Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Danes sem ga videl na cesti pri nas, tako da vprašanje ali ga je prodal.

@dvorjan No mal pa bodi kritičen. Avto ima samo 130k, 1 lastnik, top motor, cena novega je bila cca.36k. Po 7 letih bi bila realna cena 15-16k, ne pa 13k, ce je po eutotaxu vreden 13.500. 

 

Je pa res, da ni EV, ker potem bi bil vreden bistveno manj kot 13k.

Popravljeno od ignacij
Napisano (urejeno)
pred 56 minutami je ignacij napisal:

Danes sem ga videl na cesti pri nas, tako da vprašanje ali ga je prodal.

 

Tip ni OK.

 

image.png

 

 

image.png

 

 

image.png

 

AVTOLOG.SI

Brezplačno VIN iskanje, na podlagi odprtih podatkov iz portala OPSI. Poročilo o zgodovini vozila - kilometrina, ali je bilo vozilo uvoženo, tehnični podatki.

 

Popravljeno od Janez007
Napisano

@ignacij: Zakaj že? Ker je šestica sedan - če bi bili v ZDA, bi bil verjetno že prodan. Pri nas pa za sedane ni nekega velikega zanimanja, za karavana bi se lahko pogovarjali bližje tvoji ceni. Poleg tega se vsi bojijo ne vem kakšne porabe. Čeprav toliko popijejo tudi vsi 1.4, 1.5 in 1.6 turbo bencinarji, ki se kotalijo po cestah.

 

Pa po 15 jurjev bodo kmalu zadnji facelifti ... Ampak, ja, 13 čukov, 13 jih je pa vreden. 😃

Napisano

Kdorkoli bi to kupil tudi za 13k ali pa tudi zaradi tega ne, je verjetno pomislil, da takega avta čez par let ne bo mogel prodati....razen mogoče za drobiž....

Napisano
pred 2 minutama je sportman333 napisal:

Kdorkoli bi to kupil tudi za 13k ali pa tudi zaradi tega ne, je verjetno pomislil, da takega avta čez par let ne bo mogel prodati....razen mogoče za drobiž....

Zakaj tako misliš?

 

Čez 5+ let bodo Mazde začele pridobivati na ceni, ker bodo eni redkih avtomobilov, ki se ne bodo kvarili kot po tekočem traku. Ajde, za te "mild hibride" sem skeptičen, a kar je "stare garde", je pa neprebojno.

  • Haha 2
  • Ljubim 1
Napisano (urejeno)

Stare Mazde so kot tudi drugi novi in rabljeni avti nenormalno pridobivale cene od leta 2020 do včeraj. Koliko je stala 3 leta stara Mazda G192 letnik 2017 v začetku leta 2020? Okrog 22.000??? Danes je več kot 1x starejša, izven garancije in se pričakuje ceno 18.000, 13.000 pa nam je poceni za zastarel požrešen avto ... bencin je danes spet drag, dražji od dizla ... A gremo v smer Kube? 😀

 

image.png

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 1 uro je Freak napisal:

 

Mogoče zanimiv pojav. Ko vtipkaš številko prodajalca v Google, vrže ven med slikami oglase za Toyoto Yaris in Mazdo 6. Kakor, da bi se menjavali različni avti pod dvema oglasoma...

 

Napisano

Pozna kdo ali mogoče ve kam se je najbolje obrnit za servise( neuradne) na štajerskem koncu? Kot nov lastnik cx5 vas lepo pozdravljam in prosim za nasvet😁. Avto je sicer starejši 2013 let, servisiran vendar pri teh letih nikoli ni za vedet. Hvala za info. Lp

Napisano

To je že zadnjič nekdo vprašal, predvsem za celjski konec, pa mislim da nismo prišli do nekega pametnega zaključka. To bi zanimalo tudi mene, sej imamo dobre mehanike tudi pri nas, vendar večinoma za VAG, MB, ipd. Ko pride do neke japonske specifike pa se marsikdo ne želi poglabljati, pozanimati itd....

Napisano

Na Štajerskem naj bi bil za Honde majster nek stric po imenu Vojko -> Vojko iz Žetal 051/684-890, ne poznam pa ali servisira samo Honde, ali tudi vse ostalo....to je vse kar lahko posredujem.....

Napisano (urejeno)

Jaz sem vprašal in me še vedno zanima. V kolikor kdo pozna koga, naj napiše. Lahko pa se kakšna namenska bolj opazna tema odpre, kjer se zbirajo kontakti, kot je za servisne napotke Skyactiv motorjev. Da ne bo razmetano po vseh teh temah, kjer ni mogoče najti, če res ne iščeš...

Popravljeno od Agerg
Napisano

jaz imam samo tel od serviserjav, ki delajo na Mazdi. Pa tega ne bi objavljal javno.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano (urejeno)
pred 8 urami je Janez007 napisal:

Kam?

Osebno hodim v Rečica ob Paki (honda servis Selič)....(pa bi lahko hodil v LJ na ac mobil npr....).

Popravljeno od sportman333

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.