Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)
pred 5 minutami je NevLado napisal:

Mah, jaz sem zajebal da sem menjal že diske... ploščice bi lahko še ene 3 mesce drajsal ziher, diski majo pa res minimalen rob. Rjavi so pa huje kot te tvoji. Bom dal nekomu postrugat pa imel za rezervo/prodal

 

Ker se vtikamo v servisne zadeve in kupujemo nekaj na zalogo, da bomo privarčevali. :)

Za razliko od Scania poskušam zadeve izrabit do konca, seveda ne na račun varnosti. Mogoče bodo ploščice zdržale do 90.000 km...morda 100.000? Potem zamenjava samo ploščic, naslednjič pri 200.000 pa komplet z diski. :)

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 48 minutami je Janez007 napisal:

 

Ker se vtikamo v servisne zadeve in kupujemo nekaj na zalogo, da bomo privarčevali. :)

Za razliko od Scania poskušam zadeve izrabit do konca, seveda ne na račun varnosti. Mogoče bodo ploščice zdržale do 90.000 km...morda 100.000? Potem zamenjava samo ploščic, naslednjič pri 200.000 pa komplet z diski. :)

 

Glej 100 komot, jaz ti povem da pri 95 so imele še malo fore, kakšne 3 mm

Ampak ne čakat do konca z menjavo, mal prej menjej, smo že za večje bedarije dnar stran vrgl :D 

Napisano
pred 58 minutami je Janez007 napisal:

 

Ker se vtikamo v servisne zadeve in kupujemo nekaj na zalogo, da bomo privarčevali. :)

Za razliko od Scania poskušam zadeve izrabit do konca, seveda ne na račun varnosti. Mogoče bodo ploščice zdržale do 90.000 km...morda 100.000? Potem zamenjava samo ploščic, naslednjič pri 200.000 pa komplet z diski. :)

 

Jaz bi menjal komplet pa mir

Napisano
pred 6 urami je SpEkTr napisal:

26 ALI 46? Vsi smo dobili dot tam od 43-44/22 do 47/22 se mi zdi.

Jaz sem dobil dot 9/22. Naroceno iz autostop oz. Iz gumenadom.com

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Janez007 napisal:

 

Ker se vtikamo v servisne zadeve in kupujemo nekaj na zalogo, da bomo privarčevali. :)

Za razliko od Scania poskušam zadeve izrabit do konca, seveda ne na račun varnosti. Mogoče bodo ploščice zdržale do 90.000 km...morda 100.000? Potem zamenjava samo ploščic, naslednjič pri 200.000 pa komplet z diski. :)

 

Ker se je verjetno tovarniško varčevalo nimaš indikatorja za obrabo. To je imela Alfa. Vsaka notranja pakna je imela konektor.

 

Vozi do cviljenja. Če boš sam menjaval. Če bo mehanik, daj ob kaki drugi akciji. Da ne bo 2x dela računal.

 

Pa seveda po prvem kompletu pakn ne menjaš diskov. To je totalno sodobno pretiravanje.

Imajo tudi diski predpisane tolerance. Moji na Fordu celo imajo indikator obrabe.

wear.jpg

Popravljeno od godlike
Napisano
pred 39 minutami je godlike napisal:

Imajo tudi diski predpisane tolerance. Moji na Fordu celo imajo indikator obrabe.

wear.jpg

Kolikor jaz poznam zadevo, tole ni indikator obrabe, ampak so diski balansirani - uravnoteženi da ne tresejo.

  • Všeč 1
  • Hvala 1

 

 

Napisano

Na moji mazdi nič. Sem pa imel danes priložnost voziti bmw M4, 560 KM. 

Samo kaj, ko je imel na gumah le še  2 mm profila in je pometali že pri 100/uro. In cesta vlažna po dežju. 🙄

Je spalil zadnje gume v soboto na Grobniku. 

Je pa res lep glas, ko odpreš loputo v avspuhu. Škoda, da se ga ni dalo voziti normalno...

  • Všeč 2
  • Haha 1

 

 

Napisano (urejeno)

Kakšno barvo/sprej priporočate za čeljusti/klešče?

Tudi sam moram menjati diske in ploščice pri naslednjem servisu, pa bi si jih pobarval, da dobim 5-10 konjev zraven. 😂

Popravljeno od Jaka32
Napisano
dne 19. 3. 2023 ob 17:37 je Janez007 napisal:

Zanima me, kako si to ugotovil oziroma na osnovi česa sklepal?

filter goriva bil temno siv skor črn, filter olja pa kot nekakšne usedline

filter goriva po mnenju mehanika mi sploh še niso menjali v teh 3 letih kar sem kupil avto

  • Všeč 2
  • Začuden 1
  • Žalosten 1
Napisano
pred 9 minutami je Tine1966 napisal:

filter goriva bil temno siv skor črn, filter olja pa kot nekakšne usedline

filter goriva po mnenju mehanika mi sploh še niso menjali v teh 3 letih kar sem kupil avto

Mah, jaz si ne bi upal tega trdit le na osnovi teh indicev. Avto je 2015, italijanski, vprašanje kako servisiran prvih 5 let, koliko je notri starih usedlin ... . Da na pooblaščenem servisu ne bi menjali filtra, ga pa zaračunali, se mi zdi skoraj nemogoče. Razen strokovne napake tudi ne vidim razloga (oljni filter njih stane nekaj evrov). 

Napisano (urejeno)

Dopolnil Bridgestonke iz 2.5 na 2.7 bara spredaj. Upam, da sedaj ne bo pobiralo zunanjih robov kot jih je prej, zadnje pa ostanejo po starem. 😉

Vožnja ni tako trda kot sem si predstavljal, ker pri 3ki s 45 presečnimi gumami je bila zeeloooo trda.... 😁

(sem enkrat poskusil, ker sem zasledil, da eni tukaj pumpa jo 2.7,2.8 in celo na 3.0 bare) 😳

Popravljeno od Bini
Napisano
pred 16 minutami je Bini napisal:

Dopolnil Bridgestonke iz 2.5 na 2.7 bara spredaj. Upam, da sedaj ne bo pobiralo zunanjih robov kot jih je prej, zadnje pa ostanejo po starem. 😉

Vožnja ni tako trda kot sem si predstavljal, ker pri 3ki s 45 presečnimi gumami je bila zeeloooo trda.... 😁

(sem enkrat poskusil, ker sem zasledil, da eni tukaj pumpa jo 2.7,2.8 in celo na 3.0 bare) 😳

 

Ja, med 2,8 do 3,0. Redno. Ampak pri nas je iz ovinka v ovinek in ko smo imeli tako opevane Nexen gume, sem jih moral polnit toliko več, da ni pobiralo robov.

 

Zimske Malateste pa polnim na 2,1 bar, pa nič ne pobira robov...

Napisano
19 minutes ago, Slivka said:

Zimske Malateste pa polnim na 2,1 bar, pa nič ne pobira robov...

 

Ne še...

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 57 minutami je Bini napisal:

Dopolnil Bridgestonke iz 2.5 na 2.7 bara spredaj. Upam, da sedaj ne bo pobiralo zunanjih robov kot jih je prej, zadnje pa ostanejo po starem. 😉

Vožnja ni tako trda kot sem si predstavljal, ker pri 3ki s 45 presečnimi gumami je bila zeeloooo trda.... 😁

(sem enkrat poskusil, ker sem zasledil, da eni tukaj pumpa jo 2.7,2.8 in celo na 3.0 bare) 😳

Po moje je za to gumo vseeno preveč. Ti jo bo pobiralo po sredini. Max.bi jo sam napolnil na 2,6.Več ne. Treutno jih imam napolnjene na 2,5. Se mi zdi najboljši kompromis udobje/performance. 

 

 

Napisano
pred 31 minutami je SpEkTr napisal:

 

Ne še...

 

Glede na to, da sem dve garnituri že zgon... se pravi zvozil in da je zdaj tretja garnitura proti koncu druge sezone, moram kar po glavi potrkat (tam je gvišno zdrava bukovna, mize in pohištvo so sama iverka in lesonit...). In če jih do zdaj ni, ne vidim razloga, da bi jih v prihodnje. Vsaj ne zaradi napačnega tlaka...

Napisano
pred 21 minutami je Alex napisal:

Po moje je za to gumo vseeno preveč. Ti jo bo pobiralo po sredini. Max.bi jo sam napolnil na 2,6.Več ne. Treutno jih imam napolnjene na 2,5. Se mi zdi najboljši kompromis udobje/performance. 

 

Zate je še to preveč, tebi je dovolj 2,2 bar. Ker ti jih itak centrifugalna sila izboči...

Napisano
pred 1 uro je Bini napisal:

Dopolnil Bridgestonke iz 2.5 na 2.7 bara spredaj. Upam, da sedaj ne bo pobiralo zunanjih robov kot jih je prej,

 

Zunanje robove pobira samo divjakom.

  • Všeč 1
  • Zmeden 1

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 1 uro je Alex napisal:

Po moje je za to gumo vseeno preveč. Ti jo bo pobiralo po sredini. Max.bi jo sam napolnil na 2,6.Več ne. Treutno jih imam napolnjene na 2,5. Se mi zdi najboljši kompromis udobje/performance. 

Bomo vidli kako bo pri 2.7, prej sem tako imel 2.5 kot priporoča Mazda. 👍

 

Napisano
Pred eno uro je Mraušk Mčk napisal:

 

Zunanje robove pobira samo divjakom.

a desus penzjonerjem pa po sredini? :nevem:

33112_1.png

Napisano
pred 1 minuto je Bini napisal:

Bomo vidli kako bo pri 2.7, prej sem tako imel 2.5 kot priporoča Mazda. 👍

 

2.7 bo odlično 👍

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano
Pred eno uro je Mraušk Mčk napisal:

 

Zunanje robove pobira samo divjakom.

Divjakom pa povem, da to ni to, ker zimskim Kleber ni pobralo niti malo robove na 2.5.....😁

Napisano
Pred eno uro je Bini napisal:

Divjakom pa povem, da to ni to, ker zimskim Kleber ni pobralo niti malo robove na 2.5.....😁

Kakim dijakom neki. Te bridgestonke pobira po robovih že z sivkino brzino. 

Kaj bi bilo šele pri normalno hitri vožnji. 🤔

 

 

 

Napisano (urejeno)
pred 5 urami je Jaka32 napisal:

Kakšno barvo/sprej priporočate za čeljusti/klešče?

Tudi sam moram menjati diske in ploščice pri naslednjem servisu, pa bi si jih pobarval, da dobim 5-10 konjev zraven. 😂

Resno sprašujem drugače.

 

No, pa sem še jaz danes menjal gume in komplet opral M3, stare felge z gumami in pa tudi nove originalne, ki so bile precej črne in sploh ni šla umazanija dol z vapom. Jah, banex, cotka in pa na roke drgnit.

 

 

1679399399906.jpg
 

 

Sem pa opazil, da sta precej bogi dve gumi, Nexen N'fera SU4. Imajo DOT 2720. Če jih primerjam s starejšimi zimskimi Michelin Alpin PA4 ki imajo DOT 3819, ki so kot nove...

Povejte, jih je potrebno menjati? Sedaj sem jih dal na zadnji dve kolesi, pa bi jih najraje menjal po koncu sezone - kar vse 4 skupaj.

Ali pa bi bilo bolje da bi jih kar čimprej? Lani so bile na sprednjih kolesih in kot vidite, res pobira robove - praktično jih ni več na notranji strani gume.

 

1679398948145.jpg
1679398948153.jpg
1679398948160.jpg

 

 

Za primerjavo, starejše Michelin Alpin PA4: 


1679398948167.jpg

 

Popravljeno od Jaka32

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Mam 5900x in se mi ne splača menjat za x3d. Sploh, ker občasno urejam kake video posnetke za lastno uporabo. Če bi menjal za x3d bi bilo par procentov razlike pri kaki igri. Pa še to je odvisno od špila. Proc sem dobil takoj ko je prišel na trg in o x3d ni blo ne duha ne sluha :).
    • Včeraj, ko sem šel  z 6-ko v Ljubljano, me je en švabo rešil plačila kazni na avtocesti. Namreč, kar nekje tam  pri Divači je stala bela škoda in noter ostrostrelec (radarska pištola) Ali kako se že reče temu.  Švabo  je prehiteval eno Teslo z 130/ uro. Jaz pa za njim in komaj sem čakal, da se umakne ma svoj pas. In takrat zagledam organe pregona, ki opravljajo svoje poslanstvo.  Je pa zato moj kolega plačal davek, ko smo šli popoldne v Cerkno. Bili so skriti za enim ovinkom ( nato je bila dolga ravnica.) Omejitev 50km/uro. Kao naselje. Na cesto je kar skočila mlada, čedna uniformiranka. Namerili so mu 73km/uro.Seveda je sledilo takoj obvezno  pihanje, pisanje kazni. In podelitev 3 točk za prvo mesto. Največji smeh je bil, ker ni lovil tisti aparat za izpisovanje kazni. Ni bilo povezave. Pa je hodila gor in dol po parkirišču, nato je šla na drugo stran ceste, pa pod cesto. Vse skupaj je bilo res smešno. Na koncu je nekako uspelo, a ni natisnilo. QR kode. Nato smo videli do Kopra #e dve patrulji. Izgleda, da do imeli kako akcijo.          Ne, meni se ni zdelo pri vsem tem nič spornega. Pač takih situacij je vsak dan na cesti kolikor hočeš. 
    • In to mi razlagaš zakaj? Ker sem se mogoče zaletel v idiota al kako? Tale debata postaja iz trenutka v trenutek bolj čudna in zmešana. 
    • Ni se potrebno nobenemu klanjat, samo moraš bit na cesti "žvelt". To pomeni, da hitro reagiraš, pogledaš na brzino v vzvratno ogledalo in že skočiš na drugi pas. Pazit moraš nase in na druge v prometu. Imeti moraš reflekse in oči na pecljih. Predvidevati moraš dve potezi vnaprej, kaj bo kdo naredil. Preventiva in  ne kurativa. Vježbaj. 
    • Mi smo šli letos na morje z našo mx-30. Razlog, da smo v pričakovanju novega avtomobila, stara cx-5 pa že prodana. Tako, da nam drugega ni preostalo. Relacija novo mesto - medulin preko Kočevja. Enkrat polnjenje vmes na postajališču Ina - lepenica pred rijeko. Od doma do tam 120 km. Doma napolnjen na 100%. Ko sem začel s polnjenjem je kazalo dometa se 45km. Je pa res, da sem zadnjih 10 km avtoceste pred polnilnico povečal hitrost na 130-140. Največ gre 145km/h. potem ga zmanjka. Drugače pa max 110km/h. Po lokalnih pa po omejitvah oz. Malo nad izven naselij. V 35 minutah smo jo napolnili na 92%. Po polnjenju smo imeli do cilja se 135km, ki smo jih zmogli brez problema. Na koncu zopet malo povečali tempo, tako da je ostalo na cilju dometa se cca 40km. Je bil pa kar naložen avto in klima napolno. Šli smo kar malo skeptično na pot, glede na to na da nikoli ne uporabljamo javnih polnilnic, ampak na koncu vse bp. Poraba po bc 18,5kwh/100km. To so realne številke. Domet do 150km je realen pri hitrostih 110km/h in ne 130 oz. 140. Itak pa ne moreš spraznit baterije do konca.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.