Skoči na vsebino

Sprememba cene goriv


jures

Priporočeno sporočilo

No ja, ampak bodimo pošteni, dejansko tale dvig trošarin nas še najmanj prizadane. Če že, potem je boljš, da tukaj jemljejo, kot pa kje drugje, ki bi znalo biti bolj boleče. Aja, ne nisem ratal, kar naenkrat jajotov navijač.:hohoho:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mi je pa zanimivo, kaj dela tale kronan virus. Eno leto nazaj, če se je pocenil za o,5 centa, so vsi mediji pisali o "veliki pocenitvi". Ma še pol leta nazaj je bilo tako.. Ma kaj pol leta, še pred tremi meseci. Zdaj se poceni za 30 centov, pa nikjer niti besedice...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

7 hours ago, Slivka said:

Mi je pa zanimivo, kaj dela tale kronan virus. Eno leto nazaj, če se je pocenil za o,5 centa, so vsi mediji pisali o "veliki pocenitvi". Ma še pol leta nazaj je bilo tako.. Ma kaj pol leta, še pred tremi meseci. Zdaj se poceni za 30 centov, pa nikjer niti besedice...

Niso pravi tega naredili, pa ni pomembno., :)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je Boss napisal:

Haha in ti si še upaš rečt, da nisi jajotov navijač... lepa 😜

Seveda nisem... zaradi mene je lahko na oblasti tudi dedek mraz, samo da dela dobro. Božiček ne, ker nima prave barve kostuma. :)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Emmm, Alex... znižanje cen goriv ni bila dobra poteza vlade, ampak so padle cene na svetovnih trgih. Se pravi jajo pri tem ni imel nič, ker se še vedno izvaja regulacija cen goriv po 14 dnevnem modelu cen na mednarodnih trgih. Jajotov dream team je samo povečal trošarine, da cene niso še bolj padle. Tako, da za tvoj žep je to negativna zadeva (se pa sam strinjam, da je pač potrebna).

 

In to kar si napisal, delajo najbolj zavedni sektaši - vseeno pa upam, da si mislil ironično in da je bila le zajebancija.😈

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Upam, da gre se mal dol... al pa da vsaj ostane na istem ;) ... se od predprejsnje pocenitve nisem uspel sprazniti rezervoarja... ;)

  • Všeč 1
  • Začuden 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 51 minutami je Bini napisal:

Cisterna k,olja 3.800 lit,je polna tak da me ne gane.......:jupiii:

Po moje je to za tankanje konjička 🤣

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 23 urami je Bini napisal:

Po moje pa ne ker mam bencinca, mogoče pa bi šel on z X motorjem... 🤔

No, pa saj tudi nakup 3800l bencina bi lahko bila dolgoročna investicija... 😝

  • Všeč 1
  • Haha 1

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 14 minutami je Mraušk Mčk napisal:

Cena nafte včeraj minus 35,20 dolarja. A ni fajn za nas, voznike, voziš se pa še plačajo ti.

Kaj bi to krogov nardiw po Moravški občini, a? hehe

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Agerg; probaj s tem, to sem dobil na H forumu -> Frenk ,Šmartno ob Paki, 041 804 988
    • Sicer stara tema, a še moja izkušnja s tem Tertinekom.   Najprej, na avtomobilu je bilo potrebno popravilo gibljive cevi pri izpušnem sistemu, urejeno kot potrebno, le pri posegu je očitno bil odlomljen kar zajeten del plastike pri sprednjem odbijaču, ki se več ne drži ogrodja in vsake toliko podrsava po tleh, ampak prav, to lahko sam nekako zalepim nazaj.   Kot drugo, zaradi okoliščin spet odšel v to delavnico, bolniška domačega mehanika ter bližina servisa, za zamenjavo obeh prednjih končnikov kot so ugotovili na preventivnem tehničnem pregledu, avtomobil pred posegom posegom popolnoma izpraven, razen končnikov seveda, v zameno dobim avtomobil brez delujočega ABS sistema, brez delujoče samodejne ročne zavore, brez delujočega merilca hitrosti, brez delujočega radijskega sprejemnika, prav tako ne deluje potovalni računalnik, ki ne beleži več ničesar, niti motor več ne deluje s polno močjo, saj računalnik več ne regulira vseh procesov, ker so pri servisnem delu očitno nekje prekinili tokokrog oz. povezavo z računalnikom.   Avtomobil je neizpraven, ne morem ga ne registrirati niti zavarovati, niti prodati, odpeljem ga kvečjemu lahko le še na smetišče, vse to zaradi menjave sprednjih končnikov, pooblaščen servis ocenjuje ceno popravila na več kot je vrednost avtomobila, skratka, vozilo je po dveh posegih v tej mehanični delavnici le še za odpad.   Močno odsvetujem.
    • Tole bi pa res rabil razlago, ker potem je podrt kompleten smisel tako silike v zmesi kot mehkejše gume, kot lamel, ki se premikajo zato, da nastavijo rob in zarežežejo v sneg.   Gume, ki se počasi vrtijo veliko bolj drsijo kot guma, ki se vrti hitro, da sneg odnese iz rež. Kolk guma boljš prime od določene hitrosti naprej, ko zmeče sneg iz zarez in kolk slabše, ko se sneg nabira na obodu in je centrifugalne sile premalo, da bi ga odneslo iz rež.     Če bi tvoja razlaga veljala potem bi se lahko vozil, le do določene hitrosti, ko sneg še ne zleti iz profila, pri višjih pa ne bi bilo šanse da ostanemo na cesti. Tist model iz Tyre Review pa lahko takoj zapre YT kanal in pozabi na hitro vožnjo in driftanje.   Kaj pa v primerih, ko imamo sneženo podlago, kjer je sneg že toliko zvožen, da se sploh ne nabira več v profilu - a se takrat sploh lahko še premikamo?   V glavnem, za zimsko je pomembno, da je mehka tudi pri nizkih temperaturah in da lahko lamele ter tele male zareze na njih delujejo kot krempeljci, ki se zarežejo v sneg in preprečujejo, da guma zdrsne. Velike zareze v profilu same gume pa so zato, da sneg čimprej zapusti sam profil gume in da se ne nabira na njej.        
    • Sem ženo presenetil... 😊😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.