Skoči na vsebino

Mazda CX-30


mazdaman

Priporočeno sporočilo

pred 2 urama je zamex23 napisal:

Od včeraj naprej tudi jaz lastnik mazde, oprema PLUS STYLE, G-122 mašina. Super avto, proti konkurentom. Menjalnik in volan športna, da bi ga lahko primerjal z mojim nekdanjim mini cooperjem, menjalnik še celo boljši feel. Več ko do 5k še nisem prišel na obratih, ker pač..avto še 100km nima. Bom pa kmalu stestiral polni potencial. 

261313483_265887355516641_5257006903727313790_n.jpg

Dobrodošel med nami in srečno vožnjo ....  :bravo: Zaenkrat ga ne teraj preveč in počakaj  vsaj do 2kkm,da se uteče motor in menjalnik 👍

Ta barva ji super paše......👌

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

14 hours ago, zamex23 said:

Od včeraj naprej tudi jaz lastnik mazde, oprema PLUS STYLE, G-122 mašina. Super avto, proti konkurentom. Menjalnik in volan športna, da bi ga lahko primerjal z mojim nekdanjim mini cooperjem, menjalnik še celo boljši feel. Več ko do 5k še nisem prišel na obratih, ker pač..avto še 100km nima. Bom pa kmalu stestiral polni potencial. 

261313483_265887355516641_5257006903727313790_n.jpg

Čestitke in pozdravljen med mazdaše!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Evo treba je bilo spet napolnit rezervar na cx30. Poraba se je malo dvignila iz 6.0 na 6.2,verjetno zaradi hladnejšega vremena ali pa več kratkih voženj 🤔 .Tokrat sem za probo tankal 100tko,da vidim,če bo kakšna razlika v porabi ali moči.....🙈

Jaz sem že s to porabo zadovoljen tako,da pičimo dalje in se veselimo......:zoom-zoom:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 minutami je Janez007 napisal:

Po mojem nima zveze dosti škatla avta (CX30, CX3, Mazda 3, Mazda 6), ampak predvsem zunanja temperatura in režim vožnje. Meni se ogrejeta (G120, G165) na minimalno delovno temperaturo (okoli 50 stopinj) po 2-3km vožnje po navadni cesti skozi naselje, ravno ko zapeljem na avtocesto je že za silo ogret.

Točno tako je pri meni in je bilo tudi na g120....😊👍

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

20 minutes ago, Janez007 said:

Po mojem nima zveze dosti škatla avta (CX30, CX3, Mazda 3, Mazda 6), ampak predvsem zunanja temperatura in režim vožnje. Meni se ogrejeta (G120, G165) na minimalno delovno temperaturo (okoli 50 stopinj) po 2-3km vožnje po navadni cesti skozi naselje, ravno ko zapeljem na avtocesto je že za silo ogret.

Ja, se strinjam, da "škatla" nima dosti veze s tem. Zanimalo me je, ker so se "bencinci", ki sem jih do sedaj vozil, segreli na delovno temperaturo (70-80 stopinj) dokaj hitro, po par km, G120 pa je tudi po 60 km (50 po AC) ostala na minimalni temperaturi - slabih 50 stopinj, kar me je presenetilo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 14 minutami je Carot napisal:

Ja, se strinjam, da "škatla" nima dosti veze s tem. Zanimalo me je, ker so se "bencinci", ki sem jih do sedaj vozil, segreli na delovno temperaturo (70-80 stopinj) dokaj hitro, po par km, G120 pa je tudi po 60 km (50 po AC) ostala na minimalni temperaturi - slabih 50 stopinj, kar me je presenetilo.

 Tako delovanje ni OK, predlagam obisk servisa.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

31 minutes ago, Carot said:

Ja, se strinjam, da "škatla" nima dosti veze s tem. Zanimalo me je, ker so se "bencinci", ki sem jih do sedaj vozil, segreli na delovno temperaturo (70-80 stopinj) dokaj hitro, po par km, G120 pa je tudi po 60 km (50 po AC) ostala na minimalni temperaturi - slabih 50 stopinj, kar me je presenetilo.

Skyactiv motor rabi res občutno več časa v primerjavi z "navadnim bencinarjem", da se segreje na delovno temperaturo. Pri CX-3 ne morem spremljat kakšna je temperatura, ampak na šestici kjer dejansko obstaja indikator temperature vode sem ravno danes gledal - po 10km relacijske vožnje okoli 70kmh in klimi na "auto", voda še vedno ni bila na 95 stopinj ampak tam okoli 90. Je bil pa avto čez noč zunaj. Tako da zna trajat AMPAK TO, DA IMAŠ TI MODRO LUČKO PO VOŽNJI NA AC JE PA NEKAJ HUDO HUDO NAROBE. Preglej nivo vode v rezervoarju, mogoče ti je zaštekal termostat, da ne zapre vode ob hladen vžigu? Čim prej na servis!! Jaz bi šel kar z mazda asistenco do najbližjega pooblaščenca na tvojem mestu.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 7 urami je Carot napisal:

Ja, se strinjam, da "škatla" nima dosti veze s tem. Zanimalo me je, ker so se "bencinci", ki sem jih do sedaj vozil, segreli na delovno temperaturo (70-80 stopinj) dokaj hitro, po par km, G120 pa je tudi po 60 km (50 po AC) ostala na minimalni temperaturi - slabih 50 stopinj, kar me je presenetilo.

Zagotovo nekaj ni vredu,ker pri meni je ugasnila modra lučka pozimi sigurno po 3do4km,poleti pa po 1km.🤔

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 13 urami je Carot napisal:

Ja, se strinjam, da "škatla" nima dosti veze s tem. Zanimalo me je, ker so se "bencinci", ki sem jih do sedaj vozil, segreli na delovno temperaturo (70-80 stopinj) dokaj hitro, po par km, G120 pa je tudi po 60 km (50 po AC) ostala na minimalni temperaturi - slabih 50 stopinj, kar me je presenetilo.

 

Tole bi js sumu, da je neki s termostatom narobe

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ko je govora o termostatih. Pri meni 4 dan lastništva, pripeljem avto pred hišo da se ogreje zjutraj. Avto še ni imel 200km. Uglavnem pridem iz hiše, avto se mi je zdel ko da malo buhti od mašine zunaj, zunanja temperatura pa tudi -4C. Uglavnem se vsedem v avto, napaka na motorju, takoj na servis. Avto ponovno zaženem, nič se ni slišal da bi blo narobe, na temperaturo sploh nisem bil pozoren. Uglavnem v pol ure mi avto vrnejo s servisa, "zaštekal" digitalni termostat. Ne vem ali se je odštekal sam ko sem ponovno prižgal avto, ker drugač bi blo vrjetno kej fuč ali pa je bilo dovolj hladno. Uglavnem škode ni bilo.  Na servisu so sicer rekl, da ni blo razloga, da ne bi delal in da če še enkrat zataji, bojo pač menjal. Upam da je še kje kak senzor, da zasilno izklopi avto, če presežeš temperaturo? Če kdo kaj ve?

Sedaj ima avto za sabo slabe 1000km, napaka se mi še ni ponovila in upam, da tako ostane. Drugače pa meni se mašina ogreje zelo hitro, zdej ko sem bol pozoren na te zadeve. Nekje slabe 5 minut po regionalkih sm že na 100C. Povprečna poraba 400km regionalk, 400km avtoceste, trenutno 8.1L/100km...mogoče malo razočaran, trenutno še pazim, da ga ne teram, tako da ne vem kako vam rata s 6.5 povprečnimi, sploh stopite kej na gas ko speljujete? 
Bom pa rekel, da avto za to kar ga rabim jaz kar je za službo in kdaj malo naokoli super zadeva, saj do 100ke kar vleče. Tudi na avtocesti dokler je ravnina, 160-170kmh zelo tiha kabina, stabilna vožnja. Ko pa pride do hriba pa se konča. Avto zelo podhranjen na tem področju, mogoče celo malo več kot sem pričakoval, je pa res da nism glih šaltu v nižjo ker nisem hotel pridit nad 4000 obratov. Mi je pa jasno, zakaj je nekdo prodajal cx5 pred časom, s 120konji, ker to za na avtocesto ni. :D 

Danes mi je sicer bilo malo žal da nimam 4x4 ko mi je zametalo cesto do hiše, ampak v tretjem poskusu je vseeno šlo, za to kar mamo mi zime ga kaj dosti ne bom pogrešal.

Popravljeno od zamex23
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 7 urami je Robert napisal:

Je kdo že imel drugi servis na pooblaščenem servisu, kaj so zamenjali.... (filter notranje klime ?) in koliko je bila končna cena servisa za CX-30 Skyactive-X ? Jaz sem naročen 17.12.2021 BTC LJ.

Mislim,da boš prvi tukaj.....🤔

Koliko si dal za prvega? Poročaj koliko bo drugi servis....😉

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Mogoče si se res nagaral, ampak si vsaj vozil "varčnega" bencinarja.
    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.