Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Danes sva z o?etom naredila servis na moji "novi" mazdi 6.

 

Menjava motornega olja, oljnega filtra, sve?k, zra?nega filtra in filtra kabine.

Ker je bil menjalnik malo masten, sva pritegnili en ?ep na strani, kjer je najverjetneje pu??alo olje in dolila cca 0,5l olja.

 

V pritlja?niku je na roloju bil zlomljen en (recimo temu) nosilec, s katerim se rolo prihakla na zadnja vrata:

post-1111-0-41828900-1561838572_thumb.jpg

Ta nosilec sem potem vzel dol in v njega vstavil 3mm vijak:

post-1111-0-62415800-1561838624_thumb.jpgpost-1111-0-36264600-1561838652_thumb.jpg

Na koncu pa ga ?e zalepil in s kle??ami za nekaj ?asa stisnil skupaj:

post-1111-0-84271500-1561838698_thumb.jpg

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

Ej...dobro si to zrihral ..pa ?e na servis ni rablo hodit..zoom zoom . .lp

Napisano

Zamenjal komplet amortizerje na ?estici. Po pre?ve?enih 345k km so bili ?e zreli za menjavo  :lol: 

img20190628174242.jpg

 

ta je ?e dober, samo za??itni pleh ti je prerjavel. :jupiii::lol:

33112_1.png

Napisano

Ej...dobro si to zrihral ..pa ?e na servis ni rablo hodit..zoom zoom . .lp

Na servisu so rekli, da je potrebno menjati celi rolo, ker se tega dela baje ne dobi posebej...

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

ta je ?e dober, samo za??itni pleh ti je prerjavel. :jupiii::lol:

Haha,k bi blo sam to  :zvizga:  :lol:   Sem ga stisnil noter in je rabil cca. 4-5 sek,da se je zmislil,da mora tudi nazaj ven priti. No ja,sosednji je bil "malenkost" bolj?i, prednja dva pa ?e kar. Zdej bo mir s5 za 300k km  :lol:

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Opravil prvi redni servis, prostovoljno so mi namestili nov firmware, cena pa, kot da bi servisiral 2-ko. Kje? BTC.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano

Sem jo peljal k mocniku na pregled.. Bo ostala ene 2 3 dni.. Ker sem nazadnje 3 krat fasal dpf lucko kljub uspesni regeneraciji..in poraba mi je narasla na cca. 9.5l po avtocesti umirjene voznje..

www.trziskisladoled.si

Napisano

Kupil olje mobil 1 in naredil servis na sivki(stara 6-ka). Cena?... sitnica. Izgleda pa, da hodi sklopka h koncu in jo bo potrebno po?asi zamenjati. Cena...obilna.

 

 

Napisano

Ja sej si lepo napisu "pri bencinarju". Saj je pri dizlu tudi nekaj takega, ampak kaj, ko moras pri dizlu se tistega hudica (vztrajnik) menjat..

Napisano

Ja sej si lepo napisu "pri bencinarju". Saj je pri dizlu tudi nekaj takega, ampak kaj, ko moras pri dizlu se tistega hudica (vztrajnik) menjat..

Zakaj pa je potrebno menjati vzteajnik? Kaj je dvomasni? A ?e trese avto pod standgasom? Koliko kilometrov ima prevo?enih avto?

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

Avto ima 210000 in ne trese, samo prime ?isto na dnu, v?asih zobniki grdo zaren?ijo, ker ne more? menjati. Druga?e pa niti ne trese niti ne spodrsava. Aja, pa pedal je trd kot od dedka...palica.

 

 

Napisano

Avto ima 210000 in ne trese, samo prime ?isto na dnu, v?asih zobniki grdo zaren?ijo, ker ne more? menjati. Druga?e pa niti ne trese niti ne spodrsava. Aja, pa pedal je trd kot od dedka...palica.

Kot je ?e napisano, potisni le?aj, pa verjetno tudi zdelana potisna plo??a oziroma potisni ko?. Pozanimaj se prej, ?e je nujno menjati vztrajnik... Ker za ene avte vem, da imajo dvomasni vztrajnik in tam za?ne pokati vmesna guma in zato avto trese pod dolo?enimi obrati. ?e pa je klasi?en vztrajnik, pa ne vem zakaj bi ga menjeval, razen ?e je po?en...

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • 495 kg nosilnosti?   A je to kakšen hec? Zapoznela prvoaprilska?   Pa narejen za kitajske gasilce - vsaj po oznakah na zadnjih vratih...      
    • 260Nm navora? Toliko ga imajo 1,5 bencinarji. Tole nekaj ne klapa.
    • V našem bloku smo se dogovarjali za novo fasado dolgih 10 let. Veliko kreganja in prepričevanja penzionistov.😃 Za to čudo na strehi  se ne bomo naslednjih 50. 😅
    • @Slivka malo še pa bodo v Mariboru imeli produkte za tebe, spodnje slikena linku ga prikazujejo tudi z odbijačem, ki jeprimeren za tvoje podnebje. Cene bi pa naj bele tudi malo bolj življenske    PICKUP VIKA T4 4X4 DIESEL | Tam Europe WWW.TAM-PICKUP.COM PICKUP VIKA T4 4X4 DIESEL VIKA T4 4X4, 2.8T diesel, 80kW (109 HP), 260Nm torque, MT, 5341*1885*1815 (L*W*H) (mm), cargo bed 1530x1620x515 mm, 495kg payload      
    • X motor ima kompresor. Mini Dino ne.  Kubatura gor ali dol. Ko nekje pri 3000 obratih začne kompresor delovati, se to kar konkretno občuti. Res je,za DeSUS vožnjo je res mogoče bolj primeren mini Dino. Za krujzanje po magistralkah  in navadnih cestah. Laganini. Pa še tukaj je poraba x motorja nižja.Ko pa pride avtocesta je pa druga pesem.  No in kolikor vem za te ,ki smo izprobali oba --Etcho, Gelipter--pa tudi Bini, nismo glih neki DeSUS vozniki. Radi stisnemo naše x 186 , ko smo na avtocesti. Zato smo se tudi odločili za te motorje. In tudi pri preizkusu obeh motorjev  nismo spremenili mnenja. Ja,mini Dino ima malenkost več navora pri nizkih obratih a tam ga itak ne potrebuješ veliko več,kot ga ima x motor. Poraba pa je itak na strani x motorja. Kar konkretno se pozna     
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.