Skoči na vsebino

Poraba skyactiv dizel motorjev


Priporočeno sporočilo

To smo že ugotavljali pred časom. Dizel v 6-ki in avtomatski menjalnik iz stališča porabe ni ravno dobra izbira. AT menjalniki so prilagojeni bolj bencinarjem in šibkejšemu dizlu a niso nič kaj dobro prilagojeni močnejšim dizlom in navoru, ki je na čisto drugem koncu obratomera.

Po spritmonitorju je poraba z AT menjalnikom v povprečju 6.7l/100km z ročnim pa 5.6l/100km.

 

Poskusi se en tank mal bolj konzervativno peljat (vem da to ni lahko) po omejitvah in z zmernim pospeševanjem brez, da gre v visoke obrate pa boš videl na čem si.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja zelo pogosto se dogaja da mi pri cca 130-140 kaže porabo ene 12l.

To je bilo na ravnini, tempomat na 140kmh..in take je bilo ene 2 minuti potem pa padlo na pod tistim povprečjem. 

Sem klical na servis in pravi da ni nič narobe če ne sveti lučka kaka. 

 

Sedaj preračunano poraba bila 7.93l na skupno 1230km na AC in ene 50km izven. 

 

IMG-20221017-WA0004.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kolk pa je to pogosto, da je povečana poraba? Če se dogaja na vsakih 200-300km je to normalno saj gre za aktivno čiščenje DPF filtra in to traja tam nekje okoli 7km AC vožnje. Drugače je pa o tem DPF-ju že tolk napisanega tudi na tem forumu, da si malo vzemi čas in prebrskaj kaj se takrat dogaja in seveda, je to popolnoma normalno delovanje. Preberi so tudi o AdBlue in na kaj moraš biti pozoren, da ne pride do težav. Tele ekološko naravnani dizli pač niso tako simpl kot tisti iz Golfa II.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Spremljaj porabo čez naslednja dva tanka. Mogoče se je sedaj ravno tako poklopilo, da je bilo nekaj več regeneracij filtra DPF.

Koliko imaš pa mestnih voženj, tako porabo bi jaz na dotičnem vozilu pričakoval, če bi se bolj premikalo po mestih ali pa res zelo hitro po AC.

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 6 mesecev kasneje...

Torej sem se dalje testiral...  Z kolegom ki ima passata 190KM 4Motion in DSG (moja mazda je le fwd) sva sla na AC in merila povprečno porabo po AC na določenih hitrostih.. Ko sma bila na hitrosti X sva dala na tempomat in vozila cca 15km en za drugim. AC pretežno prazna. Pred tem sva rezervoarje napolnila na koncu testov pa spet.. Jaz sem na koncu natankal 34% več goriva. Poraba pri določenih hitrostih v priponki. 

 

Med testom sem gledal da ni prišlo do regeneracije. Če bi dodal v porabo še to... Pol tak polom. 

 

Tole sem poslal na mazda servis.. Boja motorjev ne gre primerjat in je vse ok. What? 

 

Ps. Regeneracija DPF se dogaja na cca 150km...povprecje v dobi avtomobila je 200km.. Vozen je veliko dolge relacije.. Z 4 mescih preko 20k km. 

Screenshot_20230418_080518_Gmail.jpg

Popravljeno od kingsix
  • Všeč 1
  • Začuden 3
  • Zmeden 1
  • Žalosten 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 18 minutami je kingsix napisal:

Torej sem se dalje testiral...  Z kolegom ki ima passata 190KM 4Motion in DSG (moja mazda je le fwd) sva sla na AC in merila povprečno porabo po AC na določenih hitrostih.. Ko sma bila na hitrosti X sva dala na tempomat in vozila cca 15km en za drugim. AC pretežno prazna. Pred tem sva rezervoarje napolnila na koncu testov pa spet.. Jaz sem na koncu natankal 34% več goriva. Poraba pri določenih hitrostih v priponki. 

 

Med testom sem gledal da ni prišlo do regeneracije. Če bi dodal v porabo še to... Pol tak polom. 

 

Tole sem poslal na mazda servis.. Boja motorjev ne gre primerjat in je vse ok. What? 

 

Ps. Regeneracija DPF se dogaja na cca 150km...povprecje v dobi avtomobila je 200km.. Vozen je veliko dolge relacije.. Z 4 mescih preko 20k km. 

Screenshot_20230418_080518_Gmail.jpg

Za Mazdo dizla čisto normalna poraba. 

Dobro vemo, da Mazdini dizli glih niso neki šparovčki. 😉

Nisi pa napisal, ali imaš 150 KM /ročni menjalnik ali 175HP /avtomatski.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Gre za letnik 2019, 184KM avtomatik.

Če je realno, da ima tale motor več kot 30% višjo porabo od konkurence..pol res...huh. 

No, če dodam regeneracije pride verjetno na 40%.

 

Ko gledam sprintmonitor in druge statistike bi naj bila razlika max 5%...tako da čudno.

Tako porabo ima BMW 530d xdrive z 258KM - no manjšo..na tej relaciji je pri 160 porabil 8.2.

Popravljeno od kingsix
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hja, jaz bi prej verjel sprit monitorju, kot pa temu vajinemu testu. Faktorjev ki bi lahko vplivali je veliko, od gum, aerodinamike vozila, motor + menjalnik (/čeprav če sta vozila na ac ravno, pol ajde recimo da tle ni take sile) potem lahko da je pač tvoja šestka bolj požrešna, če praviš da ti dela regeneracije na 150km, to pomeni da z avtom ni nekaj čisto v redu, oz. ne deluje optimalno.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zadnje tri vrstice niso ravno običajna vožnja, ampak bolj občasa, da ti pa "kuri" pri 140km/h 8,3 in to dizel z 184km pa je zelo čudno oz. zagotovo to ni normalno, toliko meni kuri bencinar z 25km manj.....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Poln tank. Lahko je 2 litra ali več razlike. Ene pištole prej ven vržejo, kot druge, lahko malo potlačiš ali pa prej ustaviš. Odvisno, koliko sta dotočila...ob koncu meritev. 

Popravljeno od Shrek
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moram se tako pospeške preverit.. Ker ko je on "stegnil" na tisto hitrost sem lahko jaz tiščal koliko sem hoto pa nisem imel za burek... Sicer ima 6KM več ampak vseeno. 

Razmišljam da bi lahko bil npr zafilan sesalni kolektor.. 

Popravljeno od kingsix
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je kingsix napisal:

Moram se tako pospeške preverit.. Ker ko je on "stegnil" na tisto hitrost sem lahko jaz tiščal koliko sem hoto pa nisem imel za burek... Sicer ima 6KM več ampak vseeno. 

Razmišljam da bi lahko bil npr zafilan sesalni kolektor.. 

Tvoja, z avtomatskim menjalnikom, pa če je še dpf dokaj zabit (po regeneracijah vsakih 150 killmetrov je nedvomno ) ima tvoja  na valjih največ 150 konjičev. In nič več. Preverjeno na valjih. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 17. 10. 2022 ob 10:24 je Boss napisal:

To smo že ugotavljali pred časom. Dizel v 6-ki in avtomatski menjalnik iz stališča porabe ni ravno dobra izbira. AT menjalniki so prilagojeni bolj bencinarjem in šibkejšemu dizlu a niso nič kaj dobro prilagojeni močnejšim dizlom in navoru, ki je na čisto drugem koncu obratomera.

Po spritmonitorju je poraba z AT menjalnikom v povprečju 6.7l/100km z ročnim pa 5.6l/100km.

 

Poskusi se en tank mal bolj konzervativno peljat (vem da to ni lahko) po omejitvah in z zmernim pospeševanjem brez, da gre v visoke obrate pa boš videl na čem si.

 

Tole sem oktobra napisal in verjetno bi bilo treba še sesalni kolektor očistit, pa EGR, pa MAF.

 

Drugač pa ja, poglej moj podpis in tukaj je moja povprečna poraba po 50.000 prevoženih. Je res 150KM dizel pa MT ampak vseeno bi morala bit tvoja poraba tam nekje med 6,5 in 7.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dejstvo je, da na tem forumu od aktivnih uporabnikov zares ni nobenega z D184, da bi lahko primerjal izkušnje, slog vožnje, traso, etc in imel dejansko cifro porabe. 
 

Jaz ti priporočam čiščenje sesalnih kolektorjev pa da vidiš, kako bo. Saj lahko s kamero preveriš, koliko je saj. Namreč zabit kolektor potem motor in ecu kompenzira tako, da ti lahko dvigne porabo za isto moč.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz imam enak motor in menjalnik, je pa res da ima še AWD in večjo čelno površino.

v tvojem primeru je poraba pri 140 res višja kot normalno.

 

Me pa nekaj zanima koliko km si naredil preden sta šla testirati?

 

ker na moji ko se vozim v službo cca 42 km se menjalnik še ne segreje dovolj, da bi poraba padla nižje, v primeru, da pa grem kam dalje proti LJ ali v Lendavo, je pa poraba lahko ker precej boljša. 
 

ne bo pa Mazdin diesel nikoli tako malo pil kakor VW ali BMW. 
 

@Boss številke so stalo izjemno dobre ker vozi pametno in po moje z VW pride tudi na nizko porabo.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png    33631_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Agerg; probaj s tem, to sem dobil na H forumu -> Frenk ,Šmartno ob Paki, 041 804 988
    • Sicer stara tema, a še moja izkušnja s tem Tertinekom.   Najprej, na avtomobilu je bilo potrebno popravilo gibljive cevi pri izpušnem sistemu, urejeno kot potrebno, le pri posegu je očitno bil odlomljen kar zajeten del plastike pri sprednjem odbijaču, ki se več ne drži ogrodja in vsake toliko podrsava po tleh, ampak prav, to lahko sam nekako zalepim nazaj.   Kot drugo, zaradi okoliščin spet odšel v to delavnico, bolniška domačega mehanika ter bližina servisa, za zamenjavo obeh prednjih končnikov kot so ugotovili na preventivnem tehničnem pregledu, avtomobil pred posegom posegom popolnoma izpraven, razen končnikov seveda, v zameno dobim avtomobil brez delujočega ABS sistema, brez delujoče samodejne ročne zavore, brez delujočega merilca hitrosti, brez delujočega radijskega sprejemnika, prav tako ne deluje potovalni računalnik, ki ne beleži več ničesar, niti motor več ne deluje s polno močjo, saj računalnik več ne regulira vseh procesov, ker so pri servisnem delu očitno nekje prekinili tokokrog oz. povezavo z računalnikom.   Avtomobil je neizpraven, ne morem ga ne registrirati niti zavarovati, niti prodati, odpeljem ga kvečjemu lahko le še na smetišče, vse to zaradi menjave sprednjih končnikov, pooblaščen servis ocenjuje ceno popravila na več kot je vrednost avtomobila, skratka, vozilo je po dveh posegih v tej mehanični delavnici le še za odpad.   Močno odsvetujem.
    • Tole bi pa res rabil razlago, ker potem je podrt kompleten smisel tako silike v zmesi kot mehkejše gume, kot lamel, ki se premikajo zato, da nastavijo rob in zarežežejo v sneg.   Gume, ki se počasi vrtijo veliko bolj drsijo kot guma, ki se vrti hitro, da sneg odnese iz rež. Kolk guma boljš prime od določene hitrosti naprej, ko zmeče sneg iz zarez in kolk slabše, ko se sneg nabira na obodu in je centrifugalne sile premalo, da bi ga odneslo iz rež.     Če bi tvoja razlaga veljala potem bi se lahko vozil, le do določene hitrosti, ko sneg še ne zleti iz profila, pri višjih pa ne bi bilo šanse da ostanemo na cesti. Tist model iz Tyre Review pa lahko takoj zapre YT kanal in pozabi na hitro vožnjo in driftanje.   Kaj pa v primerih, ko imamo sneženo podlago, kjer je sneg že toliko zvožen, da se sploh ne nabira več v profilu - a se takrat sploh lahko še premikamo?   V glavnem, za zimsko je pomembno, da je mehka tudi pri nizkih temperaturah in da lahko lamele ter tele male zareze na njih delujejo kot krempeljci, ki se zarežejo v sneg in preprečujejo, da guma zdrsne. Velike zareze v profilu same gume pa so zato, da sneg čimprej zapusti sam profil gume in da se ne nabira na njej.        
    • Sem ženo presenetil... 😊😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.