Skoči na vsebino

Zanimivi oglasi!


ReDevil

Priporočeno sporočilo

Ampak a si videl modela kaj pravi o porabi... to je res smeh, da bi se vozil med 8,5 in 9,5. To je mogoče le na ravni cesti pri 80km/h z ugodnim vetrom v hrbet. Sej ne da bi bilo to pri takem avtu ful pomembno, samo lepo bi bilo, če bi prodajalec bil vsaj toliko pošten, da bi povedal, da dotični motor v tem avtu pomeni povprečna okrog 12 litrov/100km.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne pozabimo, da je to GM-ov motor dinozaver in temu tudi precej precej žejen. 2,8 V6 žre najmanjše povprečje 10litrov. 

Lahko mu žre ta po števcu 8,5.... Če ga nočeš zamorit ti pod 12-14l ne pije. Pa lahko baba Vanga drugače pravi...

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 urami je Slivka napisal:

Možakar je čisto lepo napisal: če voziš po predpisih. To, da s takim avtom nihče ne vozi po predpisih, je pa druga tema. In potem je tudi druga poraba...

Pač ne, kot bi rekla pač tvoja žena. V normalni ne divji vožnji z mestno, AC vožnjo in tudi regionalko po vseh predpisih ne bo šlo niti v sanjah pod 10 litrov. 12 je normala, 14 ko si malo bolj razigran, ko pa greš na hard pa pod 20-25 ne gre.

  • Všeč 1
  • Haha 3
  • Ljubim 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Power Turbo izpuh, kaaaaj???

 

WWW.AVTO.NET

Mazda 323 Mazda 323 F �port, letnik:1996,1600 EUR :: www.Avto.net ::

 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Z M A J napisal:

Power Turbo izpuh, kaaaaj???

 

WWW.AVTO.NET

Mazda 323 Mazda 323 F �port, letnik:1996,1600 EUR :: www.Avto.net ::

 

"za hči je premočen"?? Kaj to pomeni v bistvu. Da ji bo kupil yugeca, ko tega proda? 🤔

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 15 urami je Alex napisal:

"za hči je premočen"?? Kaj to pomeni v bistvu. Da ji bo kupil yugeca, ko tega proda? 🤔

 


Morda tud kaka mazda2 pride v poštev, 1.2 motor, ali kak vw polo 1.0 motor… 💪

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 urami je MazdaBoy napisal:


Morda tud kaka mazda2 pride v poštev, 1.2 motor, ali kak vw polo 1.0 motor… 💪

Ali še bolj zihr varianta; sobno kolo. :))))

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kako je z temi 2.0 motorji? Tud goltajo olje?

Še kakšne druge hibe teh Mazd bencincev?

 

WWW.AVTO.NET

Mazda Mazda6 2.0i TE AT, letnik:2008,5350 EUR :: www.Avto.net ::

 

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je FuManchu napisal:

Kako je z temi 2.0 motorji? Tud goltajo olje?

Še kakšne druge hibe teh Mazd bencincev?

 

WWW.AVTO.NET

Mazda Mazda6 2.0i TE AT, letnik:2008,5350 EUR :: www.Avto.net ::

 

Raje kupi to in nimaš težav, garantirano...

WWW.AVTO.NET

Honda Accord 2.0 Elegance, letnik:2008,8800 EUR :: www.Avto.net ::

 

  • Všeč 3
  • Začuden 1
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je FuManchu napisal:

Kako je z temi 2.0 motorji? Tud goltajo olje?

Še kakšne druge hibe teh Mazd bencincev?

 

WWW.AVTO.NET

Mazda Mazda6 2.0i TE AT, letnik:2008,5350 EUR :: www.Avto.net ::

 

Imam Tako doma samo da je ročni menjalnik. Sedaj pri 110.000 KM ni nobene porabe olja. @LabiGT je imel mislim, da preko 200.000 pa bo mogoče se on povedal če je pila kaj olja.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je sportman333 napisal:

Raje kupi to in nimaš težav, garantirano...

WWW.AVTO.NET

Honda Accord 2.0 Elegance, letnik:2008,8800 EUR :: www.Avto.net ::

 

8.800 za 15 let star avto??? ?zmeden? 

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 1
  • Haha 2
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 12 minutami je FuManchu napisal:

To je Honda:punk: marsikateri avto ima že drug motor noter pri tej starosti.

 

Kolega je imel Hondo Accord 2.0 letnik 2002. Vprašal sem ga, zakaj jo je prodal kakšnih 5 let nazaj, ker jo je prej tako hvalil. Potem pa mi je razložil, da je razbil zadnjo luč, pa je ni mogel nikjer več nabaviti. Torej tudi Honda ima svoje težave.

 

Tisti, ki misli, da bo dobil za teh 8.800€ skoraj nov avto brez stroškov, se fino moti.

 

Pri naši 12 let stari Accord je tudi bilo nekaj zadev, ki so me že motile (plastični cilinder sklopke je škripal - tipična napaka, slabi žarometi, ..). Drug kolega ima CR-V 2010 dizel in sem in tja, recimo 1x na leto pride kakšen strošek za dobrega jurčka (injektorji pri 210.000, nekaj okrog volana pri 250.000 km, ...). Alternatorji so pa znani, da crknejo med cca 150.000-200.000, ... se pa da popravit oz zamenjat diode ... cca 300€. Pa cev črpalke servo volana je tudi znana, da začne puščat okrog 200.000 km. 

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 4
  • Haha 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 30 minutami je Janez007 napisal:

 

Kolega je imel Hondo Accord 2.0 letnik 2002. Vprašal sem ga, zakaj jo je prodal kakšnih 5 let nazaj, ker jo je prej tako hvalil. Potem pa mi je razložil, da je razbil zadnjo luč, pa je ni mogel nikjer več nabaviti. Torej tudi Honda ima svoje težave.

 

Tisti, ki misli, da bo dobil za teh 8.800€ skoraj nov avto brez stroškov, se fino moti.

 

Pri naši 12 let stari Accord je tudi bilo nekaj zadev, ki so me že motile (plastični cilinder sklopke je škripal - tipična napaka, slabi žarometi, ..). Drug kolega ima CR-V 2010 dizel in sem in tja, recimo 1x na leto pride kakšen strošek za dobrega jurčka (injektorji pri 210.000, nekaj okrog volana pri 250.000 km, ...). Alternatorji so pa znani, da crknejo med cca 150.000-200.000, ... se pa da popravit oz zamenjat diode ... cca 300€. Pa cev črpalke servo volana je tudi znana, da začne puščat okrog 200.000 km. 

Se pravi, da je več problemov kot pri Mazdah.😊 Ok, pustimo ta zloglasna Mazdina  ogledala. Mislim, da vem v čem je fora. Če ne bi bilo teh ogledal in težav z njimi bi se pisalo na tem forumu  samo o  računalnikih. 😊In vice bi pokali. 

  • Všeč 1
  • Haha 3

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 22 minutami je Alex napisal:

Se pravi, da je več problemov kot pri Mazdah.😊 Ok, pustimo ta zloglasna Mazdina  ogledala. Mislim, da vem v čem je fora. Če ne bi bilo teh ogledal in težav z njimi bi se pisalo na tem forumu  samo o  računalnikih. 😊In vice bi pokali. 

 

Misliš, da bi Janez imel Mazdo, če bi bila slaba? Sploh pa je oblikovno vsaj meni top (6-ka, 3-ka in 2-ka), za svoj denar seveda.

 

Na parkirišču srečam kolega, ki ima limuzino trojko 2018. Sem ves čas mislil da bencinarko, nakar zadnjič izvem, da CD 2.2. Pravi, da ima 100.000 km, samo redni servisi na 20.000 km in nobenih težav. Super zadovoljen z Mazdo.

 

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je mazdaman napisal:

Imam Tako doma samo da je ročni menjalnik. Sedaj pri 110.000 KM ni nobene porabe olja. @LabiGT je imel mislim, da preko 200.000 pa bo mogoče se on povedal če je pila kaj olja.

Ja res, nc tezav z motorjem. Tezave so ble z zavorami (cilinder je stekal - zanimivo pri faceliftani pa niti wne tezave z zavorami)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 urami je FuManchu napisal:

Kako je z temi 2.0 motorji? Tud goltajo olje?

Še kakšne druge hibe teh Mazd bencincev?

 

WWW.AVTO.NET

Mazda Mazda6 2.0i TE AT, letnik:2008,5350 EUR :: www.Avto.net ::

 

Jaz imam tako in mi pije olje (dober liter/10 000km). Imam pa 250 000km. Baje, da dajejo na servisu nek aditiv noter in se potem poraba olja zmanjša. Drgač pa avto dela dobro, probleme sem imel s tresenjem diskov, sedaj mi je crknil računalnik za airbage in so rekli na servisu, da ni to tako redek primer (sam imam naročen rabljen računalnik za 200 €, nov pride pa z montažo na servisu 1000€).

 

  • Všeč 1
  • Hvala 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Imamo isto 2.0 pred FL doma in je pila cca. 1l olja na 10k km. Je fotr ravno lani naredil generalko cca. 400€ in bo mir za naprej. Ima pa 200k km. Moja 2.5 pri 270.000 km recimo pa popije 0.5l na 20k km. Je pa res, da je 2.5 njihov najboljsi motor... Poleg olja ostalih tezav do sedaj ni bilo. Stekanje zadnje celjusti je pa ze klasika pri mazdah in se vec ne steje pod napako :D. Tale na oglasu je z rocnim menjalnikom in ne avtomatskim. Pac neve kaj pise.

Popravljeno od Scr3am
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.