Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 9 urami je Alex napisal:

Kaj čem zamerit. Vem, da si šaljivec. 

Zato ne morem vzeti napisanega, resno. 😉

 

Ampak šalim se samo do določene mere,veš. Pri dopustu ne poznam šale... Pa ko mi kdo v ponedeljek zjutraj reče 'dobro jutro' je tudi takega heca hitro konec - ponavadi je dovolj, da takega predrzneža samo pogledam...

 

Kar se pa tvojega CX-30 tiče pa samo to: čez 15 let bo parkiran na deponiji zraven moje BTjke in bosta skupaj čakala na razgradnjo. Pa ne glede na to, koliko bo katera Mazda 'utrujena' ali pa koliko bo katera Mazda 'kot nova'...

  • Všeč 2
  • Haha 2
  • Žalosten 1
Napisano
pred 20 minutami je Slivka napisal:

 

Ampak šalim se samo do določene mere,veš. Pri dopustu ne poznam šale... Pa ko mi kdo v ponedeljek zjutraj reče 'dobro jutro' je tudi takega heca hitro konec - ponavadi je dovolj, da takega predrzneža samo pogledam...

 

Kar se pa tvojega CX-30 tiče pa samo to: čez 15 let bo parkiran na deponiji zraven moje BTjke in bosta skupaj čakala na razgradnjo. Pa ne glede na to, koliko bo katera Mazda 'utrujena' ali pa koliko bo katera Mazda 'kot nova'...

Pozabljaš, da jaz vozim mazde tudi 18 let. 😉

 

 

Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

Pozabljaš, da jaz vozim mazde tudi 18 let. 😉

Nisi čisto dojel, kaj ti je Slivka hotel povedati... upamo, da se to ne bo zgodilo. 😬

33112_1.png

Napisano
pred 2 minutama je Boss napisal:

Nisi čisto dojel, kaj ti je Slivka hotel povedati... upamo, da se to ne bo zgodilo. 😬

Sem dojel. Ne bom vozil plastičnih, električnih igračk. 

 

 

Napisano
pred 1 minuto je Alex napisal:

Sem dojel. Ne bom vozil plastičnih, električnih igračk. 

 

Hja, če ti jih bodo prepovedal vozit pol jih pač ne boš ... saj veš tvoj avto bo kriv za CO2 izpuste ne pa bogataši, ki se vozijo s privat avijoni na kosilo.

33112_1.png

Napisano
pred 7 minutami je Boss napisal:

 

Hja, če ti jih bodo prepovedal vozit pol jih pač ne boš ... saj veš tvoj avto bo kriv za CO2 izpuste ne pa bogataši, ki se vozijo s privat avijoni na kosilo.

Večji problem so jahte :) 

Napisano

Vprašanje, če res... križarke ja, ampak privat jahte ne naredijo tolk milj oziroma ur vožnje, da bi presegle aviončke.

 

Tolk kot je tale tetica naredila v pol leta bi jaz moral prevozit tam nekje 61 milijonov kilometrov. Ja, ampak moj dizel je kriv. :whatever:

 

WWW.BUZZFEEDNEWS.COM

“‘She generously rents out her jet for her poorer friends who can’t afford their own personal jets to use’ is the funniest possible way to put a...

 

 

33112_1.png

Napisano
Pravkar je Janez007 napisal:

Bo moderator @Boss porihtal. :)

Bi bilo potrebno malo reda narediti, se, strinjam. 

 

 

Napisano

Kaj se da komu napisat kako si sledijo opreme pri cx30 ker jaz nimam pojma, sem s tistih časov ko so bile opreme CE, TE, GTA, zdaj pa to vse neki GT plus pa neki sound itd itd.. če je komu za razložit. Hvala :)

Napisano
pred 9 minutami je scania napisal:

Kaj se da komu napisat kako si sledijo opreme pri cx30 ker jaz nimam pojma, sem s tistih časov ko so bile opreme CE, TE, GTA, zdaj pa to vse neki GT plus pa neki sound itd itd.. če je komu za razložit. Hvala :)

Najbolje,da greš na Mazda konfigurator in izbereš CX30 in te vodi po motorjih in opremah👍

Če se ti ne ljubi ti bomo pa napisali....😊😉

Napisano
pred 22 minutami je Bini napisal:

Najbolje,da greš na Mazda konfigurator in izbereš CX30 in te vodi po motorjih in opremah👍

Če se ti ne ljubi ti bomo pa napisali....😊😉

Grem se igrat, ker to zdaj neki core, plus, gt plus, pol pa še maš neki SO, SA .... cela abeceda hahahaha :)

Napisano (urejeno)
pred 7 urami je scania napisal:

Grem se igrat, ker to zdaj neki core, plus, gt plus, pol pa še maš neki SO, SA .... cela abeceda hahahaha :)

Prva je Homura 

             GT 

              GTplus 

Nakar imaš dodatne pakete opreme,

              Sefety (SA)

              Sound (SO)

              Luxury (LU)

 

 

 

Screenshot_20220808-152253.png

Screenshot_20220808-230926.png

Popravljeno od Bini
  • Všeč 4
  • Hvala 1
Napisano

Prvi je CORE z samo osnovno opremo

potem je PLUS z dodatki

dodajaš pa potem še kratice, ki so dodatne opreme ST- Style, SO- Sound, SA- Safety, LU- luksuz,

potem za X motor se pa začne z GT- osnpvna oprema

Pa potem PLUS 

k katerim dodajaš kratice kot zgoraj in še dodatna SD -Šiberdach.

 

potem pa je tukaj še en dodaten paket Homura, kjer pa ne vem kaj je noter.

 

Vseh kratic ne moreš z vsemi motorji in vsemi kombinaciajmi kombinirati. 

  • Všeč 2
  • Hvala 1

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano (urejeno)

Tolk se govori o CX-30, da sem začel še sam razmišljati: Kaj pa če bi Mazdo 6 G165 počasi zamenjal s CX-30? Še @Alex jo je 😮

Šestka nam pride prav približno 5 x na leto (dopust, koline, Ikea, ..), 95% časa pa se vozi v njej le šofer. :)

 

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 2
  • Haha 1
  • Ljubim 1
Napisano (urejeno)

Češka prikolica zadaj mogoče. Čeprav sam vozim srbsko prikolico.  

 

 

WWW.TRIGANO-PRIKOLICE.COM

Auto prikolica 2P 233 Trigano

 

Popravljeno od mazdaman

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
Pred eno uro je Janez007 napisal:

Tolk se govori o CX-30, da sem začel še sam razmišljati: Kaj pa če bi Mazdo 6 G165 počasi zamenjal s CX-30? Še @Alex jo je 😮

Šestka nam pride prav približno 5 x na leto (dopust, koline, Ikea, ..), 95% časa pa se vozi v njej le šofer. :)

 

Zakaj potem ne vzameš 3ke namesto cx-30?

 

Motorji in oprema so identični. Avto je nižji, manjša poraba in bolj stabilen! Bauh maš pa manjši kot jaz, se boš že zvlekel not :bravo: 

 

Drugače pa klio 1.5 dci, tebi bi pil 3 litrčke. :ljubezen:

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 2 minutama je NevLado napisal:

Zakaj potem ne vzameš 3ke namesto cx-30?

 

Motorji in oprema so identični. Avto je nižji, manjša poraba in bolj stabilen! Bauh maš pa manjši kot jaz, se boš že zvlekel not :bravo: 

 

Drugače pa klio 1.5 dci, tebi bi pil 3 litrčke. :ljubezen:

Ko sem ženi omenil tole moje razmišljanje dva dni nazaj, je rekla: a trojko, a ta novo?  :) S to menjavo 6 =>3 bi bilo doma verjetno najmanj težav s soglasji :)

Dizla pa ne kupim več, tako kot je trdil @Alex  za bencinarja 😜

Napisano (urejeno)
pred 11 minutami je NevLado napisal:

Zakaj potem ne vzameš 3ke namesto cx-30?

 

Motorji in oprema so identični. Avto je nižji, manjša poraba in bolj stabilen! Bauh maš pa manjši kot jaz, se boš že zvlekel not :bravo: 

 

Drugače pa klio 1.5 dci, tebi bi pil 3 litrčke. :ljubezen:

Sem vozil obe in je cx 30 veliko bolj komot in pregledna. Ja, je bolj športna vožnja C M3, a Janez ne vozi toliko športno, da bi to prevagalo. 

Pri njemu je podobno kot pri meni, tistih pet, šestkrat na leto res rabiš večji avto, ostalo pa je dovolj cx30. 

Prav sedajle delam primerjavo v porabi med 6-ko dizel in benzinarji cx30 na natančno isti relaciji. Pa, da vidimo dejansko razliko v porabi med eno in drugo. Oboje strogo po predpisih. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

Meni 6tka porabi cca. liter manj na 100 km, je pa res, da je CX30 AWD, pa tudi vožnja je 70% AC okoli 140 km/h.

Napisano
Pravkar je Carot napisal:

Meni 6tka porabi cca. liter manj na 100 km, je pa res, da je CX30 AWD, pa tudi vožnja je 70% AC okoli 140 km/h.

AWD se ziher pozna. Evo, še pot domov in bom dobil rezultat. 

Je pa to kombinirana vožnja, malo mesta, nato hitra cesta, reginalka. 

Samo avtocesto bom testiral enkrat pozneje. 

 

 

Napisano
pred 2 urama je Janez007 napisal:

Tolk se govori o CX-30, da sem začel še sam razmišljati: Kaj pa če bi Mazdo 6 G165 počasi zamenjal s CX-30? Še @Alex jo je 😮

Šestka nam pride prav približno 5 x na leto (dopust, koline, Ikea, ..), 95% časa pa se vozi v njej le šofer. :)

 

Prej,ko boš menjal prej boš zadovoljen pa žena bo tudi..... :jupiii: :zoom-zoom:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Čestitam k ugodnemu nakupu😃👍 Pri privzdigovanju zvočnikov in efekta boljše zvočne slihe gre bolj za to,ker je usmerjenost visokotonca bolj navzgor,in je za to manj odboja tega spektra od tal. Da razložim-pri Kef-u kjer je nizkosrednjetonski sistem koaksialen,je tehnično nemogoče izvesti t.i. D’Appolito sistem,kateri ima karakteristiko širšega oddajanja srednje/visokih z manj odboji od stropa in tal. (glej konfiguracijo srednje/visokotoncev pri mojih nuVero-110 in 50 na prvi strani) D’Appolito-Anordnung – Wikipedia DE.WIKIPEDIA.ORG Sem že pisal o tem (Kef in ostali koaksialci)...kolikor imajo svoje prednosti,imajo tudi svoje slabosti. Tukaj gre za efekt akustike prostora oz. odboja zvoka od tal...višja je frekvenca,bolj usmerjeno se zvok širi od vira zvoka. In pri koaksialcih se zvok (če odmislimo efekt odboja od ohišja) širi enako v vse smeri...levo,desno,navzgor in navzdol. Tukaj je zelo zanimiv moj članek,kjer sem opisoval "usmerjenost" nuBox-310,ki ko je visokotonec zgoraj,oddajajo naravnost naprej in zamakjeno navzgor.....tukaj se že mogoče komu sanja za kaj gre... Pri koaksialcu pa tega ni...tla dobijo polno porcijo srednjih in visokih,kateri po odboju prispejo do ušes zakasnjeno,ker so morali prepotovati daljšo pot...skratka "prava informacija,a ob napačnem času". In Janez007 je ukrepal pravilno,ko je sprednji del malce privzdignil,in z tem spremenil usmerjenost srednjih in visokih bolj stran od tal. Odvisno od frekvenčnega poteka,ki ga ne poznam,se pogosto pri "nekoaksialnih" zvočnikih nižje stature,kjer je visokotonec pogosto pod višino ušes z tem pridobi na "zračnosti"...pri Janezovih pa je tukaj lih kontra-z tem je pridobil manj "z različnimi visokimi zamazano" zvočno sliko,in manj visokotonske energije na ušesih (toplejši vtis).   Kar pa se bass-a tiče-tukaj ima zvočnik veliko prednost v enakomernosti porazdelitve energije po prostoru v nizkih,ker ima najmanj dva nizkotonca (+ bassreflexa spredaj) če celo ni tudi srednjetonec neomejen v bass-u...česar pa ne vem....piše,da je 3-stezni (torej bi moral biti "pravi srednjetonec"...a kretnica ima le 13 elementov...   Nasvet za @Janez007-preveri kondenzatorje kretnice-so vsi elektrolitski,in bog ve,kakšne parametre imajo po 30 letih. In ne delati napake jih nadomeščati z folijskimi!!!-če odstopajo za več kot 20% jih menjaj,a vgradi spet elektrolitske,ker imajo ti običajno drugačno impedanco itd...ker zvočnik je bil konstruiran z elektrolitskimi!!!   Če pa so kapacitete še ok,pa pusti in "gasa"😄     In kot nalašč-kot da bi Janez vedel...sem tudi jaz kupil en par rabljenih zvočnikov😅 Nubert nuBox Typ 310 Lautsprecher 4Ohm 80 Watt Boxen Speaker | eBay.de WWW.EBAY.DE Staubschutz deckel hätte zwei von einem Nobert Logo fehlt. Identične sem že opisoval...so v pogonu v kabinetu (bivša dnevna soba)...tam žena lika itd...in ima en 48"LCD-TV,starega še analog-surround Onkyo TX-SV525R. In,ker bo Onkyo TX-RZ900 "brezposeln",bom ga dal namesto najstarejšega Onkya. In vidim na eBayu avkcijo...in 5 sekund pred iztekom oddam ponudbo,in "dobim avkcijo"😃 Za 118,67€ z ptt vred-ukradeno☺️ Tip je lepo zapakiral-vzorno...vse kot v opisu,super,k ni bil kadilec😃...ima pa eno majčkeno poškodbo (malce udarjen rob stranice spodaj),ki pa se ne bo videla,ker bo obrnjena proti zidu...tip je z ediksom ali čem podobnim pobarval logo NU na visokotoncih-to gre že z nohtom dol-bom očistil...en Nubert-logo na mrežicah manjka-imam rezervne...in bo v kabinetu najenostavnejši 4.0 surround😃-preizkusil-delajo BP👍   Če koga zanima-kako je pa pri Nubert-zvočnikih okoli "varnosti" pri nakupu rabljenih... Če je ohišje OK,in sta visokotonec in nizkotonec na zunaj "cela",ni šanse,da zvočnik nebi bil tehnično in zvokovno OK. Gre za to,da so pri Nubertu kretnice "adijo pamet"...in celo pri takšnem-takrat najcenejšem Nubert zvočniku ima kretnica absolutno noro količino elementov-4 tuljave,6 keramičnih uporov,4 kondenzatorji,od teh trije folijski + en elektrolitski (ker je v bass veji za odpačenje,je ozirajoč se na staranje nekritičen☺️),in dve varovalki....torej vse skupaj 16 elementov😲 No in točno te varovalke so vzrok,za kaj je nakup takih zvočnikov nekritičen-ker jih z nobenim ojačevalcem ne moreš "fentati"...ob obremenitvi "odklopijo" zvočnik,ko zmanjšaš na ojačevalcu,pa se vzpostavi nazaj-genialno.😃 Za povrh,pa so vsi elementi dimenzionirani za dvojno moč....pač tipično Nubert.   Evo,in še nekaj slik...tudi slika kretnice in kratek test,če delajo,kot se spodobi... VID_20250809_092618.mp4
    • 6A je cca 1,4 KW. Če ni klima čipšit, mora zadostovati. Pri nas micke hladijo/grejejo tudi s samo 150W porabe, ampak ko so res na minimomu.   Razvlaževanje ni nič drugega kot hlajenje. Koliko vleče v kakšnem načinu, pri kateri klimi, pri kakšni temperaturni razliki zunaj/znotraj, pri kateri nastavitvi temperature, pri kateri nastavitvi ventilatorja... je pa najbolje da pomeriš. 
    • A ni Premium 😅 A kdo tukaj zna povedat ali klima vleče večjo amperažo v klima načinu ali razvlaževanju? Vprašanje je za prikolico in kraje kjer človeška elektro noga še ni stopila in se govori še o 6A varovalkah   Dela b.p. dokler ne pečeš čevapov na električnem žaru ha ha ha. Seveda je žar prepožrešen ampak čist iz firbca me zanima.   Sva na poti v alpe, kjer klima ne bo potrebna, je pa danes v Aleksandriji nujno potrebna. Ker je ob 21:00 še vedno 33 in vlažno, predvsem pa zaradi komarjev ....pi..  kaj je to letos. Ni klopov, je pa tale luftwafe
    • Če si hočeš dobro, ne kupuj jajc od gorenja. 
    • Klopov se jaz bolj bojim, dobro preverite.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.