Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 49 minutami je Alex napisal:

Po moje Slivka ne rabi odvetnika. Je sam dovolj star, da kaj napiše 😉

 

Jah, veš, kmet an s hribu doma pa je mogoče bujš, če kšn iz doline napiše, de se bujši zastop...

 

Star sem že dovolj, da kaj napišem. A sta tu dve težavi:

1.) Nimam časa biti ves čas na forumu, pa me kdo kdaj prehiti. Meni osebno se to, da me kdo prehiti, ne zdi nič hudega...

2.) Velikokrat je problem, če kaj napišem, ker ne znam biti ... ... ... Mislim, da v dolini temu rečete "politično korekten", ampak užgem na direkt, tako, po kmečko. So me pred slabe pol ure podučili, da ni prav, če pacienta, ki blodi po hodniku, vprašam, če se je izgubil. Ker to zveni, kot da je nesposoben in slab. Pacient, ki blodi po hodniku bolnice, torej ni "izgubljen" ampak je "prostorsko dezorientiran". In temu primerno naj se do takega pacienta obnašam. Ja, je bila težava, ker sem bil peš v predstojnikovi pisarni, lopata je bila pa v avtu. No, mogoče je bilo pa to dobro, ker bi moj odgovor spet bil v nasprotju s "politično korektnim"... Tako da, @Alex, preživim še marsikaj hujšega kot so tvoje objave na forumu...

  • Všeč 2
  • Haha 2
Napisano
pred 5 urami je Alex napisal:

Srbska delovna sila je poceni, trenutno cenejša kot kitajska. In na izdelku piše made in EU, kar tudi nekaj šteje. 😉

 

pred 3 urami je Alex napisal:

Made in Europe za Srbijo. Belorusija je pa samo poceni delovna sila. Bo v redu? 😉

 

pred 3 urami je Alex napisal:

He, je, bo treba nova očalca za brat  nabavit. 😉

Napisal sem "made in Europe" in ne EU. 

 

EU in Europe sta 2 različna pojma :)

Podpis.png

 

Napisano
pred 54 minutami je NevLado napisal:

Koliko kkm imaš prevoženih, da je bilo treba menjat ležaj. Me zanima

260 000

Napisano

Zamenjal zadnje plošcice. Tole je pa posledica zaštekane čeljusti... Kot zanimivost je to, da ni niti malo treslo ali pa da bi se disk skrivil... Groza.

 

 

IMG_20221118_153640.jpg

IMG_20221118_162949.jpg

  • Začuden 2
  • Zmeden 3
  • Žalosten 1
Napisano (urejeno)

@Scr3amkaj čeljust si menjal ali si jo razdrl in očistil?? 

 

Heh, sem pa tudi jaz na moji M6 menjal sprednje zavore. 

So mi začele rahlo trest, pa sem menjal diske+ploščice.

 

IMG_20221118_115524.jpg

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano (urejeno)

Ploščice so stare slabe dve leti. Tako zarustajo že po dveh letih. Vsaj do sedaj so še vse :D. Je pa vse komplet ATE. Batek na čeljusti je bil pa, kot nov in je šel na nazaj, kot po maslu. Problem so bila vodila oz. slide pins, katera so bila komplet zarustana in čeljust ni dobr laufala. Še dobro, da sem imel v garaži na zalogi nove ploščice in komplet nova vodila... Stara vodila so bila za en k. kljub temu, da sem jih spucal. Kot zanimivost je tudi to, da je zadnji disk zaradi zaštekane čeljusti in visokih temperatur postal vijoličast, ampak kljub temu so bremze vedno ornk prjele in ni nikoli nič treslo oz. se kaj zvilo.. Tukaj dam kapo dol znamki ATE.

 

P.S. Čeljusti so stare 2 leti. Po vsej vrjetnosti majstr ni dobr oz. primerno namazal vodila. Je pa za izjemo takrat celjusti menjal nek lokalni mehanik in ne pelko. Takrat je bila korona in ostala jajca. Je pa tudi res, da mazda pac nezna narediti celjusti in celjusti stekajo ze od 1. gen pa do 3 gen. S temu sem se pac ze davno sprijaznil :)

Popravljeno od Scr3am
Napisano

Vsi ste s takim zanosom in kar malo tekmovalno menjali letne pnevmatike za zimske, da sem še jaz danes na naši petki poskrbel, da od zimske opreme ne bodo samo dolge gate...

 

BTjka pride pa na vrsto več kasno...

Napisano

@Scr3am sem mislil da ti je batek zaštekal, ker ta vodila se namažejo z bakreno mastjo in tako ne morejo štekat. Bat pa ponavadi zašteka ko zarosta no ali pa zaradi rje spusti olje. 

Zadnje čeljusti me zanima če se jih da sploh doma obnovit, glede na to da imajo vgrajen mehanizem za ročno. Ponavadi vsi menjajo za nove. 🤔

No važno da si zrihtal👍

Pri meni (moram potrkat po lesu), zaenkrat še na nobeni Mazdi niso zaštekale zadnje čeljusti, je pa res da jih vsako spomlad ko mejavam gume, očistim in namažem. 

Aja, pri moje zadnje ploščice (Mintex) po malo več kot 4letih še niso zarostale😎

 

IMG_20221119_121738.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano (urejeno)

Vodila naj nebi mazal z bakreno mastjo, ampak s silikonsko mastjo katera je namenjena prav za vodila. Jaz jo imam od trw. Jaz z bakreno mažem samo utore ploščic in pa zadnjo stran ploščice kjer batek pritiska. Tudi jaz vsakič ko menjam gume še čeljust razderem in vse spucam, ter namažem. Očitno je kljub temu zaštekala. Je pa v večini problem točno ta mehanizem za ročno, katerega si omenil, saj največkrat ta zašteka in ne spusti ploščice popolnoma.

Popravljeno od Scr3am
Napisano
pred 2 urama je Gregster napisal:

A je problem samo pri zadnjih zavorah to zatikanje ali tudi pri prednjih?

Bolj kot ne samo pri zadnjih. Če sprednja zašteka zamenjaš samo batek ter dve gumice in piči dalje. Pri zadnjih je pa druga zgodba.

  • Všeč 1
  • Hvala 1
Napisano

Vseeno jaz sam priporočam čiščenje sprednjih zavor vsake toliko - meni je pri bremzanju iz visoke hitrosti na AC hotelo trest, pa je bil vzrok ravno v zabitih zavorah :D 

Napisano

Meni je tudi nehalo trest ko so mi spredaj zamenjali ploščice in use počistili/namazali.

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano
Pred eno uro je Scr3am napisal:

Vodila naj nebi mazal z bakreno mastjo, ampak s silikonsko mastjo katera je namenjena prav za vodila. Jaz jo imam od trw. Jaz z bakreno mažem samo utore ploščic in pa zadnjo stran ploščice kjer batek pritiska. Tudi jaz vsakič ko menjam gume še čeljust razderem in vse spucam, ter namažem. Očitno je kljub temu zaštekala. Je pa v večini problem točno ta mehanizem za ročno, katerega si omenil, saj največkrat ta zašteka in ne spusti ploščice popolnoma.

 

Jaz sem mislil na ta vodila zavornih ploščic (plehek). Tega in rob ploščice ki drsi po tem vodilu vedno mažem z bakreno mastjo.

 

Vodilo zavorne čeljusti pa mažem z silikonsko mastjo. Saj to sva enkrat že predebatirala, te paste😉

 

Je pa čudno da ti je kljub čiščenju in mazanju zaštekala. Hmh, pač Mazdina "premium" hiba🤪😁

images_edit_8854036662189.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Aless jaz sem razstavljal zadnje čeljusti po enem YouTube video posnetku. Rabiš dolge tanke seger klešče. Ni pa to dolgotrajno, zato sem potem raje kupil kar komplet novo zadaj levo desno za dobrih 60€ in zamenjal.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Zamenjal kar v službeni garaži med odmorom akumulator, ker je zjutraj že težje vžigala, z novim Yuasa YBX5053 🙂

Sam slike nimam ker sem že vse skp sestavu 🤦‍♂️

 

20221122_124758.jpg

 

prenos.jpeg

Podpis.png

 

Napisano

Peljal jo k Selmarju, da so opravili redni servis, zamenjali karoserijsko tesnilo pri vratih in motorček ogledala. 👌

Napisano
pred 1 minuto je Liuch napisal:

Peljal jo k Selmarju, da so opravili redni servis, zamenjali karoserijsko tesnilo pri vratih in motorček ogledala. 👌

Imajo tesnila, motorčke in take zadeve na zalogi, ali je potrebno tak poseg že veliko prej najaviti?

Napisano

Če ti crkne motorček pri zaprtih ogledalih, se jih da na roko odpret ali se je treba s zaprtimi vozit dokler se ne zamenja motorčka?

Napisano
pred 10 minutami je Thazz napisal:

Če ti crkne motorček pri zaprtih ogledalih, se jih da na roko odpret ali se je treba s zaprtimi vozit dokler se ne zamenja motorčka?

Lahko ga zapreš in odpreš na roko ampak meni ko so butnili eno ogledalo ni niti več pri meru stal ampak je bil bolj tak mlahav

Napisano
pred 7 minutami je Thazz napisal:

Če ti crkne motorček pri zaprtih ogledalih, se jih da na roko odpret ali se je treba s zaprtimi vozit dokler se ne zamenja motorčka?

Stikalo na položaj odprtega, pa mu z roko pomagaš. Ne pa to delat pri ugasnjenem, ker ga boš zlamal. 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.