Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi


jures

Priporočeno sporočilo

Za na blizu so bile super, za na dalec pa porazne. Snop je svetil toliko kot meglenke :D. Sem ze dal refund in mi bojo vrnli kes samo poslat morm nazaj :). Xenon kit sem kupil s 4300k iz te strani in sem zadovoljen. Razlika se pozna :)
http://www.facelift.si/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=252&category_id=172&option=com_virtuemart&Itemid=173

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jest se ze dva dni vozim kolikor mozno. Koliko se spremeni v dveh letih...

 

Pa avto, avto.... <3

Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.

 

Casual Gearheads

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mal ga je pa treba spucat pred naslednjo destinacijo. Jutri pa k Rossiju :)

post-2637-0-69850600-1468749729_thumb.jpg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za na blizu so bile super, za na dalec pa porazne. Snop je svetil toliko kot meglenke :D. Sem ze dal refund in mi bojo vrnli kes samo poslat morm nazaj :). Xenon kit sem kupil s 4300k iz te strani in sem zadovoljen. Razlika se pozna :)

http://www.facelift.si/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=252&category_id=172&option=com_virtuemart&Itemid=173

 

A kit je pod tistimi lumni, da ne rabi levelinga in pranja?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A kit je pod tistimi lumni, da ne rabi levelinga in pranja?

Kar sanjaj, vsi rabijo to razen ?e kupi? GT4 z ta "svohnim" xenonom, ki NIMA pranja in NIVELACIJE..

Druga?e pa ne komplicirat, verjemte z lastnih izku?enj, vzemi 4300, ki ne svetijo tako modro pa ne bo nobenih te?av pa ?e najbolje in najdlje bo? videl.

Pokazal korejcu in ?vabu kaj dela benz, ker sta se nekaj napenjala pa ju nisem mogu ve? gledat, k se je kadilo za obema pri ca 160 na uro, in sem ju elegantno s 6. prestavo dol udaru, pa naj se med sabo vohata.  :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kar sanjaj, vsi rabijo to razen ?e kupi? GT4 z ta "svohnim" xenonom, ki NIMA pranja in NIVELACIJE..

Druga?e pa ne komplicirat, verjemte z lastnih izku?enj, vzemi 4300, ki ne svetijo tako modro pa ne bo nobenih te?av pa ?e najbolje in najdlje bo? videl.

 

Kar je tocno to, kar sem spraseval. :) Ce je ta kit "svoh" in nima tistih 2k lm oziroma koliko je meja po regulativi. Iz povedanega sklepam, da je ta kit mocnejsi in ob vgradnji, kot jo predpisuje embalaza, krsis regulativo EU (in s tem tudi naso lokalno).

Jaz sicer ze imam tovarnisko vgrajene xenonke in ne bom kompliciral. ;)

 

Z barvo je sicer tako, da bi za optimalen rezultat hotel temperaturo crnega telesa, ki ima vrh pri najvecji obcutljivosti cloveskega ocesa. Ta naj bi bila po wikiju okoli 555 nm, s cimer dobimo temperaturo ~5200 K. Ob predpostavki, da laufamo na cepkih. Ce vkljucimo se palcke, se maksimalna obcutljivost perifernega vida pomakne nekoliko proti modri.

 

S temi xenon kiti je tko, ?e nima? primernega ?arometa, ne bo? imel snopa kot mora bit, ampak bo? dobil ''glare'', to pa slepi nasproti voze?e tut pri 4300K.

Kar bi se moralo ujeti na tehnicnem, ce bi bili ti izpeljani tako, kot je treba.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na ex Mx6 poskrbel, da je katalizator s5 nazaj gor namescen, da ne bo imel poba kaksnih tezav glede tega :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz ni?, je pa bolj?a polovica preizku?ala ?e senzorji lovijo betonsko ograjo pod njihovo vi?ino. Izka?e se da ne:

 

attachicon.gifDSC_0396.JPG

 

Znalci, kje se spla?a to popravit v okolici ljubljane (z upo?tevanjem tega da je avto ?e v garanciji :/) ?

Nov odbija??

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz ni?, je pa bolj?a polovica preizku?ala ?e senzorji lovijo betonsko ograjo pod njihovo vi?ino. Izka?e se da ne:

 

DSC_0396.JPG

 

Znalci, kje se spla?a to popravit v okolici ljubljane (z upo?tevanjem tega da je avto ?e v garanciji :/) ?

Poslji cifro na zs

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Opral plast soli iz nje, posledica burje (bili na otoku in gledali proti celini) in parkinga tik ob morju :) en teden bi v gospodinjstvu imeli zadosti soli, ?e bi jo lahko zbral..

Ej....samo to je huj?e kot pozimi,ko so ceste posoljene,,,he he glavno ,da si jo dobro opral,,,lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ja, seveda, vprašat na servis!    Kaj misliš, da se nisem tega domislil tudi sam? In odgovor:   Platišča in pnevmatike omogočajo stik vozila s cestiščem, zato so z vidika varnosti zelo pomembne. Zato Vam svetujemo, da vozilo pripeljete v najbližji pooblaščeni servis, kjer bodo strokovno poskrbeli za pravilno nameščene pnevmatike in ustrezno privite kolesne vijake. Spotoma pa Vam bodo vozilo še strokovno pregledali in odstranili ostale morebitne pomanjkljivosti.                                          Lep pozdr
    • Sam dve črki zamenjaš pa se čist drugač sliši   Obral češpljo u nulo. Zahteven projekt, ima več kot 40 let. Mlajše so bolj enostavne. 
    • Ena kar tako, k je ravno pri "znancih"...    
    • To je logična posledica točno teh vzrokov, ki jih vedno ponavljamo. Problem je to, da so ljudi nategnili.... spet. Nategnili so jih že samo s tem, ker so zakrivali ali pa zavajali s podatki, sploh pa to, da kupcem niso predstavljali kaj to pomeni pri vsakodnevni uporabi in predvsem pri tem, kako bodo z EV-ji privarčevali. Dejansko je resnica drugačna in vsaj v začetku bi bolj moralo iti v smeri, da v kolikor imaš v družini dva avta, da zamenjaš enega za EV-ja. Kupci so šli pa v popolno zamenjavo čez noč in v prvi fazi so mislili kako strašno pametni so... dokler...
    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.