Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 7 urami je Aless napisal:

 

Hja, oni je verjetno imel nastavljene fiksne intervale na 20kkm, pa še te je vlekel krepko čez. 

Glede podložk pa nvm, kaj so uredili, ker je težava z skurjenimi podložkami bila že na večih novejših mazdah. 

Te kur... podložke stanejo 3€/kom, pa če še za delo plačaš 100€ (kar je itak preveč), si na 112€ stroška na vsake 80-100kkm, nvm no komu je to preveč🥴🙄

Glede tega če ti kaj crknilo, je pa tak vedno lahko kaj crkne, pač nič ni večno. Je pa razlika če ti zaradi slabega vzdrževanja zariba motor. 

Glede tvoje vožnje pa kakor ti paše, ni pa tudi nič narobe če ga kdaj poženeš v malo višje obrate, pod pogojem da je motor ogret na delovno temperaturo. 

 

Ja, se strinjam. Saj pravim, jaz sem podložke zamenjal. In se spomnim, da je bilo pri enem injektorju kar precej gareža. Torej je bila podložka slaba.
Na servisu so nekaj omenjali, da je pri 2016 že uporabljen drugačen material, pa mislim, da so nekaj drugače zategovali. Nekaj na to temo. Koliko to pomaga, pa ne vem.
Ja, tudi glede vožnje. Načeloma res vozim z zelo nizkimi obrati. Včasih sem delal blizu 50 kkm, sedaj kakšnih 25 kkm. In drži tudi, da ga sem in tja tudi malo bolj poženem, čeprav je to res redko.
Bomo videli. Trkam po leseni mizi, da ne bo težav.

Napisano

Pa to nima noben drug avto z tem problemov, kolikor jaz vem. 

Zakaj niso to drugače rešili Japonci?

Saj so maherji za take malenkosti ali so samo bili včasih?:rolleyes:

N7rRRL1.jpg

Napisano

Hja, točno za podložke ne vem. Majo pa kaksne druge težave. Fora je, da gredo injektorji skozi olje, drugi mislim da imajo drugače rešeno to.

Napisano

Danes dobil nazaj svojo Mazdo... in se je kar milina spet vsesti v svoj avto in odpeljati :) ...

 

Poleg popravila poskodbe, so naredili se 5. redni servis ... Cena je bila 210,87€ ... Servis Interclass ... 

  • Všeč 4
  • Ljubim 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 3 urami je SpEkTr napisal:

Hja, točno za podložke ne vem. Majo pa kaksne druge težave. Fora je, da gredo injektorji skozi olje, drugi mislim da imajo drugače rešeno to.

Ja Mazda ima to konstrukcijsko slabo rešitev da gredo injektorji skozi olje, pod pokrovom ventilov, in če podložko skuri, skuri tudi olje. 

Drugi imajo to bolje rešeno(ne gre skozi olje) in kljub skurjeni podložki se ne zgodi nič katastrofalnega. 

Npr na MB CDI 270 (5valjnik)sem mel primer da se injektor nekak odvil, sika in tolče kompresija mimo pri injektorju in se ful sliši, avto slabše gre to pa je vse. Pritegnil nazaj in gasa. Bp

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 40 minutami je Jest napisal:

Danes dobil nazaj svojo Mazdo... in se je kar milina spet vsesti v svoj avto in odpeljati :) ...

 

Poleg popravila poskodbe, so naredili se 5. redni servis ... Cena je bila 210,87€ ... Servis Interclass ... 

Olje pa filter pa kabinski filter?

Napisano
1 hour ago, Jest said:

Danes dobil nazaj svojo Mazdo... in se je kar milina spet vsesti v svoj avto in odpeljati :) ...

 

Poleg popravila poskodbe, so naredili se 5. redni servis ... Cena je bila 210,87€ ... Servis Interclass ... 

Verjetno lastno olje, sicer se cena ne izide?

Napisano

Ni lastno olje… Avto sem pripeljal vponedeljek, dobil nadomestnega in danes placal ter odpeljal… Vmes so popravljali se skodo na odbijacu in blatniku… To je slo iz kaska…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 1 minuto je vzupan3 napisal:

Verjetno lastno olje, sicer se cena ne izide?

Veze pa to in gre.... 👍😉

Napisano
pred 55 minutami je NevLado napisal:

Olje pa filter pa kabinski filter?


Pac kar je treba menjati…

pred 5 minutami je Bini napisal:

Veze pa to in gre.... 👍😉


Nobene posebne veze… prvic sem bil na Interclassu… Edino Majesa sem pozdravil v ponedeljek, ko sem pripeljal avto… Danes ga nisem videl… ;) … 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Kaj BTC ni več aktualen odkar je Majes šel od tam, so elito malo razhajkali.... 🥴

Napisano

Sem si rekel, da bomo probali… Tudi interclass so vec ali manj pohvalili… Poleg tega sem celo ugotovil, da je meni celo malce blizje… Ampak ni neke bistvene razlike… edino skozi BTC se ni treba prebijati… ;) Dobro je imeti alternativo… Dokler je strosek sprejemljiv, je OK… Zaenkrat sem zadovoljen… Edino glede cene olja (18,80€ - 10%) bo treba mal “zatezit”, ker vidim na racunu, da je drazje kot je bilo nazadnje v BTCju (8,00€) 😜

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 21 minutami je SpEkTr napisal:

Imam enako težavo, jaz ga bom prinesel s seboj 😊


Si jim kaj omenil? Jaz sem sele doma pogledal na racun ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 10 minutami je Jaka32 napisal:

Delo je bilo z izdanim računom. 1 ura oziroma 45 minut.

Uf, to pa je poceni..... 👌

Napisano

A je? Odkar mi je sla 5 letna garancija, sem se odlocil da sam servisiram avto (oziroma sam iscem mehanika, ki to dela). Oderuski pooblasceni servisi vem da bi za to delo vzeli vsaj 300 eur. Z namenom sem napisal stroske zraven, da primerjamo. Torej sem dobro prisel skozi? Tisti ki hodite se na pooblascene servise, koliko placujete?

Napisano

Jaz sem pri CX-5 za servise dal pri pooblascenem servisu v popvrecju okoli 200€ ... V tej ceni je vse (delo, material, kar je potrebno) ... pa treba je upostevat, da ce servisiras na pooblascenem servisu imas se MES (Mazdina mobilna pomoc), ki jo lahko dobis do starosti avta 10 let ... in vpis v DSK (digitalna servisna knjizica) kar nepooblasceni servis ne more vpisati ... 

 

Sicer pa... vsak se mora sam odlocit, kako in kje bo vzdrzeval svoje vozilo :D :P ... 

 

image.jpeg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 2 urama je Jaka32 napisal:

A je? Odkar mi je sla 5 letna garancija, sem se odlocil da sam servisiram avto (oziroma sam iscem mehanika, ki to dela). Oderuski pooblasceni servisi vem da bi za to delo vzeli vsaj 300 eur. Z namenom sem napisal stroske zraven, da primerjamo. Torej sem dobro prisel skozi? Tisti ki hodite se na pooblascene servise, koliko placujete?

Za vse to kar si napisal bi res bilo najmanj 300€.....👍

Napisano
pred 3 urami je Jaka32 napisal:

Delo je bilo z izdanim računom. 1 ura oziroma 45 minut.

Je skrivnost, kam si ga peljal?

 

Sodelavec ima na Mazdi preko 150.000 km in ni več garancije. Zato je opravil redni servis pri mehaniku z računom in je prišel malo čez 100€, prej so bili okoli 250€.

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
    • Imaš pa dopusta 40dni menda😁
    • Ena izmed mnogih na dopustu.. 🤗😊😉
    • Ne , ker polovica šoferjev že tako pije😁
    • V javnem prometu to nebi šlo.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.