Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi


jures

Priporočeno sporočilo

pred 43 minutami je Senad napisal:

Konec junija naj bi pripeljal 😋

Lepa, čakamo predstavitev pol 😉

Sicer ne na mazdi, a vseeno…dal gor letne 19-ke, za pranje pa žal zmanjkalo časa 😁

 

B8508DF7-9D1A-452A-ABC8-075436760163.jpeg

  • Všeč 4
  • Ljubim 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 21 urami je FuManchu napisal:

Imaš srečo, do jo ni navilo po jermenih. Zbogom motor. Tako je kolegu mačka uničla motor.  

On pa mačko

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes ne, sem pa cel teden že v elementu pred prvomajskim roadtripom :)

 

Saniral cvetenje zadnje havbe, zamenjal amortizerje zadnje havbe, zamenjal zimake za letne, opravil servis. Ta vikend pa še impregniranje strehe in generalno čiščenje :D

Podpis.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Končno dočakal termin menjave sklopke.

 

Ne samo, da je takrat bila diagnoza peresa imajo zrak, tudi druklager je bil kar glasen, ko ga je zavrtel v roki.

Popravljeno od godlike
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je SpEkTr napisal:

Oprana, sem pa opazil eno buško na strehi, ne vem od kdaj, ne od kodemoji848.png

Ne vem, tale pleh je res skeri mehak. 32988b039b2d871a4bc328cfd6394391.jpg

 

Ni panike, tole ti bodo z lahkoto ven potegnili in se ne bo videlo nič.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V petek sem menjal gume, zaenkrat Nexen brez posebnosti, me je dež ujel takoj po menjavi. Optiko sem tudi dal preverit, samo sprednjo desno smo pošlatal in toj to.

pred 53 minutami je SpEkTr napisal:

Saj to vem, sem ga že 2x peljal po ene par bušk ven vlečt, samo tako - precej hitro se pozna vse emoji16.png

Kam si peljal?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kolikorkrat na leto pa to mažeš?

pred 3 urami je SpEkTr napisal:

Popravljat udrtine, fazer pri Kranju je to sicer super uredil, sam mal logistike je emoji16.png

Si streho posebej vozil?😄

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • "Imamo Mazdo 3 G120 in Mazdo 6 G165, oba z ročnim menjalnikom. Ko se enkrat navadiš na posebnosti tega motorja in prestavna razmerja (je kar razlika med tema dvema avtoma), je vožnja užitek. Pri naši vožnji se motor zelo redko zavrti nad 4.000 obratov in tistih nekaj konjev nad 4.000 pri G120 ne pogrešam."   Mazda 3 je zame glede tega precej boljša, še bolj prijetna za vožnjo.
    • Ja dejansko je tako, da pri teh AC hitrostih precej vpliva na porabo zračni upor in se učinkovitost EV motorjev zgubi.  Sam imam pri podobnem režimu vožnje pri istem avtu porabo cca 5,8 l/100 km, kar znaša cca 5,8 x 9,5 = 55 kWh energije/100 km. Pri dejstvu, da je učinkovitost ICE cca 30% je efektivna poraba za premikanje "mojega" dizla 55 x 0,3 = 16,5 kWh/100 km, ostalo so izgube, tako da so energetsko (energija, ki jo potrebuje vozilo za premikanje) EV vseeno bolj učinkoviti kot ICE.  V ostale zadeve pa se ne spuščam, vsak pač vozi tisto, kar mu bolj ustreza. 
    • Ja ampak pozabljaš dejstvo, da imata v Mazda3 motorja G120 ali G165 različen menjalnik - prestave so pri G120 daljše; pri G165 pa krajše - torej ko šaltaš G165 na npr 5k rpm bo ob novi brzini na višjih obratih npr 2,8k; pri G120 pa recimo če jo isto šaltaš pri 5k bo potem na nižjih npr 2,5k.
    • Imamo Mazdo 3 G120 in Mazdo 6 G165, oba z ročnim menjalnikom. Ko se enkrat navadiš na posebnosti tega motorja in prestavna razmerja (je kar razlika med tema dvema avtoma), je vožnja užitek. Pri naši vožnji se motor zelo redko zavrti nad 4.000 obratov in tistih nekaj konjev nad 4.000 pri G120 ne pogrešam.   Tale M3 Revolution 2018, ki sem jo pripel ... za 8.900 €, me malo mika, hkrati pa imam 2 zadržka: - prevoženi km v povezavi s povprečno menjavo olja med 20.000 in 27.000 km - avto je bil po eni strani poškodovan, vrata, stebriček, ... blatnik ... pred kratkim popravljeno v xx delavnici    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.