Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 1 uro je Bini napisal:

Meni pokaže😉

Meni tudi 👍😁😎

Napisano
pred 17 urami je Carot napisal:

Zanima me, ali tudi pri vaših CX-30 ne pokaže imena klicatelja, tudi če ga imate v imeniku? Povezava telefona preko BlueTooth-a.

Ali imaš iPhone?

 

Settings - bluetooth - najdes mazdo - kliknes info ikonco - uzges sync contacts

Napisano

Kontakte imam sinhronizirane in jih imam v imeniku, nekaj tudi med priljubljenimi, mi pa pri dohodnih klicih v večini primerov ne pokaže klicatelja ampak samo številko, tudi če je shranjena med priljubljene. Nimam iPhona ampak Samsunga S20. Sem poskusil že vse nastavitve, tudi na novo povezal telefona (tudi drugega) pa isto.

Na Mazdi 6 mi vse deluje OK

Napisano
pred 33 minutami je Carot napisal:

Kontakte imam sinhronizirane in jih imam v imeniku, nekaj tudi med priljubljenimi, mi pa pri dohodnih klicih v večini primerov ne pokaže klicatelja ampak samo številko, tudi če je shranjena med priljubljene. Nimam iPhona ampak Samsunga S20. Sem poskusil že vse nastavitve, tudi na novo povezal telefona (tudi drugega) pa isto.

Na Mazdi 6 mi vse deluje OK

 

Kupi Iphone :lol:

Napisano

Kolk kontaktov pa imaš na telefonu? Mislim, da je omejitev 1000, kateri se transferajo iz telefona.

33112_1.png

Napisano
pred 39 minutami je Boss napisal:

Kolk kontaktov pa imaš na telefonu? Mislim, da je omejitev 1000, kateri se transferajo iz telefona.

Slabih 700, vsi so sinhronizirani ... ko kličem, je vse OK, problem je, ko kličejo mene.

Napisano
pred 2 minutama je Carot napisal:

Slabih 700, vsi so sinhronizirani ... ko kličem, je vse OK, problem je, ko kličejo mene.

A je kakšna fora z +386 mogoče?

Napisano

Jp fora mora biti z +386 ker tudi jaz imam isti problem kot @Carot. Vsi kontakti sinhronizirani, vse lepo pise, vse lepo klicem ... samo ko me klicejo pa ne izpise imena.

 

Mam pa vse shranjene z +386

Napisano
pred 16 urami je Bossek napisal:

Jp fora mora biti z +386 ker tudi jaz imam isti problem kot @Carot. Vsi kontakti sinhronizirani, vse lepo pise, vse lepo klicem ... samo ko me klicejo pa ne izpise imena.

 

Mam pa vse shranjene z +386

Se strinjam. Sem eno telefonsko spremenil iz +386 41 ... na 041 ... , na novo sinhroniziral kontakte,  pa je ime pri klicu izpisalo normalno. Je pa to vseeno malo nenavadno, posebej zato, ker na Mazdi 6 vse deluje OK. Upam, da bo pri bodoči nadgradnji programske opreme to popravljeno.

Napisano

Sem bil danes prav pozoren na to. Prejel klic na številko, ki jo imam v imeniku shranjeno s +386 in je normalno prikazalo stik, z vsemi podatki ...

 

Katero verzijo CMU pa imaš? Posodobi na zadnjo ...

Napisano
Pred eno uro je dvorjan napisal:

Sem bil danes prav pozoren na to. Prejel klic na številko, ki jo imam v imeniku shranjeno s +386 in je normalno prikazalo stik, z vsemi podatki ...

 

Katero verzijo CMU pa imaš? Posodobi na zadnjo ...

Katero verzijo imaš ti?

Napisano
pred 16 urami je dvorjan napisal:

Jaz imam "ameriško" in že 12002 ...

 

Za EU pa mislim, da je zadnja, ki jo lahko pobereš z neta, različica EU01_11000.

Tule jo dobiš: https://mega.nz/file/541m3abA#MhnKl6VMzF2EAYnSBAfbPq9T_-UBeSdh0H5UsQ-9ObQ

 

O čem to govorite ali o updatu za telefone in katere ali za update v avtu.......

Napisano
dne 22. 4. 2022 ob 8:06 je dvorjan napisal:

Posodobitev multimedijske/navigacijske enote v avtu - od novih trojk in CX-30 ...

Kako pa update-aš to?preko sd kartice?ali preko USB?

 

Napisano
dne 22. 4. 2022 ob 8:06 je dvorjan napisal:

Posodobitev multimedijske/navigacijske enote v avtu - od novih trojk in CX-30 ...

Kaj pa je novega v updateu?

 

 

33871_1.png

 

Napisano

Je kdo ze updejtal preko tega?

 

Sem prenesel datoteko, navodila ... ampak po pravici povedano me je kar malo strah se lotit. V kolikor gre kaj narobe je lahko kar problem :)

Napisano (urejeno)

Evo, v ponedeljek sem vplačal srebrno CX-30 G150AT/Plus/Style iz zaloge. Dobim jo že v petek.

Čeprav mi na testni vožnji ni bila všeč poraba in zelo počasno pospeševanje v nizkih do srednjih obratih, dopuščam možnost, da testni avto še ni bil dovolj utečen.

Če se spomnim za nazaj, ko je žena kupila nova Mazdo 2 G75 Takumi, je na začetku bil motor totalno mrtev in avto je bil nepremičnina. Dočim nekje po 2. servisu, pa se je motor dobesedno razživel in avto za svojih 75 konjev, leti ko sneta sekira. Poraba pa pade tudi na 4,5l na en tank goriva. Zato upam, da se bo tudi pri mojem zgodilo podobno. Ker avto mi je blazno všeč. Predvsem zadnji in sprednji del z temi lučmi, znotraj in tudi odličen položaj za volanom. Pa še dobil sem ga dokaj ugodno za trenutne razmere in tudi z zimskim alu kompletom koles. Tako, da nisem imel kaj razmišljati o čem drugem.

Popravljeno od Lentus
  • Všeč 6
  • Ljubim 1

 

 

33871_1.png

 

Napisano

Čestitam na odlični izbiri in srečno vožnjo..... 👍

Še malo pa bomo prehiteli 6tke po številu avtomobilov na tem forumu..... :bravo:

Napisano
pred 43 minutami je Lentus napisal:

Evo, v ponedeljek sem vplačal srebrno CX-30 G150AT/Plus/Style iz zaloge. Dobim jo že v petek.

Čeprav mi na testni vožnji ni bila všeč poraba in zelo počasno pospeševanje v nizkih do srednjih obratih, dopuščam možnost, da testni avto še ni bil dovolj utečen.

Če se spomnim za nazaj, ko je žena kupila nova Mazdo 2 G75 Takumi, je na začetku bil motor totalno mrtev in avto je bil nepremičnina. Dočim nekje po 2. servisu, pa se je motor dobesedno razživel in avto za svojih 75 konjev, leti ko sneta sekira. Poraba pa pade tudi na 4,5l na en tank goriva. Zato upam, da se bo tudi pri mojem zgodilo podobno. Ker avto mi je blazno všeč. Predvsem zadnji in sprednji del z temi lučmi, znotraj in tudi odličen položaj za volanom. Pa še dobil sem ga dokaj ugodno za trenutne razmere in tudi z zimskim alu kompletom koles. Tako, da nisem imel kaj razmišljati o čem drugem.

👍

Glede lastnosti avta, ki naj bi se spremenile na boljše po nekaj tednih, mesecih. Po mojem gre še v večji meri za spremembo našega dojemanja, kot izboljšanje sposobnosti avta. Podobno kot pri HI-FI, ko naj bi se celo kabli čez nekaj 100 ur uporabe utekli in "igrali" boljše. Vsaj pri kablih jaz tega ne kupim. 😊 Se navadimo in nam postane OK. 

Napisano
pred 2 urama je Lentus napisal:

Evo, v ponedeljek sem vplačal srebrno CX-30 G150AT/Plus/Style iz zaloge. Dobim jo že v petek.

Čeprav mi na testni vožnji ni bila všeč poraba in zelo počasno pospeševanje v nizkih do srednjih obratih, dopuščam možnost, da testni avto še ni bil dovolj utečen.

Če se spomnim za nazaj, ko je žena kupila nova Mazdo 2 G75 Takumi, je na začetku bil motor totalno mrtev in avto je bil nepremičnina. Dočim nekje po 2. servisu, pa se je motor dobesedno razživel in avto za svojih 75 konjev, leti ko sneta sekira. Poraba pa pade tudi na 4,5l na en tank goriva. Zato upam, da se bo tudi pri mojem zgodilo podobno. Ker avto mi je blazno všeč. Predvsem zadnji in sprednji del z temi lučmi, znotraj in tudi odličen položaj za volanom. Pa še dobil sem ga dokaj ugodno za trenutne razmere in tudi z zimskim alu kompletom koles. Tako, da nisem imel kaj razmišljati o čem drugem.

Čestitke za nakup jaz imam mojo cx30 bencin X motor zdaj en mesec ..super zadovoljen 👍😁😁😁

 

 

image.jpeg

 

image.jpeg

 

 

 

  • Všeč 6
  • Ljubim 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.