Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 39 minutami je scania napisal:

Kaj na cx30 še imajo zmeraj enake težave kot avti iz leta 2015? To pa je malo too much za mazdo, to bi morali rešit.

Tudi jaz ne razumem, da te težave v vseh teh letih niso rešili. 🤔 Ok, da je to težava v začetku, ko se avti testirajo na cesti. Ponavadi se to odpravi v naslednjem FL. Ampak po toliko letih še vedno? 

pred 3 minutami je Janez007 napisal:

Po mojih informacijah Mazdina pregibna ogledala ob rednem zapiranju zdržijo le okoli 3 let. Pod garancijo jih menjajo (z novim enako slabim), potem pa se vsak znajde po svoje. Meni mehanizem že fino škriplje na Mazdi 3, prevoženih dobrih 50.000 km, starost 3,5 let. A kdo ve, koliko stane zamenjava enega mehanizma po Mazda ceniku?

Pri meni ni tako. Pod garancijo so mi zamenjali mehanizema, na obegh straneh, koleščke  (original so plastični in se radi zobje polomijo, zato preskakuje) z kovinskimi. 

Nato je še parkrat malce trokiralo, ko se niso odprla do konca, a WD 40 je naredil svoje in od takrat je mir. 

 

 

Napisano
Pred eno uro je Janez007 napisal:

Po mojih informacijah Mazdina pregibna ogledala ob rednem zapiranju zdržijo le okoli 3 let. Pod garancijo jih menjajo (z novim enako slabim), potem pa se vsak znajde po svoje. Meni mehanizem že fino škriplje na Mazdi 3, prevoženih dobrih 50.000 km, starost 3,5 let. A kdo ve, koliko stane zamenjava enega mehanizma po Mazda ceniku?

Kaj to resno al kaj?:blink: Moj avto je star 15 let in delujejo BP.

N7rRRL1.jpg

Napisano

Jaz sem jih našprical s silikonskim sprejem na pregibu in za ogledalom

 na trojki in na cx30  ,sedaj pa čakam kaj bo.....:whatever:  😃

Napisano
pred 4 urami je Janez007 napisal:

Po mojih informacijah Mazdina pregibna ogledala ob rednem zapiranju zdržijo le okoli 3 let. Pod garancijo jih menjajo (z novim enako slabim), potem pa se vsak znajde po svoje. Meni mehanizem že fino škriplje na Mazdi 3, prevoženih dobrih 50.000 km, starost 3,5 let. A kdo ve, koliko stane zamenjava enega mehanizma po Mazda ceniku?

Hčeri je zadnjič na moji nekdanji 3jki nekdo odnesel ogledalo in je bilo popravilo in 'celo ogledalo' cc250€....☹️

Napisano

Službena vozila imamo citro in pugi peremo v zimi,mrazu vedno zunaj, včasih zalita od leda,pregibna ogledala vedno delajo pa so avti stari od 3 do 6let,me zanima kako bi bilo na mazdi,naša mazda vedno v garaži,žena zelo pazi na avto,mraza še ni občutla,vedno  ročno oprana in evo,ogledalo ne zapira.

 ?If you?re afraid to fail, then you?re probably going to fail.? ? Kobe Bryant

Napisano
pred 1 uro je Stinica napisal:

Službena vozila imamo citro in pugi peremo v zimi,mrazu vedno zunaj, včasih zalita od leda,pregibna ogledala vedno delajo pa so avti stari od 3 do 6let,me zanima kako bi bilo na mazdi,naša mazda vedno v garaži,žena zelo pazi na avto,mraza še ni občutla,vedno  ročno oprana in evo,ogledalo ne zapira.

😓😩

Napisano

Jaz sem čez zimo raje izklopil zlaganje ogledal saj sem zasledil že kar nekaj težav s temi ogledali. Žal pa se ne da izklopit gore čričkov, ki se pojavljajo sedaj v mrazu. Škoda za zanič kakovost ker je avto drugače prav lično sestavljen. 

Napisano
pred 1 uro je mito3000 napisal:

Jaz sem čez zimo raje izklopil zlaganje ogledal saj sem zasledil že kar nekaj težav s temi ogledali. Žal pa se ne da izklopit gore čričkov, ki se pojavljajo sedaj v mrazu. Škoda za zanič kakovost ker je avto drugače prav lično sestavljen. 

Zanimivo, pri moji cx30 je vse tiho razen žena, če sedi zraven..... 😉😂

Napisano

saj ne vem kaj je boljše, a da ogledalo skoz miga, al da imaš zaprte. Slednjo sem že probal, in sem že 2x menjaval levo ogledalo. Sedaj imam nastavljeno, da se zlagajo, pa da vidimo. Mogoče še špricnem notri kak silikon sprej, drugega pa ne vem. Edino razdret in ugotovit težavo.

Napisano

Verjetno je tudi razlika, če je avto garažiran in ni na mrazu pa tudi zaklepa se manj in posledično dlje zdrži mehanizem v ogledalu.... 🤔 

Meni so na 3ki delali bp.tri leta. 👍

Ne vem zakaj ne morejo kopirat od katere druge znamke, ki teh problemov nimajo..... 😟

Napisano

Glede zunanjih ogledal - na moji CX-5 (letnik 2016) sem že imel težave z desnim ogledalom. Avto je običajno pod streho, tudi pri pranju sem bil pazljiv (no, sam ga imam šele nekaj mesecev).
Dvakrat je pomagalo, da sem pošprical s silikonom. Želel sem izključiti zlaganje, pa ne gre. Ne deluje tisti trik, ko držiš pritisnjene tipke za spuščanje stekel. Vprašal sem na servisu in menda ne morejo tega izključiti niti s kakšnim svojim pristopom (Mazdin program, dodaten trik ...). Tako sedaj preklinjam to zlaganje in upam, da se čim manjkrat soočim s situacijo po(ž)ledenelega ogledala.
Torej - v nekaterih primerih pomaga sprej, verjetno pa prej ali slej zadeva dokončno odpove. Škoda, da jim tega še ni uspelo izboljšati ali vsaj omogočiti uporabniku, da izključi zlaganje.

Napisano
Pred eno uro je Bini napisal:

Zanimivo, pri moji cx30 je vse tiho razen žena, če sedi zraven..... 😉😂

Ja imam smolo da je prve tri kilometre cesta obupna in dokler se avto ne segreje (avto je zunaj pod nadstreškom) cela armaturka šklepeta. Ko je avto segret ni več tako hudo razen tisto rožljanje na stropu. 

Napisano
pred 27 minutami je mito3000 napisal:

Ja imam smolo da je prve tri kilometre cesta obupna in dokler se avto ne segreje (avto je zunaj pod nadstreškom) cela armaturka šklepeta. Ko je avto segret ni več tako hudo razen tisto rožljanje na stropu. 

😓🥴

Napisano
56 minutes ago, mito3000 said:

Ja imam smolo da je prve tri kilometre cesta obupna in dokler se avto ne segreje (avto je zunaj pod nadstreškom) cela armaturka šklepeta. Ko je avto segret ni več tako hudo razen tisto rožljanje na stropu. 

 

A ti mogoče tak okoli LCD displeya ropota?

Napisano
pred 1 uro je SpEkTr napisal:

 

A ti mogoče tak okoli LCD displeya ropota?

To sem rešil s peno zadaj za displeyem. Poka celotna trda plastika spodnjega dela armature ter pokrov predala. Lahko da so kaki kabli v armaturi. Na tujih forumih je tega vse polno ne glede na letnik. Ko se avto segreje na sreco vecino ropota izgine. 

Napisano
pred 4 urami je Bini napisal:

Zanimivo, pri moji cx30 je vse tiho razen žena, če sedi zraven..... 😉😂

 

še dober, da je ni na forumu🤣

Napisano
1 hour ago, mito3000 said:

To sem rešil s peno zadaj za displeyem. Poka celotna trda plastika spodnjega dela armature ter pokrov predala. Lahko da so kaki kabli v armaturi. Na tujih forumih je tega vse polno ne glede na letnik. Ko se avto segreje na sreco vecino ropota izgine. 

Zanimivo, pol dvomim da so kabli, ponavati so oviti v tako penast izolirtrak al kako se rečem. Pomoje je bolj kak stik plastike na plastiko, ko se segreje se najbrž malo raztegne in je mir. Je pa hudič to najdt.

Napisano (urejeno)

Se na temo ogledal, ni veze al je zima al je leto, meni je levi "odpovedal" letos pred jesenjo po letu in pol. Skos uprabljam zlaganje pri zaklepanju. Pred slabim mesecem je pa zacel protestirati se desni xD

Pac ko bo konc garancije bom zadevo raznesu, prej se seveda nebom spuscal v te zadeve. In ja avto perem izkljucno rocno in mogoce je to lih problem xD

Bom pri menjavi desnega probal pridobit star mehanizem, da se ga preuci.

Popravljeno od 50keda
Napisano
pred 2 urama je Janez007 napisal:

To je pa koristno, kako se razstavi ogledalo. Moje steklo na levem ogledalu so na uradnem servisu pri demontaži uspeli razbiti. In sem potem bil brez avta teden dni, preden so dobili novega. Naj bi pa samo šipca od ogledala stala okoli 200€. :aaaaa:

Tako, da če se bo kdo sam lotil tega razstavljanja je to dobro vedeti. 

 

 

Napisano
pred 12 minutami je Janez007 napisal:

Alex, tukaj nekaj ne štima. Bini je omenil, da je na Mazdi 3 celo novo ogledalo (razumel sem z ohišjem) stalo 250€.

 

Jap. No, mogoče je deset evrov manj a tako so meni rekli. Da je večina cene prav ta nesrečna šipca in to zaradi te opozorilne opcije, ko ti pokaže mrtvi kot. 

 

 

Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

Jap. No, mogoče je deset evrov manj a tako so meni rekli. Da je večina cene prav ta nesrečna šipca in to zaradi te opozorilne opcije, ko ti pokaže mrtvi kot. 

Pa 6tka je v višjem cenovnem razredu in je verjetno ogledalo tudi zato malo dražje,moje mnenje 👍

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.