Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Konkreten? 95amperov ni dosti?

Mogo?e je bil pa ta ?e nov slab. Sploh mi ni jasno ker pri tem original ne more? ni? dolivat. Ena luknjica je, ?e je zelena je ok, ?e pa kri?ec pa ne.

Napisano

Koliko je pa original Ah notei ?e? Da nima? preve?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kako je pa lahko preve?? Sej to je samo kapaciteta akumulatorja. :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Mislim da so alternatorji tudi prirejeni kapaciteti

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Dobil nov kos. Hitro in korektno. Zveni kot reklama za servis v BTC ju. Saj tudi je... ??

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Napisano

Mislim da so alternatorji tudi prirejeni kapaciteti

 

Ampak "mo?nej?i" akumulator ti ne bo skuril alternatorja. Podatek na akumulatorju je koli?ina elektri?nega naboja - po doma?e koli?ina shranjene elektri?ne energije. Popolnoma druga zadeva je napetost akumulatorja. ?e je napetost akumulatorja 12VDC, ga bo alternator polnil - ve?jo zmogljivost kot ima akumulator, dlje ga bo alternator polnil.

 

PS: upam, da bo avtomobilska industrija ?imprej naredila prehod na 48VDC napetost za porabnike v avtomobilu.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

Enosmerni tok je v smislu varnosti za ?loveka veliko manj nevaren od izeni?nega, iz tega stali??a ne bi smelo biti vpra?anje.

Pri dana?nji tehnologiji spojev (konektorjev) je bistveno ni?ja tudi nevarnost po?arov zaradi obloka, se pa z vi?jo napetostjo zni?ajo tokovi in s tem posledi?no mo?nost pregrevanja vodnikov (glavni vzrok po?arov na vozilih).

Manj bakra pomeni tudi ni?jo ceno in maso.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

Ampak "mo?nej?i" akumulator ti ne bo skuril alternatorja. Podatek na akumulatorju je koli?ina elektri?nega naboja - po doma?e koli?ina shranjene elektri?ne energije. Popolnoma druga zadeva je napetost akumulatorja. ?e je napetost akumulatorja 12VDC, ga bo alternator polnil - ve?jo zmogljivost kot ima akumulator, dlje ga bo alternator polnil.

 

PS: upam, da bo avtomobilska industrija ?imprej naredila prehod na 48VDC napetost za porabnike v avtomobilu.

Nisem mislil tega. Ampak obratno, da ce das mocnejsega od tovarniskega, je moznost (majhna) da ga ne sfolga filat

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Zaradi manj?ega preseka vodnikov se ni?ja cena v denarnicah kupcev ne bo poznala, se bo pa zagotovo poznala vi?ja cena 48V akumulatorjev.

Vedno ima? mo?nost, da ne kupi?, ?e se ti zdi predrago. V vsakem primeru ceno dolo?i trg.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

Nisem mislil tega. Ampak obratno, da ce das mocnejsega od tovarniskega, je moznost (majhna) da ga ne sfolga filat

Fila ga vseeno samo za tistega, ki ima ve?jo kapaciteto bo pa? trajalo dlje, ?e ga polni? iz nule. Se pa vedno postavlja vpra?anje kolk smiseln je ve?ji akumulator saj je na?eloma potreben le in zgolj za zagon motorja. Od tam naprej mora alternator zagotavljat energijo za vse porabnike v avtu z vi?kom pa polni ?e akumulator. ?e tega ne sfolga je nekaj narobe z alternatorjem oziroma koli?ina priklopljenih porabnikov ne omogo?a, da bi se v ?asu vo?nje spet napolnil aku do konca. Tako je v zimskem ?asu priporo?ljivo za vse tiste, ki dnevno delajo premalo kilometrov, ali na vsake toliko narest malo dalj?o furo (100km+) ali pa dopolnit aku s polnilcem preko elektri?ne vti?nice.

33112_1.png

Napisano

Na njej nisem naredil nic, jo pa ze posteno pogresam. Za bozic bi moral it praznovat  h babici v Brezice kjer moja ljubezen prezimuje, pa sta iz kolektiva kjer bi normalno bilo 8 ljudi, pa nas je 6 se dva sla na bolnisko. Sem imel ze plan kako se bom z laptopom in flaso dobrega vina, uplenjenega iz fotrovega arhiva zavlekel v avto, poslusal motor in musko in se spominjal poletnih izletov.

 

!#$!#$ bolniskarji >:(

Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.

 

Casual Gearheads

Napisano

Sem imel ze plan kako se bom z laptopom in flaso dobrega vina, uplenjenega iz fotrovega arhiva zavlekel v avto, poslusal motor in musko in se spominjal poletnih izletov.

 

!#$!#$ bolniskarji >:(

To je bil kr solidn plan :D

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Za izmeni?ne napetosti velja da je 110V zgornja meja varnosti,za enosmerne pa 50V. In obe napetosti sta nevarni. 220V enosmerne je nevarnej?e od izmeni?ne.

Napisano

A ni imel klasi?en telefonski analogni priklju?ek cca 50V-60V enosmerne napetosti? Dejansko nisem sli?al, da bi koga ubilo ali po?kodovalo na analogni liniji.

33112_1.png

Napisano

natankal, opral in kupil vinjeto za 2017... 

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

poleti ga bo? mogu spet, druga?e bo mel kontra efekt :D

 

Ma je tako lepo di?al, da sem ga ?e na prvi vo?nji kar pojedel... :P

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano
  • 2 tedna kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Itak, če bi jo dali za 40k s polno opremo bi se lahk fajn prodajala, bi se verjetno bistveno bolje prodajala. 
    • Eh, ne bom o tem, ker žal preveč vem na to temo, prjatu.   Mal se spomni kako so Rašota manipuliral. Ni perspektiven... ma ja lol ja. Kaj pa Gregor Fučka... ma ne mi rečt, da je Tanjević tako dober pogajalec, da ga je zvabil brez blagoslova tega oneta, ki je bil takrat alfa in omega v Olimpiji. Vse odločitve so šle preko njega... sploh finančne narave, kjer je veselo zraven pristavljal svoj piskrček.   Ta tip je preprodajal igralce in ko mu jih je v Sloveniji zmanjkal jih je iskal na Finskem, Gruziji, Makedoniji in še v kakšni eksotični državi. Ne zato, da bi Olimpiji pomagali ampak, da se jih je naprej prodajalo in procente vleklo.   Misliš, da je ta tip zvezda med trenerji. V Olimpiji je šlo, ker je imela podmladek tako v obliki Olimpija mladi kot Slovana in še nekaterih slo klubov. Dolgoročni cilji so bili le prodat te igralce naprej, nikakor pa Olimpijo držat v Euroligi. Potem so celo ukinjali mladinske pogone in začeli iskati igralce drugod, da bi zaslužili kar se je zaslužit dalo in praktično spravili klub na rob likvidnosti. Flikal so luknje s poceni američani, kjer se jim je včasih celo posrečilo kakšno menjavo najt kot recimo Ariela Mcdonalda, ki so ga ob prvi priliki prodali v Macabi.    Nobene perspektive za kljub, nobene vizije, za daljši obstoj, tako da je Olimpija izpadla iz vseh Evropskih pokalov in celo skoraj bankrotirala, če ne bi prišlo do združitve z Zagrebško Cedevito.     Pa nazaj na trenersko vlogo tega tipa. Bini samo poglej kje je Sagadin bil in kej je treniral predvsem pa koliko časa. V vsakem tujem klubu so ga gledali mogoče le leto ali leto in pol predno so mu dali nogo, ko so ugotovili, da je šarlatan in trener, ki ne živi igre ampak ga zanima le pogodba. Če bi res bil taka marka kot nekateri mislite, bi se grebli zanj in mu dajali dolgoročne pogodbe. Tako pa razen Olimpije in Crvene Zvezde (eno leto) je vodil več ali manj obrobne klubo. A ne pa tak strokovnjak.     Svojo nesposobnost občutka igre pa je moral skrivat za grobostjo in terorjem, ker je to bil edini način, da je imel avtoriteto. Najboljši trenerji avtoriteto gradijo na znanju in sposobnostih.   Mogoče še to, pa da neham, ker bi o njem lahko pisal romane.    - visokim igralcem na mestu centra in štirice ni dovolil, meta za tri pa čeprav je Arvydas Sabonis ta element prikazoval kot dejansko top orožje, ki sprosti raketo. Tako so pa Olimpijini centri bili povsem nenevarni z razdalje in tako je nasprotni center zasedel raketo in dejansko preprečeval prodore branilcev v raketo. Kotnik je imel met a mu tip ni dovolil, da ga razvije do konca. Danes se pa vse vrti točno v tem, da bi moral center zadevati za tri, da širi igro. Lahko si pogledaš kako imamo težavo, ker noben od naših centrov ni nevaren iz razdalje in zato recimo Omić ne more pokazati nič, ker ga pokrijejo samo tam pri obraoču in je to dovolj za nevtralizacijo. - njegova krilatica "zavlačuj" je bila nora. Dobesedno vsak od nasprotnikov je vedel, da si igralci olimpije ne bodo dovolili metati več kot 5 sekund pred koncem napada. Tako so stisnili samo na koncu in ne vem koliko napadov je bilo na ta način izgubljenih. Igralci so bili sami pod košem in niso smeli zadeti, če je ta tip rekel, da naj zavlačujejo. Tolk glup je bil v glavi, da ni dojel, da mora nasprotnik potem nadomestiti še ti dve točki in da bo šlo še več časa. Se spomnim tekme, ko je naš napadalec stekel sam pod koš in položil žogo, ta tip je pa skoraj strgal rekelc, ko je od jeze poskušal skočiti iz reklca ven. - igrali so po razdelanih akcijah, brez improvizacije, togo in bili prebrani praktično od vseh nasprotnikov. Le individualna kvaliteta igralcev je reševala situacijo. Nikoli ni znal stopiti iz okvirja neke uravnilovke in zato razen v Olimpiji (pa še tam zaradi ogromnega talenta igralcev) ni nikjer niti približno bil tako uspešen. Zato so se ga pa znebili po dobrem letu in to čisto pri vsakem klubu.   Ok, bo dovolj, se pa strinjam, tistim, ki se na košarko ne spoznajo in ne poznajo zakulisja pa verjamem, da je ta tip fenomenalen.  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.