Skoči na vsebino

Mazda CX-30


mazdaman

Priporočeno sporočilo

pred 27 minutami je Sunking napisal:

Evo, naročil svojo novo Mazdo :)

 

Ker nisem nek dinamičen voznik, sem se odločil za udobje in vzel X186 s samodejnim menjalnikom in design paketom. Danes sem pred nakupom še enkrat zapeljal ročnega in avtomatika. Verjetno bom ročnega pogrešal, ker se je res fino vozil, po drugi strani pa se mi tudi avtomatik ni zdel tako napačen in nisem dobil občutka, da je zmeden. V klance je čist okej prestavil eno niže in potegnil, po ravnem pa prestavljanja skoraj čutil nisem. Upam, da je odločitev pravilna.

 

Hvala vsem za nasvete.

Čestitke za nakup, u parih dneh boš pozabil kak menjalnik imaš :D

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 minutami je Liuch napisal:

Čestitke za nakup! 👍 👏

Čestitke za nakup! 👍 👏

Čestitke za nakup! 👍 👏

 

Čestitke za nakup! 👍 👏

 

Čestitke za nakup! :bravo:

 

Čestitke za nakup! :bravo:

 

vidm da pri enih je že kar konkretno veseli december 🍻🥂

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 20. 12. 2023 ob 23:08 je Boss napisal:

Pri kateri hitrosti je tolk razlike? A imaš sploh prave dimenzije gum gor. Ker tolk razlike je čist preveč.

Sem malo pozen z odgovorom, ampak vseeno... Pri 50km/h na števcu, je to 48 km/h po GPS, pri 130km/h, pa je 124 po GPS. Če se želim po avtocesti peljati realnih 130 km/h, je to že 137 po števcu. Tako, da z večjo hitrostjo se  veča tudi napaka, kar je logično. Gume, ki so gor so dimenzije 215/65 R16 98H in so natanko take, kot je zapisano v homologaciji. Gume so šele drugo sezono gor in niso obrabljene.

Mene to sicer ne moti, je pa avto zaradi tega malo bolj poskočen 😁. Samo povem.

  • Haha 2
  • Zmeden 2

 

 

33871_1.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 urami je Lentus napisal:

Sem malo pozen z odgovorom, ampak vseeno... Pri 50km/h na števcu, je to 48 km/h po GPS, pri 130km/h, pa je 124 po GPS. Če se želim po avtocesti peljati realnih 130 km/h, je to že 137 po števcu. Tako, da z večjo hitrostjo se  veča tudi napaka, kar je logično. Gume, ki so gor so dimenzije 215/65 R16 98H in so natanko take, kot je zapisano v homologaciji. Gume so šele drugo sezono gor in niso obrabljene.

Mene to sicer ne moti, je pa avto zaradi tega malo bolj poskočen 😁. Samo povem.

Normalno, da je razlika,čeprav so tudi te 16" zapisane v homologaciji. 

Tukaj je primerjava. 

Screenshot_2023-12-24-05-40-50-87_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpgrazlikaIMG_20231224_054641.jpg

 

IMG_20231224_054641.jpg

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Opravljen 4. redni servis na Mazdi CX-30 SkyactiveX180 na Avotcentru BTG d.o.o., LJ, zelo zadovoljen z opravljeno storitvijo in končno ceno 280,97 € s predhodno dogovorjenim popustom (zamenjava olja - Mazda Supra X 0W20, tesnilo, filter olja, filter klime, zavorna tekočina, avtomehanična dela), prejel opran avto. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 22. 12. 2023 ob 18:51 je Sunking napisal:

Evo, naročil svojo novo Mazdo :)

 

Ker nisem nek dinamičen voznik, sem se odločil za udobje in vzel X186 s samodejnim menjalnikom in design paketom. Danes sem pred nakupom še enkrat zapeljal ročnega in avtomatika. Verjetno bom ročnega pogrešal, ker se je res fino vozil, po drugi strani pa se mi tudi avtomatik ni zdel tako napačen in nisem dobil občutka, da je zmeden. V klance je čist okej prestavil eno niže in potegnil, po ravnem pa prestavljanja skoraj čutil nisem. Upam, da je odločitev pravilna.

 

Hvala vsem za nasvete.

Čestitke! Po branem ti ne bo žal, da si vzel cx-30. Kot že nekdo napisal, ko boš enkrat mel AT, ne boš šel več nazaj na MT. :zoom-zoom:

  • Všeč 2
  • Haha 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Puf, Mazdica je plačana. Moj bančni račun je definitivno prej zgledal lepše :). Avto je bil včeraj naložen na kamijon in bo tu prvi teden januarja. Barvo bi sicer vzel polymetal, ampak bi moral za X186 počakat cca. 5 mesecev, za kar pa nimam volje. Malo sem spremnil odločitve in šel iz rdeče na Machine grey in iz AT na MT. Sem malo testiral in sem ugotovil, da res rad prestavljam in mi je pri malo daljši vožnji z avtomatikom po lokalnih cestah kar nekaj manjkalo. Vsekakor mi ni in mi ne bo žal. Machine grey zgleda fenomenalno, rahlo na bronasto potegne pri določeni svetlobi.

 

Happy kiddo :)

 

Morda kakšen nasvet, kako poskrbite da vaša tridesetka izgleda lepa kot nova? Trim detailer sem zasledil na tem forumu, kaj pa priporočate za notranjost?

Popravljeno od Sunking
  • Všeč 10
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 minutami je Sunking napisal:

Puf, Mazdica je plačana. Moj bančni račun je definitivno prej zgledal lepše :). Avto je bil včeraj naložen na kamion in bo tu prvi teden januarja. Barvo bi sicer vzel polymetal, ampak bi moral za X186 počakat cca. 5 mesecev, za kar pa nimam volje. Malo sem spremnil odločitve in šel iz rdeče na Machine grey in iz AT na MT. Sem malo testiral in sem ugotovil, da res rad prestavljam in mi je pri malo daljši vožnji z avtomatikom po lokalnih cestah kar nekaj manjkalo. Vsekakor mi ni in mi ne bo žal. Machine grey zgleda fenomenalno, rahlo na bronasto potegne pri določeni svetlobi.

 

Happy kiddo :)

 

Morda kakšen nasvet, kako poskrbite da vaša tridesetka izgleda lepa kot nova? Trim detailer sem zasledil na tem forumu, kaj pa priporočate za notranjost?

Jaz ti lahko dam nasvet, da NE mazat volana z ničemer. Ker bolj kot ga boš mazal, slabši bo, govorim iz izkušenj :D

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 urami je Sunking napisal:

Puf, Mazdica je plačana. Moj bančni račun je definitivno prej zgledal lepše :). Avto je bil včeraj naložen na kamion in bo tu prvi teden januarja. Barvo bi sicer vzel polymetal, ampak bi moral za X186 počakat cca. 5 mesecev, za kar pa nimam volje. Malo sem spremnil odločitve in šel iz rdeče na Machine grey in iz AT na MT. Sem malo testiral in sem ugotovil, da res rad prestavljam in mi je pri malo daljši vožnji z avtomatikom po lokalnih cestah kar nekaj manjkalo. Vsekakor mi ni in mi ne bo žal. Machine grey zgleda fenomenalno, rahlo na bronasto potegne pri določeni svetlobi.

 

Happy kiddo :)

 

Morda kakšen nasvet, kako poskrbite da vaša tridesetka izgleda lepa kot nova? Trim detailer sem zasledil na tem forumu, kaj pa priporočate za notranjost?

Evo, kot bi imel moj avto.... 😊👌

Samo, da ima moj 20kkm in je lepo vpeljan.... 😉👍

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 urami je Sunking napisal:

Puf, Mazdica je plačana. Moj bančni račun je definitivno prej zgledal lepše :). Avto je bil včeraj naložen na kamion in bo tu prvi teden januarja. Barvo bi sicer vzel polymetal, ampak bi moral za X186 počakat cca. 5 mesecev, za kar pa nimam volje. Malo sem spremnil odločitve in šel iz rdeče na Machine grey in iz AT na MT. Sem malo testiral in sem ugotovil, da res rad prestavljam in mi je pri malo daljši vožnji z avtomatikom po lokalnih cestah kar nekaj manjkalo. Vsekakor mi ni in mi ne bo žal. Machine grey zgleda fenomenalno, rahlo na bronasto potegne pri določeni svetlobi.

 

Happy kiddo :)

 

Morda kakšen nasvet, kako poskrbite da vaša tridesetka izgleda lepa kot nova? Trim detailer sem zasledil na tem forumu, kaj pa priporočate za notranjost?

 

Na koncu si po sili razmer dobil zmagovito kombinacijo. 👍 Kot pravijo, vsaka stvar je za nekaj dobra. 😃

 

  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 35 minutami je Janez007 napisal:

 

Na koncu si po sili razmer dobil zmagovito kombinacijo. 👍 Kot pravijo, vsaka stvar je za nekaj dobra. 😃

 

Zmagovita kombinacija bi bila polymetal grey, ampak pohlep res ni lepa čednost :)

 

Se pa nad machine grey ne pritožujem. Lepa za znoret, ampak to so itak vse CX30.

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 minutami je Sunking napisal:

Zmagovita kombinacija bi bila polymetal grey, ampak pohlep res ni lepa čednost :)

 

Se pa nad machine grey ne pritožujem. Lepa za znoret, ampak to so itak vse CX30.

Čestitam za nakup in za ročni menjalnik. Ne bo ti žal

Ta motor res zaživi z ročnim menjalnikom. Tudi če si, kot si mi povedal na testni vožnji le umirjen voznik, bo to vedno enkratna vožnja. 

Tudi barvo si lepo izbral. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 14 urami je Sunking napisal:

Zmagovita kombinacija bi bila polymetal grey, ampak pohlep res ni lepa čednost :)

 

Se pa nad machine grey ne pritožujem. Lepa za znoret, ampak to so itak vse CX30.

Če po pravici povem je meni ta polymetal naj, naj najslabša barva med vsemi Mazdinimi  barvami.... 🫣

Super si izbral in ti želim lepo, varčno in srečno vožnjo..... :bravo:

  • Haha 1
  • Začuden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem šel pogooglat, kaj je tolko o tej barvi.

 

Mene spomnimja na Škodo. RS Octavije imajo tako mokri cement barvo, samo mat. Ta mi je ista, samo glossy.

 

Čestitam za nakup. Barve pa so relativna stvar in ne bom pribijal v eno ali v drugo smer.

Samo da ni navadna. Novega kupim samo z metalic ali perlo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

https://www.zurnal24.si/avto/testi/vozili-smo-avto-za-vse-tiste-ki-nocejo-pozabiti-voznje-416409

 

sem opazil da imajo nove Mazde 3 slovenski prevod Infotaimenta, ali obstoji kakšen update za že obstoječe modele (Mazda CX-30).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 16 minutami je Robert napisal:

https://www.zurnal24.si/avto/testi/vozili-smo-avto-za-vse-tiste-ki-nocejo-pozabiti-voznje-416409

 

sem opazil da imajo nove Mazde 3 slovenski prevod Infotaimenta, ali obstoji kakšen update za že obstoječe modele (Mazda CX-30).

 

 

Tole je pa kar zanimiv podatek ... Upajmo, da dobimo kaksno nadgrajeno verzijo tudi ostali ... ne samo novi modeli ... 

 

image.png

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Menda je slovenscina zaenkrat v Mazdi 3 in CX-30 ... dobijo pa tudi drugi modeli postopoma... ob kaksni vecji prenovi... Zal pa menda na obstojecih ne bo mozno nadgraditi :( ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 12 minutami je Jest napisal:

Menda je slovenscina zaenkrat v Mazdi 3 in CX-30 ... dobijo pa tudi drugi modeli postopoma... ob kaksni vecji prenovi... Zal pa menda na obstojecih ne bo mozno nadgraditi :( ... 

To je pa čudno, saj imajo isto programsko srce.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • A si kupu La Sportiva, al pa Scarpa, La Scarpa pa sigurno ne 😁 Je pa oboje pro liga in nisi mogu nič zajebat.     Vibram je kar v vrhu, če ne vodilni kar se tiče te scene, imaš pa različne Vibram podplate, glede na lastnosti oz. potrebe uporabnika. Sam imam dvoje La Sportiva plezalke in ene imajo Vibram Grip, to je zelo mehak podplat, ki se hitro obrabi, se precej upogiba in je bolj primeren za kake gladke skale, plate, medtem, ko imam druge plezalke z Vibram Edge podplatom, ki je precej trši in posledično tud cela plezalka je tko narjena, da ma trdi in oster rob in je precej neudobna, to maš pa potem za stopat na mikro špičke, robove in reže v skali. Pojasnilo Alpine glede degradacije ali hidrolize materiala je ubistvu na nek način zelo na mestu, to se dogaja tudi drugje. Ne poznam pa Alpininega načina/kvalitete proizvodnje. To je vse na nek način performance obutev in da vam bo držala 15 let nikol ni bil njen glavni namen. Ni problem v podplatu, pač pa materialu ''midsole-a'', tistga dela med podplatom in samim čevljem in pa tudi vrste lepila. Kot ljubitelj in zbiratelj, sem to vidu tut pri supergah, ko ima nekdo v kolekciji kak starejši nenošen par, na polički ali v vitrini, po možnosti še mal sonček gor posije dnevno... Na pogled zgleda čist ok superga, ampak midsole rata kot biskvit in razpade, če začneš karkol prčkati po njem, ali nosit. Zgleda pa nekako tkole. Jordan 4 Crumbling | Just enjoy your sneakers! 📸 by IG:... WWW.FACEBOOK.COM Just enjoy your sneakers! 📸 by IG: paging_dr.sole Isto je z vašimi pohodnimi čevlji, če jih ne nosite in ležijo nekje v kaki rahlo vlažni garaži, kleti 10 let... Tuki podplat ni kriv nič, konc koncev podplat ne razpade, ampak odpade.
    • Itak. Za vse kar gre na slabše je kriv Robi, za vse, kar gre na boljše je zaslužen Ivan. Ali je mogoče kaj vmes?   Moje mnenje je, da je velika težava tudi in predvsem v nas samih, naši balkanski mentaliteti, dvojnih merilih. Kdo od "normalnih" bi recimo kljub jasnim pravilom odrezal DPF filter in zaradi nekaj 100 € koristi ogrožal zdravje drugih udeležencev v prometu? Danec, Šved, ... ?   Mimogrede, v četrtek sem v Sevnici videl premijsko rdečo Mazdo s KP tablico ...
    • Aja, pa tudi inflacijo imamo trenutno med najvišjimi v evro območju. Slučaj? Ne - golobnjakova druščina  na delu oziroma nedelu. 😉
    • Ne razumem...  V čem je poanta, da mora met avto 200 konjev in več? Zakaj jih rabiš? Za normalno vožnjo iz Hrastnika čez Litijo v Ljubljano? Za 130 po AC? Oziroma za vožnjo v koloni in v zastojih? Za prehitevanje? Koga boš prehitel? Kolesarja? Kosilnico? Tipičen primer nestrpnosti. Za vožnjo po omejitvah imajo vsi avti dovolj konjev. Kaj bi pol lahko rekli vozniki tovornjakov? Od 410 do 780 konjev za isto skupno težo... Zakaj že? Zaradi prestiža... Ja... Imam toliko konjev, pa čeprav je samo napis gor.  To je MOJE mnenje. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.