Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)
pred 56 minutami je ignacij napisal:

Danes sem ga videl na cesti pri nas, tako da vprašanje ali ga je prodal.

 

Tip ni OK.

 

image.png

 

 

image.png

 

 

image.png

 

AVTOLOG.SI

Brezplačno VIN iskanje, na podlagi odprtih podatkov iz portala OPSI. Poročilo o zgodovini vozila - kilometrina, ali je bilo vozilo uvoženo, tehnični podatki.

 

Popravljeno od Janez007
Napisano

@ignacij: Zakaj že? Ker je šestica sedan - če bi bili v ZDA, bi bil verjetno že prodan. Pri nas pa za sedane ni nekega velikega zanimanja, za karavana bi se lahko pogovarjali bližje tvoji ceni. Poleg tega se vsi bojijo ne vem kakšne porabe. Čeprav toliko popijejo tudi vsi 1.4, 1.5 in 1.6 turbo bencinarji, ki se kotalijo po cestah.

 

Pa po 15 jurjev bodo kmalu zadnji facelifti ... Ampak, ja, 13 čukov, 13 jih je pa vreden. 😃

Napisano

Kdorkoli bi to kupil tudi za 13k ali pa tudi zaradi tega ne, je verjetno pomislil, da takega avta čez par let ne bo mogel prodati....razen mogoče za drobiž....

Napisano
pred 2 minutama je sportman333 napisal:

Kdorkoli bi to kupil tudi za 13k ali pa tudi zaradi tega ne, je verjetno pomislil, da takega avta čez par let ne bo mogel prodati....razen mogoče za drobiž....

Zakaj tako misliš?

 

Čez 5+ let bodo Mazde začele pridobivati na ceni, ker bodo eni redkih avtomobilov, ki se ne bodo kvarili kot po tekočem traku. Ajde, za te "mild hibride" sem skeptičen, a kar je "stare garde", je pa neprebojno.

  • Haha 2
  • Ljubim 1
Napisano (urejeno)

Stare Mazde so kot tudi drugi novi in rabljeni avti nenormalno pridobivale cene od leta 2020 do včeraj. Koliko je stala 3 leta stara Mazda G192 letnik 2017 v začetku leta 2020? Okrog 22.000??? Danes je več kot 1x starejša, izven garancije in se pričakuje ceno 18.000, 13.000 pa nam je poceni za zastarel požrešen avto ... bencin je danes spet drag, dražji od dizla ... A gremo v smer Kube? 😀

 

image.png

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 1 uro je Freak napisal:

 

Mogoče zanimiv pojav. Ko vtipkaš številko prodajalca v Google, vrže ven med slikami oglase za Toyoto Yaris in Mazdo 6. Kakor, da bi se menjavali različni avti pod dvema oglasoma...

 

Napisano

Pozna kdo ali mogoče ve kam se je najbolje obrnit za servise( neuradne) na štajerskem koncu? Kot nov lastnik cx5 vas lepo pozdravljam in prosim za nasvet😁. Avto je sicer starejši 2013 let, servisiran vendar pri teh letih nikoli ni za vedet. Hvala za info. Lp

Napisano

To je že zadnjič nekdo vprašal, predvsem za celjski konec, pa mislim da nismo prišli do nekega pametnega zaključka. To bi zanimalo tudi mene, sej imamo dobre mehanike tudi pri nas, vendar večinoma za VAG, MB, ipd. Ko pride do neke japonske specifike pa se marsikdo ne želi poglabljati, pozanimati itd....

Napisano

Na Štajerskem naj bi bil za Honde majster nek stric po imenu Vojko -> Vojko iz Žetal 051/684-890, ne poznam pa ali servisira samo Honde, ali tudi vse ostalo....to je vse kar lahko posredujem.....

Napisano (urejeno)

Jaz sem vprašal in me še vedno zanima. V kolikor kdo pozna koga, naj napiše. Lahko pa se kakšna namenska bolj opazna tema odpre, kjer se zbirajo kontakti, kot je za servisne napotke Skyactiv motorjev. Da ne bo razmetano po vseh teh temah, kjer ni mogoče najti, če res ne iščeš...

Popravljeno od Agerg
Napisano

jaz imam samo tel od serviserjav, ki delajo na Mazdi. Pa tega ne bi objavljal javno.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano (urejeno)
pred 8 urami je Janez007 napisal:

Kam?

Osebno hodim v Rečica ob Paki (honda servis Selič)....(pa bi lahko hodil v LJ na ac mobil npr....).

Popravljeno od sportman333
Napisano

A to tudi Mazde šraufajo? Ker je dokaj blizu mene (približno enako stran kot Selmar, samo v drugo stran), zato sprašujem.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Aja pa še to... Tale Taubi je men čist zjebal tradicijo in zdaj bom moral razmišljat kaj naj fotru kupim za RD. Ker ga ma konec januarja je vsakič dobil vinjeto za darilo in je bil problem rešen.   Pol pa pride en Taubi pa pa prav o ne ne ne , vinjeto podaljšujem za 4 mesece. A ne bi bila bolj logična razlaga, da bi vsem, ki podaljšajo vinjeto v roku enega leta zaračunali namesto 117€ le 77€. Tako bi vsi dobili popust brez izjem pa četudi bi moral kupiti vinjeto 10 dni pred začetkom, boš pač popust uveljavil takoj po koncu. Velja pa le v primeru, da imaš aktivno staro vinjeto v 2025.
    • Aha, pol drži moja prva trditev... Ok tud prav  
    • Tako gnoji kot so holobjaka  To vemo🤣
    • Iskrena hvala vsem za odgovore do sedaj. Glede čričkov verjamem, da zna biti moteče (sama imam čričke tudi v mojem Yarisu, ampak to rešujem tako, da dam radio bolj na glas 😁). Me bolj zanima ta težava z odklepanjem/zaklepanjem vrat. Na mojih avtih do sedaj sem imela klasično centralno zaklepanje in nikoli ni bilo nobenih problemov (gumb na ključi odkleni - avto se odklene in zakleni - avto se zaklene). Kolikor sem brala imajo novi avtomobili (tudi Mazda) nek sistem, da ko se približuješ avtu ali oddaljiš, da se to samodejno odklepa/zaklepa in posledično se dogaja, da zataji kot to opisuje gospod GregorV. Kaj se da ta funkcija izklopiti? Torej, da moraš stisnit na gumb na ključu, da se avto odklene/zaklene? Mene bi to delalo živčno, da ne vem, če se je avto zaklenil ali ne in pol greš nazaj do avta, ker želiš preveriti, če si zaklenil avto in se ti v bistvu odklene, ker si preblizu avta s svojim ključem. Obstaja možnost, da ključ nastaviš na klasično centralno zaklepanje?    In še eno vprašanje ... ti motorji 2.5 140hp imajo deaktivacijo cilindrov, včeraj zvečer sem brala, da so imele začetne Mazde CX30 letniki 2020 do 2022/23 težave z motorji zaradi pokanja tesnila glave motorja (o tem so pisali uporabniki večinoma na ameriškem trgu), nekaj tudi v Evropi. Zanima me, če je kdorkoli izmed vas imel kdaj s tem težave? Kolikor sem uspela razumeti se to ponavadi začne med 30 in 60 tisoč prevoženimi kilometri. Sama osebno bi želela imela mir glede takšnih okvar do najmanj 100 tisoč km. Je realno pričakovati, da bo temu res tako?  Kot sem že omenila, do sedaj sem vozila ˝trotl ziher˝ avtomobile in se ne želim nasankati. Čričke in občasne porodne težave glede motorčkov v ogledalih se da preživeti ... to, da ne veš ali se avto zaklene/odklene ali se noče zakleniti/odkleniti ali da ti lahko gre motor v maloro pa je že velik problem.    Iskrena hvala vsem za odgovore že vnaprej.    P.S. glede pospeškov in da ne morem pričakovati Formule 1 mi je jasno in me ne skrbi, sem do sedaj vozila vedno atmosferske bencinarje brez turbine in sem z njimi več kot zadovoljna.  @GoB za ljubosumje moje boljše polovice pa tudi ni težav, se bo namreč tudi ta polovica vozila s tem avtom in je obema všeč :D. 
    • Ko bo popušu volitve pa ...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.