Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 18 minutami je Janez007 napisal:

 

VARTA Silver Dynamic je vrhunski akumulator za vozila brez sistema start-stop. 

 

V 6-ki ni 3-ki sta enaka akumulatorja.

 

Mazda 6

20231101_082746.jpg

 

 

Mazda 3

20231101_082729.jpg

Kuglice za wc tudi....😲😉

Napisano
pred 6 minutami je Janez007 napisal:

Pa poper ... oboje naj bi odganjalo mačke (sosedove). 😄

In vse glodalce....👍😉

Napisano

Evo tudi na dopustu debatiramo in se izobrazujemo o avtomatskih menjalnikih 😄 , pri mazdinih menjalnikih kjer je bilo menjano samo olje in filter brez adaptacije se je začelo pojavljat, da kasneje prestavi v 2 ali 3 prestavo ter da vcasih celo cukne.  Pomembno je da se adaptacija po menjavi olja naredi saj s tem izenacimo tlake vklopa sklopk pri prestavljanju. Če se vam pojavlja zgoraj omenjeno, naredite adaptacijo sami po sledečih korakih.

Čez celoten postopek držiš zavoro. Vžgeš avto ga daš v N in ga vgasneš, nato šifter prestaviš v - in ga tam držiš 5s, med držanjem šifterja v - probaj vžgat avto, nesme vžgat. Potem prestaviš šifter v N in vžgeš avto. Gres s šifterjem v + držiš 5s nato v - držiš 5s in obrati začnejo varirat, spustiš šifter in počakaš da obratijo prenehajo varirat in se ustalijo v prostem teku in to je to. Sprobaš z nežno vožnjo do 6 prestave in počasi ustavljaš da prestavlja v -. 

Upam da komu pomaga in prišpara še prav čas denar za menjavo mehatronike 😉

  • Všeč 6
  • Hvala 1
Napisano

V podforumu avtomatski menjalniki sem dodal pa se opis in resitev ene od pogostih napak tega menjalnika, seveda ce se olje ne menjuje redno.

Napisano
pred 3 minutami je SpEkTr napisal:

Podforum?

Sent from my SM-S916B using Tapatalk
 

 

https://www.mazda-si.net/clubs/
 

 

https://www.mazda-si.net/forum/48-forum/

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
dne 1. 11. 2023 ob 19:42 je Janez007 napisal:

Ja, to itak. :) Bi pa rad bolj konkretno, kateri model akumulatorja in v kateri prodajalni.

 

Jaz pa pravim, če imaš EFB, daj EFB, če imaš gel, daj gel in če imaš AGM, daj AGM.

 

 

dne 1. 11. 2023 ob 20:36 je dvorjan napisal:

Tudi v moji šestici je bil Exide. Trojka ima pa japonskega Yuasa.

 

Konkreten predlog pa:

WWW.PRO-BAT.SI

Akumulatorji za osebna vozila - širok nabor produktov po odličnih cenah. Preverite našo ponudbo akumulatorjev za osebna vozila in se...

 

Na moji M2 pa je bil Panasonic, navadn. Zamenjal sem ga s Toplo JIS, ki je držala dlje in verjetno pri novem lastniku še drži.

Napisano (urejeno)
pred 57 minutami je godlike napisal:

Jaz pa pravim, če imaš EFB, daj EFB, če imaš gel, daj gel in če imaš AGM, daj AGM.

 

In kakšnega tipa naj bi bil OEM Panasonic AK23331? 

 

Panasonic Car Battery? | 2004 to 2020 Mazda 3 Forum and Mazdaspeed 3 Forums (mazda3revolution.com)

 

Tukajle razpucavamo neke osnovne dileme tudi zato, ker so pooblaščeni servisi včasih namenjeni sami sebi ... 😪 

Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)

AK23331 ni prav model.

 

Če sledim tvoji povezavi, je model 55D23L-MF.

 

MF po navadi pomeni maintenence free.

Malo googlam in je to liqued. Torej al je FB al pa EFB. Če v vsakem primeru imata iste karakteristike, samo EFB ima malo bolj na gosto celice, torej več vzdrži.

 

Kaj več pa jaz amater z googlom, težko rečem.

 

Popravljeno od godlike
  • Všeč 1
  • Haha 1
  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Okk sam sanity check preden kupim.

 

Mazda 6 - 2015 letnik, FL verzija, 2.2d 175 hp, avtomatik

 

Servis 150k km

 

HERTH+BUSS JAKOPARTS J1143084 Napenjalec jermena, rebrasti jermen (GATESA nimajo, povejte če je to ok znamka)

Vodna črpalka HEPU P7536

Jermen GATES 6PK1190

 

Filtri, olje itd vem da je prav, sam za te 3 stvari nisem 100%

 

Če želite vam lahko VIN številko zaupam.

Napisano

Hert+Buss mi povej kje bo narejen.

SKF sem za mojo M2 kupil, pa je bil presneti kitajc.

  • 3 tedne kasneje...
Napisano
pred 56 minutami je Janez007 napisal:

Danes sem se peljal z bencinsko Mazdo 3 G100 letnik 2018 z 224.000 prevoženimi km. Do sedaj le redni servisi + 1 x menjane zavorne ploščice in zadnji diski. 

Pa gre to kam..... 🤔

Bolj mal jih je pri nas.... 😉

Napisano (urejeno)
pred 1 uro je Bini napisal:

Pa gre to kam..... 🤔

Bolj mal jih je pri nas.... 😉

Sem se pa vozil kot sopotnik po mestu. Tako da težko rečem. Sem pa že peljal pred mnogimi leti tak avto in mi je 2.0 bolj všeč. 

Popravljeno od Janez007
  • 3 tedne kasneje...
Napisano (urejeno)

ja kataološka je prava, jaz jih lahko precej ceneje dobim injektorje.

obvezno preveri na starih injektrojih

 

obstajajo 2 kataloške za 150hp 

odvisno od letnika SH18-13H50 ta je nekje od 2018+cca

Popravljeno od miha20

Če rabiš pomoč piši zs

Napisano
pred 2 urama je miha20 napisal:

ja kataološka je prava, jaz jih lahko precej ceneje dobim injektorje.

obvezno preveri na starih injektrojih

 

obstajajo 2 kataloške za 150hp 

odvisno od letnika SH18-13H50 ta je nekje od 2018+cca

On ima 2015 model

Napisano
pred 16 urami je NevLado napisal:

On ima 2015 model

potem je prava kataloška. 

 

Dobijo se obnovleni z 2 letno garancijo, že dost vgradil jih. V tujini seveda.

Če rabiš pomoč piši zs

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Jaz pa ne bom šel v penzijo niti pri 43 letih delovne dobe (niti pri 65 letih). Bom vztrajal vsaj do 78 leta. Ker bom sproti pozabljal, bom srečen. Vsak delovni dan bo nekaj resnično novega. Ljudje bodo veseli, ker bom počasen in jih ne bom poslušal, ali pa tudi, če jih bom, bom sproti pozabil, kaj so rekli. Normo bom naredil, če jo bom zmogel, če pa je ne bom, tudi prav, ker me itak ne bodo mogli odpustiti brez mojega soglasja. Še prosili me bodo, da grem v penzijo, a se ne bom dal. Plača bo dobra, boljši kot penzija, ki je sploh ne bo čez nekaj let. In vsi me bodo pustili na miru, ker jih bo strah, da me ne bi razburili pri mojih letih, da se mi ne bi kaj zgodilo. Oh, kako luštno bo. In na WC bom lahko hodil vsako uro po 20 min (zaradi prostate). In če se mi ne bo dalo na šiht, bom že kaj našel pri mojih letih, da bom dobil bolniško, ki bo še vedno boljša kot penzija. Že vnaprej se veselim...
    • Kaj pa sam menjalnik (avtomatski) - je dovolj "močan" da vse to prenese na dolgi rok?
    • Problem je biu na 2.5 motorjih z deaktivacijo, ni bilo pravila ali turbo ali ne. Je pa res, da service bulletini so bli izdani za letnike do 2020. Bilo je več variant, enim je puščalo olje, enim se je mešal antifiz itd. Naj bi potem rešli ta problem z novim dizajnom dihtunge na izpušnem kolektorju.   Kako se bo obnesel prenovljen G140, je še preurano po mojem, ker pač še ni preteklo dovolj časa.
    • Motorja 2,5 G140, 140 PS (ali KM) pri nas oz. preračunano bi bilo 138 HP v ameriki, še takrat ni bilo, ta je šele od konec lanskega leta. V ameriki kolikor vem imajo že v osnovi močnejše motorje in tega motorja za njihov trg sploh ni. Ne vem pa koliko so medseboj podobni ali na isti osnovi? Vprašanje sedaj na katerih je bil problem, mogoče na 2,5 turbo z 250 HP ali na 2,5 z 186 HP  ?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.