Skoči na vsebino

Sprememba cene goriv


jures

Priporočeno sporočilo

Hehe, sumi? da je tako kot v?asih v Jugi, ko smo recimo tanajbolj?e (to je sicer relativen pojem) Yugote v ameriko za sitne pare vozili, doma pa bogato prodajali neopremljene za bistveno ve? denarja.

 

Tale dva rabta velik servis :blush:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hehe, sumi? da je tako kot v?asih v Jugi, ko smo recimo tanajbolj?e (to je sicer relativen pojem) Yugote v ameriko za sitne pare vozili, doma pa bogato prodajali neopremljene za bistveno ve? denarja.

Tale dva rabta velik servis :blush:

 

500 ojro se ?e zdila? po moje........no tudi una modra v kopru je 12,5 s servisom (ra?uni poleg, kot pri moji)

 

Sam nima smisla, bi mel takoj - lahko si privo??im menjavo na lizingu priznam, a nima smisla ker je trenutna 6ka vredna ve? kolikor dobi? zanjo, sem razmi?ljal da bi jo imel za drugi avto pa koji k za 30km na dan pa da se jo stol?e v LJ....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

Pred italijansko mejo tankajte!

 

nova zgornja cena benza 1,965?

 

smo pa spet med cenej?imi, dale? naokoli............

http://www.amzs.si/?podrocje=18

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

500 ojro se ?e zdila? po moje........no tudi una modra v kopru je 12,5 s servisom (ra?uni poleg, kot pri moji)

 

Sam nima smisla, bi mel takoj - lahko si privo??im menjavo na lizingu priznam, a nima smisla ker je trenutna 6ka vredna ve? kolikor dobi? zanjo, sem razmi?ljal da bi jo imel za drugi avto pa koji k za 30km na dan pa da se jo stol?e v LJ....

 

Pa ne gledat teh lizing trupel. To je pomoje tak gembl de ?e ruska roleta s 5 kuglami prej pre?vi?, ko da je takle trupl ok avto. Moj mnenje. Itak tet ljudje k jih majo delajo z njimi kot svinja z malho.....

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa ne gledat teh lizing trupel. To je pomoje tak gembl de ?e ruska roleta s 5 kuglami prej pre?vi?, ko da je takle trupl ok avto. Moj mnenje. Itak tet ljudje k jih majo delajo z njimi kot svinja z malho.....

 

moja ni bla noben gembl, lizing italjanski pomeni tudi da vklju?uje reden servise v lizingu ter da je avto vo?en...

 

bolje kot kak slovenski nategun

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

moja ni bla noben gembl, lizing italjanski pomeni tudi da vklju?uje reden servise v lizingu ter da je avto vo?en...

 

bolje kot kak slovenski nategun

 

Jaz imam tudi od ita. lizinga avto.Sem slu?ajno na?el noter, ko sem ga kupil, dokumente od lizingojemalca, ga poklical in povpra?al o avtu. Je pa bil gospod zelo prijazen, nogometni sodnik,ki je rabil ta avto za prevoz po severni italiji za sojenje tekem.Vse mi je razlo?il, kaj je bilo delano gor,ker je imel v pogodbi full servis (celo menjavo gum) in, da je skrbel kot za svojega. Jaz mu verjamem... bolj od slo-nategovalcev, ki jih kar mrgoli. ;)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes bom pa jaz una budala, ki bo stala v vrstah. :hudicek: Imam ravno prazen kestl. :vskalo:

 

Pa sej sploh ni gu?ve, folku je po moje ?ist ravno....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes bom pa jaz una budala, ki bo stala v vrstah. :hudicek: Imam ravno prazen kestl. :vskalo:

 

 

Meni je tudi zjutraj lucka za rezervo zacela svetit :) ... Ce bo prevec guzve, bom sel itak jutri tankat... Pri enem rezervoarju se to pozna mogoce evro ali dva :) ...

 

V soboto pa sem nafilal cisterno za centralno... 2.400 litrov ... :) ... Cakam se tocno ceno, da vidim, koliko manj sem placal :D

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hehe, meni je ravno v?eraj lu?ka rezerve posvetila, ampak zlahka zdr?im ?e kak dan, pa naj LPG opravi svoje poslanstvo. :danzoman:

 

@JureS - v SLO nikoli ni gu?ve, lahko je kve?jemu GNE?A, ker nismo v Srbiji npr. :harhar:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni je tudi zjutraj lucka za rezervo zacela svetit :) ... Ce bo prevec guzve, bom sel itak jutri tankat... Pri enem rezervoarju se to pozna mogoce evro ali dva :) ...

 

V soboto pa sem nafilal cisterno za centralno... 2.400 litrov ... :) ... Cakam se tocno ceno, da vidim, koliko manj sem placal :D

 

-38,40?

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

to je ?e ena kava na kavnem avtomatu :P

 

 

Ampak ne na Petrolu, kjer je "Kava na poti" 1,5? :harhar:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ampak ne na Petrolu, kjer je "Kava na poti" 1,5? :harhar:

 

a tud to so dvignl...1,2 je bla na autobahnu

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

a tud to so dvignl...1,2 je bla na autobahnu

 

 

1,5? je na AC... sem pa bil zadnjic na Petrolu na koncu Letaliske v LJ... tam je bila pa cena 1? ...

 

 

-38,40?

 

 

Skoraj :) ... v cisterno je slo 2414 litrov, placal pa sem 38,62? manj :bravo: ... in se 1,276?, ker sem tudi v avtu imel prazen rezervoar in sem vceraj sel tankat v Skofji Loki zraven Ajvarjeve sluzbe .... Ajvar pa je medtem ko sem tankal, ze sel ... par minut prej je bil avto se pred firmo :pepsi:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.