Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ampak to so hibe vecine avtomobilov… Jaz sem se od teh problemov srecal edino z ogledali… Volan se nikoli nisem menjal, pikice na laku od kamenckov verjetno so… samo jih ne opazim, ker se to zgodi lahko na vsakem drugem avtu tudi… Feltne se mi pa tudi se nikoli niso luscile… ;) Pa vozim Mazde ze vec kot cetrt stoletja ;) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

V neki meri imaš prav , ampak če hočeš ali nočeš priznat so vse to kar sem napisal izrazite hibe Mazde. Na mojem korejskem polizdelku kot ga nekateri imenujejo se v 4 letih na volanu ne pozna nič, ogledala so od prvega dne na auto in glej zlomka še vedno delajo pa avto perem tudi pozimi v minusu in ogledala zložim pa se naslednji dan normalno odprejo. Felne se tud ne luščijo , če pobrskaš tukaj po forumu boš našel ogrooomno mazd , ki imajo ta problem in pa tudi lak ni tako mehak kot bi naj bil pri Mazdi. Zdaj lahko je , da imaš ti tako srečo da se ti te stvari ne pojavljajo ali pač nisi tako obremenjen z temi stvarmi kot nekateri. Poanta vsega je pa samo bila da kljub vsemu temu je še vedno Mazda oh in sploh , zdaj konkretno MG je pa šrot ker je pač kitajc.

Napisano

Noja… ce nekdo stalno goni in isto, potem to ze postane hiba Mazde… Ce pa realno pogledas, jih je le pescica taksnih, ki jamrajo nad recimo lupljenjem felten ali obrabo volana … ;) 

 

Glede kitajca pa je tako… Imas poceni kitajce in taksne, ki so cenovno podobne ostali konkurenci… In ti tapoceni so pac tako, kot tapoceni ostali avtomobili… 

 

MG4 pac sodi med cenejse… trda plastika v notranjosti… a se vedno cisto OK, ce znas gledati na to realno…

 

 

Malo,manj poceni pa so tudi na pogled bolj kakovostni…

 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

@Jest bo bolj verjetno, da smo nehali jamrat in se sam še za glavo držimo. 😜

Pa ajd, ko že pišem, da pojamram...

Tudi moj volan pri 55k izgleda, kot da ima najmanj 3x toliko. Na splošno usnje tudi na sedežih žnj kvaliteta. Včeraj zaštekalo še desno ogledalo... da o pikah po barvi ne omenjam ampak ok...lak je bil od negdaj minimalističen.

Počasi bom znorel.... sam, imam pa mazdo 🤪🤦

Napisano (urejeno)

20230522_170302.jpgMoja M2 100k km pa niti praske 😀

Se pa je ročka od menjalnika olupla in je nova.

Popravljeno od godlike
Napisano (urejeno)

@Jest jaz govorim o tem avtu , ki sem ga gledal in vozil. Tu ni trde plastike. Sicer pa ni važno vsak ima svoj pogled na te zadeve ampak v globali za 28.000 je avto odličen. Pa še to tvoja primerjava nikakor ne more bi relavantna ker MG4 še ni v luxury opremi kar več kot očitno spodnji BYD je. 

 

Popravljeno od robertk6
Napisano
pred 2 urama je Liuch napisal:

@Jest bo bolj verjetno, da smo nehali jamrat in se sam še za glavo držimo. 😜

Pa ajd, ko že pišem, da pojamram...

Tudi moj volan pri 55k izgleda, kot da ima najmanj 3x toliko. Na splošno usnje tudi na sedežih žnj kvaliteta. Včeraj zaštekalo še desno ogledalo... da o pikah po barvi ne omenjam ampak ok...lak je bil od negdaj minimalističen.

Počasi bom znorel.... sam, imam pa mazdo 🤪🤦

Jah pravim vam da ne poklapljajte, pa ste se mi smejali :lol: Upam da dobro zrihtaš spet pri selmarju :prstgor:

 

CX-3 je bila boljše iz vidika materialov znotraj kot ta 6ka, majkemi. Tako usnje kot tudi obloge na vratih.

Napisano
pred 2 urama je robertk6 napisal:

@Jest jaz govorim o tem avtu , ki sem ga gledal in vozil. Tu ni trde plastike. Sicer pa ni važno vsak ima svoj pogled na te zadeve ampak v globali za 28.000 je avto odličen. Pa še to tvoja primerjava nikakor ne more bi relavantna ker MG4 še ni v luxury opremi kar več kot očitno spodnji BYD je. 

 

 

 

Debata je sla bolj s smeri kitajskih elektricarjev ... In jest sem dal prvi zadetek, ki ga je YT vrgel za MG4 in pac enega za kitajca, ki pa ni vec med najcenejsimi (BYD) ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

ali pa MB C klasa za 45k € (najmanj), kjer se pohvalijo z bogato opremo in celo 17'col alu platišči :), heh, kot da smo leta 2000, ko so bile 15 in 16 col že nekaj posebnega, 17 pa oh in sploh.....

WWW.MERCEDES-BENZ.SI

Oglejte si ponudbe za limuzino razreda C Mercedes-Benz zdaj: nakup, aktualne akcijske ponudbe. Z veseljem se z vami dogovorimo tudi za termin za svetovanje.

 

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 27 minutami je sportman333 napisal:

ali pa MB C klasa za 45k € (najmanj), kjer se pohvalijo z bogato opremo in celo 17'col alu platišči :), heh, kot da smo leta 2000, ko so bile 15 in 16 col že nekaj posebnega, 17 pa oh in sploh.....

WWW.MERCEDES-BENZ.SI

Oglejte si ponudbe za limuzino razreda C Mercedes-Benz zdaj: nakup, aktualne akcijske ponudbe. Z veseljem se z vami dogovorimo tudi za termin za svetovanje.

 

Al pa tiste fore s komfortnimi sedeži, ki so fensi poimenovanje osnovnih zicou :D 

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano
pred 29 minutami je sportman333 napisal:

ali pa MB C klasa za 45k € (najmanj), kjer se pohvalijo z bogato opremo in celo 17'col alu platišči :), heh, kot da smo leta 2000, ko so bile 15 in 16 col že nekaj posebnega, 17 pa oh in sploh.....

WWW.MERCEDES-BENZ.SI

Oglejte si ponudbe za limuzino razreda C Mercedes-Benz zdaj: nakup, aktualne akcijske ponudbe. Z veseljem se z vami dogovorimo tudi za termin za svetovanje.

 

Ampak res, npr. moja 6-ka 1.gen., je bila 2003 letnik, z motorjem 2.3i 16v in serijsko z ogromnimi 17-palčnimi kolesi. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 17 urami je Jest napisal:

Debata je sla bolj s smeri kitajskih elektricarjev ... In jest sem dal prvi zadetek, ki ga je YT vrgel za MG4 in pac enega za kitajca, ki pa ni vec med najcenejsimi (BYD) ... 

Debata je bila o ravno tem ,ki sem ga prilepil ker sem objavil da ga grem gledat in testirat. Na to objavo so potem padle debate o materialih in o vsem , tako da je normalno da naprej debatiramo o istem avtu ne pa o električarjih.

Napisano

Noja... se enos sporocilo pred tvojim je @ignacij zacel z elektricnim MG :)

 

 

Ampak saj ni niti tako pomembno ... :) 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
dne 22. 5. 2023 ob 17:01 je godlike napisal:

20230522_170302.jpgMoja M2 100k km pa niti praske 😀

Se pa je ročka od menjalnika olupla in je nova.

 

Tudi pri moji 3ki 2016, k sem jo dal lani iz rok po 6ih letih je bil volan brez prask/vidne obrabe. Sam je treba priznat, da je bilo tisto usnje na otip precej trše...fotrova 6k isto 2016 je imela vseskozi mehkejše/bolj prijetno usnje, sam tudi bolj občutljivo..bi reku da vožnja s kakimi prstani že rizično početje. Je pa še danes s par praskami čist vredu stanje volana, ni zguljen..zdej pri tanovi 6ki je spet druge vrste material na volanu, prijeten za držat, mehek, sam sigurno ne bo brez prask po 6ih letih, kot je bil pri 3ki. Očitno tu, pri iskanju nekih premium občutkov/mehkobe, gre na račun trpežnosti. Potem je pa odvisno kaj komu odtehta..

Napisano (urejeno)

Se strinjam.

Pa moja M2 ima verjetno pravo usnje, pri sodobnih pa je neka varjanta skaja, ne samo da je prijeten na otip, tudi ceneje je.

Popravljeno od godlike
Napisano

Konfigurator  izgleda se ni posodboljen… V ceniku pa so tudi zadnji facelifti CX-5 IPM6, kjer so taki paketi, kot so vcasih bili na nemskem trgu Center line, Exclusive line,…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Poimenovanje opreme po Evropi se je oz se še bo poenotilo in tako bodo vse države imeli enake osnovne pakete, k katerim boš dodajal še dodatne opcije. 
 

Žal to tudi pomeni, da pri nekaterih modelih v osnovi več ne bo vse varnostne opreme ampak, jo boš moral doplačati. Avti seveda zaradi tega ne bodo nič cenejši.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 2 tedna kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.