Skoči na vsebino

Napotki za servisiranje Skyactive motorjev od letnika 2012 naprej


Priporočeno sporočilo

Nemška firma, solidna firma. Diski so v Nemčiji narejeni.

 

Ate, Brembo in Textar delajo diske na Kitajskem. Ploščice večina še ne.

Popravljeno od godlike
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

20240418_061929.jpg

20240418_062014.jpgJe že avto vedel da gre na servis. Brez moči na začetku, grobo prestavlanje brzin navzdol. SBS, SBSC, DRSS malfunction. Po ponovnem zagonu je vse izginilo. 

 

Kaj smo že rekli da je krivec za vse to?

 

Edit: kokr sm brskal forum, zabasan avto al pa kak senzor. 😓

Popravljeno od Tilen5

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 12 urami je godlike napisal:

Če bi jaz butelj tvoj podpis pogledal, bi videl, da je karavan. 😵

 

Če prav pravi Zimmerman je samo 4x4?

Imaš električno ročno?

 

Zimmerman pravi:

- spredaj

-- diski luknjasti (te imaš): 370.3050.52

-- pakne (te imaš): 25725.155.1

- zadaj

-- diski (tudi imaš): 370.3052.20

-- pakne:

--- z električno ročno: 22349.155.1

--- klasična ročna (te imaš): 25688.150.1

 

Če se nisi v ročni vsekal, bi to tudi po uradni strani moralo biti. Naj kdo še potrdi 😆

Zimmerman katalog direkt za avto

A si ziher, da je ta link pravi - jaz mislim da je pravi tale, za 2012 dalje - https://web.tecalliance.net/otto-zimmermann/en/parts/cars/assigned?assemblyGroupId=100626&targetId=57607&typeNumber=57607#@brc/brands:Car;targetType:cars/assem:MAZDA%206%20Estate%20(GJ%2C%20GL)%202.2%20D%20(GJ2FW%2C%20GJ692);targetType:cars;targetId:57607;typeNumber:57607/lnkparts:Disc%20Brake;targetType:cars;assemblyGroupId:100626;targetId:57607;typeNumber:57607

 

 

@Tilen5 a maš AWD?

 

null

image.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 12 urami je godlike napisal:

Če bi jaz butelj tvoj podpis pogledal, bi videl, da je karavan. 😵

 

Če prav pravi Zimmerman je samo 4x4?

Imaš električno ročno?

 

Zimmerman pravi:

- spredaj

-- diski luknjasti (te imaš): 370.3050.52

-- pakne (te imaš): 25725.155.1

- zadaj

-- diski (tudi imaš): 370.3052.20

-- pakne:

--- z električno ročno: 22349.155.1

--- klasična ročna (te imaš): 25688.150.1

 

Če se nisi v ročni vsekal, bi to tudi po uradni strani moralo biti. Naj kdo še potrdi 😆

Zimmerman katalog direkt za avto

Lepo si tole zrihtal, zdej še končna tabela da te dopolnem. Jaz NE bi vzel naluknjanih, bi vzel navadne. Ampak odločitev je tvoja @Tilen5

 

Dopolnjujem kar je @godlike napisal:

 

 

- spredaj

-- diski luknjasti: 370.3050.52 (AWD), 370.4404.52 (Sprednji pogon)

-- diski navadni: 370.3050.20 (AWD), 370.4404.20 (Sprednji pogon)

-- pakne: 25725.155.1 (AWD in sprednji pogon)

- zadaj

-- diski: 370.3052.20 (AWD in sprednji pogon)

-- pakne: 25688.150.1 (AWD in sprednji pogon, navadna klasična ročna, non-eletric)

--- z električno ročno: 22349.155.1

--- klasična ročna (te imaš): 25688.150.1

 

Sem šel preverit, in sem jaz naročil iste šifre spredaj za mojo 2.5 bencinarko, torej navadni diski 370.4404.20 in ploščice 25725.155.1.

Aja pa še ena omemba, kataloške sva takrat s @scania praktično doktorirala, ampak navadni modeli so imeli kataloško neki-neki-neki, 2018 modeli dalje imajo kataloško neki-neki-neki-A, in ta A označuje izboljšano verzijo, te ploščice pri zimmermanu tako ustrezajo in novim in starim šestkam

 

Lahko pa vzameš brez A in dobiš takšno specifikacijo kot je bila ob vgradnji

 

null

image.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 17 urami je Tilen5 napisal:

A je kdo pripravljen malo pomagat pri izbiri diskov/ploščic na avtodoc? Da ne bi kaj zgrešil. Nazadnje ko sem kupoval so mi poslali napačne dele pa sem imel sitnosti, pa ni bila najboljša izkušnja.
 

Prilepi še screenshot naročila, da vidimo kateri deli so bili to :D 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bom vzel navadne ja, če priporočaš. Hvala vsem.

pred 2 urama je NevLado napisal:

Fwd ima

Pred eno uro je NevLado napisal:

Prilepi še screenshot naročila, da vidimo kateri deli so bili to :D 

Ma to je blo.leta nazaj za olje za menjalnik. Poslali so mi hidravlično olje.

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 18. 4. 2024 ob 9:23 je Brane napisal:

SCANIA je ugotovil da ni nek presežek kvalitete,zaenkrat vodi TEXTAR PRO+

Se strinjam. Textar so super. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...
dne 18. 4. 2024 ob 10:32 je NevLado napisal:

Prilepi še screenshot naročila, da vidimo kateri deli so bili to :D 

 

dne 18. 4. 2024 ob 10:32 je NevLado napisal:

Prilepi še screenshot naročila, da vidimo kateri deli so bili to :D 

Najboljse za mazdo 6 so zimermman diski in ploscice, naluknjani so pa še boljsi ker se ne pregrevajo toliko in jih ne zvija, bos pa mogel vsake toliko spucati te luknje ker se rade zabijejo

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potegnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.