Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi


jures

Priporočeno sporočilo

Znajo ?kripat in cvilit ?ez ?as.

 

Meni novi disk cvili pri ostrem desnem zavoju in isto?asnem zaviraju. Ampak samo levi sprednji, desni pa ne :unsure:

 

se podpi?em, sam sem jih ?ou menjat, 4 leta stare profila ?e nekje 5-6mm (ena je mela celo bulo), pa me vulkanizer upra?a, ?e jih bom obdr?u? Pa sm reku, da te ?e nove niso dobre pa se je sam nasmehnu :D

 

Hehe, verjamem ^_^

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz imam isto textar. Baje naj bi bile ok, ?eprav meni po ene dveh letih tresejo spet. Mogo?e zato, ker (vsaj tako je dr dejal) so bile plo??ice 'za?tekane'. Kar koli to pomeni.

Posledi?no se je grelo, posledi?no mi je zaradi tega najbr? tudi kolesni le?aj potem odpovedal....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nekaj trenutkov svojo vozil na cca. 1000 obratih, saj sem jo imel pomotoma v 5. namesto v 3. prestavi, ko sem se pri 40kmh po?asi zaustavljal voze? proti koloni vozil spredaj. :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Slika pove vse.......tudi to, da je prtljaznik astre bolj uporaben od nove mazde <_<

Objavljena slika

 

lineup @An?e:

 

moja mazda

fotrova panda

moj sazuki

sestrin C5

svakova Xsara Picasso pragovi (samopla?ni?ko) :P

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Slika pove vse.......tudi to, da je prtljaznik astre bolj uporaben od nove mazde <_<

Objavljena slika

 

lineup @An?e:

 

moja mazda

fotrova panda

moj sazuki

sestrin C5

svakova Xsara Picasso pragovi (samopla?ni?ko) :P

 

Meni najbolj mimo znamka avtov.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni najbolj mimo znamka avtov.

 

He he, veliko ljudi tako kaze, zanimivo pa da anze, ki klepa in lica prisega na ople. Sam ima vectro, tale astra gre pa iz roke v roke, cel fkrum jo pozna, pri 250.000 se kar lavfa, vmes je bila pa totalka ze, eni stranki se je na pot postavilo drevo.... :P

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pomoje ja, ker jih je Peklo montiral.

 

Ce jih je sel iskat v Tapos imas Voking :P

 

Pa kaj je to slab material al zgolj nekompatibilnost?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ce jih je sel iskat v Tapos imas Voking :P

 

Pa kaj je to slab material al zgolj nekompatibilnost?

 

Z original nem?ko robo naj ne bi bilo te?av, dokler dolo?eni ponaredki niso tako kot bi to naj bilo. Upam da Euroton prodaja oriđinal stuff!
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Naredil dalj?i izlet kar na benz, da se mal kestl prelufta :cheers:

 

?ele kasneje danes potem to?il LPG od praznega do polnega rezervoarja. :party0035:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ce jih je sel iskat v Tapos imas Voking :P

 

Pa kaj je to slab material al zgolj nekompatibilnost?

 

Sem mu rekel, da mi naj da "tabul?e" noter pa je rekel, da so "tabul?e" :) Zdaj pa ne vem, kdo od naju misli, katere bi naj bile "tabul?e" :lol: So pa res cvile?e; predstavljaj si, da mi celo v vsakem ostrem ovinku (pa niti zaviram ne) v desno za?ne leva ?eljust ?kripat kot na vili?arju. Npr. ko zavija? v parkirni prostor ali pa okoli kak?nega ostrega rondoja.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem mu rekel, da mi naj da "tabul?e" noter pa je rekel, da so "tabul?e" :) Zdaj pa ne vem, kdo od naju misli, katere bi naj bile "tabul?e" :lol: So pa res cvile?e; predstavljaj si, da mi celo v vsakem ostrem ovinku (pa niti zaviram ne) v desno za?ne leva ?eljust ?kripat kot na vili?arju. Npr. ko zavija? v parkirni prostor ali pa okoli kak?nega ostrega rondoja.

 

Pa si preprican da je to zlajfa ( tud cilindri stekajo)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dolil 3dcl motornega olja in 2 litra Vitrexa (?e dobro, da ni koli?insko obratno :hohoho: ), pa namazal vsa gumi tesnila z neko posebno "?avbo" in pa razne kovinske dele (npr. te?aje vrat) z nekim specjalnim olj?kom, da jim malo olaj?am pot in la?je pre?ivijo zimo. :party0035:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dolil 3dcl motornega olja in 2 litra Vitrexa (?e dobro, da ni koli?insko obratno :hohoho: ), pa namazal vsa gumi tesnila z neko posebno "?avbo" in pa razne kovinske dele (npr. te?aje vrat) z nekim specjalnim olj?kom, da jim malo olaj?am pot in la?je pre?ivijo zimo. :party0035:

 

pa si se spet mal ?efa po?utu :P

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dolil 3dcl motornega olja in 2 litra Vitrexa (?e dobro, da ni koli?insko obratno :hohoho: ), pa namazal vsa gumi tesnila z neko posebno "?avbo" in pa razne kovinske dele (npr. te?aje vrat) z nekim specjalnim olj?kom, da jim malo olaj?am pot in la?je pre?ivijo zimo. :party0035:

 

Katero ''?avbo'' si uporabu za gumice. Tud jest bi neki rabu pa ne vem kaj. :ne vem:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mislim, da je neka glicerinska zadeva, kupil pa sem v Leclerju, naj bi prepre?evalo da se pri zelo nizkih temperaturah gumice zatrgajo (npr. ko vrata odpre? in se gumi tesnilo kar prilepi na vrata in takrat se tudi strga). Cena pa samo neke ? cel sprej. :cheers:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pomislil sem, da bi jo opral.

Ja, zagotovo jo bom opral.

Jutri.

Najbr?.

Mogo?e.

sramezljiv

 

To si jaz govorim ?e pol leta (brez heca). Pred dvema tednoma so mi ga pti?i ornk posrali pa sem ?e mislil, da zdaj pa bo. Potem sem pa pri?el na Petrol in ugotovil, da tista njihova voda za ?ipe tudi drek dobro odstranjuje. In spet ni bilo ni?... :glare:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.