Skoči na vsebino

Bencin/Dizel

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 20 urami je Alex napisal:

 

Kaj je nenavadno. Da njegova dizelca ni šla nikamor ali to, da me enkrat toliko podpreš?😊

 

Sicer je @50keda že lepo obrazložil kako in zakaj. Jaz ne preferiram niti nasprotujem na osnovi tega kakšen je kdo kot oseba. Poskušam se osredotočit le in samo na izjave, ki jih da ter nato komentiram izjave, kjer se pa lahko strinjam ali pa ne.

 

Zato bom vedno podprl izjavo, ki mi je blizu pa ne glede kdo jo napiše. Če pa se s čem ne strinjam pa kontraargumentiram in nikogar ne odpravim samo s tem, da mu rečem, da je neumen antivakser, al pa komunajzer, al pa janšist, al pa dizelaš/bencinaš. 😜

  • Všeč 9
  • Ljubim 1

33112_1.png

Napisano
pred 1 uro je Boss napisal:

 

Sicer je @50keda že lepo obrazložil kako in zakaj. Jaz ne preferiram niti nasprotujem na osnovi tega kakšen je kdo kot oseba. Poskušam se osredotočit le in samo na izjave, ki jih da ter nato komentiram izjave, kjer se pa lahko strinjam ali pa ne.

 

Zato bom vedno podprl izjavo, ki mi je blizu pa ne glede kdo jo napiše. Če pa se s čem ne strinjam pa kontraargumentiram in nikogar ne odpravim samo s tem, da mu rečem, da je neumen antivakser, al pa komunajzer, al pa janšist, al pa dizelaš/bencinaš. 😜

 

Podobno tudi sam podprem izjavo, ki mi je blizu. 

 

 

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Sm kmet an s hribu doma, pa se ne zastopm prou preuč na te stvari. kej mi lohko kdo razloži taku, po domače:

 

1.) Nafta so ogljikovodiki. Bencin tudi. Vodik v motorju zgori v vodno paro. Ogljik v motorju zgori v ogljikov dioksid. Torej je količina ogljikovega dioksida v izpuhu odvisna od tega, koliko ogljikovodikov se v motorju skuri. Kako je lahko bencinar bolj ekološki, ko ima pa večjo porabo, torej skuri več ogljikovodikov, torej ima več ogljikovega dioksida v izpušni cevi?

 

2,) Kako to, da imajo sodobni avtomobili enako porabo (ali pa celo še večjo) kot 10, mogoče celo 15 let starejši avtomobili?

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Zmeden 1

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano
pred 50 minutami je Slivka napisal:

Sm kmet an s hribu doma, pa se ne zastopm prou preuč na te stvari. kej mi lohko kdo razloži taku, po domače:

 

1.) Nafta so ogljikovodiki. Bencin tudi. Vodik v motorju zgori v vodno paro. Ogljik v motorju zgori v ogljikov dioksid. Torej je količina ogljikovega dioksida v izpuhu odvisna od tega, koliko ogljikovodikov se v motorju skuri. Kako je lahko bencinar bolj ekološki, ko ima pa večjo porabo, torej skuri več ogljikovodikov, torej ima več ogljikovega dioksida v izpušni cevi?

 

2,) Kako to, da imajo sodobni avtomobili enako porabo (ali pa celo še večjo) kot 10, mogoče celo 15 let starejši avtomobili?

Kaj praviš pa na črno cev zadaj 🤔

Napisano

Zadaj imamo vsi "črno cev"... Še klobase, preden so klobase, imajo zadaj "črno cev". Tako je, kaj naj rečem na to?

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Eeee, zdaj mi je vžgalo! Ja, električni avti imajo črno cev v Velenju, ne na zadnjem delu avta.

 

Ampak jaz govorim o bencinarjih in dizlih. Dobro, lahko pa dodamo tudi električne. Kaj ima zdaj črna cev z toplogrednimi plini in škodljivim segrevanjem ozračja, ki bo pripeljalo do tega, da se bodo naši otroci živi skuhali, če se ne bodo prej utopili, ker se bo ves svetovni led stopil in se bo gladina morja dvignila?

 

Ja, vem, sem kmet an s hribu doma, pa ne zastopm prou preuč usega tega...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Menda gredo v roku par dni cene pogonskih goriv cca. na cene kot pri HR.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 19 minutami je Z M A J napisal:

Menda gredo v roku par dni cene pogonskih goriv cca. na cene kot pri HR.

Prvo dobro delo ptiča goloba...

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 12 urami je Slivka napisal:

Eeee, zdaj mi je vžgalo! Ja, električni avti imajo črno cev v Velenju, ne na zadnjem delu avta.

 

Ampak jaz govorim o bencinarjih in dizlih. Dobro, lahko pa dodamo tudi električne. Kaj ima zdaj črna cev z toplogrednimi plini in škodljivim segrevanjem ozračja, ki bo pripeljalo do tega, da se bodo naši otroci živi skuhali, če se ne bodo prej utopili, ker se bo ves svetovni led stopil in se bo gladina morja dvignila?

 

Ja, vem, sem kmet an s hribu doma, pa ne zastopm prou preuč usega tega...

 

lahk ma še kjer tako diplomo pa mu nič ne pomaga če nima zdrave kmečke pameti :).

 

če sm pa prou med vrsticam prebrau misle na termo elektrarne. Drgač pa obstajajo dost večji onesnaževalci kot pa avti na fosilna goriva, kar se tiče toplogrednih plinov. 

lahko bi reku da vsak sam poseb onesnažuje s toplogrednimi plini ko celice pretvarjajo hrano v energijo in izločajo CO2. po domače vsakič ko izdihneš ampak o tem noče noben govorit 🤫

 

Napisano
pred 8 urami je FuManchu napisal:

Prvo dobro delo ptiča goloba...

Bomo v torek vidl kaj bo. Baje bo 95ka mal cez 1.70 izven AC. Na AC pa mogoc dodaj 20% zraven. 

Povračilo prevoza na delo pa naj bi se dvignil za 16%.  

 

As allways time will tell.

 

Napisano

Mislim, da so tole naredili kar dober kompromis glede določitve cen goriv🤔. Vsi smo se nečemu odrekli, država davkom, monopolisti veliki marži in mi nizki ceni.... 🤭😁

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano

Saj ne, da jih zagovarjam, ampak tudi nizke cene goriv so za majhno državo, kakršna je Slovenija, lahko problem.

 

Zakaj? Ker:

- se glede na porabo goriv plačujejo tudi "evropski okoljski penali"

Torej, če poleg nas še ves tranzit in bližnji štirje sosedje tankajo pri nas, je to čez palec vsaj 30% višja poraba na ravni države kot sicer. Posledično pa je tudi doseganje zastavljenih okoljskih zavez toliko težje in sledijo penali.

- naraščajoči stroški ponudnikov

Petrol, OMV in ostali imajo omejeno in za določene razmere optimizirano opremo - od skladišč goriva do cistern, ki ga prevažajo. Tega ne moreš čez noč povečati za 30-50%, niti nimaš take rezerve, zato je najem dodatnih kapacitet seveda znatno dražji, z njim pa tudi lastna cena goriva.

 

Tudi Madžari s svojim bencinom po 1,20-1,25€/liter niso zdržali prav dolgo. So pa potegnili za narod boljšo potezo - domačini lahko tankajo po nižji ceni, tujci pa ne več. Je pa vprašanje, če in kako dolgo bo tako diskriminacijo gledala EU ...

 

Skratka, nobena stvar ni samo črna ali bela.

 

Dolgoročno vzdržen in za slovenskega potrošnika dober bi bil le scenarij, ko bi imeli za kak cent cenejše gorivo od najcenejše sosede. Pa še to le v mesecih izven poletne turistične sezone, saj nam zaradi zgoraj navedenih razlogov ni v interesu, da vsak, ki lahko, tanka pri nas.

Napisano
pred 3 minutami je dvorjan napisal:

Tudi Madžari s svojim bencinom po 1,20-1,25€/liter niso zdržali prav dolgo. So pa potegnili za narod boljšo potezo - domačini lahko tankajo po nižji ceni, tujci pa ne več. Je pa vprašanje, če in kako dolgo bo tako diskriminacijo gledala EU ...

 

Mali, ne budali!

 

V Evropi in v svetu je nekaj normalnega, da država za svoje državljane poskrbi bolje kot za tuje - edino v Sloveniji se za tujce in migrante skrbi bolje kot za lastne državljane. V Avstriji, denimo, McDonald's (veriga restavracij iz ameriške zvezne države Illinois) lahko prodaja samo zrezke živali, ki so se že skotile v Avstriji. S tem izločijo vse Evropske kmete in priviligirajo svoje. Lahko bi rekli, da diskriminirajo ostale živinorejce. Jim kdo ugovarja? Nihče. In takih primerov je še precej. Tako da bi tudi pri nas lahko naredili, da bi Slovenci v Sloveniji lahko tankali cenejše kot tujci. Zakaj tega ne naredijo? Ki pa jest vem, ka sm kmet an s hribu doma, pa se na te posle ne zastopm prou preuč...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Sam to ni isto. Eno je, da spodbujaš nekoga, ki je iz nule nekaj vzredil , da to potem proda doma. Saj tudi ljudje rajši vidimo, če je lokalnega izvora...

 

Nafta je pa nafta...itak ni pritekla iz vrtine na slo. ozemlju in je uvožena in se gre zgolj za preprodajo.

Napisano
pred 1 uro je Slivka napisal:

 

Mali, ne budali!

 

V Evropi in v svetu je nekaj normalnega, da država za svoje državljane poskrbi bolje kot za tuje - edino v Sloveniji se za tujce in migrante skrbi bolje kot za lastne državljane. V Avstriji, denimo, McDonald's (veriga restavracij iz ameriške zvezne države Illinois) lahko prodaja samo zrezke živali, ki so se že skotile v Avstriji. S tem izločijo vse Evropske kmete in priviligirajo svoje. Lahko bi rekli, da diskriminirajo ostale živinorejce. Jim kdo ugovarja? Nihče. In takih primerov je še precej. Tako da bi tudi pri nas lahko naredili, da bi Slovenci v Sloveniji lahko tankali cenejše kot tujci. Zakaj tega ne naredijo? Ki pa jest vem, ka sm kmet an s hribu doma, pa se na te posle ne zastopm prou preuč...

Če si res kmet s hribov doma boš tako imel neko subvencijo, BAJE... 😊👍

Napisano

Država itak nič ne da, ampak samo prerazporeja davkoplačevalski denar in državni kapitalski denar. Če res sledi sedanji ceni 1.56 v prihodnosti doplačilo preko davkov, imam rajši takoj nekoliko višjo končno ceno. Mi je všeč cenovna logika, po kateri bodo vsi na + (država, prodajalci), če bo cena res vsaj za malenkost nižja od sosedov in se bo v proračun tudi od tranzita nateklo kar nekaj denarja. Po tej logiki se tudi sicer trudim tankati v SLO - pri enem tanku tako cca 50 € ostane v SLO, tudi za šolstvo, zdravstvo, vrtce, socialo, ...

  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Napisano
pred 1 uro je Janez007 napisal:

Država itak nič ne da, ampak samo prerazporeja davkoplačevalski denar in državni kapitalski denar. Če res sledi sedanji ceni 1.56 v prihodnosti doplačilo preko davkov, imam rajši takoj nekoliko višjo končno ceno. Mi je všeč cenovna logika, po kateri bodo vsi na + (država, prodajalci), če bo cena res vsaj za malenkost nižja od sosedov in se bo v proračun tudi od tranzita nateklo kar nekaj denarja. Po tej logiki se tudi sicer trudim tankati v SLO - pri enem tanku tako cca 50 € ostane v SLO, tudi za šolstvo, zdravstvo, vrtce, socialo, ...

Res je. Bi mel raje da bi se mal več denarja stekalo za popravilo cest ki niso v kaki prestolnici. 

Tankat bo treba pa tko al tko če se boš hotu vozt. Zna bit pa porast kraje registerskih tablic

Napisano
pred 3 urami je SpEkTr napisal:

Sam to ni isto. Eno je, da spodbujaš nekoga, ki je iz nule nekaj vzredil , da to potem proda doma. Saj tudi ljudje rajši vidimo, če je lokalnega izvora...

 

Nafta je pa nafta...itak ni pritekla iz vrtine na slo. ozemlju in je uvožena in se gre zgolj za preprodajo.

 

Velike razlike pa tudi ni. A pomagaš nekomu (ki je nekaj vzredil) ali pa pomagaš vsem državljanom...

 

In večina ljudi raje vidi, da je čim cenejše kot pa da je lokalnega izvora...

 

Pri nafti pa se gre zgolj za Pje. In to velike Pje. Debele in mastne Pje: preprodajo, prihodek, provizijo, prispevke, procente, ... ... ... Če se vsakega malo zmanjša, bi bila nafta po 1 evro... Sicer nimam podatkov za ta trenutek, imam pa podatke za leto 2021:

cena dizelskega goriva: 0,589€

taksa CO2: 0,047€

prispevek za energetsko učinkovitost: 0,008€

prispevek za zagotavljanje podpor proizvodnji električne energije v soproizvodnji z visokim izkoristkom in iz obnovljivih virov energije: 0,010€

trošarina: 0,388€

DDV: 0,229€

končna maloprodajna cena: 1,271€

 

Dobro, ceno goriva in DDV, ja, razumem, je treba plačat. Kam gre pa preostali denar? Pa ne neke imaginarne pravljice ampak konkretne odgovore, prosim.

 

 

 

 

Potem pa pridejo k meni na dvorišče ljudje in me najprej vprašajo, koliko dam popusta in šele nato, kakšna je sploh cena...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Ja v večini so pomoje tisti ja, ki kupujejo najcenejše, je pa tudi precej takih , ki bi kupili lokalno, ma ne za vsako ceno seveda.

 

Jaz zase vem, da rajši kupim lokalno, samo ne da je 2x več denarja, tako je. Glede na to, kam gre vse skupaj, bo pa vedno več ljudi gledalo zgolj samo na ceno :(

Napisano
pred 2 urama je Slivka napisal:

 

Velike razlike pa tudi ni. A pomagaš nekomu (ki je nekaj vzredil) ali pa pomagaš vsem državljanom...

 

In večina ljudi raje vidi, da je čim cenejše kot pa da je lokalnega izvora...

 

Pri nafti pa se gre zgolj za Pje. In to velike Pje. Debele in mastne Pje: preprodajo, prihodek, provizijo, prispevke, procente, ... ... ... Če se vsakega malo zmanjša, bi bila nafta po 1 evro... Sicer nimam podatkov za ta trenutek, imam pa podatke za leto 2021:

cena dizelskega goriva: 0,589€

taksa CO2: 0,047€

prispevek za energetsko učinkovitost: 0,008€

prispevek za zagotavljanje podpor proizvodnji električne energije v soproizvodnji z visokim izkoristkom in iz obnovljivih virov energije: 0,010€

trošarina: 0,388€

DDV: 0,229€

končna maloprodajna cena: 1,271€

 

Dobro, ceno goriva in DDV, ja, razumem, je treba plačat. Kam gre pa preostali denar? Pa ne neke imaginarne pravljice ampak konkretne odgovore, prosim.

 

 

 

 

Potem pa pridejo k meni na dvorišče ljudje in me najprej vprašajo, koliko dam popusta in šele nato, kakšna je sploh cena...

Slabs k na tržnic.... rečeš mam akcijo plačaš 3 dobiš 2. 😉

pred 1 uro je SpEkTr napisal:

Ja v večini so pomoje tisti ja, ki kupujejo najcenejše, je pa tudi precej takih , ki bi kupili lokalno, ma ne za vsako ceno seveda.

 

Jaz zase vem, da rajši kupim lokalno, samo ne da je 2x več denarja, tako je. Glede na to, kam gre vse skupaj, bo pa vedno več ljudi gledalo zgolj samo na ceno :(

 Js tud raj lokalno kupujem. Če pa v lokalni štrcuni ni al pa ne more dobit pa prek spleta (kar se tiče kake kolesarske opreme)

Napisano

Meni je važno le to, da je stvar kvalitetna, dobro narejena, hrana pa, da diši po domačem(paradajz, breskve...) 

Kje stvari kupim mi ni važno. 

 

 

Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

Meni je važno le to, da je stvar kvalitetna, dobro narejena, hrana pa, da diši po domačem(paradajz, breskve...) 

Kje stvari kupim mi ni važno. 

...... žar, kalamari, brancin 👌😉

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano (urejeno)

debata je v smislu +/- bencin/dizel, kar pa je kot alternativa tema dvema opcijama je pa še veliko slabše :), tole je zadnji model od Toyote, cena pa najmanj 52k €, res ne vem kdo od večine SLO bi si to (oz. si bo to) lahko privoščil....če to primerjamo z bencin/dizel motorji je bil to včasih rang že res premium avtomobilov, tukaj pri elektriki pa dobiš....nekako ne razumem te logike/politike EU. V USA pa veselo V8 motorji in bencin/nafta skoraj zastonj :).

 

V primeru prednjega pogona je na delu le en električni motor z močjo 150 kilovatov (204 KM), pri štirikolesnem pa dva, vsak premore 80 kilovatov (109 KM). Pri obeh je maksimalna hitrost omejena na 160 kilometrov na uro, pospešek prve različice do stotice je 7,5 in druge 6,9 sekunde. Nekaj posebnega je gumb za upravljanje samodejnega menjalnika namesto običajne ročice, na merilnike pa gledamo nad volanskim obročem, podobno kot pri peugeotih. Zmogljivost baterije je 71,4 kWh, hitro polnjenje do 80 odstotkov je mogoče v pol ure, na navadni polnilnici dobrih devet ur, obljubljajo pa, da bodo konec leta vsi bZ4X izdelani z enoto z močjo 11 kW za hitrejše polnjenje. Na slovenske ceste je ravnokar zapeljala, njena cena je najmanj 52.000 evrov, doplačilo za štirikolesni pogon je slabe tri tisočake.

 

WWW.DNEVNIK.SI

Športni terenec bZ4X je prva toyota s povsem električnim pogonom. Prepriča s prostornostjo in dosegom. Na slovenske ceste je ravnokar zapeljala, njena cena je najmanj 52.000 evrov.

 

Popravljeno od sportman333
  • Haha 1
  • Jezen 1
Napisano
pred 26 minutami je sportman333 napisal:

debata je v smislu +/- bencin/dizel, kar pa je kot alternativa tema dvema opcijama je pa še veliko slabše :), tole je zadnji model od Toyote, cena pa najmanj 52k €, res ne vem kdo od večine SLO bi si to (oz. si bo to) lahko privoščil....če to primerjamo z bencin/dizel motorji je bil to včasih rang že res premium avtomobilov, tukaj pri elektriki pa dobiš....nekako ne razumem te logike/politike EU. V USA pa veselo V8 motorji in bencin/nafta skoraj zastonj :).

 

V primeru prednjega pogona je na delu le en električni motor z močjo 150 kilovatov (204 KM), pri štirikolesnem pa dva, vsak premore 80 kilovatov (109 KM). Pri obeh je maksimalna hitrost omejena na 160 kilometrov na uro, pospešek prve različice do stotice je 7,5 in druge 6,9 sekunde. Nekaj posebnega je gumb za upravljanje samodejnega menjalnika namesto običajne ročice, na merilnike pa gledamo nad volanskim obročem, podobno kot pri peugeotih. Zmogljivost baterije je 71,4 kWh, hitro polnjenje do 80 odstotkov je mogoče v pol ure, na navadni polnilnici dobrih devet ur, obljubljajo pa, da bodo konec leta vsi bZ4X izdelani z enoto z močjo 11 kW za hitrejše polnjenje. Na slovenske ceste je ravnokar zapeljala, njena cena je najmanj 52.000 evrov, doplačilo za štirikolesni pogon je slabe tri tisočake.

 

WWW.DNEVNIK.SI

Športni terenec bZ4X je prva toyota s povsem električnim pogonom. Prepriča s prostornostjo in dosegom. Na slovenske ceste je ravnokar zapeljala, njena cena je najmanj 52.000 evrov.

 

Sepravi ogrevan volan ki mi je nekako ratal "a must" pride paket style (ker ločeno ne moreš dokupit samo te funkcije)... style pa košta 61700 eur :D

 

https://www.toyotaadria.com/si/pdf/cenik_vozil/2022/june/Toyota_bZ4X_1606.pdf

  • Haha 2
  • Začuden 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
    • Imaš prav...a si tudi vprašal   Smo ljudje,ki znamo z alkoholom...so pa ljudje,ki ne znajo z alkoholom. Tam so drugi problemi v ozadju,oz. alkohol tam ni primarni problem. Tam človek zasvojen z alkoholom zaradi drugih problemov vedno znova in znova podleže,in se iz tega ne zna izkopati. Vsaj jaz alkohol razumem kot tist "rahel sunek v hrbet" ko že tako ali tako stojiš na robu prepada in "loviš ravnotežje....ali zaradi nizke samozavesti,samopodobe,izgubljenosti,"tečne babe" doma,travm itd...spisek je neskončen.   Ko si vprašal "do kje" Točno tako. Jaz bi dodal,da je tako dolgo OK,dokler ne vpliva na čisto nikogar drugega...neglede koga!!!....a takrat najbrž ne moremo več govoriti o "pijancih" ampak o takih ki znajo z alkoholom.
    • Ford pravi da nad 150km/h naj pumpam na max load.
    • Pejdi na avtocesto stisnt do blokade, pa bo prišlo avtomatsko na 2,5 bar 
    • Končno  bomo prišparali malo denarja. Pa je šla dobra uvrstitev po zlu.😂 https://www.24ur.com/popin/domaca-scena/slovenije-v-imenu-20000-otrok-ki-so-umrli-v-gazi-ne-bo-na-evroviziji.html  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.