Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi


jures

Priporočeno sporočilo

Nadgradil firmware infotainmenta na verzijo 7000C04-EU07-14018

 

IMG_3058.jpeg

 

Ce mogoce koga zanima, kaj so popravili (samo dvomim, glede na to, da sem verjetno se vedno edini na forumu s tem modelom 😜 )

 

  • While using navigation on toll roads, there may be frequent announcements of "Toll road ahead " with poor voice guidance quality.
  • When using voice recognition for address search in the navigation system, it may search for addresses with Germany instead of the domestic location.
  • While using navigation on the Autobahn, a route number may be spoken in a language different from the set language.
  • When multiple destinations are set in the navigation, the total distance may be not displayed.
  • The voice guidance for navigation in Finnish and German is immature.
  • The speed units on Traffic Sign Recognition (TSR) system may be incorrectly displayed.
  • While using navigation, the speed limits guidance may be incorrectly displayed.
  • When starting navigation, it may take some time for the navigation guidance to start speaking.
  • When searching for navigation, a blank space may appear in the search results.
  • After editing a USB audio playlist, the playlist may not resume playback.
  • DTC U3000:47 may not be cleared unless IG-OFF/ON.
  • The following symptoms regarding the Driver Personalization System have been modified.

 

  • Manual switching to registered drivers may not be performed just after engine start.
  • The authentication result may not be displayed.

 

  • The alert screen for operation which is displayed just after IG-ON may continue to be displayed for about 30 seconds.
  • i-ACTIVSENSE system inspection may be displayed unnecessarily.
  • It may not be possible to connect to the iPhone.
  • The CarPlay icon may not be displayed.
  • Smartphone device name may not be displayed in the "Set Phone Connection Order".
  • Mazda Connect operation may not be available.
  • Just after starting the engine, the camera image and other image sources may overlap.
  • Mazda Connect screen may not be displayed when connecting to CarPlay.
  • Mazda Connect may freeze.
  • When changing the listening position settings, the positions of check marks that are not being operated may change.

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

8 minutes ago, dvorjan said:

Kje si pa naročil te "dobrote"?

Olje iz ato24.de, svečke lokalno v štacuni z rez. deli.

Ebayu/Amazonu (kot zapiše FuManchu) se pri teh stvareh izogibam.

Ravno za svečke NGK je npr. ogromno ponaredkov - ogromno materiala na YouTubu na to temo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

NGK iridium se noro ponareja ja. In to včasih celo v trgovinah dobiš.

 

M2 je pri meni imela Denso. Pa sem samo 1x menjal. Alfa pa jih je kurla na 30k km.

 

Pri Amazonu moreš pazit, da prodaja Amazon. Isto je za Osram žarnice, če je Amazon je ok, če kdo drugi, pa pitaj boga.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zadel srno oz. bolje rečeno je ona zadela avto. Hitrost v trenutku trčenja je bila kakšnih 40 km/h, na srečno je zadela v bok in je škoda res minimalna. Snelo je pokrov stranskega ogledala in ga malo "porajsalo" - predvsem zaradi kotaljenja po asfaltu. Imam kasko, zavarovano divjad, ampak škode (razen nekaj prask na pokrovu stranskega ogledala) praktično ni. Klical sem 113, da so naredili zapisnik in mi dodelili listek s katerim lahko grem na zavarovalnico, ampak sem še v dilemi. Po eni strani se mi zdi škoda, če že plačujem zavarovanje, da ne izkoristim. Me pa zanima, kaj bodo sploh naredili... če bom mogel peljat k cenilcu. Kaj bi naredili vi? 

 

 

 image.pngimage.pngimage.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 24 minutami je MarkoSolnir napisal:

Kaj pa te piščali za divjad... Vredno nakupa?

 

image.pngimage.png

Smo že enkrat pisali o tem... 😊

Jaz imam zgornjo amerikansko in zaenkrat še ni prišla srnjad blizu avta... 👍😉Zavarovano pa kljub temu imam. 

Za tistih 10€ me nebo vrag uzel. 😁

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 minutami je Bini napisal:

Jaz imam zgornjo amerikansko in zaenkrat še ni prišla srnjad blizu avta... 👍😉


Jaz je se nikoli nisem imel, pa tudi se nisem imel bliznjega srecanja s srnami ;) … 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

On 10/3/2023 at 5:59 AM, kacnje said:

Ti odgovor Janeza007 zadošča? Ali si mislil, da ne najdeš PIDov v sami aplikaciji?

Mimogrede - bil sem v stiku z avtorjem AA Torque in preko vikenda je pripravil nekaj posodobitev. Splača se namestiti zadnjo verzijo, saj naj bi odslej delovalo tudi samodejno posodabljanje. Upajmo, da bo delovalo, sedaj še ni bilo nove produkcijske verzije, zgolj razvojne.

 

@kacnje, Android 14 je pa spet podrl vse :(

Popravljeno od SpEkTr
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Imam gužvo zadnje dneve, pa ne spremljam toliko, kaj avtor dela. Vem, da so omenjali neke težave na Android 14, ampak se mi zdi, da so rešili.
Pri čem točno crkne? Pri namestitvi ali uporabi?
Sam še nisem dobil Androida 14.

Popravljeno od kacnje
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 20 urami je Haxballer napisal:

Zadel srno oz. bolje rečeno je ona zadela avto. Hitrost v trenutku trčenja je bila kakšnih 40 km/h, na srečno je zadela v bok in je škoda res minimalna. Snelo je pokrov stranskega ogledala in ga malo "porajsalo" - predvsem zaradi kotaljenja po asfaltu. Imam kasko, zavarovano divjad, ampak škode (razen nekaj prask na pokrovu stranskega ogledala) praktično ni. Klical sem 113, da so naredili zapisnik in mi dodelili listek s katerim lahko grem na zavarovalnico, ampak sem še v dilemi. Po eni strani se mi zdi škoda, če že plačujem zavarovanje, da ne izkoristim. Me pa zanima, kaj bodo sploh naredili... če bom mogel peljat k cenilcu. Kaj bi naredili vi? 

 

 

 image.pngimage.pngimage.png

 

Zadeva očitno ni tako nedolžna. Pokrov od ogledala dokaj hitro pade, če se ga dotaknem.. Med vožnjo sicer ne pade. Tako da se je verjetno zlomil kakšen jeziček... Bom na ogledu cenilca oba dela pokrova imel kar posebej v roki, da bo izgledalo več škode, klepar pa naj naroči kar nov del.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • A vidva prav iščeta?
    • Jaz tudi.   Je pa res, da tokrat ne obtožujem tebe. O določenih dogodkih novinarji enostavno ne poročajo. Čeprav bi morali.  Je pa res tudi, da energetiki nismo tako nasilni ljudje, kot so eko-teroristi. Poleg tega imamo preveč dela z oskrbovanjem z energenti, da bi imeli čas na veliko in agresivno razlagat, v čem je težava. In potem ljudje verjamejo tistemu, kar velikokrat slišijo... Ostalo pa hitro pozabijo...     To bo rešilo 90% izzivov, se strinjam. Še vedno pa bo ostalo 90% težav, za katere še ni rešitve...  Glej, leta 2018 je prišlo do spora med Srbijo in Kosovim. In, ker je Evropsko elektro omrežje povezano, je v celem evropskem prostoru zmanjkalo za 113 GWh električne energije. Zaradi tega frekvenca ni bila več 50 Hz, ker generatorji niso zmogli...  Da je evropsko elektroomrežje obremenjeno do konca, kaže tudi dogodek iz leta 2021, ko je na Hrvaškem ena tokovna zaščita odklopila. To je sprožilo dodatne prekinitve povezav zaradi distančne zaščite, kar je še 20 sekund pozneje povzročilo razdelitev sistema na dva dela. Evropsko elektroenergetsko omrežje je bilo nenadoma razdeljeno na severozahodni del in jugovzhodni del, meja pa je šla skozi Hrvaško, sever Srbije in Romunijo. To je seveda takoj vplivalo na "bilance". Na severozahodnem delu omrežja se je pojavil primanjkljaj 6,3 GW moči, na jugovzhodnem pa presežek, ker so bili fizični tokovi pred razdelitvijo pač taki. Zaradi tega je pri nas omrežna frekvenca padla, v južnem delu omrežja pa narasla. Po eni uri je operaterjem uspelo spraviti stvari v red. Zaradi uro dolgega odstopanja so v Franciji in Italiji odklopili za 1,7 GW velikih porabnikov, ki imajo pogodbe za terciarno regulacijo. Iz Velike Britanije in Skandinavije so dobili dodatnih 450 MW. Po drugi strani pa so morali na jugovzhodu odklopiti 975 MW proizvodnih kapacitet v Turčiji.  To je zelo poenostavljeno zapisano, ker... ... ...  Frekvenca se spremeni, ker se višek (ali manko) energije pretoči iz kinetične energije turbin - to je treba nadomestiti. Najprej je primarna regulacija, ki se začne po 2 sekundah odstopanja frekvence. V 30 sekundah se začne avtomatski proces sekundarne regulacije, ki jo nudijo nekateri proizvodni objekti. Kasneje, po 15 minutah, če motnja ni odpravljena, sledi še terciarna regulacija, ko se ročno nadomešča izrabljena rezerva moči. Sem sodi tudi zmanjšanje odjema ali odklop velikih porabnikov, če sodelujejo v terciarni regulaciji. Eden hujših razpadov omrežja pa je bil načrtovan izklop nemškega daljnovoda, na katerega se distributerji niso ustrezno prilagodili. Omrežje je razpadlo na tri dele, mrk je trajal dve uri, prizadetih pa nekaj milijonov odjemalcev. Se ne spomnim več prav točno, ker se je to zgodilo leta 2006. Kaj to pomeni?  Že zdaj imamo komaj zadosti zanesljivih virov elektrike (ne mi zdaj o "sončnicah", ki nam še dodatno je#€jo sistem in je treba nadomeščat vsak oblaček, ki se pripelje po nebu in mirit nihanja), če pa vsaka hiša potegne kabel do parkinga, smo pa pečeni. Ljudje se očitno ne zavedajo, da elektrika ne nastane v vtičnici, ampak mora do tja priti...     To je načeloma res. Res je pa tudi, da je v Sloveniji registriranih 1,2 milijona osebnih vozil. Če vsako od njih potrebuje 7 kWh električne energije, to pomeni 8,4 GWh električne energije na dan. Od kod jo dobimo? Jedrska elektrarna v Krškem pridela v enem dnevu šele 16.700 MWh...   Tako da, ja, včasih se vprašam, kdo je tu res nor...  
    • Kufer mam jaz...  Lahko se zmenima. 
    • V tem "povprečno" je velik problem EVjev,ker vse gledajo z statistiko. Jaz npr. prevozim na letni ravni zelo malo...cca. 12-13.000km EDIT-pa ima žena še Forda,in z njim prevozi cca. 7-8.000km na leto. In če to preračunaš na dnevno povprečje,tvoja trditev drži. A moj avto včasih (npr. iz nočne) stoji cel dan,in pogosto še naslednjega....torej se včasih zgodi,da v treh dneh prevozim slabih 30km. Včasih pa se zgodi,da v enem dnevu prevozim 100,in tudi 300km samo po Lj....naslednji dan služba in nazaj,hčero v šolo in nazaj (skupaj 60km)+opravki...torej en dan 100km "za šalo". In,da bi imel EV,k ga ne smeš izprazniti pod 20% in nafilati nad 80%...in prideš z "praznim" domov,in boš filal na 230V/16A (oz. ne gre 16A,ker bo vrglo varovalko ven)....za celo bajto pa imam 3x16A...3 gospodinjstva,TČ,4 klime,3 štedilnike,3hladilniki,3 TVji  itd...   Če ti matematika gre vsaj za dvojko,boš znal izračunati,da potrebuješ po tem enih 2-3 dni,da nafilaš en spodoben EV.Torej 1 dan se "zabavamo",pol pa 3 dni "tema"...al pa zalaufaš ICE.   Še to-vrednosti na varovalkah nimajo nič z količino dobavljene elektrike-varovalke so le varovalni element za zaščito instalacije! Torej je ta komentar absolutno na mestu.   Aja...kdaj boš prodal mazdo?
    • Bo se hitro spomnil, ko mu Boss sredi meseca znova sneg nacumpra.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.