Skoči na vsebino

Mazda CX-30


mazdaman

Priporočeno sporočilo

pred 3 urami je Boss napisal:

Sej ti nočem veselja kvarit ampak glede problemov ne moreš vedet, ker je ta motor premal časa na trgu. Ko bo imel tam nekje 5-6 let in, ko bodo ljudje množično delali 200kkm in več bomo šele lahko rekli a je to vzdržljiv motor in z manj problemi od obstoječih. Do takrat je pač zgolj upanje, da bo.

 

Kar se tiče porabe pa se strinjam, tale X je za bencinarja res dober. Mal mu tudi pomaga, da je recimo CX-30 cca 100kg lažji od Mazde 6 dizel ampak vseeno presenetljivo dobro. Bi blo pa spet treba nbaredit en poraba test, ampak tokrat bi vzeli več AC vožnje pri 130km/h, ker vožnja po regionalkah je res balzam za porabo.

Ne rabi bit 200Kkm.Z dizli pridejo problemi že  takoj po prevoženih 50Kkm.😉

Če zdržijo, tej x motorji recimo 100Kkm,je to že uspešnica. 😊

  • Haha 2
  • Zmeden 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Alex, kaj pa tisto ko sem že večkrat slišal da se ta X motor rabi še nekoliko "uteči" in potem poraba še nekoliko pade, medtem ko motor postane bolj poskočen? (ni mišljeno kot podjeb, res sprašujem), sicer pa ČESTITKE za dober nakup, naj ti odlično služi.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

pred 19 minutami je Alex napisal:

Ne rabi bit 200Kkm.Z dizli pridejo problemi že  takoj po prevoženih 50Kkm.😉

Če zdržijo, tej x motorji recimo 100Kkm,je to že uspešnica. 😊

 

Probleme imajo verjetno tisti, ki stalno nekaj drkajo po motorju (čipiranje, "izboljšave",...) pa menjavajo olje in dajo not "najboljšejše" :D ... 

Jaz nisem z dizli imel prakticno nobenih omembe vrednih problemov... S prvo dizelsko sestico sem naredil okoli 175.000 km, z drugo in tretjo pa okoli 120.000 km, ko sem jih po cca petih letih prodal ... Pri vseh so bili delani redni servisi ... na pooblascenem servisu ... 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 minutami je Jest napisal:

 

 

Probleme imajo verjetno tisti, ki stalno nekaj drkajo po motorju (čipiranje, "izboljšave",...) pa menjavajo olje in dajo not "najboljšejše" :D ... 

Jaz nisem z dizli imel prakticno nobenih omembe vrednih problemov... S prvo dizelsko sestico sem naredil okoli 175.000 km, z drugo in tretjo pa okoli 120.000 km, ko sem jih po cca petih letih prodal ... Pri vseh so bili delani redni servisi ... na pooblascenem servisu ... 

 

Napaka, probleme imajo prej ali slej vsi z dizli. Samo nekateri ne opazijo, da nekaj ne štima, in samo terajo, ker pač niso tehnični tipi. 😉

pred 13 minutami je Z M A J napisal:

Alex, kaj pa tisto ko sem že večkrat slišal da se ta X motor rabi še nekoliko "uteči" in potem poraba še nekoliko pade, medtem ko motor postane bolj poskočen? (ni mišljeno kot podjeb, res sprašujem), sicer pa ČESTITKE za dober nakup, naj ti odlično služi.

Itak, se mora še uteči. Potem bo šele veselica. 😊Končno sem se pridružil benzinarjem, torej v tvoj klub. 

😊

Popravljeno od Alex
  • Všeč 2
  • Haha 2
  • Hvala 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

pred 20 minutami je Alex napisal:

Napaka, probleme imajo prej ali slej vsi z dizli. Samo nekateri ne opazijo, da nekaj ne štima, in samo terajo, ker pač niso tehnični tipi. 😉

 

 

 

Ampak ne pri 50.000 km, ce je redno servisiran in ni bilo delanih kaksnih posebnih posegov??? 🤔. Se z DPF takrat ne bi smelo problemov... tudi ce se vozi samo kratke relacije ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes sem malo šaril po muziki v cx 30. Zamenjal sem visokotonce v trikotnikih  in je takoj vse občutno bolj muzikalno in bolje zveneče. Celo bas zveni sedaj bolje. Kretnica  je rezana na 3kHz. 

Originalni visokotonec je za moj okus rezan previsoko in spusti skozi premalo tonov okoli 5-6kHz.

Tudi sama kvaliteta vosokotonca ni na visoki ravni. Novi ima svileno membrano, nemške  firme Rainbow DL-T20. 

IMG_20220717_175425.jpg

IMG_20220717_175458.jpg

IMG_20220717_175508.jpg

IMG_20220717_181315.jpg

IMG_20220717_181227.jpg

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 29 minutami je Jest napisal:

 

 

 

Ampak ne pri 50.000 km, ce je redno servisiran in ni bilo delanih kaksnih posebnih posegov??? 🤔. Se z DPF takrat ne bi smelo problemov... tudi ce se vozi samo kratke relacije ... 

Preberi si malo tuje in naše forume. Tej skayactiv motorji so totalno zgrešeni, od konstrukcije z pretankimi stenami do dpf-ja, do podložk.. Itd, itd. 

Prva serija, ta, ki sem jo pred dnevi prodal je pa vrhunski dizel motor. 

Do 230Kkm samo piči in vozi. Edino dva injektorji sem obnovil, drugo vse original. 

  • Všeč 1
  • Haha 2

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Roko na srce, tut prva generacija ni bla boh ve kaj, se najboljsi dizel kar se sestic tice je bil v drugi generaciji 2.2 dizel. 

Najboljsi Mazdin dizel pa je bil med leti 1998 in 2003 2.0DITD to pa je res bla neunicljiva zadeva! 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ce bi bili res tako totalno zgreseni, je ti gotovo ne bi tako hvalil se do pred kaksnim mesecem :D ... Prebiram kar dosti tujih forumov, poleg nasega ... In nisem dobil taksnega mnenja... Seveda se najde vse mozno... ampak ponavadi se po taksnih forumih pise takrat, ko so problemi... Sam nisem imel problemov in tudi kar nekaj jih poznam, ki niso imeli omembe vrednih problemov... Ce bi bili res tako grozno problematicni, zase vem, da da ne ne bi vozil ze pete mazde zaporedoma... in tudi naslednji drugo leto bo po vseh verjetnosti spet Mazda ... Tudi sin in hci vozita Mazde (hci ima trojko, sin ima se vedno Mazdo 5... ima pa se Forda... ampak predvsem zato, ker Mazda nima vec novejsega modela z drsnimi vrati zadaj ... 

 

Glede Skyactive-X pa je ze Boss napisal... da je to se dokaj nov motor in je sedaj tezko reci, da je "oh in sploh in super duper" ... Saj trenutno je se OK... kaj bo pa cez leto, dve, tri... in po prevozenih 100.000, 200.000 in vec km ... pa bomo videli... Mazdinih dizlov z vec 100.000 km je kar nekaj na cesti ... Sinova Mazda 5 (bivsa Juresova) ima preko 320.000 ... Tudi pred kratkim sem eno podobno imel kot nadomestno vozilo, ko je bil moj avto na lepotnem tretmaju :D ... in je bila voznja cisto spodobna... Pac dizlovska... groba in se je videlo in cutilo, da je ze nekaj dal skozi... in sem komaj cakal, da dobim svojo nazaj ... ampak glede na letnik in prevozene km je bila cisto OK ... 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala za ta uporabni prispevek @Alex. Bom verjetno tudi jaz naredil zamenjavo😁

Imam nekaj vprašanj. Ali se Rainbow DL-T20 natančno prilega v ležišče kjer je originalni zvočnik, ali pa je potrebno kaj predelati? Vidim tudi Rainbow kretnico. Ali si jo dobil zraven zvočnikov, ali pa jo je potrebno kupiti posebej in kam si jo sploh stlačil?

 

 

33871_1.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Alex napisal:

Ne rabi bit 200Kkm.Z dizli pridejo problemi že  takoj po prevoženih 50Kkm.😉

Če zdržijo, tej x motorji recimo 100Kkm,je to že uspešnica. 😊

 

Ojoj, kake ti pišeš 🤣

 

Če motor ne naredi 200kkm brez težav (čiščenje kolektorja ne smatram kot nek velik problem) je pač slab. S prejšnjo naredil skoraj 300kkm in ko je šla od hiše je še nekaj časa vozila pri Pelkotu pol si jo je pa en silno zaželel. 

 

Moje mnenje je, da če motro naredi 300kkm se je izplačal, vse lkar pa je več od tega je pa zgolj samo bonus. In ja eni bodo naredili 400, celo 500kkm in več, ampak tisto je pač bolj ali manj loterija.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pravkar je Lentus napisal:

Hvala za ta uporabni prispevek @Alex. Bom verjetno tudi jaz naredil zamenjavo😁

Imam nekaj vprašanj. Ali se Rainbow DL-T20 natančno prilega v ležišče kjer je originalni zvočnik, ali pa je potrebno kaj predelati? Vidim tudi Rainbow kretnico. Ali si jo dobil zraven zvočnikov, ali pa jo je potrebno kupiti posebej in kam si jo sploh stlačil?

Jaz sem nekoč kupil komplet, se pravi 16 cm mid bass in ta visokotonec. Zraven je bila tudi kretnica. Tukaj nisem uporabil te kretnice, ker original reže prenizko(ima tudi tuljavo) in prekriva mid-tweeter zvočnik, ki je zgoraj v vratih. Uporabiš lahko samo kondenzator, ki je zraven (4,7uf, 63V). 

Vežeš ga na plus žičko.Plus žice so svetlejše na obeh straneh. Sicer lahko to takoj ugotoviš, pogledaš na kateri priključek gre kondenzator in ta je +žica. Ta visokotonec sicer lepo paše na obstoječe ohišje, le pritrditi ga moraš nekako. Pomagali ti bodo tri nosilčki, ki imajo v sredini luknje. Najenostavneje jih boš pritrdil z majhnimi plastičnimi vezicami. Jaz sem to sicer rešil drugače a je precej komplicirano. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 minutami je Boss napisal:

 

Ojoj, kake ti pišeš 🤣

 

Če motor ne naredi 200kkm brez težav (čiščenje kolektorja ne smatram kot nek velik problem) je pač slab. S prejšnjo naredil skoraj 300kkm in ko je šla od hiše je še nekaj časa vozila pri Pelkotu pol si jo je pa en silno zaželel. 

 

Moje mnenje je, da če motro naredi 300kkm se je izplačal, vse lkar pa je več od tega je pa zgolj samo bonus. In ja eni bodo naredili 400, celo 500kkm in več, ampak tisto je pač bolj ali manj loterija.

Tudi sam sem mislil, da bo ta dizelca enako dobra kot prejšnja, ki sem jo vozil brez problema. Pa ti bo vsak mehanik, ki je kaj popravljal na njih lahko potrdil, da so konstrukcijsko (zaradi zmanjšanja teže) zelo slabo konstruirani. Imajo tanke stene in slabo konstruirane turbine. Vsi vemo, koliko je bilo na začetku problemov z odmičnimi in zaribanimi mašinani. Pač jim tej skayactiv dizli niso posrečili.Da ne govorimo o zabitih sitih, pa problemih z dpf filtri tudi pri vozilih, ki so vozili samo dolge fure, pa problemi z injektorji, ki so spuščali že pri nekaj deset tisoč kilometrih. Saj je bilo tudi pri prvi in drugi seriji nekaj znanih problemov, a vseeno ne toliko kot pri tej zadnji seriji. 

Na žalost, ker drugače so avti super. 

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Alex napisal:

Mi se pogovarjamo tu o skayactiv sofisticirani dizlih. Ne pa o nekih delovnih strojih in kombajnih.😊

 

Dobro, pa enega dizla izločimo iz obravnave. Še vedno ostane Mazda 5, ki pa ni delovni stroj ampak osebno vozilo. Pa ima 330.000 km. Glede na to, kar pišete tu, bi moral imeti vsaj enkrat menjan motor in vsake pol leta popravilo v višini 500€ glede na kilometrino...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 53 minutami je Slivka napisal:

 

Dobro, pa enega dizla izločimo iz obravnave. Še vedno ostane Mazda 5, ki pa ni delovni stroj ampak osebno vozilo. Pa ima 330.000 km. Glede na to, kar pišete tu, bi moral imeti vsaj enkrat menjan motor in vsake pol leta popravilo v višini 500€ glede na kilometrino...

Pa zopet si ustrelil mimo. 😊Tvoj ni skayactiv super duper dizel. Za stare dizle smo že ugotovili, da so skoraj neuničljivi. 😊

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

In ti si sel kupit nepreverjeni super duper Skyactive-X bencinar, ki je  narejen verjetno zelo podobno kot Skyactive dizli… torej presvoh materiali za take obremenitve in tlake… itd. …

 

Verjetno, ko boš mogoče enkrat kupil Češko Greško…. khmkhm.. eeerrrr Škodo…  boš verjetno pisal, da je Mazda na splošno eno veliko sranje ;) … Pa ne govorit, da to ni mogoče… ker če gremo brat tvoje izjave glede CX-30 na zacetku teme o CX-30 si napisal, da je pri tebi ne bomo videli ;) :) 🤪 … 

 

dne 14. 3. 2019 ob 12:47 je Alex napisal:

Moje mnenje je-avto naj bo avto. Zdej, nekateri ?portni avti imajo tudi karoserijo iz poliestra, alu karoserijo ali iz oglikovih vlaken. To je ok, to je zaradi ni?je te?e avta. Ko pa za?nejo natikat poceni abs plastiko gor na avto, je pa to grdo, ceneno in neestetsko. Je pa tudi ?aljivo do kupca, ki da en kup denarja za tako zlo?enko

Tako je moje mnenje. ?e je komu to v v?e? naj kupi tak avto, pri meni ga sigurno ne boste videli.

  • Všeč 1
  • Haha 4

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 32 minutami je Jest napisal:

In ti si sel kupit nepreverjeni super duper Skyactive-X bencinar, ki je  narejen verjetno zelo podobno kot Skyactive dizli… torej presvoh materiali za take obremenitve in tlake… itd. …

 

Verjetno, ko boš mogoče enkrat kupil Češko Greško…. khmkhm.. eeerrrr Škodo…  boš verjetno pisal, da je Mazda na splošno eno veliko sranje ;) … Pa ne govorit, da to ni mogoče… ker če gremo brat tvoje izjave glede CX-30 na zacetku teme o CX-30 si napisal, da je pri tebi ne bomo videli ;) :) 🤪 … 

 

Ta motor x je proti vašim zastarelim, požrešnim benzinarjem čudo. 😉

Sem imel na testu tudi motor, kot ga imaš ti. Zato sem se takrat odločil za dizla. 😉

pred 3 minutami je Bini napisal:

Mal ste zašli s teme,to bi blo za pod temo cx30.....😁 

Itak. Ne morejo imet vsi sodobnih avtov. 😉Pa streljajo neumnosti  kot vedno. 😊

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.