Skoči na vsebino

Sprememba cene goriv


jures

Priporočeno sporočilo

sej zato ne vem zakaj je skoz neko konstantno pljuvanje... situacija v slo ni bistveno druga?na kot drugod po eu ... gorivo imamo ?e vedno med najcenej?imi znotraj ?engena... sej vem da bi lahko bilo manj dajatev samo dr?ava mora nekje dobit denar in o?itno je tukaj ?e najmanj bole?e saj se da s pametno vo?nje bistveno ve? prihranit kot nas pa podra?itev udari.

 

Priporo?am, da se ne vdate histeri?ni pljuva?ki jambra?ki klimi ki vlada v slo - se ne spla?a ?ivce izgubljat, ker tko je - pa ni tolk hudo kot nekateri posku?ajo prikazati. Ve? optimizma bo treba :party0035:

 

ja pomoje da tud nismo med cenej?imi po cenah pogonskega goriva pa tud ?e primerjamo recimo avstrijo al pa nem?ijo z nami ... ja sej majo res zlo podobne mogo?e malenkost dra?je cene goriva ... sam poglej tud njihove al pa na?e standarde ... so v avstriji in nem?iji precej vi?ji kot pa pri nas ...delo je veliko bol cenjeno in nikjer ne delajo pod takim tempom kot v sloveniji ... delavci pa sploh nismo cenjeni, to se pravi majhne pla?e, mopingi na delovnem mestu in podobno ponekod ... pol ns pa ?e dr?ava uskubla povsod kjer je mo?no ... men se to ne zdi fer ... sploh pa pri gorivu ne ker smo usi odvisni od njega zato da sploh lahko hodmo delat

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Od goriva nismo ni? odvisni, mogo?e tisti, ki imajo slab javni prevoz ali pa so iz kak?nih oddaljenih vasi. Kar se ti?e pa urbanih naselij, je pa ?isto preve? uporabe avtomobilov. Recimo pri nas, lani sem se celo poletje vozil z mopedom v slu?bo (cca 3km dale?). Letos si je brat omislil skuterja, da se bo v Ljubljano vozil na ?iht (cca 15km). Najve? samo zaradi problemov z parkiranjem in seveda pri?paral bo na bencinu. Tudi kar se ti?e bli?nje okolice, se vsedem na kolo in se odpeljem. Bi se tudi dalj samo sem moral zaradi dolo?enih dogodkov moped prodat. Je pa v igri ?e nek drug stroj :)

 

Avto je luksuz, vedno je bil in vedno bolj bo.

 

Druga?e je mobing in ne moping! In Canyon a si ?e do?ivel mobing na delovnem mestu? Ko te ?ef brez razloga nadira in zmerja, te diskreditira pred ostalimi sodelavci ali ?e huje podrejenimi. Tudi ?e vse naredi? brez napak in ?e bolje kot je pri?akovano, ?e vedno je zani?. Nekaj podobnega sem do?ivel kot ?tudent v eni firmi, tam sem delal samo 14 dni potem sem pa rekel hvala lepa in adijo. Takrat se tudi ?e ni govorilo o mobingu.

 

Ker se mobing-u v dana?njem ?asu ne da izogniti, je pomembno, da ga znamo prepoznati. Tu je le nekaj znakov, povzetih po H. Leymannu, ki meni, da gre za mobing v primeru, ko se zasledi spodaj navedene znake enkrat tedensko, vsaj pol leta.

 

* neprestano dvomijo v va?e odlo?itve;

* dodeljujejo vam zdravju ?kodljiva dela;

* silijo vas k delu, ki zni?uje va?o samozavest;

* o vas ?irijo govorice in polresnice;

* za hrbtom vas opravljajo in namigujejo;

* govorijo, da z vami psihi?no ni vse v redu;

* pogledujejo vas zvi?ka;

* opona?ajo va?o mimiko, kretnje in hojo;

* zmerjajo vas in vam dajejo zbadljiva imena;

* spolno vas nadlegujejo.

 

Po teh kriterijih si lahko zaposleni pomagajo z ugotovitvijo, ali so res ?rtve mobinga. Najhuj?a oblika je seveda spolno nadlegovanje, ki ga ?al do?ivlja vse ve? ?ensk.

 

Ne vem zakaj vsi omenjate ta standard? Standard ima? tak, kot si ga naredi?. Ne more nekdo z osnovno ?olo pri?akovat 1000? pla?e. ?e se samo jamra in stoka kolk nizek standard imamo, zmanjka ?asa za to, da bi dosegel bolj?i standard. ?e ti firma premalo pla?a, najprej premislit ali delam dovolj za mojo pla?o ali delam preve? in si zaslu?im ve?. ?e ja potem do nadrejenega in se pogovori? o svoji pla?i (verjetno bi ve? dosegel smo z pogovorom o pla?i, kot pa ?e kar zahteva? ve?jo pla?o). ?e so pogovori neuspe?ni, za?ne? iskati drugo slu?bo, kar bi jaz seveda ?efu tudi povedal. Najbolj mi pa gredo na ?ivce tisti "delavci" ki delajo podpovpre?no in skoz jamrajo kolk jim je te?ko, pa kolk trpijo. V resnici imajo pa dve leve roke in ni? ne znajo. Res da so kao te?ki ?asi, ampak pri?li bojo bolj?i ?asi :) Pred ve? kot pol leta sem zgubil svojo prvo slu?bo in takrat sem dober mesec po?iljal naokoli pro?nje, samo ker ni bilo nobenega odziva, sem prenehal. Sedaj ?akam da slu?ba mene najde, vsi okoli mene vedo, da sem brez slu?be in ?e zvejo za kak "?iht" ki bi mene zanimal mi povedo in posku?am preko vez prit na razgovor. Tudi to prvo slu?bo sem dobil na podoben na?in, so?olec iz faxa je za?el delat tam in so mu rekli ?e pozna koga ?e, da bi delal pri njih in je omenil mene. Na razgovoru so mi dali vedeti, da sem dobil ?iht preko vez in da oni to podpirajo. Seveda pa zato, ker ?e mene nekdo priporo?i potem on za mene jam?i, da bom dobro delal in obratno jaz bom z slabim delom spravil znanca v slabo lu?. Druga?e pa ?isto ok ?ivim, delam razna prilo?nostna dela, kjer zaslu?im toliko, da si v miru lahko privo??im kako ve?erjo v restavraciji, nedeljski izlet in dokaj poln hladilnik, ve? pa trenutno ne rabim.

 

Moje kratko mnenje B) o tej temi bi se dalo ?e 4x tolk napisat

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Avto ni luksuz. To lahko re?e razvajena ?aba (beri me??an), k iima do vsega kar rabi najve? 5 minut pe?, pa ?e takrat gre na trolo, ali pa se pelje z avtom. ?im nisi iz Celja, maribora, kopra, Ljubljane, Novega mesta morda ?e murske ali kakega podobnega kraja si pe?en. Firme (kolikor jih sploh je v teh manj?ih mestih ) ?ivijo na ra?un starej?ih delavcev, ki ne upajo ali ne morejo menjati slu?be in jim pla?ujejo po 500?. Kdor ima pa kaj v glavi pa gre delat v ve?je mesto za 1x ali ?e ve??krat ve?jo pla?o. Na? primer je tak, da se ve?ina naroda iz na?ega kraja (15000 prebivalcev) vozi v LJ (50 km) ali CE (40 km) v slu?bo.

 

Dela se, vemo kako. Uradno do 3 4 ali 5. Ampak ?e gre? domov ob dogovorjeni uri je v ve?ini firm cirkus zato si narod ne upa in sedi za mizo ?e kake pol ure, da so gospoda zadovoljni. Torej, fante, povej mi, kako ti tukaj vidi? javni prevoz? ?e delam od 8:00 do 16:00 in grem takrat tudi domov, grem nekje ob 6:30, ker junci dom?alski zabijejo cesto, bog ne daj da je kdo na odstavnem, ker si ga je treba do pikice ogledat in zato stoji cela AC. Domov se pride nekje do 16:40 pred vrata stanovanja. ?e bi ?el na vlak, bi prispel na ?elezni?ko postajo ob 17:40, zjutraj bi ?el pa ob 6:00. Je to samo ena urca zjutraj in zve?er bo? rekel. Ja je. Doma je pa dru?ina, morda majhen otrok. V vrtcu ga po zakonu ne sme? imeti dlje kot 9 ur. Pa mi povej, kako hudi?a to naredi? z javnim prevozom? Pla?a? ?e varu?ko, ki je ne dobi? v teh malih krajih?

 

preprosto ne razmi?lja?, oz pi?e? nepremi?ljeno. Eno je ko si mulc brez obveznosti, drugo pa, ko si nakoplje? familijo, akr je baje moderno in nujno, da dr?ava dobi nove davkopla?evalce. Drugi del izjave pa sploh ne bom komentiral.

 

Danes brez avta si lahko samo doma, ?e po?tenga ?ihta ne mor? imet. ?al.

 

LP :)

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa ko ?e omenjate ?vabe in ceno njihovega benza, js pa pravim kolikor je dra?ji toliko je tud bolj?i.

Niso bu?e ampar je resnica tudi foruma?i so bli poleg in z njihovim bezom sem naredu skor 800 km (782km), pa smo se vozili tudi 200+km/h, povpre?no smo imeli 121 km/h.

Tako da malenkost vi?ja cena je pa? zaradi standarda, drugi del kjer jim pa dam prav pa je kvalieta benza.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa ko ?e omenjate ?vabe in ceno njihovega benza, js pa pravim kolikor je dra?ji toliko je tud bolj?i.

Niso bu?e ampar je resnica tudi foruma?i so bli poleg in z njihovim bezom sem naredu skor 800 km (782km), pa smo se vozili tudi 200+km/h, povpre?no smo imeli 121 km/h.

Tako da malenkost vi?ja cena je pa? zaradi standarda, drugi del kjer jim pa dam prav pa je kvalieta benza.

 

V Italiji je tudi tako.?e pla?a? dra?jo nafto,se tudi bolj?e in dlje vozi?.Enostavno. ;)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pozabili ste glavne nosilce schengena in eu, kjer je benz veliiiiiiko drazji....je pa res da je tudi zelo boljsi, saj imajo tudi stroge kontrole in merila.

 

P.S. Boss kaj je sedaj s tisto kantico??? :ne vem:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

P.S. Boss kaj je sedaj s tisto kantico??? :ne vem:

 

upa ja... dobr da si me spomnu... maj?keno me je minilo, testirat raznorazne dobavitelje nafte, ko sem zvedel kako kvaliteto nafte je kupil OMV in da je kar nekaj dizela?ev (predvsem renault) imelo ?kodo. Nafta je bila o?itno preve? redka in je premalo mazala visokotla?no ?rpalko, da je ribnila. Opilke je pa nato odneslo v ?obe, da so se ?e te zama?ile.

 

Cena takih popravil je pa ?la v nekaj 1000 evrov.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zanimivo razmi?ljanje, Marko_MX-3. Saj v bistvu res nismo odvisni od goriva. Vse bi se dalo tudi s kolesom. Si bil mogo?e kdaj v kakem nakupovalnem centru. No, raje za nakupovalnim centrom. Koliko plo?evine, kajne. Vsi ti ?oferji bi lahko robo pripeljali v nakupovalni center kar s kolesom. Ali pa, ?e bolje, bi se mogo?e kar mi sami odpravili do Kitajcev po vso tisto Kitajsko robo. S kolesi, seveda, da ne bomo odvisni od goriva. In koliko bolj?e bi bilo za na?e ceste, ?e bi vse, kar se lahko kupi v nakupovalnih centrih, tja pripeljali s kolesi in ne s tovornjaki. Se ti ne zdi? Sicer bi kruh ne bil tako sve?, in tudi mleko bi se ?e skisalo ampak vse za neodvisnost od goriva. Se strinja?? Pa tudi gasilci bi vodo peljali na kolesih, vsak po eno vedro. ?e pa se polomi?, te pa kar z akijem prive?ejo za kolo pa gremo.

 

?e dobro premisli?, tudi ?e sploh nima? avta, si odvisen od goriva in ostalih vrst energije, je tako?

 

In ?e se slu?ajno ?e ne strinja? z mano, te povabim, da skupaj odkolesariva od moje slu?be (na nadmorski vi?ini 120 metrov nad morem) do mojega doma (960 metrov nad morjem). Saj je samo 29 kilometrov poti.

 

Kar pa se slu?be in pla?e ti?e, poglej malo poro?ila. Ljudje po 15 mesecev ne dobijo pla?e. Bo? to imenoval standard?

Nima? slu?be. Bi jo rad? V zdravstvu? Ni problema, samo povej:

-dela? okoli 192 ur na mesec,

-sicer zdravstvo, a nemedicinska dejavnost, vseeno odgovorno delo, ?e kaj za?u?tra?, ima? trupla

-ima? tudi de?urstva (od sobote od 6.15 do nedelje do 21.30)

-a sem omenil ve?izmensko delo? Ne ?e, no bom pa zdaj, dela se v ve? izmenah

-na dan prepe?a?i? po bolnici okoli 25 km (?e je tisti ?tevc korakov prav nameril)

-delo tudi z nevarnimi snovmi (plini), s paro, s dezinfekcijskimi sredstvi, ki ?kodljivo vplivajo na plju?a, z radioaktivnimi snovmi (pri rentgenu), ja, tudi infektivni odpadki so poleg,...

-ob?asno fizi?no delo (jeklenka anestetika tehta 80 kg, jeklenka kisika 50 kg, posoda s teko?im du?ikom 40 kg - pazi, da se ne polije?, ker ima temperaturo -196°C,...). Bog ti pomagaj, ?e slu?ajno kaj zame?a? in Bog re?i du?o tistemu, ki takrat tam le?i.

- obvladat mora? vakuum ?rpalke, kompresorje, plinsko instalacijo, agregate za zasilno napajanje ob izpadu elektrike, hladilne agregate, parne kotle, toplovodne kotle, sistem prezra?evanja ne le bolnice ampak tudi operacijskih dvoran, kamor ne sme priti ne cvetni ne kakr?en koli drug prah, prav tako ne bakterije ali virusi, in tako naprej, da ne bom predolg

-pla?a okoli 800?, pa ?e to ti dajo vedeti, da nisi zaslu?il in da so samo doktorji tisti, ki so zaslu?ni

?e te zanima, ti uredim razgovor v na?i kadrovski slu?bi.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ko sem tole bral si se mi prav zasmilil, ker drugi ki delamo pa nam je z ro?icami postlano, pal?e ne zaslu?imo in kar tako dobimo 2+k? in delamo v le?e, vse nam k riti samo pride.

 

Sivka vzem knji?ico in pojdi zidat, tam je ve? dnarja, kvihta se malo la?je zadeve, si zunaj na sve?em zraku, kaj ?e ho?e? bolj?ega, ke? na roke res da smo 20-30, ti vsaj ni treba ?akat do konc mesca.

 

Pa brez zamere, samo taki prispevki pa me ...

 

Pa ?e prevod maretovega posta, kjer je hotel povedat da se da recimo par kilometrov v slu?bo peljat tudi ceneje in da se ni treba skoz v teh plehnatih po?iralcih goriva vozit, pa ?e bolj zdravo je.

Pa nikjer ni napisal da to velja za vse ampak vsaj nekateri lahko nekaj prihranijo na ta ra?un.

Po?akmo da se oglasi Boj?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sivka vzem knji?ico in pojdi zidat, tam je ve? dnarja, kvihta se malo la?je zadeve, si zunaj na sve?em zraku, kaj ?e ho?e? bolj?ega, ke? na roke res da smo 20-30, ti vsaj ni treba ?akat do konc mesca.

 

Aha, ja, seveda. Kar poglej, kako se godi gradbenim podjetjem in gradbenim delavcem in kak?na je pla?ni?ka nekultura in tako naprej. In tisti zidarji iz Ko?evja so res bili na sve?em zraku, ker niti stanovanj niso imeli. In s 6. stopnjo izobrazbe me ne vle?e na zidarski oder. Saj se bo minister za zdavstvo zamenjal, tako da bo potem ?e slab?e. In itak bomo delal samo do 70. leta starosti, tako da ni problema... Mah, pustimo delo, pustimo pla?e, pustimo cene bencina, ki se dra?i, pustimo, naj gre vse skupaj hudi?u v rit!

 

Kako vam te?ejo diesel-Mazde. Nekaj mi je v va?ki gostilni na? va?ki vseved razlagal, da je OMV nekaj za?u?tral z nafto in so zaribavale visokotla?ne ?rpalke in ?obe. In zraven mi je razlagal, da po neki evropski direktivi nafta ni ve? nafta ampak me?anica 95% nafte in 5% biodizla. A kdo kaj ve o tem?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kako vam te?ejo diesel-Mazde. Nekaj mi je v va?ki gostilni na? va?ki vseved razlagal, da je OMV nekaj za?u?tral z nafto in so zaribavale visokotla?ne ?rpalke in ?obe. In zraven mi je razlagal, da po neki evropski direktivi nafta ni ve? nafta ampak me?anica 95% nafte in 5% biodizla. A kdo kaj ve o tem?

 

?al, ve? ali manj dr?i. Ampak pri OMV ni problem biodiesel temve? je problem vsami kvaliteti nafte. Govori se, da so za slo tr?i??e (za avstrijce smo itak ju?nja?ke smeti za katere je vse dobro) odkupili tanker nafte, ki ga ?iv boh ni hotel, ker nafta ni ustrezala standardom saj premalo ma?e in posledi?no ribajo pumpe. ?obe se pa zama?ijo zaradi opilkov, ki se nardijo, ko zariba pumpa in jih odnese proti ?obam. To pomeni, da poleg menjave pumpe in ?ob je treba za ziher menjati celo napeljavo, da se slu?ajno v napeljavi ne nahajajo kaki opilki, ki bi lahko po menjavi ponovno zama?ili ?obe.

 

Sicer pa je bilo nekaj tega objavljeno tudi v medijih.

 

Renault servisi naj bi celo dobili navodilo, da ne upo?tevajo garancijska popravila, ?e serviserji ugotovijo (recimo, da stranka pove), da je bilo tankano na OMV. <_<

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Torej najbolje, da tankam cvi?ek (kurilno)?

 

Pa ja, ali bo popravilo, ali pa kazen. Zna biti, da bi bila kazen cenej?a...

 

hehe... odsvetujem cvi?ek, saj ravno tak ni nevemkake kvalitete ;)

 

sem pred kratkim pisal o usedlinah, ki so mi zje*ale ?obo in filtre na centralni kurjavi ;)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e ena zanimiva:

Pozimi smo imeli v hribih okoli Nove Gorice tudi precej nizke temperature. Ohladilo se je pod -12°C. In zgodilo se je, da sem v tem mrazu moral v dolino. Vsedel sem se v svojega dizela?a in obrnil klju?. Motor je stekel, nato pa takoj spet ugasnil. In tako kar nekajkrat. Ker je vozilo ?e novo (avgust 2009), sem klical avtovleko, da so mojega dizela?a odvlekli na servis. Tam so ugotovili, da je v filtru toliko zgo??ena nafta, da ni ?la skozi in je motor ostal brez nafte. Tako sem dal na Petrol prito?bo. In pravkar berem odgovor. Pi?e takole:

 

" Gorivo iz omenjenega bencinskega servisa, je bilo v vseh parametrih vklju?no s filtrirnostjo ustrezno. Vrednost za filtrirnost je bila namre? -30°C."

 

Se ?e komu zdi, da je tale malo lovska? Da bi dizela? normalno delal pri -30°C brez kakr?nih koli dodatkov?

 

Je pa res, da bo Petrolov laborant v Petrolovem laboratoriju VEDNO izmeril, da je Petrolova nafta brezhibna in neopore?na. Tudi ?e bo sama voda.

 

Na koncu dopisa pa je ?e en zanimiv stavek:

" Prav tako v zadevanem obdobju nismo prejeli nobene druge prito?be - reklamacije zaradi neustreznosti goriva."

 

Zanimivo, ni kaj. Zdaj se moram samo ?e postavit pred mojo Mazdo in ji prebrat, da nima pravice ?trajkat v mrazu vse do -30°C.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hehe Slivka, ampak tvoje ?ivljenje je pa res pestro :bravo:

 

Jaz imam diesla, ki je lepo v?gal pri -20°C, prej?nja mazda pa celo pri -24°C tako da ta podatek s strani distributerja goriv je verjetno kar korekten. Predvidevam pa nekaj drugega in sicer, da je bila v nafti voda in ti je ta zmrznila v filtru in ga tako zama?ila.

 

Je pa vseeno za take nizke temperature priporo?ljivo v nafto zliti ?e kak?en dodatek proti izlo?anju parafina pri nizkih temperaturah.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hehe Slivka, ampak tvoje ?ivljenje je pa res pestro :bravo:

 

 

Malo sem se zamislil nad to tvojo izjavo. Hja, ?e priznam po pravici, mi terenci niso usojeni. Pri hi?i je ?e 15 let Fiat Panda, ima preko 322000 km in ?e vedno se vrti. In je ?e najbolj zanesliv avto v tem voznem parku. Tudi Fiat Uno ima ?e preko 130000km in ni? ne ka?e, da bo zahteval upokojitev. Honda Jazz te?e tako, kot sem pri?akoval. Ko pa sem imel Opel Frontera, sem pod njim prele?al ve? kot pod svojo ?eno. ?e dobro, da je bil visoko dvignjen od tal, da ga ni bilo treba vedno dvigat. Arota pa sploh ne bom omenjal. Sem se ?e bal, da bom zanj potreboval lokacijsko dovoljenje. In tudi BT-50 ni ravno tako robusten in kramparski poltraktor, kot sem pri?akoval. Pa ?e tale nafta... Res bom na kason nalo?il baterijo, pa bo!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Slivka,mora? ra?unat,da 15 let stara panda nima pod pokrovom ni? razen motorja in se nima kaj pokvarit. :P

Da ti zmrzuje nafta je res verjetno kriv zapackan filter nafte.Jaz ga zamenjam ob vsakem servisu in je mir.

Letos sem bil na -20°C (res da imam dodatek v nafti) in je mazda v?gala ?e preden sem ji pokazal klju?.

tako,da se je treba tudi malo znajti in pripraviti na mrzlo zimo-kot jo imamo ponavadi mi tukaj na obali. ;)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Torej smo zopet pri kvaliteti nafte. Pri pol leta starem avtu, ki je takrat imel komaj 6000 km, res nisem pri?akoval zama?enega filtra. Bi ga ti? Mah, saj ni va?no. Zdaj te?e kot ura in do druge zime bomo ?e kaj skun?tvali. ?e se nafta ?e kaj podra?i, bomo itak hodili v Italijo tankat, ker bo tam cenej?a. Bog vedi, kako bo pa z Italjansko nafto. Do zdaj sem jo to?il samo dvakrat, ?e to poleti in ?e to v sposojen avtodom.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Torej smo zopet pri kvaliteti nafte. Pri pol leta starem avtu, ki je takrat imel komaj 6000 km, res nisem pri?akoval zama?enega filtra. Bi ga ti? Mah, saj ni va?no. Zdaj te?e kot ura in do druge zime bomo ?e kaj skun?tvali. ?e se nafta ?e kaj podra?i, bomo itak hodili v Italijo tankat, ker bo tam cenej?a. Bog vedi, kako bo pa z Italjansko nafto. Do zdaj sem jo to?il samo dvakrat, ?e to poleti in ?e to v sposojen avtodom.

 

Od Agipa je sigurno bolj?a od vsake na?e.Verjemi mi. ;)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kokr sm est sli?u je na ush pumpah isti bencin pa je to lahko na petrolu, omv-ju, agipu, tu?ove ?rpalke in drugih ... use cisterne ki razva?ajo vencin in nafto po ?rpalkah ... tato?ijo v kopru in poljejo po celi sloveniji tko da mislm da je povsod enak bencin, pol je idin odvisn kako kej na pumpah ?istijo in skrbijo za rezervarje v katerih je gorico shranjeno

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kokr sm est sli?u je na ush pumpah isti bencin pa je to lahko na petrolu, omv-ju, agipu, tu?ove ?rpalke in drugih ... use cisterne ki razva?ajo vencin in nafto po ?rpalkah ... tato?ijo v kopru in poljejo po celi sloveniji tko da mislm da je povsod enak bencin, pol je idin odvisn kako kej na pumpah ?istijo in skrbijo za rezervarje v katerih je gorico shranjeno

 

WTF ? :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.