Skoči na vsebino

Mazda 3 (2014)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 14 minutami je robz napisal:

Prostor rabim samo za kolo, ki naj bi sel bp v vse razlicice. Je kdo spravil 2 kolesi v 3ko?

Torej velja pravilo, da je M3 za 300k km, M6 pa za 500k km 😀 

 

Ti bi rad avto, ki ni preveč drag, čim večji ( po možnosti karavan), da nima dosti kilometrov, da se da noter spravit najraje kar dve kolesi, pa ohranjen mora biti, pa obvezno benzinar, ki pije malo. 

Hm. Takega avta ni za ta denar, ki si ga pripravljen plačati. Zato pa se moraš že enkrat odločiti, kaj ti je najbolj pomembno pri avtu. 😉

 

 

Napisano
pred 29 minutami je robz napisal:

Prostor rabim samo za kolo, ki naj bi sel bp v vse razlicice. Je kdo spravil 2 kolesi v 3ko?

Torej velja pravilo, da je M3 za 300k km, M6 pa za 500k km 😀 

 

flikneš gor priklop pa prtlažnik za kolesa pa je stvar rešena :)

Napisano
Pred eno uro je robz napisal:

Evo ogrel sem se za mazdo 3 g120, letnik 2014. Berem da je masina dovolj mocna, poraba pa tudi kar ok? Se splaca kupovati ta avto z 200k prevozenimi km ali je bolje gledati 100k za cca 2k evrskih vec? Po researchu vidim, da je hiba eko usnje v notranjosti in slaba barva karoserije, kaksne so vase izkusnje? Na kaj naj bom pozoren pri nakupu? 

Moj prejsnji avto pa je mazda 6 1.8, letnik 2004. in pricakujem kar veliko razliko v prid novejsi trojki :) 

 

 

Če so bili servisi redno delani je ok in vzami. Kot sem na tem forumu že večkrat povedal, 10k na leto na regionalki ali pa 5k na leto po mestu z istim oljem ni enako. Preveri servise po številki šasije.

Napisano

M3 oz M6, bencinar do 200k km, 1. lastnik, vse nad G120 je ok za moje potrebe. Pod 10k sem pripravljen sprejet kako prasko, 4 vrata so minus a jeb*t ga, piti mora manj kot 1. generacija 6ke :D ce pa to ni skromno pa tudi ne vem kaj je. Prosim za izkusnje lastnikov z zgoraj omenjenim avtom (m3 g120 3. generacija), hvala!

 

Najpomembnejsa mi je cena in oblika-gledam limuzine, ker karavanov ni, hatchback mi pa ne potegne (edino za dobro ceno). Enako pomemben mi je 1. lastnik in max 200k prevozenih. Ce ne dobim takega avtomobila ta mesec ga bom pa najbrz naslednji mesec.

 

Res je uzitek kupovati avtomobil, ce ga ne rabis nujno. Vecini ogledanih avtomobilov, se je cena v 1. mesecu znizala tudi za 20%... To samo pove kako pregret je trg avtomobilov in kako radi bi ljudje in se posebej avtohise zasluzili. V prihodnjih mesecih pa pricakujem se nizje cene.

 

Ce nekdo placa za m6 2. generacijo l.2008 z "200k" prevozenimi kilometri, 6k naj, jaz ne bom. Tudi skoraj 10 let stara 3ko z osnovno opremo ni vredna 10k, ce je bila nova 14... Ampak kupci zgleda so, zato take cene :)

Napisano (urejeno)
pred 29 minutami je robz napisal:

M3 oz M6, bencinar do 200k km, 1. lastnik, vse nad G120 je ok za moje potrebe. Pod 10k sem pripravljen sprejet kako prasko, 4 vrata so minus a jeb*t ga, piti mora manj kot 1. generacija 6ke :D ce pa to ni skromno pa tudi ne vem kaj je. Prosim za izkusnje lastnikov z zgoraj omenjenim avtom (m3 g120 3. generacija), hvala!

 

Najpomembnejsa mi je cena in oblika-gledam limuzine, ker karavanov ni, hatchback mi pa ne potegne (edino za dobro ceno). Enako pomemben mi je 1. lastnik in max 200k prevozenih. Ce ne dobim takega avtomobila ta mesec ga bom pa najbrz naslednji mesec.

 

Res je uzitek kupovati avtomobil, ce ga ne rabis nujno. Vecini ogledanih avtomobilov, se je cena v 1. mesecu znizala tudi za 20%... To samo pove kako pregret je trg avtomobilov in kako radi bi ljudje in se posebej avtohise zasluzili. V prihodnjih mesecih pa pricakujem se nizje cene.

 

Ce nekdo placa za m6 2. generacijo l.2008 z "200k" prevozenimi kilometri, 6k naj, jaz ne bom. Tudi skoraj 10 let stara 3ko z osnovno opremo ni vredna 10k, ce je bila nova 14... Ampak kupci zgleda so, zato take cene :)

M6 G120 je podhranjena, ker ti tudi v obratih nad 4k ne vleče nikamor.

 

Če gledaš G120 potem vzami M3 in boš odlično zadovoljen, meni je bil v CX-3 ta motor top.

 

EDIT: mislim da pod G145 nimaš v 6ki, mogoče se motim.

Popravljeno od NevLado
Napisano (urejeno)
pred 15 urami je robz napisal:

Zame in za kolo bo najbrz dovolj :D kak sopotnik pa bo tudi kar udobno sedel spredaj. A je ful razlike s prostornjosto v primerjavi z limuzinsko 6ko?

M3 letnik 2015 hatchback. Specialka velikosti 54 in višina sedeža 75cm gre not brez težav, ampak že na knap. Če bo sedež malo višje ga bo treba spustit. Je pa seveda treba podret celo zadnjo klop.

Popravljeno od toto89
Napisano
pred 5 minutami je toto89 napisal:

M3 letnik 2015 hatchback. Specialka velikosti 54 in višina sedeža 75cm gre not brez težav, ampak že na knap. Če bo sedež malo višje ga bo treba spustit. Je pa seveda treba podret celo zadnjo klop.

 

To jo mores pri 6ki karavan tudi

Napisano
pred 2 urama je Deeyan napisal:

 

To jo mores pri 6ki karavan tudi

 V mojo prejšnjo šestko je šel mtb 29" brez, da bi odstranil sprednjo gumo :) je pa res da sem moral sovoznikov sedez potisnit in malenkost nagnit naprej.

Racunam, da gre v limuzinsko m3 brez sprednje gume. Res pa nevem kaj je poanta takih prtljaznih vrat, ker so precej neuporabna, vsaj za moje pojme.

Napisano

Glede na vrata limuzine bo zanimivo predvsem belanco na MTB spravit mimo.

Gre pa v hatchback recimo poleg 2 potnikov še 70 m2 vinila, podloga za vinil in letvice :)

 

vinil.jpg

Napisano

Brez odstranitve prednjega kolesa ne gre mimo balanca na limuzini🤪 Preverjeno gresta pa dva treking kolesa not😊

Napisano
pred 8 minutami je Bini napisal:

Brez odstranitve prednjega kolesa ne gre mimo balanca na limuzini🤪 Preverjeno gresta pa dva treking kolesa not😊

Za prvo mi je jasno, za drugo sem pa upal, da velja :) hvala za info

Napisano

Aja zanima me ce je ze kdo menjal sklopko pri tem modelu in kdaj se priblizno menja, strosek? Na 6ki 1. gen mi je sla pri 200k km in je bilo vseskupaj okoli 250eur, ce se prav spomnim.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Edini pravi in resni odgovor do zdaj.    Nakup rabljenega avta je veliko večji rizik, kot nakup novega. Problem je ker ne veš kaj se je prej počelo z njim. Ker pa zaradi vseh okoljevarstvenih nebuloz so bili proizvajalci prisiljeni narest tehnično zelo zahtevne in občutljive izdelke, kjer se bo prej zgodilo, da pride do napake, kot pa je to bilo recimo pri Golfu II turbodizel.   Kaj kupiti? Če bi imel kristalno kroglo in lahko preveril, kako se ti bo obnašal avto v prihodnje bi bil dizel super nakup. Ker pa žal kristalne krogle nimam in igram na varno karto bi rekel naslednje:   avto iz oglasa je iz prve serijeSkyactiv-D dizlov in je imel največ porodnih težav. Te so čez leta sicer odpravljali a dizel, ki bi rekel, da je najbolj zanesljiv se je pojavil šele z zadnjim FL in sicer leta 2018. S tem bi najmanj reskiral pri nakupu. Ampak še 1x, težko je rečt, mogoče tudi ta iz oglasa ne bi bil slab. Vprašaj jih a je bil kej čiščen sesalni kolektor. A se je delalo kakšne večje popravilo na motorju. Recimo ojnični ležaji, podložke injektorjev, čiščenje oljnega sita v karterju. Hitro boš videl na čem si.    Uporabniku foruma @Sishi so namreč prodali pred kakimi tremi leti takega dizla, ki je imel zaribane ojnične ležaje in hvala bogu se je to odkrilo in da je uveljavljal vračilo za prikrito napako.
    • 🍻🤗😉Drugo pivo druga lokacija. 
    • Res je lep... avto mislim. Tale modra na soncu je zanimiva barva.
    • Sej zato "občudujem" ljudi, ki bi danes kupili Čajniza pa se jim lahko v 90% zgodi ravno to, ker maksimalno čez 10 let (realno pa še velik prej) nihče ne bo imel rezervnih delov zanj. Če jih Mercedes/Smart kot uveljavljeni proizvajalec nima za 10 let stara jajca pol jih Kitajc sigurno ne bo imel.   Mene vse skupi spominja na to, kako določene ljudi obnori misel kupovanja "na slepo" in nekako povezujem s tistimi, ki so čakali ure in ure na paket presenečenja v King Colins. Fak stojiš v vrsti za stvar, ki jo ne rabiš in za katero sploh ne veš kaj boš dobil. Maček v žaklju/paketu v pravem pomenu besede. Kaj hudiča mora to v glavi delat, da se uživa v takem riziku.    Ljubljančane obnoreli nedostavljeni paketi: Od rolexa do dilda WWW.DNEVNIK.SI V BTC v Dvorani A se že ves dan vleče dolga vrsta ljudi, ki čakajo tudi po dve uri. Do sobote bo namreč odprta pop-up trgovina, ki prodaja...     Samo tako bom zaključil - proizvajalec naj se dokaže in če bo čez 10 let vse štimalo grem tud sam po Kitajca.  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.