Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 29 minutami je Slivka napisal:

Mogoče je napaka v vozniku in ne v vozilu...

Mogoče te pa za to VAG jezi, ker delaš z njim kot z Mazdo 🤔

 

Brez heca. Mazda 2010 so bili sprednji zviti po 35k km. Torej ob nakupu. Vozla jo je deklica, ki je bila doma na strmi cesti ene 300-500m od odcepa glavne ceste.

Tak da so se zavore uporabljale.

Verjetno je težava v nihanju kvalitete jekla. In je čisto možno, da si na M5 imel pač srečo.

 

Podobno zgodbo lahko zaslediš pri Alfi, ker je z njo postala kraljica odstavnih pasov. Se pa verjetno tu gori noben ni vprašal zakaj.

Imeli so 2 dobavitelja ojničnih ležajev. En je kvaliteto tak spustil, da mašine trgale okoli 170-190k km. Na forumu je veljalo, ali kupiš nad 200k, ali pa menjaš ležaje.

Alfa je izdala servisno nalogo, kjer se je nekje nad 100k menjalo te ležaje. Samo žal večina ni več servisirala na uradnem servisu.

 

Torej da povzamem, če bi Mazda montirala kaj drugega, škatljive kvalitete, kot pa diske, bi tudi ona bila kraljica odstavnih pasov. Pa nikoli niso izdali servisne naloge za diske.

Še tako daleč lahko grem, da sem imel ABS/ESP enoto, za katero je Mazda vedela, da je zanič. Menjali so jo, če si opazil. Ker je avto pod garancijo vozila deklica, seveda ni opazila.

In ker sem opazil pol leta čez garancijo, je preprosto rekel Ferk: žal....

Hvala bogu za Autodoc, 280€ namesto na uradnem servisu 2300€.

 

-------

Spet sem se preveč razpisal 🫣

Napisano
pred 11 urami je Gregor Muc-Up napisal:

Nekaj del se je nabralo :) Vse v lastni režiji. Mazda 5, 2011, 1.6 diesel, 362k km.

 

- menjava diskov in ploščic (Zimmerman oboje)

- menjava batov na čeljustih - zdaj pa bomo videli ali bo znova zvijalo diske (imel težavo)

- Menjava nosilca motorja desno

- menjava nosilca motorja spodaj / zadaj

- menjava olja in filtra (na 11k km)

- menjava kabinskega filtra (čeprav me je presenetilo kako čist je bil tokrat)

 

Prilagam še nekaj slikic.

20250509_175458.jpg

20250509_182044.jpg

20250419_080415.jpg

20250419_084122.jpg

20250419_104241.jpg

20250419_130018.jpg

20250419_130210.jpg

20250419_134254.jpg

20250503_163716.jpg

20250503_172122.jpg

20250503_175644.jpg

 

Super. Me je pa zmotilo tole - raje bi videl, da avto sloni na lesenih kladah.

 

image.png

Napisano

Fak, zopet sem fasal vijak v sprednjo gumo.🤔 Tak, samorezni za privijačit pločevino. Sem pač dvignil avto, snel kolo, rezerve nimam doma, ker imam zimske na shrambi pri mehaniku, pustil avto na dvigalu in peljal kolo zaflikat z 6-ko. In sem upal, da se ne bo odpeljal nazaj ker sem moral to storiti na majhnem klančku. 😊 Sem pa dobro zakajlal kolesa z odpadnim lesom, ki mi je ostal od izdelave kitar. Ob vrnitvi je stal tam, kjer sem ga pustil. 💪

 

 

Napisano
pred 1 uro je Janez007 napisal:

 

Super. Me je pa zmotilo tole - raje bi videl, da avto sloni na lesenih kladah.

 

image.png

Tole drži brez skrbi.... :whatever: 👍😉

Napisano (urejeno)

Mazdo v soboto opral, Nissanu pa včeraj naredil redni servis :) Filtra zraka ne rabim menjat, ker ga ni xD


image.png

Popravljeno od 50keda
  • Všeč 12
Napisano (urejeno)
pred 23 minutami je Bini napisal:

Tole drži brez skrbi.... :whatever: 👍😉

 

Vidim da drži ... če pa pride do kakšnega večjega rukanja, tresenja, ne bi dal glave spodaj. Lahko se zgodi tudi potres ... 

 

Pred leti je do smrti stisnilo našega malarja, ki je šravfal približno tako podložen avto.  

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

Fak, zopet sem fasal vijak v sprednjo gumo.🤔 Tak, samorezni za privijačit pločevino.

... ... ... ... ...

... ... ... ... ...

 

Ej, zna bit, da je men z BTjca odpadel, ker mi spet odbijač refeta.

FI-5x30, rumeno cinkan, za križni izvijač?

Mi ga vrneš? Ker mi jih počasi zmanjkuje...

Napisano
pred 28 minutami je Bini napisal:

Ne za ležanje spodaj ravno ni je pa ok za menjavo koles in premz itd.... 😉

Meni ne pade na pamet, da bi lazil pod avto, pa naj bo na klocnah ali pa nad kanalom za servisiranje. Kar se da naredit od zunaj in brez, da bi dvigoval avto, naredim. Ja, gume tudi zamenjam amoak takrat je avto kepo na dvigalu cel čas. Če bi padel dol z njega, pač bi. 

Važno je, da ne pade na koga. 

 

 

Napisano (urejeno)

Ok. Je ze res, da ima nosilce iz lidla, ampak ima pravtako se dvigalko in gumo pod avtom tako, da se ne rabite sekirat...

Dobr si zrihtal in upam, da bos imel sedaj mir :)

 

Popravljeno od Scr3am
  • Všeč 5
  • Hvala 1
Napisano

Carski avto in res nepozabna registrska :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Boss suoer si razložil, zdej je bolj jasno.
    • Preveč posplošuješ. Potovalni računalnik čisto pravilno računa in fizike ter matematike se tukaj ne more prinašat naokoli. Zadeva je silno enostavna in logična pa da bo bolj razumljivo na kaj ciljam je tukaj nekaj primerov:   1. primer: Če si ravno tankal in prevozil 20km s porabo 7l/100km, nato pa stojiš 10 minut s porabo 1l/h. Računalnik torej računa takole. Pri porabi 7 l/100km se je po 20 prevoženih km porabilo 1,4litra goriva. Nato smo se ustavili za 10min in motor je porabil v teh 10 minutah 0,17litra goriva.   Še vedno imaš prevoženih 20km a poraba skupaj je 1.57l/100km. Če to nazaj pretvoriš v porabo l/100km jih dobiš 7,85l/100km to je tam tam kot je tvoj primer.   2.primer: prevozil si že 350km s porabo 7l/100km in zdaj stojiš spet teh 10minut. Ampak to zdaj vpliva na skupno povprečno porabo le 0,05l/100km. Torej je zdaj 7,05l/100km, kar je še vedno silno blizu in to stanje praktično nima velikega efekta.   Iz teh dveh primerov se vidi, da povprečna poraba na kratke razdalje lahko zelo varira, ampak več kot prevoziš manj vplivajo take anomalije. Zato vedno merimo porabo na tank oziroma na daljše obdobje, kjer se posamezne anomalije skrijejo v splošnem dolgoročnem povprečju. Šele tisto je dejansko prava poraba avtomobila. Nikakor pa ne te kratke vožnje al pa bohnedej gledat na trenutno porabo, ki praktično ne povejo ničesar.
    • Tole kar omenjaš je zgolj in samo za predviden domet do praznega tanka. Na povprečno porabo ne vpliva.  
    • Sem pogledal en kup testov tega g140. Če ga voziš po regionalki potem bo poraba 5,5l, na AC po omejitvah okoli 7-7,5l v mestu okoli 9l. Tvoje povprečje 6,6l je čist realno.
    • Marsikaj sem že videl, ampak tole...     https://youtube.com/shorts/-YKMP9rGsEA?si=KgOiOow2_9dQJtKu
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.