Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 3 urami je Boss napisal:

 

A res? Kje pa si to slišal pri več napolnjeni. Ne res me zanima, ker mrbit mi logika ne deluje najbolje. Pa da ne bo narobe razumljeno še vedno se pogovarjamo samo o 0,2 do 0,3 bara več kot je na nalepki. Ne hodimo v ekstreme

To vem že dolgo a ravno par dni nazaj je omenil po tv en strokovnjak od AMZS ravno to kar sem ti zgoraj napisal, isto velja pri obrabi gume... 😉👍

0.2, 0.5 ni pomembno, natančnost je lepa čednost.... 😁

Napisano

Jaz jih pumpam vedno več od predpisanega in mi vseeno pobira robove zunanje in notranje


Sent from my iPhone using Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Stanje števca  je pri 25.000 km ...  

image.png

 

 

image.png

 

 

  • Všeč 5
  • Zmeden 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)
pred 15 urami je Bini napisal:

To vem že dolgo a ravno par dni nazaj je omenil po tv en strokovnjak od AMZS ravno to kar sem ti zgoraj napisal, isto velja pri obrabi gume... 😉👍

0.2, 0.5 ni pomembno, natančnost je lepa čednost.... 😁

 

Zdaj mi naj nekdo pove, še posebej @Bini, koliko naj napumpam gume, ker proizvajalec navaja 2 tabeli, za manj obremenjen avto in za bolj obremenjen avto. Pri nas se obremenitev spreminja, torej naj vsak dan (za vsako vožnjo) po potrebi prilagajam tlak v gumah? 😃

 

Sam sem tokrat napumpal po tabeli "največ 3 potniki" +0,15 bara spredaj, + 0,25 bara pa zadaj ... večinoma se pelje z avtom 1 oseba, kdaj, vendar redko, pa tudi 5. 

 

image.png

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano
Pred eno uro je Janez007 napisal:

 

Zdaj mi naj nekdo pove, še posebej @Bini, koliko naj napumpam gume, ker proizvajalec navaja 2 tabeli, za manj obremenjen avto in za bolj obremenjen avto. Pri nas se obremenitev spreminja, torej naj vsak dan (za vsako vožnjo) po potrebi prilagajam tlak v gumah? 😃

 

Sam sem tokrat napumpal po tabeli "največ 3 potniki" +0,15 bara spredaj, + 0,25 bara pa zadaj ... večinoma se pelje z avtom 1 oseba, kdaj, vendar redko, pa tudi 5. 

 

image.png

Napumpaj vse 4 na 2.5 ali 2.6

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je Janez007 napisal:

 

Zdaj mi naj nekdo pove, še posebej @Bini, koliko naj napumpam gume, ker proizvajalec navaja 2 tabeli, za manj obremenjen avto in za bolj obremenjen avto. Pri nas se obremenitev spreminja, torej naj vsak dan (za vsako vožnjo) po potrebi prilagajam tlak v gumah? 😃

 

Sam sem tokrat napumpal po tabeli "največ 3 potniki" +0,15 bara spredaj, + 0,25 bara pa zadaj ... večinoma se pelje z avtom 1 oseba, kdaj, vendar redko, pa tudi 5. 

 

image.png

Jaz bi jih isto kot si jih ti......:prstgor: 

To je na 6tki,na trojki pa 2.5...👍

Popravljeno od Bini
Napisano
Pred eno uro je NevLado napisal:

Napumpaj vse 4 na 2.5 ali 2.6

Jaz mam skoz na 2.5, poleti, pozimi, prazen, poln 🙂

 

 

Napisano
pred 1 uro je Tilen5 napisal:

na 2,75 ker je povprečje 🤪

Ja, ampak je tudi odvisno ali se 3je v avtu vozijo v kombinaciji 1 spredaj 2 zadaj, 2 spredaj en zadaj :lol: 

  • Všeč 1
  • Haha 4
Napisano (urejeno)

Ne bo druga ko da tole gor namontirate:
image.png

Pa lahko rihtate tlak iz kabine, za vsako situacijo posebej :P

Popravljeno od 50keda
  • Všeč 1
  • Haha 4
Napisano
pred 18 urami je Bini napisal:

To vem že dolgo a ravno par dni nazaj je omenil po tv en strokovnjak od AMZS ravno to kar sem ti zgoraj napisal, isto velja pri obrabi gume... 😉👍

0.2, 0.5 ni pomembno, natančnost je lepa čednost.... 😁

 

Kaj ni pomembno - a da se pelješ skozi naselje 55 al pa 75 tud ni pomembno - v obeh primerih si čez omejitev. Dej lepo te prosim no, seklaš ga in da se vrnem nazaj na gume. A jih polniš s plinom, da ohranjaš enak tlak tudi ko so segrete? A si poskusil testirat pred vožnjo hladne in po vožnji tople. To so vedno razlike, kot so razlike med samimi tipi gum. Je pa bolj nevarno imet gume 0,2 al pa 0,3 pod minimumom kot pa 0,2 al ap 0,3 nad to zapisano mejo.

 

In ne Bini ne boš nič kaj drugače obrabil gume oziroma bi rekel, da so prej pravilno obrabljene kot ne, če daš par desetink bara zraven. Da o legi na cesti pa raje sploh ne bi komentiral. Lahko pa preveriva spomladi na mojih letnih kako je z obrabo, ker jih imam napolnjene 2,7 spredaj in 2,5 zadaj

33112_1.png

Napisano
pred 1 minuto je Boss napisal:

 

Kaj ni pomembno - a da se pelješ skozi naselje 55 al pa 75 tud ni pomembno - v obeh primerih si čez omejitev. Dej lepo te prosim no, seklaš ga in da se vrnem nazaj na gume. A jih polniš s plinom, da ohranjaš enak tlak tudi ko so segrete? A si poskusil testirat pred vožnjo hladne in po vožnji tople. To so vedno razlike, kot so razlike med samimi tipi gum. Je pa bolj nevarno imet gume 0,2 al pa 0,3 pod minimumom kot pa 0,2 al ap 0,3 nad to zapisano mejo.

 

In ne Bini ne boš nič kaj drugače obrabil gume oziroma bi rekel, da so prej pravilno obrabljene kot ne, če daš par desetink bara zraven. Da o legi na cesti pa raje sploh ne bi komentiral. Lahko pa preveriva spomladi na mojih letnih kako je z obrabo, ker jih imam napolnjene 2,7 spredaj in 2,5 zadaj

 

pred 3 urami je Janez007 napisal:

 

 

 

image.png

Joj gospod to pa čisto narobe polnite, razen če imate spredaj 3 potnice na sovoznikovem sedežu

Napisano

Ej nikoli ne veš... možnost je majhna je pa vseeno večja od nič. 😜

33112_1.png

Napisano
pred 41 minutami je Boss napisal:

 

Kaj ni pomembno - a da se pelješ skozi naselje 55 al pa 75 tud ni pomembno - v obeh primerih si čez omejitev. Dej lepo te prosim no, seklaš ga in da se vrnem nazaj na gume. A jih polniš s plinom, da ohranjaš enak tlak tudi ko so segrete? A si poskusil testirat pred vožnjo hladne in po vožnji tople. To so vedno razlike, kot so razlike med samimi tipi gum. Je pa bolj nevarno imet gume 0,2 al pa 0,3 pod minimumom kot pa 0,2 al ap 0,3 nad to zapisano mejo.

 

In ne Bini ne boš nič kaj drugače obrabil gume oziroma bi rekel, da so prej pravilno obrabljene kot ne, če daš par desetink bara zraven. Da o legi na cesti pa raje sploh ne bi komentiral. Lahko pa preveriva spomladi na mojih letnih kako je z obrabo, ker jih imam napolnjene 2,7 spredaj in 2,5 zadaj

Ti v resnici imaš hladne ravno prav napovnjene, ker tople polniš.... 😁

Jaz tankam, spijem en kofe al dva in si potem še vzamem nekaj časa za pumpanje hladnih gum in sva na istem razen, da so na meni še nekaj zaslužili.... :prstgor:

Hvala, da si me načil gume pumpat... :wub: 😉

Napisano
pred 17 minutami je Slivka napisal:

A pa imate res čas za vse to? Mislim, ker jaz raje pumpam katero drugo, ne pa gumo od avta...

Saj se vidi.....😳 🫣😉

Napisano (urejeno)

225/45/18 so vedno na 2.8, medtem k so 215/55/17 na 2.5. Nimam nikoli pobranih robov ali neenakomerne obrabe. Tekom leta vsake toliko preverim tlak to je pa to. Letno naredim 25k km.

Popravljeno od Scr3am
Napisano
pred 14 minutami je Scr3am napisal:

225/45/18 so vedno na 2.8, medtem k so 215/55/17 na 2.5. Nimam nikoli pobranih robov ali neenakomerne obrabe. Tekom leta vsake toliko preverim tlak to je pa to. Letno naredim 25k km.

2.8? :blink:

 

Če jaz napumpam na 2.8 bom pol podvozja pustil do LJ, ostala polovica bo pa nazaj grede razpadla.

  • Všeč 1
  • Začuden 1
Napisano
pred 15 minutami je NevLado napisal:

2.8? :blink:

 

Če jaz napumpam na 2.8 bom pol podvozja pustil do LJ, ostala polovica bo pa nazaj grede razpadla.

 

A si probal, al sam ugibaš?

33112_1.png

Napisano
Pred eno uro je Bini napisal:

Ti v resnici imaš hladne ravno prav napovnjene, ker tople polniš.... 😁

Jaz tankam, spijem en kofe al dva in si potem še vzamem nekaj časa za pumpanje hladnih gum in sva na istem razen, da so na meni še nekaj zaslužili.... :prstgor:

Hvala, da si me načil gume pumpat... :wub: 😉

 

Sej vem, da smo tole spremenili v telenovelo (poudarek na tele) ampak, da ne bo pomot. Jaz jih polnim doma na kompresor in preverjam tudi. Na pumpi sem po moje zadnjč kontroliral tam nekje enkrat pred korono. Saj veš Bini - virusi so skakali iz ročk na ljudi in ti tud trojna FFP maska ni pomagala.:hudicek:

33112_1.png

Napisano
pred 6 urami je Janez007 napisal:

Zdaj mi naj nekdo pove, še posebej @Bini, koliko naj napumpam gume, ker proizvajalec navaja 2 tabeli

2 tabeli ja, ti pa navajaš samo eno. Za trojko je druga tabela za zimske gume

gume-mazda.jpg

Napisano

Tko mi jih je vedno vulkanizer napolnil in jih tudi jaz. 2.5 je rekel, da je premalo...sploh ce cez cajt malo spusti. 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tudi danes en mini trening, me je pa prepihalo ko budalo.   project_20250617_2103411-01 (1).mp4  
    • Če bi si malo pogledal stvari.... Ponting je narisal most. Torej on je posl dobil. In je primerjal ceno na kitajskem, s ceno pelješaca. Pa je bila na kitajskih projektih dražja. Sem tudi napisal to zgoraj:  
    • To je izjava firme ki je izgubila, kaj pricakujes? Cene na kitajskem in evropi pa ne mores primerjat za enako stvar.   Ce bi bilo vse res v nasem poslunko nas konkurenca kinizgubi pljuva bi zaprli ze zdavnaj. Nihce ne dela zastonj, tud kitajc ne, mogoce dela ceneje zastonj pa ne
    • Dober večer!   A tudi kaj fitness-irate?   Meni se zdi idealno po dviganju uteži še potem malo na bicikel, za dobre pow urce recimo. Za ogrevanje pred kwihtanjem pa itak sobni bicikel, to pa mora bit
    • Intervju v Pontingom. Pipenbaher je povedal javno, da je bila cena po metru cenejša, kot bi bila na Kitajskem. Pa sem morejo pripeljat.   Je celo povedal, da se to po novem ne bi zgodlo, da bi 100% pisalo ob nepovratnih sredstvih, da more EU firma graditi.     Avstrijci so namreč trdili, da dobro vedo, kaj so ponudili in koliko lahko stane most takšnih razsežnosti. Prepričani so bili, da se za ponudbo kitajske korporacije skriva obilna državna subvencija. Našteli so 13 postavk, o katerih so sumili, da se cene med seboj ne bi mogle tako zelo razlikovati, če ne bi bila v vse skupaj vpletena država, zato so med drugim vprašali, kako je mogoče, da bo korporacija CRBC za hidroizolacijo in asfaltiranje mostu porabila samo 428.000 evrov, medtem ko bi Strabag za to potreboval 3,1 milijona evrov, in kako bo kitajski družbi uspelo odstraniti prej omenjeno blato z borih 75.500 evri, avstrijski konkurent pa bi za to potreboval najmanj 1,9 milijona evrov?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.