Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 40 minutami je Deeyan napisal:
WWW.AVTO.NET

Fiat Tipo 1.6 Multijet Life, letnik:2022,20390 EUR :: www.Avto.net ::

 

Tole tut ni svoh zadeva, se ga pa ta dobit se za manj € s kaksno opremo manj 🙂

Edino kar je dobro je motor. Če so porihtali en kup zadev od prvih modelov... Avto je delan v Turčiji in je zelo slabo sestavljen. Kot pravim to velja za prve modele. Motor pa seveda izstopa.

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 3 urami je Deeyan napisal:
WWW.AVTO.NET

Fiat Tipo 1.6 Multijet Life, letnik:2022,20390 EUR :: www.Avto.net ::

 

Tole tut ni svoh zadeva, se ga pa ta dobit se za manj € s kaksno opremo manj 🙂

Definitivno eden boljših price/performance na trgu. Fotr ga ima.  Upam,da se ga kmalu naveliča :)

Napisano

Kupil znanec stilota multijet cca.15 let nazaj in ga ima še danes. Dela brez kakaršnega problema. Večinoma kratke vožnje zadnja leta.

Napisano
pred 36 minutami je Gregster napisal:

Multijet motor je za moje pojme en najboljših dizlov.

Se bi strinjal tukaj:punk:

N7rRRL1.jpg

Napisano
1 hour ago, Nejc1986 said:

Tole pa sploh nisem vedel da obstaja.

 

WWW.AVTO.NET

Honda Civic 1.5 T Coupe Si, letnik:2017,0 EUR :: www.Avto.net ::

 

če bi dal VIN v ameriške strani, kjer se beleži zgodovina, sem prepričan, da je velika šansa, da je bil sesut ali celo totalka, to je skoraj edini način da se je nekomu splačal uvoz, to velja tudi za vse ostale ameriške avte, ki v Evropi niso bili nikoli uradno naprodaj, zakaj bi nekega navadnega civica vlekel v evropo, zato da bi edini imel samo en par vrat?

stroškov s prevozi, homologacijami, carina, davek je toliko, da ni vredno, razen če ga dobiš za drobiž

Napisano
pred 23 urami je sportman333 napisal:

se ti za tak denar sploh splača menjati obstoječi avto oz. zakaj bi ga menjal, če ti dela in nimaš težav z njim?

Kot rečeno sem avto prodal in pogledujem za novim:)

Napisano
pred 16 urami je befit napisal:

če bi dal VIN v ameriške strani, kjer se beleži zgodovina, sem prepričan, da je velika šansa, da je bil sesut ali celo totalka, to je skoraj edini način da se je nekomu splačal uvoz, to velja tudi za vse ostale ameriške avte, ki v Evropi niso bili nikoli uradno naprodaj, zakaj bi nekega navadnega civica vlekel v evropo, zato da bi edini imel samo en par vrat?

stroškov s prevozi, homologacijami, carina, davek je toliko, da ni vredno, razen če ga dobiš za drobiž

vprašanje, če je to uradno street legal oz. dejansko registrirana s tehničnim v SLO (lahko da jo je uvozil, in je ni sedaj mogel čez tehničnega spraviti....)

Napisano
pred 22 urami je NevLado napisal:

Sam to bom povedou…2.0/2.5 bencinski mazdin motor ima cca 150 eur cestnine, ce gres pa na nek 1.6 motor je pa 130 eur cestnine. To dandanes NI VEČ izgovor v prid turbo mlinčkom.

Tole kar pravis ni cisto res:) Konji pa vplivajo tudi na dražje zavarovanje. Nevem pa koliko bi se to poznalo v praksi pri osnovnem zavarovanju, med npr 120km in 150km?

 

Osebni avtomobili – delovna prostornina motorja (ccm) – cena v evrih (z DDV)

  • do 1350 ccm                     62 evrov
  • od 1350 – 1800 ccm        96 evrov
  • od 1800 – 2500 ccm      153 evrov
  • od 2500 – 3000 ccm     282 evrov
  • od 3000 – 4000 ccm     452 evrov
  • nad 4000 ccm                 565 evrov
Napisano
pred 1 minuto je robz napisal:

Tole kar pravis ni cisto res:) Konji pa vplivajo tudi na dražje zavarovanje. Nevem pa koliko bi se to poznalo v praksi pri osnovnem zavarovanju, med npr 120km in 150km?

 

Osebni avtomobili – delovna prostornina motorja (ccm) – cena v evrih (z DDV)

  • do 1350 ccm                     62 evrov
  • od 1350 – 1800 ccm        96 evrov
  • od 1800 – 2500 ccm      153 evrov
  • od 2500 – 3000 ccm     282 evrov
  • od 3000 – 4000 ccm     452 evrov
  • nad 4000 ccm                 565 evrov

Okej, sem govoril iz glave ampak 57 eur se mi ne zdi nek hud dnar pri nakupu za 10k.

 

Zavarovanje se bo najbolj poznalo glede na ceno novega vozila. Jaz za polni kasko lahko povem da CX-3 (ki je bil nov 20k) proti 6ki (ki je bila nova 35k) je bilo razlike 100 eur

Napisano
pred 8 minutami je sportman333 napisal:

vprašanje, če je to uradno street legal oz. dejansko registrirana s tehničnim v SLO (lahko da jo je uvozil, in je ni sedaj mogel čez tehničnega spraviti....)

 

glede na to, da so že slovenske tablce gor, je že moglo it čez homologacijo in čez tehničnega

Napisano
pred 8 minutami je NevLado napisal:

Okej, sem govoril iz glave ampak 57 eur se mi ne zdi nek hud dnar pri nakupu za 10k.

 

Zavarovanje se bo najbolj poznalo glede na ceno novega vozila. Jaz za polni kasko lahko povem da CX-3 (ki je bil nov 20k) proti 6ki (ki je bila nova 35k) je bilo razlike 100 eur

Se strinjam, samo se v 5-ih letih vseeno nabere za slabega tisocaka. Je pa res, da pri vozilu za npr. 5k najbrz ne bom vzel kaska in bo razlika precej manjsa:)

Napisano

Nekako sem se ze odlocil, da ce skesiram 10k, bo to za mazdo 6 ali mazdo 3 (letnik okoli 2013, starejsa generacija ne pride v postev). Res so mi vsec, zgleda velja pravilo once a mazda, always a mazda:) Za primerljiv kes dobim Focusa, ki mi je designersko porazen, sploh notri.. Leona-prodajal se je en FR, ki mi je bil vsec... kaksno Skodo fabio karavan, ki mi je sicer kar OK, glede na ceno in letnik.. toyota, hyundai, ki mi tudi nista vizualno najbolj vsec...

Trenutno si avtomobil lahko sposojam, tako da nisem cisto brez, bomo videli v katero smer se obrnem v prihajajocih mesecih:)

Napisano (urejeno)
pred 32 minutami je robz napisal:

Tole kar pravis ni cisto res:) Konji pa vplivajo tudi na dražje zavarovanje. Nevem pa koliko bi se to poznalo v praksi pri osnovnem zavarovanju, med npr 120km in 150km?

 

Osebni avtomobili – delovna prostornina motorja (ccm) – cena v evrih (z DDV)

  • do 1350 ccm                     62 evrov
  • od 1350 – 1800 ccm        96 evrov
  • od 1800 – 2500 ccm      153 evrov
  • od 2500 – 3000 ccm     282 evrov
  • od 3000 – 4000 ccm     452 evrov
  • nad 4000 ccm                 565 evrov

 

pred 27 minutami je NevLado napisal:

Okej, sem govoril iz glave ampak 57 eur se mi ne zdi nek hud dnar pri nakupu za 10k.

 

Zavarovanje se bo najbolj poznalo glede na ceno novega vozila. Jaz za polni kasko lahko povem da CX-3 (ki je bil nov 20k) proti 6ki (ki je bila nova 35k) je bilo razlike 100 eur

 

pred 17 minutami je robz napisal:

Se strinjam, samo se v 5-ih letih vseeno nabere za slabega tisocaka. Je pa res, da pri vozilu za npr. 5k najbrz ne bom vzel kaska in bo razlika precej manjsa:)

 

Torej, na leto se porabi okoli 1800 evrov za nafto (če na leto prevozimo okoli 25.000 km), torej v petih letih 9000 evrov za gorivo, pa kakšnih 1000 za servise in še kakšnih 500 za gume. In pri taki cifri (okoli 10500 evrov v petih letih) bo problem 57 evrov na leto? Jah, se pozna, da sem kmet in s hribov doma, pa mi določene stvari niso čisto jasne...

Popravljeno od Slivka
Napisano
pred 19 minutami je Slivka napisal:

 

 

 

Torej, na leto se porabi okoli 1800 evrov za nafto (če na leto prevozimo okoli 25.000 km), torej v petih letih 9000 evrov za gorivo, pa kakšnih 1000 za servise in še kakšnih 500 za gume. In pri taki cifri (okoli 10500 evrov v petih letih) bo problem 57 evrov na leto? Jah, se pozna, da sem kmet in s hribov doma, pa mi določene stvari niso čisto jasne...

So ti, so ti... 👍😄😂🤣

Napisano
pred 16 minutami je Slivka napisal:

 

 

 

Torej, na leto se porabi okoli 1800 evrov za nafto (če na leto prevozimo okoli 25.000 km), torej v petih letih 9000 evrov za gorivo, pa kakšnih 1000 za servise in še kakšnih 500 za gume. In pri taki cifri (okoli 10500 evrov v petih letih) bo problem 57 evrov na leto? Jah, se pozna, da sem kmet in s hribov doma, pa mi določene stvari niso čisto jasne...

Ce das v 5ih letih za servise samo 1000eur svaka cast tvojemu avtu :) Ce sem jaz zadovoljen z bolj svoh masino, manjsimi pnevmatikami itd. je to moja stvar, sicer pa vsakemu svoje. Tukaj je govora tudi o npr. 1.0 ekoboost Fordovi masini, tako, da so razlike hitro vecje. Sploh ce kupim avto za 5k in naredim 5k km letno se razlika hitro pozna.

Napisano
pred 43 minutami je robz napisal:

Nekako sem se ze odlocil, da ce skesiram 10k, bo to za mazdo 6 ali mazdo 3 (letnik okoli 2013, starejsa generacija ne pride v postev). Res so mi vsec, zgleda velja pravilo once a mazda, always a mazda:) Za primerljiv kes dobim Focusa, ki mi je designersko porazen, sploh notri.. Leona-prodajal se je en FR, ki mi je bil vsec... kaksno Skodo fabio karavan, ki mi je sicer kar OK, glede na ceno in letnik.. toyota, hyundai, ki mi tudi nista vizualno najbolj vsec...

Trenutno si avtomobil lahko sposojam, tako da nisem cisto brez, bomo videli v katero smer se obrnem v prihajajocih mesecih:)

 

Dobra odločitev, bodi pozoren samo še da bo skyactiv-g 120 ali 150 ali 192, ker so res dobri motorji in ti bodo zdržali bp.

Napisano

Samo je z mazdo 3 z 1,5 motorjem kaj narobe? Tak motor se vrti tudi v 2 in mx-5 in v mx so ga kar pohvalili.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 2 urama je mazdaman napisal:

Samo je z mazdo 3 z 1,5 motorjem kaj narobe? Tak motor se vrti tudi v 2 in mx-5 in v mx so ga kar pohvalili.

Nič ni narobe, ampak proti 2.0 je 50 Nm navora razlike, torej 1/4

Napisano
pred 7 urami je DonFelipe napisal:

To je prava redkost oziroma eksotika.

Certifikata ni problem pridobiti.

WWW.AVTO.NET

Mazda 626 glx Coupe 2.0i, letnik:1988,6900 EUR :: www.Avto.net ::

 

 

že bilo objavljeno 2 strani nazaj :)

 

forum.jpg

Napisano
pred 11 minutami je Deeyan napisal:

 

že bilo objavljeno 2 strani nazaj :)

 

forum.jpg

😄😂🤣

Nekaj pozabljate zadnje čase.... 😁

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.