Skoči na vsebino

Mazda CX-30


mazdaman

Priporočeno sporočilo

pred 15 urami je 50keda napisal:

Boš že spet prodajal? Menda ja ne :)

Ne ne,pri 20kkm bo star 2 leti in pol.Avto pa običajno prodam pri 6-7 letih starosti (razen pri zadnjem) in takrat bo blizu 60kkm. Lahko pa da bo tudi kaj drugače.....:nevem:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni,

 

imam eno vprašanje. Morda bo  še koga zanimalo. Kaj res med vožnjo ne morem ugotoviti, koliko časa sem na poti?  Podatke o času trajanja vožnje izpiše na koncu, pa še ti se menda od zadnjega zagona vozila, tako da se zresetirajo, če npr ustavim na črpalki ali se motim? 

 

No tudi tisti podatki o povprečni porabi goriva mi niso prav jasni, saj se pojavljajo tri različne številke a to morda drugič.

 

Vesel bom vaših odgovorov. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Gal napisal:

Pozdravljeni,

 

imam eno vprašanje. Morda bo  še koga zanimalo. Kaj res med vožnjo ne morem ugotoviti, koliko časa sem na poti?  Podatke o času trajanja vožnje izpiše na koncu, pa še ti se menda od zadnjega zagona vozila, tako da se zresetirajo, če npr ustavim na črpalki ali se motim? 

 

No tudi tisti podatki o povprečni porabi goriva mi niso prav jasni, saj se pojavljajo tri različne številke a to morda drugič.

 

Vesel bom vaših odgovorov. 

Ja, tako je. Čas je od zadnje vožnje in zraven povp.poraba, poleg tega pa skopna porava od zadnjega resetiranja"A"števca km. 😉

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

Da ne bo kdo rekel, da sam bentim čez SUV-e in crossoverje, dodajam link na še en precej realen test.

 

AVTO-MAGAZIN.METROPOLITAN.SI

O CX-30 je bilo razlitega že kar nekaj črnila, kot bi rekli. Kljub vsemu sem z veseljem sedel za volan, saj je kombinacija odločnega motorja...

 

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 13. 11. 2023 ob 20:51 je Bossek napisal:

Bil si kar blizu.

Svecke je ena 66 eur se prav skupaj 265 (to je par tem nazaj, da imajo te X masine neke special svecke)

Filter olja je 20

Filter zraka 40

Olje 4,6 litra ga gre in je skupaj 132

 

Pa se delo slabih 200 eur in si na 600eur.

 

Na nemskem forumu sem ravno vcer videl je en za isti servis dal 700 eur, tako da zlo isto.

 

Meni pa je to noro dost.

 

Kak 200€ za delo. Pa svečke in obični servis je max. 2 uri, pa če vse točke pregleda res opravi. 100€ ura. Lepo.

Popravljeno od godlike
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 minutami je Boss napisal:

Da ne bo kdo rekel, da sam bentim čez SUV-e in crossoverje, dodajam link na še en precej realen test.

 

AVTO-MAGAZIN.METROPOLITAN.SI

O CX-30 je bilo razlitega že kar nekaj črnila, kot bi rekli. Kljub vsemu sem z veseljem sedel za volan, saj je kombinacija odločnega motorja...

 

Po članku sodeč, se gre Mazda tudi downsize-ing....oz.bi avtor lahko vsaj za sabo prebral kaj je objavil😉🤣

  • Všeč 2
  • Haha 2
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 minutami je godlike napisal:

Meni pa je to noro dost.

 

Kak 200€ za delo. Pa svečke in občni servis je max. 2 uri, pa če vse točke pregla res opravi. 100€ ura. Lepo.

Ok. Tukaj se strinjam s teboj.

Urne postavke za delo so oderuške, to sem vedno trdil. Zame so njihove ure na uradnih servisih navadna kraja. Prav tako je cena olja pri njih  kriminalna. So pa te svečke res dražje. Tukaj nimamo kaj. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 minutami je sportman333 napisal:

Po članku sodeč, se gre Mazda tudi downsize-ing....oz.bi avtor lahko vsaj za sabo prebral kaj je objavil😉🤣

Oddaljenost od tal  je "skromnih" 180 cm. 🤣🤣... motor 1.5...😊

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Živjo.

 

Sem ravno registriran na forumu. Malo se spogledujem z Mazdo CX30. Jutri dobim na probo testno G122. Sicer me bolj zanima x186, ampak kaj čem, to imajo.

 

Me pa zanima ena stvar. Koliko lastniki dajete za neko primerno zavarovanje svojega avtomobila? Vem, da je odvisno od tega, kaj vse gre zavarovalni paket, pa vseeno. Na VW sem namreč spraševal, koliko pride zavarovanja za 1.5 T-roca in je po njihovih informacijah čez glavo tam cca. 800 evrov, soseda, ki je ta model kupila, pa je zavaroavlnemu agentu naštela 1400 evrov. Kar precejšnja razlika.

 

lp

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Če ti bo ta 122 pri testu vredu in dovolj za tvoje zahteve jo kupi, meni je bila zelo zaspana😔

Za tale avto je X186 idealna, če ti dr.proračun znese! 😊

Zavarovanje si daj zračunat pri zastopniku in to na tvojo polico s popusti in raznimi popusti, ki jih lahko dobiš. Je pa seveda odvisno kaj boš dal zavarovat🤔

Tako, da tukaj ne boš dobil zneska zavarovanja👍

Dober nakup ti želim..... :prstgor:

 

  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je Sunking napisal:

Živjo.

 

Sem ravno registriran na forumu. Malo se spogledujem z Mazdo CX30. Jutri dobim na probo testno G122. Sicer me bolj zanima x186, ampak kaj čem, to imajo.

 

Me pa zanima ena stvar. Koliko lastniki dajete za neko primerno zavarovanje svojega avtomobila? Vem, da je odvisno od tega, kaj vse gre zavarovalni paket, pa vseeno. Na VW sem namreč spraševal, koliko pride zavarovanja za 1.5 T-roca in je po njihovih informacijah čez glavo tam cca. 800 evrov, soseda, ki je ta model kupila, pa je zavaroavlnemu agentu naštela 1400 evrov. Kar precejšnja razlika.

 

lp

 

Med bencinskima 122 in 186 je OGROMNA razlika, tako da če ti bo 122 prerevna, še ne kar obupati nad tem modelom, ker kot rečeno, razlika je res velika in 186 je zelo dober bencinski stroj!

  • Všeč 2
  • Ljubim 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 29 minutami je Z M A J napisal:

Med bencinskima 122 in 186 je OGROMNA razlika, tako da če ti bo 122 prerevna, še ne kar obupati nad tem modelom, ker kot rečeno, razlika je res velika in 186 je zelo dober bencinski stroj!

sploh če je avtomatik :D 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala vsem za mnenja.

 

Pravzaprav sem na tem forumu, prebral sem ga od prve do 145-te strani, dobil občutek, da je edina prava izpeljanka x186. Žal ponujajo testnega samo G122. Danes sem šel na testno s t-rocom, avtomatik. Prvič v življenju sem vozil avtomatika in res ni bilo slabo. Višina sedežev mi je odgovarjala, o notranjosti avtomibila raje nebi. Svetleča plastika v R-line izvedbi.

 

Glede na teste se pri Mazdi vsi nagibajo k ročemu menjalniku. Kaj naj bi bilo narobe z avtomatikom? Jaz nisem nek dinamični voznik, čeprav nisem čist ziher, kaj to pomeni. Avto sem in tja malo poženem v obrate, načeloma pa vozim, kako ste že rekli, bolj desus stil :) . Morda malo pretiravam. Trenutno imam 14 let starega BMw-ja 116d z 4.9 porabe na 100km in nikakor ne bi kupoval nekaj, kar je šibkejše. Mi je pa vseeno pomebno, da avto, če rabim in hočem, potegne. Dnevno sem na relaciji Kranj-Ljubljana in nazaj plus razni izleti in daljši roadtripi . Poraba avtomobila je pomembna. Res pa sem, kar se štirikolesnikov tiče, čisti amater. V avtomobile se nisem resno poglabljal nikoli, vem pa, kateri mi je všeč. In tale Mazda mi je. Med 2002 in 2010 sem imel Mazdino trojko.

 

Skratka, ker sem že 50+ iščem nekaj udobja, zato sem šel preizkusit tudi avtomatika, pa relativno ok porabo. Če sem prav razumel, naj bi x186 zagotavljal najnižjo porabo med izpeljankami CX30? Tako trdi tudi Mazdin konfigurator. Koliko se to potem razlikuje v realnosti?

Popravljeno od Sunking
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 9 minutami je Sunking napisal:

Hvala vsem za mnenja.

 

Pravzaprav sem na tem forumu, prebral sem ga od prve do 145-te strani, dobil občutek, da je edina prava izpeljanka x186. Žal ponujajo testnega samo G122. Danes sem šel na testno s t-rocom, avtomatik. Prvič v življenju sem vozil avtomatika in res ni bilo slabo. Višina sedežev mi je odgovarjala, o notranjosti avtomibila raje nebi. Svetleča plastika v R-line izvedbi.

 

Glede na teste se pri Mazdi vsi nagibajo k ročemu menjalniku. Kaj naj bi bilo narobe z avtomatikom? Jaz nisem nek dinamični voznik. Avto sem in tja malo poženem v obrate, načeloma pa vozim, kako ste že rekli, bolj desus stil :) . Morda malo pretiravam. Trenutno imam 14 let starega BMw-ja 116d z 4.9 porabe na 100km in nikakor ne bi kupoval nekaj, kar je šibkejše. Mi je pa vseeno pomebno, da avto, če rabim in hočem, potegne. Dnevno sem na relaciji Kranj-Ljubljana in nazaj plus razni izleti in daljši roadtripi . Poraba avtomobila je pomembna. Res pa sem, kar se štirikolesnikov tiče, čisti amater. V avtomobile se nisem resno poglabljal nikoli, vem pa, kateri mi je všeč. In tale Mazda mi je bila. Med 2002 in 2010 sem imel Mazdino trojko.

 

Skratka, ker sem že 50+ iščem nekaj udobja, zato sem šel preizkusit tudi avtomatika, pa relativno ok porabo. Če sem prav razumel, naj bi x186 zagotavljal najnižjo porabo med izpeljankami CX30? Tako trdi tudi Mazdin konfigurator. Koliko se to potem razlikuje v realnosti?

 

Če greš sedaj iz bmw dizla na CX-30 boš imel občutek da ne gre nikamor, razen če kupiš avtomatika, ki ti bo sam nabil v dovolj visoke obrate, ko boš stisnil po gasu. Turbina pač naredi razliko. 1.5 (e)tsi od VW grupe je tukaj precej bolj podoben tvojemu staremu stilu vožnje, ki si ga navajen.

 

Je pa mazda po mojem poznavanju dosti bolj kvalitetna po izdelavi in občutku pri vožnji kot VW. Tudi materiali se mi zdijo precej boljši. T-roca še nisem vozil, sem pa T-crossa. V primerjavi z mojo bivšo CX-3 mi je deloval ceneno in plastično kljub identični ceni novega vozila. 

Edit: imaš pa tu na forumu precej ljudi z X186 ročnim, ki te z veseljem popeljejo na testno vožnjo, če jih boš lepo prosil :D 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 34 minutami je Sunking napisal:

Hvala vsem za mnenja.

 

Pravzaprav sem na tem forumu, prebral sem ga od prve do 145-te strani, dobil občutek, da je edina prava izpeljanka x186. Žal ponujajo testnega samo G122. Danes sem šel na testno s t-rocom, avtomatik. Prvič v življenju sem vozil avtomatika in res ni bilo slabo. Višina sedežev mi je odgovarjala, o notranjosti avtomibila raje nebi. Svetleča plastika v R-line izvedbi.

 

Glede na teste se pri Mazdi vsi nagibajo k ročemu menjalniku. Kaj naj bi bilo narobe z avtomatikom? Jaz nisem nek dinamični voznik, čeprav nisem čist ziher, kaj to pomeni. Avto sem in tja malo poženem v obrate, načeloma pa vozim, kako ste že rekli, bolj desus stil :) . Morda malo pretiravam. Trenutno imam 14 let starega BMw-ja 116d z 4.9 porabe na 100km in nikakor ne bi kupoval nekaj, kar je šibkejše. Mi je pa vseeno pomebno, da avto, če rabim in hočem, potegne. Dnevno sem na relaciji Kranj-Ljubljana in nazaj plus razni izleti in daljši roadtripi . Poraba avtomobila je pomembna. Res pa sem, kar se štirikolesnikov tiče, čisti amater. V avtomobile se nisem resno poglabljal nikoli, vem pa, kateri mi je všeč. In tale Mazda mi je. Med 2002 in 2010 sem imel Mazdino trojko.

 

Skratka, ker sem že 50+ iščem nekaj udobja, zato sem šel preizkusit tudi avtomatika, pa relativno ok porabo. Če sem prav razumel, naj bi x186 zagotavljal najnižjo porabo med izpeljankami CX30? Tako trdi tudi Mazdin konfigurator. Koliko se to potem razlikuje v realnosti?

Pozdravljen. 😊 Od kod si? Če si kje blizu obale lahko uletiš do mene , da probamo ta x186 motor in kako ga je potrebno prav vozit. 😊

  • Všeč 6
  • Hvala 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Preko Trojan bo pa Bini pomagal, če bo treba. Odvisno kod se nahaja bodoči Mazdaš. :)

  • Všeč 4
  • Ljubim 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

pred 20 urami je Sunking napisal:

Hvala vsem za mnenja.

 

Pravzaprav sem na tem forumu, prebral sem ga od prve do 145-te strani, dobil občutek, da je edina prava izpeljanka x186. Žal ponujajo testnega samo G122. Danes sem šel na testno s t-rocom, avtomatik. Prvič v življenju sem vozil avtomatika in res ni bilo slabo. Višina sedežev mi je odgovarjala, o notranjosti avtomibila raje nebi. Svetleča plastika v R-line izvedbi.

 

Glede na teste se pri Mazdi vsi nagibajo k ročemu menjalniku. Kaj naj bi bilo narobe z avtomatikom? Jaz nisem nek dinamični voznik, čeprav nisem čist ziher, kaj to pomeni. Avto sem in tja malo poženem v obrate, načeloma pa vozim, kako ste že rekli, bolj desus stil :) . Morda malo pretiravam. Trenutno imam 14 let starega BMw-ja 116d z 4.9 porabe na 100km in nikakor ne bi kupoval nekaj, kar je šibkejše. Mi je pa vseeno pomebno, da avto, če rabim in hočem, potegne. Dnevno sem na relaciji Kranj-Ljubljana in nazaj plus razni izleti in daljši roadtripi . Poraba avtomobila je pomembna. Res pa sem, kar se štirikolesnikov tiče, čisti amater. V avtomobile se nisem resno poglabljal nikoli, vem pa, kateri mi je všeč. In tale Mazda mi je. Med 2002 in 2010 sem imel Mazdino trojko.

 

Skratka, ker sem že 50+ iščem nekaj udobja, zato sem šel preizkusit tudi avtomatika, pa relativno ok porabo. Če sem prav razumel, naj bi x186 zagotavljal najnižjo porabo med izpeljankami CX30? Tako trdi tudi Mazdin konfigurator. Koliko se to potem razlikuje v realnosti?

 

Če nisi neki zahteven kupec in bolj gledaš na dizajn zunanjosti in notranjosti avtomobila, je CX-30 definitivno za te. CX-30, ima dosti zelo pozitivnih lastnosti, vendar ima tudi kar nekaj negativnih. T-Roc, pa je recimo, kot je za VW grupo že znano, v vseh pogledih zelo povprečen avtomobil

Kaj naj bi bilo narobe z Mazdinim avtomatikom?... to, da ni 7 stopenjski DSG😁. Je namreč preverjeni 6-stopenjski klasični avtomatski menjalnik, sicer zelo vzdržljiv, ampak ga je počasi že povozil čas. Prestavljanje je namreč počasnejše, pri speljevanju in prestavljanju zna biti grob. Rabiš kar nekaj časa, da pogruntaš, kako močno moraš pritisniti na gas in kdaj ga popustiti, da prestavi bolj nežno in kdaj želiš da prestavi v višjo prestavo.

 

Pri testni vožnji z CX-30 bodi pozoren na preglednost na vse strani. Za preglednost nazaj, ter levo in desno, pa je itak logično, da ne more biti tako pregleden kot T-Roc, zaradi visokih bokov ter posledično majhnih stekel.

Glede porabe znata biti na tvojih relacijah oba avta zelo varčna. Za mojo Mazdo Cx-30 G150 avtomatik, lahko povem, da je zelo odvisno od načina vožnje. Ob zelo pazljivi varčni vožnji zna presenetiti z zelo nizko porabo (pod 5l/100km), lahko pa je poraba tudi nerazumno visoka, če želiš iz motorja izvleči malo več.

 

Poročaj, ko boš opravil testno vožnjo.

Popravljeno od Lentus

 

 

33871_1.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nimaš kaj razmušljati vzemi avtomatika x186. Avto boš verjetno vozil dolgo zato vzemi kvalitetno, naj ti ne bo zal denarja. Jaz imam M6 avtomatika, ki mi je zelo všeč, predvsem uglajen, in en čutim da bi bil grob, prej nasprotno prov gosposki.

 

In nenazadnje, ne razmisljaj o VW, kvaliteta izdelave in udobje je v Mazdi za eno klaso boljšje, da ne govorimo o stilu in vizualnem izgledu.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jaz bi pa rej rekel da je DSG bolj grob,..vsaj ko sm peljal RS-ko škodo,..ko spelješ je zelo neuglajeno,.. sam imam tudi avtomatika in nimam nobenih pripomb

Popravljeno od Tilen5

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.