko 5x👍. To je to....👌

Jaz to opažam vedno vsako zimo in tudi točno vem kako si to občutil ......😊

Napisano
pred 2 urama je Gregster napisal:

Sam glasne so pa kr precej. Vsaj moje.

Katere že maš? 

Napisano

Mimogrede, če lahko povem, vam priporočam v kolikor imate SUV ali pravega terenca se splača odšteti malo več in ga obuti v 

SAVA_Eskimo-HP_tcm2298-112288.png
WWW.SAVA-TIRES.COM

Sava eskimo suv je trpežna zimska pnevmatika, ki vam zagotavlja zanesljivo vožnjo po snegu in ledu. Najbližjega prodajalca pnevmatik Sava eskimo suv poiščite tukaj.

 

Napisano
pred 48 minutami je SpEkTr napisal:

@Boss, TO da ti ni kopalo je pač treba pripisati pomanjkanju navora :)

Po moje tudi... bo treba kupit benzinarja. :dudek:

 

 

Napisano
pred 7 urami je SpEkTr napisal:

@Boss, TO da ti ni kopalo je pač treba pripisati pomanjkanju navora :)

Sej sem že imel napisano, da je tako dobro prijelo, da če bi mel bencinarja bi lahko do konca gas tiščal po snegu... pa sem raje zbrisal, da ne bi preveč v odprte rane drezal. 😜

33112_1.png

  • 2 meseca kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Če ima kdo RFT gume, koliko pa tiste polnite? Ker je pa potem res TRDA za popizdit med vožnjo, heh
    • A to je brez potiskanja 
    • Kot obljubljeno...danes prišla pošiljka...spet nekaj od Knipex-a...pa gremo lepo po vrsti,k se je že nabralo😄....upam,da bo za koga zanimivo.   K sem že lani maja naročil set za Seger varovalke,in tukaj še nisem predstavil...super set za lepo ceno...novejši tip z notranjo vzmetjo....pa mi je manjkaj najmanjši tip za zunanje majše od 10mm...in k pogosto kaj kupujem na nemškem Amazonu...imam določene stvari na opazovanju,in gre kdaj kakšna stvar v košarico,toliko,da je za "free shipping"...pač bolje dobiti klešče,kot pa plačati poštnino. Pa sem vzel tanajmanjše 49 11 A0 3-10mm...je bila lepa cena 16,78€😃 https://www.amazon.de/dp/B0001P0C84?ref=ppx_yo2ov_dt_b_fed_asin_title&th=1   Ta set pa kot rečeno imam že od Maja lani...top stvar,če potrebuješ👍...seveda obstaja tudi kaj mnogo cenejšega...pa ne bom debatiral o tem...🙄 Takrat 73,57€👍 https://www.amazon.de/dp/B000CDU2RG?th=1   kak mesec nazaj,pa sem na isto foro..."klešče namesto poštnine"😄 vzel majhne malce posebne "kombinirke"...če bi vedel,kako super so,bi jih vzel že prej...res priročne-padejo v roke k "ata na mamo"...17,53€👍 Izgleda,da jih je Amazonu zmanjkalo,in je takoj "druga cena"🧐...kogar zanima-daš v basket in shraniš za kasneje,in vsake toliko časa pogledaš,kako se giba cena... https://www.amazon.de/dp/B0C77B4J1B   Sedaj pa k "posebnežu" za električarje. Univerzalne klešče za instalacije....obstaja več različnih variant,tako glede ročajev,kot "opreme čeljusti" in tudi "imperialna in metrična verzija. Določene imperijalne imajo luknje za rezanje vijakov (ne potrebujem),in doličene imajo tudi mesto za stiskanje "crimp-tulk",in obstajajo verzije z vzmetjo,in brez. "Moja" je metrična verzija z navadnimi ročaji,brez vzmeti,brez lukenj za vijake in brez možnosti crimpanja....prav namenoma izbrana takšna varianta,ker sem mnenja,da npr. crimpanje "tako-tako" (ker je samo za eno velikost,pa še to na "trn") ni najbolj optimalno...bolje z več "trni" ali pa klešče za stiskanje celega oboda (kvadratni ali hex-profil).   Sem se pa odločil za te klešče zaradi težav pri ožičanju starih instalacij. Praktično zmeraj (razem štedilnik) za instalacije uporabljam mehke kable...a hiša je stara,in vsa stara elektro instalacija je izvedena z trdimi kabli. Tukaj pa je težava z orodji za snemanje izolacije-Weicon Tools No.5 https://www.amazon.de/dp/B001NUMVHQ?ref=ppx_yo2ov_dt_b_fed_asin_title&th=1 In Weicon Tools Multi-Stripper No. 400 (obstaja tudi identičen Cimco-Multistripper,ki mi lepo služi že kakih 15-20 let😃👍) https://www.amazon.de/dp/B003A6DHTW?ref=ppx_yo2ov_dt_b_fed_asin_title&th=1   Vsi trije res vrhunski-zelooo priporočam....a le za mehke kable!!! To pa za to,ker ko žico trdega kabla prerežeš-odščipneš,se konec tako preoblikuje,da nastane majhna sploščitev,in dve stranske "špice" na žici...te špice pa slej ko prej poškodujejo rezila teh snemalcev izolacije. 3x lahko ugibate,kako to vem...🥺   In pri tem tipu klešč za izolacijo teh problemov ni...za to ta nakup. Kar so te klešče prišle ven,je bila cena skoz okoli 50€,sedaj pa počasi pada,in sem vzel za 38,98€ https://www.amazon.de/dp/B0C8P81PTF   Just a moment... WWW.KNIPEX.DE   In še ene "posebne" klešče,ki jih še nisem predstavil...dolge,tanke "montažne" klešče z velikim prenosom in špičasto konico...izgledajo "čudno",a so fenomenalne in presenetljivo močne...za 25,99€ tudi na Amazonu...sem jih kupil takrat,kot tiste posebne ščipalke z posebnim drsnimrotacijskim ležajem....obstajajo tudi "ukrivljene" če koga zanima. KNIPEX Montierzange mit Querprofilen mit Kunststoff überzogen 280 mm, 28 71 280 : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - KNIPEX Montierzange mit Querprofilen mit Kunststoff überzogen 280 mm, 28 71 280. KNIPEX...   Just a moment... WWW.KNIPEX.DE   Za konec pa še en "veliki malček" t.i. Super-Knips XL 78 61 140 To je večja močnejša verzija klasičnih elektroničarskih ščipalnih klešč...zmorejo tudi kakšne debelejše nožice tranzistorjev ipd... Z vzmetjo,obstaja tudi INOX verzija...   20,99€ Amazon https://www.amazon.de/dp/B06WD7BMR9?ref=ppx_yo2ov_dt_b_fed_asin_title&th=1   Just a moment... WWW.KNIPEX.DE   Dost nakladanja...sedaj pa slike😉   Mislim,da bo božiček imel dovolj idej...😄😉  
    • Čista resnica, sedaj je bolj kot ne od Polja preko Domžal do Lukovice, če smo na tej relaciji!  Pozidava na Barju je pripomogla temu in drugačni zračni tokovi. Enkrat so to omenjali klimatologi po tv..... 
    • Meni ga je na teh. priklopil na računalnik...  Vse je ok, samo gume si napumpaj na 2.5.😉
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.