Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi


jures

Priporočeno sporočilo

Jaz sem pa v?eraj opral v pralnem stroju

klju?e in daljinec od moje mazde (pranje plus centrifuga).

Po nesre?i seveda. Najprej je bila panika nato sem se spomnil stare ?ole: vse kar je mokro je potrebno posu?iti. In sem vzel fen ter zadevo posu?il.

Nato sem zmolil en o?e na? in glej ga zlomka- stvar deluje kot nova.

?e en velik plus za mazda kvaliteto.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem pa v?eraj opral v pralnem stroju

klju?e in daljinec od moje mazde (pranje plus centrifuga).

Po nesre?i seveda. Najprej je bila panika nato sem se spomnil stare ?ole: vse kar je mokro je potrebno posu?iti. In sem vzel fen ter zadevo posu?il.

Nato sem zmolil en o?e na? in glej ga zlomka- stvar deluje kot nova.

?e en velik plus za mazda kvaliteto.

stari to je sre?a na vrvici  :D lp ale?  B)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No, dons (oz. uceri) je pa zgubila se motor in vso instalacijo :ninja:

Sent from my RM-825_eu_croatia_437 using Tapatalk

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sicer v?eraj, pa vseeno: redni servis, ki ji "pripada" vsako leto. A-Cosmos v BTCju in mehanik Jure = nekaj najbolj?ega za Mazde B-klase! Potem pa ?e Majes poskrbi za vse ostalo in pridem z podobnim denarjem, kot ?e bi peljal k tem na?im ?alabajzerjem tu v Kromberku, ki so slabi kariolmajstri...

 

Zaklju?ek: glede na kvaliteto opravljenega dela in odnos bom ?e naprej vozil v Ljubljano. ?e jih naredim 11.000 km v enem letu po teh hribih in gozdovih, jih pa lahko ?e tistih 250 v Ljubljano in nazaj...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kva je to fora men se isto mal bl trdo prestavla pa sm reku pelkotu ce lahko nalije mal olja pa prav da to kao sploh nima olja da bi blo treba kao zajle nastelat ??? 

Meni ni? trdo ne prestavlja. Gre kot po puter?ku. Pa?, predvidena preventivna menjava. Zavorno pa je imelo neko plesen v sebi ali nekaj takega pa smo menjali+kuplung olje(gre iz iste posodice).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

O?istil K&N filter tako, da je skoraj kot nov.

 

Ampak ta velik del sem pa naredil na kapelci, ker je moji dragi en cepec odlomil cel ?pegu, k se je drenjal med dvema parkiranima avtoma. Predno sem razstavil zadevo sem mislil, da bom doktoriral, ker francozi so pa? eni navadni cepci, ker zadevo tako zakomplicirajo, da te vse mine. V glavnem sem iz plastike naredil vse polomljene nosilce in restavriral cel notranji mehanizem. ?e najbolj me je zajebavala vzmet, ki dr?i oziroma omogo?a, da se ogledalo ob udarcu zlo?i. Vzmet je tako mo?na, da sem jo nazaj spravil ?ele z nekaj triki. Vzmet sem stisnil in jo na treh koncih zvezal s tanko ?ico, da je ostala stisnjena ter jo vstavil v le?i??e in zapel z zaponko - ko je blo vse na mestu sem samo odvil ?ice, jih potegnil ven in zadeva zdaj deluje tako kot mora.

 

Sicer novo ogledalo ni zelo drago, ampak tudi, ?e pr?para? teh 55? je dober ob?utek. :danzoman:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

O?istil K&N filter tako, da je skoraj kot nov.

 

Ampak ta velik del sem pa naredil na kapelci, ker je moji dragi en cepec odlomil cel ?pegu, k se je drenjal med dvema parkiranima avtoma. Predno sem razstavil zadevo sem mislil, da bom doktoriral, ker francozi so pa? eni navadni cepci, ker zadevo tako zakomplicirajo, da te vse mine. V glavnem sem iz plastike naredil vse polomljene nosilce in restavriral cel notranji mehanizem. ?e najbolj me je zajebavala vzmet, ki dr?i oziroma omogo?a, da se ogledalo ob udarcu zlo?i. Vzmet je tako mo?na, da sem jo nazaj spravil ?ele z nekaj triki. Vzmet sem stisnil in jo na treh koncih zvezal s tanko ?ico, da je ostala stisnjena ter jo vstavil v le?i??e in zapel z zaponko - ko je blo vse na mestu sem samo odvil ?ice, jih potegnil ven in zadeva zdaj deluje tako kot mora.

 

Sicer novo ogledalo ni zelo drago, ampak tudi, ?e pr?para? teh 55? je dober ob?utek. :danzoman:

 

Ja, s tem denarjem natanka? v kapelico goriva do naslednjega servisa. Pa ne mislim povedat, da ima tako majhno porabo...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Opral od tega sem pol ?asa pucal insekte in dreke, druge pol pa svinjarijo s felten.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne, ukradli so mi jo.  :aaaaa:  :hohoho:

 

Naj bi ?la ?e ta teden od hi?e, po neki kombinatoriki kako in kaj.  :zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Uf do razpada jo pa lo?ijo ?e mnoga leta, vsaj glede na njeno izvrstno plehnato kondicijo.  :ouje:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kon?no pri?el do novih zavornih ?eljusti za zadaj, menjal... Zamenjal komplet zavorno teko?ino (mamina hobi ?kropilnica je pa? "collateral damage"), na?telal ro?no... ?e samo zadnji par?ek amortizerjev po?timam, te pa lahko gremo v babe :D

Plin je za kuhanje, elektrika je za razsvetljavo, diesel je za oranje, bencin... bencin pa je za vozit.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Če kdo išče bencinarja, pa še fl je.Cena se mi ne zdi slaba... Za izhodišče... 🙂 A kdo mogoče ve kako je bilo s xenonom na teh avtih, a so vezani na paket opreme ali je bila to čist ločena opcija, ker se mi zdi da sem že videl dve M6 2013 bencinarja z isto opremo pa je ena imela xenon, druga pa ne. Je to možno ?   https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19664673&display=Mazda Mazda6 
    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potegnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.